6.7.2022 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

EVROPA: Chceme společnost křesťanskou či islámskou?

Úspěch některých evropských stran v nedávných volbách byl založen na jistých - oprávněných - obavách z imigrantů vyznávajících islám. Je to důsledek opouštění staletých tradic a absence kořenů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 8.9.2014 18:31

Re: no já nechci evropu ani křesťanskou ani islámskou

Islám i eunijní socík dozelena islám tolerující a islámské teroristy v Palestině dokonce finančně podporující - ruku v ruce každý z jiné strany.

H. Lukešová 8.9.2014 18:29

Re: I u nás, v Teplicích, v českém městě

No jo, jenže v české či jiné evropské zemi by nemělo být zakazováno nemuslimským Evropanům přizpůsobovat se muslimům, to je moc zlé, to je multikulti postoj. My Evropané jsme tady doma, kdo chce do Evropy, MUSÍ se přizpůsobit našim zvyklostem, nebo je alespoň respektovat a nevymáhat po nás, abychom se přizpůsobili my jim. Číňan nebo Vietnamec nenařizuje Evropanovi, jak se má chovat, ale muslimové diktují Evropanům, jak mají žít, co smějí dělat...

P. Čech 8.9.2014 18:24

Re: Dvojí nesouhlas

A víte co je obzvláště "zajímavé"? Katolíci, Židé i muslimové vyznávají jediného boha.  Jsou vyznavači monoteistických náboženství.  Bůh je jen jeden. Ovšem v jednom případě je jím bůh trojjediný (naprostý nesmysl) , ve druhém případě Alláh a ve třetím Jhw. Tak kolik je tedy těch bohů? Jeden, tři a nebo dokonce šest? A pokud je jich více, který je ten pravý? veškeré náboženství je nesmysl, lež a ohlupování jednoduchých lidí. Pouze církve z toho tyjí a bohatnou. Bohatnou na hlouposti svých oveček a to lhostejno zda se jedná o vyznavače Boha, Alláha či Jahweho.

J. Jurax 8.9.2014 18:17

Re: I u nás, v Teplicích, v českém městě

No, jenže řešení by muselo poukázat na to, že kvůli víře musulmanské a z ohledu na ni a náboženské city muslimů se nemuslimovi v jeho nemuslimské (zatím) zemi něco zakazuje. A to by bylo velmi politicky nekorektní.

P. Čech 8.9.2014 18:16

Re: Ani jedno, ani druhé.

Mám za to, že vůbec nic. To pouze lidé, kteří jsou pod silným vlivem katolické církve si myslí, že bez této nic nejde. krutě se mýlí. Je známo, že naše společnost je ze cca70% nekatolická a lidé nevěřící v katolickou círke v tvoří naprostou většinu.

J. Jurax 8.9.2014 18:13

Re: zajimave

No, i v tom náboženství se skrze víru prostých věřících se vyvolení a šikovní k sexumociprachům dostanou. To náboženství je jenom prostředek jako jakákoli jiná vhodná ideologie patřičně oblbující masy. Třeba komunismus.

J. Jurax 8.9.2014 18:09

Re: zajimave

Bůh ne. Jen lidi co v něj věří, lidi co dělají ze v něj věří a hlavně lidi, co víry těch ostatních využívají ku prospěchu svému, prospěchu jiných vlivných a mocných a samozřejmě ad maiorem Dei gloriam.

J. Anděl 8.9.2014 18:04

Re: zajimave

Ano, je to zajímavé. Druhá věc, která má takový vliv na světové dění, je sexmocprachy.

Bylo by rozumné všechna náboženství zrušit a zakázat. Sexmocprachy lidé zvládají mnohem lépe. Určitě by ubylo válek a násilí. Hned by tu všem bylo lépe. Škoda, že se to komunistům nepovedlo.

V. Venc 8.9.2014 18:04

Re: no já nechci evropu ani křesťanskou ani islámskou

Ad Šimáček Datum: 8.9.2014 14:58

Moc chytré. Jenom jsem velice zvědav, jak si tu svobodu prohodíte s Britem, který "šmiká" zajatcům hlavy.

J. Jurax 8.9.2014 18:02

Dvojí nesouhlas

Jako bezvěrec, neznaboh a ateista nemohu souhlasit s adorací náboženských pověr. K udržování morálního kodexu netřeba jakýchkoli bohů.

A nesouhlas s tím, že se musíme naučit žít s moslemíny. Tady je Evropa - oni se musí naučit žít s námi, dodržovat naše pravidla a co nejvíc se asimilovat, chtějí-li zde žít. A musí co nejvíc zapomenout na militantní, nesnášenlivý islám a pokud možno se sekularizovat.

J. Anděl 8.9.2014 18:00

Trochu mi to připadá zmatené

K často obviňovanému multikulturalismu: pokud stát o sobě tvrdí, že je sekulární, pak jeho podstatou je, že je církevní moc oddělena od státní moci, a že je tam náboženská svoboda. Co to v praxi znamená? Pokud jsou tam přistěhovalci či gastarbeiteři z jiných kultur s jiným náboženstvím, měli by mít právo provozovat své náboženství, pokud tím nebudou porušovat zákony země, ve které žijí. To není žádný falešný multikulti, to je podle mě normální princip sekularismu.

Jak se v tomto vyjímají státní svátky, které stojí na církevních (Vánoce, Velikonoce). V sekulárním státě? A nezačněte poskakovat jako čertíci, že vám chci rušit Santu Clause a že jsem pomatený multikulturalista. Nechci. Santa je podstatou kapitalismu, náboženství nenáboženství.

Možná je to na revizi ideje sekulárního státu. Tedy buď na zavedení ateistického státu (což znamená zrušení Vánoc a zavedení Svátků, zrušení podpory všem církvím, nebo rovnou zákaz činnosti), nebo státu stojícího na křesťanských základech a křesťanské kultuře, kde bude křesťanství jediné povolené náboženství, nebo jednoduše zákaz islámu. Jinou variantou je už pouze ponechání stávajícího stavu, ale pak nelze nikoho obviňovat, pak není na koho to svést. Jaké důsledky by mělo to které řešení, to si zvažte sami.

Všeobecně říkat, že za to můžou nějací pomatení multikulti, podle mě nedává smysl.

M. Prokop 8.9.2014 17:54

Re: Podnětný článek

Já jsem příznivcem trhu. Producent produkuje a nabízí, zákazník si vybírá.

Do toho se žádné dotace, kvoty a jiné nemravnosti nevejdou.

M. Prokop 8.9.2014 17:52

Re: I u nás, v Teplicích, v českém městě

Že muslimy pes uráží, to je možné - kdysi jsem četl od generála Šnejdárka, že pes "kelb" je v opovržení, kdežto pes "slughi" pýchou rodiny, tedy muslimské rodiny.

Ale v těch Teplicích to byl někdo konkrétní a z konkrétního důvodu. Takže by to chtělo podrobnosti a řešit s jeho zaměstnavatelem, třeba i s pomocí tisku či internetu, ale vždy konkrétně. Dtto Británie.

S. Netzer 8.9.2014 17:45

Re: Jo,

Omlouvat se nemusíte. Každý se někdy utne. :-)

H. Lukešová 8.9.2014 16:12

Re: I u nás, v Teplicích, v českém městě

Ano, jsem si jistá. Mnoho Čechů si nebezpečí, které číhá za rohem, neuvědomuje.

Z. Bílý 8.9.2014 15:39

Jo,

pak jsem to dál hledal na internetech a bylo tomu trochu jinak, než jsem si myslel. Pí Netzer se omlouvám.

I. Hil 8.9.2014 15:38

Proč pán lže?

Teologická fakulta byla mj. i v Praze.

J. Tachovský 8.9.2014 15:37

zajimave

Virtualni osoba, jakou je zidorestanskoislamsky buh ma takovy vliv na svetove deni.

J. Klepal 8.9.2014 15:30

Re: Strany a la UKIP,

Samozřejmě, každý je přivandrovalec odněkud, jen ti aboriginové přivandrovali do Austrálie asi před 40 tisíci lety, ostatní jsou přivandrovalci podstatně mladší. Nutno také vzpomenout přivandrovalé neandertálce a ti hloubavější si mohou vzpomenout i na jiné skupiny typu homo migrující před miliony a statisíci lety.

D. Polanský 8.9.2014 15:18

Re: No jo a jak jsou občané, kteří chtějí vypráskat

nečetli

D. Polanský 8.9.2014 15:18

No jo a jak jsou občané, kteří chtějí vypráskat

islamisty proti církevním restitucím, přitom tunel IPB za 240 miliard jim nevadí. Ještě štěstí, že jsou to nevzdělaní blbové, kteří nikdy nic teologického nečetly.

Minulé byl autor revoluční, je vidět, že dostává rozum. Teď zase překypuje láskou, až nějak moc. Možní že příště se již trefí do správného křesťanského řešení.

D. Šimáček 8.9.2014 15:06

Re: Chtít můžete co chcete. Svobodu si musíte vybojovat.

nejdřív, ale musím chtít, nebo vy bojujete za to o co nestojíte?

J. Klepal 8.9.2014 15:05

Re: Nemáte k tomu nějaký odkaz

Byli to Moriorové na Chathamově ostrově, odkazů je řada, jen o tom sežrání se nic nepíše, pouze o zabíjení (genocidě) a zotročování.

D. Šimáček 8.9.2014 14:58

Re: no já nechci evropu ani křesťanskou ani islámskou

čemu na tom nerozumíte svoboda jedince končí tam kde začíná svoboda druhého, dojdeli ke konfliktu prohoďte si svobody a uvidíte, jednoduché dělení typu jeden dělí druhý vybírá....

P. Novák 8.9.2014 14:55

Re: I u nás, v Teplicích, v českém městě

Jste si jistá,že to v těch lázních nebylo třeba z hygienických důvodů?

J. Kulheim 8.9.2014 14:22

Chtít můžete co chcete. Svobodu si musíte vybojovat.

Pane Šimáčku, svobodu si představuje každý jinak.

Svoboda je především odpovědnost. Odpovědnost sám za sebe, svou rodinu a také za své okolí. Lidé nevolí toho, kdo jim slíbí víc odpovědnosti, ale toho kdo jim slíbí, že se o něho postará. Toho, kdo slíbí zdarma zdravotní péči, velké důchody, zdarma lázně, vysoké sociální dávky, zdarma školství, atd. Většina lidí se ráda vzdá svobody za slib, že se o ně stát bude "starat". To, že musí také odevzdat svobodu rozhodování a peníze jim, jak se ukazuje ve volbách, nevadí.

H. Lukešová 8.9.2014 14:21

Re: Tentokrát je diskuze skoro vyvážená.

Představ si, jak islamizace postupuje. V českém městě v Teplicích, vykázali slepou paní z lázní. Důvod? Měla s sebou slepeckého psa. Muslim považuje psa za ztělesnění ďábla. Stejné případy byly zaznamenány všude po Evropě (ve VB muslimský řidič vykázal slepce se psem). A toto leze do Evropy.

H. Lukešová 8.9.2014 14:19

I u nás, v Teplicích, v českém městě

zamezili vstup slepé ženě do lázní. Důvod, měla s sebou slepeckého psa. Muslimy pes uráží, považují ho za ztělesněného ďábla. To je ovoce zvrhlé ideologie multikulturalismu s politickou korektností. A takových případů bylo, např. ve Velké Británii, tam zase muslimský řidič vykázal rovněž slepce se psem. A toto leze do Evropy.

R. Gramblička 8.9.2014 14:19

Re: Tentokrát je diskuze skoro vyvážená.

:-)))))))))))))))  Hergot, to se vám povedlo...

H. Lukešová 8.9.2014 14:15

Re: Strany a la UKIP,

Arabové nejsou původními obyvateli Izraele, jsou to přivandrovalci z Arábie.