Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Českým dětem německé dávky
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Vaňura 16.8.2018 21:23Pokud Němci platí dávky kriminálnímu ksindlu ze subsaharské Afriky, neměli bychom podpořit žádnou snahu, týkající se lidí z EU! |
K. Janyška 16.8.2018 20:40Re: Naprosto souhlasím a těmi vychytralci pohrdám, Neznáte kompozitivní teorii, tedy vzdělaní nejste. A jsou vás miliardy... Dzp. |
J. Kanioková 16.8.2018 20:29Přesně, té obrovské nenávisti vůči Polákům v Antglii jsem dost dlouho nerozuměla. Pak byl článek, kde to bylo natvrdo. Plný statistických údajů. |
J. Kanioková 16.8.2018 20:24zatím co vaše reakce jsou vždy milé, přátelské !
|
J. Kanioková 16.8.2018 20:23Přesně !
|
J. Kanioková 16.8.2018 20:22Ale jsou, když chtějí být hodní na cizí víc, než na vlastní ! |
J. Kanioková 16.8.2018 20:18Naprosto souhlasím a těmi vychytralci pohrdám, ovšem ZÁSADNÍ vinu na tomto mají vlády zemí, které na tento systém přistoupily a platí ! To není jen tady ve stř. Evropě, tento problém má i Švédsko, Anglie apod. Irácká žena dostane švédské sociální dávky ve výši 50 000 eur, zatímco žije v Iráku - https://voiceofeurope.com/2018/08/iraqi-woman-receives-50000-euros-in-swedish-social-benefits-while-living-in-iraq/ Kdekdo argumentuje tím, jak naše civilizace je stále vzdělanější, jenže často to zdaleka tak nevypadá ! Předchozí generace řídící se selským rozumem, by takovou kráčovinu rozhodně odmítla !!! |
Š. Hašek 16.8.2018 15:08Re: Pokud řeknete, že vám vadí východoevropané, nemůže Přesné! Ostatně jako u nás. Pokud řešíte Ukrajince. Třeba. |
Š. Hašek 16.8.2018 14:45Re: Podvod? Tak nějak!!! Souhlas!!! Jenže to je pak lidskoprávní průs jako Brno. Protože Maročan, hákující v Mnichově, by nedostal ani floka. Maroko nebude asi podle Marksové a Štěcha. Asi fakt bude nejlepší, ty jejich bláboly uskutečnit na próbu, každý nafasuje 1. ledna životní minimum do konce roku ....... a uvidíme to Švýcarsko a vypucovaný ulice! Já osobně budu dělat na svým, ohlídám si, aby ani koruna nešla na daně, zbytek času na gauč ........ a za rok budu sledovat Štěcha, Středulu, Dienstbiera a Patočku, jak to "řeší" s Moravcem. |
Š. Hašek 16.8.2018 14:36Dávky, dětské dávky! Přeji všem socialistům, aby se do toho tak zamotali, že budou tumpachoví. Ale my to zaplatíme, že?! Sociální dávky na děti, které nikdo v té zemi neviděl ...... . Já si stále myslím, že nejlepší dětská dávka je odpočet daně otci, když jeho dítě neplive na chodník a dokončí školu. No, nic jsem zaostalý. Taky mě napadlo, že jsem taky plival z kostelní věže, To necháme na jindy ..... A taky mě napadlo, že by mohly být dětské dávky vyplaceny až zletilým, které "místní policie nezná". Parametry vzdělání bych nechal stranou, i neškolený má pracovité a šikovné ruce. A vůbec! Zkráceno. |
I. Koreň 16.8.2018 13:32Re: A co souběh dávek ? Ale samozřejmě že to musejí prokázat, musejí předložit příslušný evropský formulář potvrzený českou sociálkou, že na dávky v ČR nemají nárok. Němci nejsou tak hloupí, jak se jim tady podsouvá. |
S. Netzer 16.8.2018 12:25Re: Protiněmecké a antiEU žvásty Holuba neznám a nevím co je zač, zato vaše reakce je jako vždy osobní a paranoidní. |
M. Prokop 16.8.2018 12:13Re: Protiněmecké a antiEU žvásty Přitom Holub je přímo krystalická P&L. Bývalý šéfredaktor Respektu. To už je to s přemoudrou EUnií a zeleným Německem hodně špatné, když je "špiní" i tací. Poslední záchrana, Krystlík, Netzer, Václavíková, Hofman, Hájková. :-P |
S. Netzer 16.8.2018 12:09Protiněmecké a antiEU žvásty jsou teď na Psu "in"! Redakce a p.t. čtenáři se jich nemohou dosyta nabažit. |
T. Krystlík 16.8.2018 12:02Protiněmecké a antiEU žvásty, pane Holube! O přídavky na děti se v Německu nežádá u městských úřadů. Když dostáváte sociální podporu, nedostáváte přídavky na děti. |
P. Götze 16.8.2018 11:37RE Nejak jsem ale nepochopil, v cem spociva ten podvod. Ja nechapu, jak takovy zakon vubec mohl kdy vzniknout, ale pokud je to zakonem osetreno, pak se rpece nejedna o podvod? Nebo ono to je nekde vyslovne zakazano? |
I. Širůček 16.8.2018 10:29Re: A co souběh dávek ? No jo, ale nebyl by to rasizmus? |
M. Krátký 16.8.2018 9:46Re: Když řeknete, že vám vadí východoevropané, tak vás Berlín leží východně od podstatné části České republiky - o Vídni ani nemluvě !!! |
J. Chaloupka 16.8.2018 9:45Pokud řeknete, že vám vadí východoevropané, nemůže vás nikdo nařknout z rasismu. |
J. Chaloupka 16.8.2018 9:43Ti migranti často předstírají, že jsou děti, takže žádné vlastní nemají, aby na ně pobírali dávky. Zatímco východoevropané jsou často lidé, kteří děti mají. To je ten rozdíl. Souhlasím s tím, že podvádět se nemá. Ale říkejte to Afričanům. Asi vám nebudou rozumět, jako Vietnamci u nás, když chcete něco reklamovat. |
J. Chaloupka 16.8.2018 9:41Když řeknete, že vám vadí východoevropané, tak vás nikdo nemůže nařknout z rasismu. I proto tolik vyjádření proti východoevropanům. |
K. Janyška 16.8.2018 8:48Od- porné... Dzp. |
P. Smatlak 16.8.2018 8:32Re: Myslím, Mě by jen zajímalo,jestli ty dávky na děti dostávají také v česku.Protože tady nemusíš pracovat a dávky a přídavky stejně dostáneš.Potom,jak já to znám,a týká se to jedoho etnika ,přijedou sem z Německa a z dávek,co tady pobírají si naspoří na auto a pod.věci.A stejné je to s dávkami,těch co žijí v c izibně,ti také přijedou pro podpory,nevím jalé,když bydlé a pracují v jiném státě.A potom,tak jak je to tam kde bydlím,,a to mezi cikány tak zjišťuji,že tito lidé se mají lépe,než ti co pracují doma a odvádějí daně,i na tuto s prominutím vyčůranou lůzu,Takže kde pracuješ,tak tam podpora a u nás nic,protože nic neodvádíš.Tato politika a to nejen u nás ,evropu zahubí,a za čas se budou míti dobře jen ti co nic nedělají a nebo využívají tento absurdní a nespravedlivy systé,který vyhovuje jen někomu a ostatní na to doplácejí.Ty,jak si řiíkají humanisté a sluníčkáři,ciž je většina neziskovek bych bych zavřek až by zčernali a nakopal je do řitě,protože to vče podporují,a nevím z jakého důvodu.Takže Absurdistán,Kocourkov a a antispravedlnost vládne u nás a\ i ve většině evropských státech.A politici,ti dělají mrtvého brouka,protože jich se to jakoby netýká,i když za to nesou odpovědnost,ale jak vždy píši,pokrytectví,nezájenm a lenost něco řešit ,to je hlavní ukazatel jejich jednání a konání.,a konání všech rádoby humanistů, |
P. Kubáč 16.8.2018 8:28A co souběh dávek ? Neměli by příslušní "dávkoví turisti" nepjrve prokázat, že příslušné dítě už nedostává dávky od mateřského státu. V případě Česka by tomu tak určitě bylo a souběh dávek v neoprávněné výši tu způsobuje jenom napětí mezi většinou a různě drzými pobírači. |
J. Hejna 16.8.2018 8:25Re: podvod Povod? Podle zákona? |
J. Karlík 16.8.2018 8:14Myslím, že nebude dlouho trvat, kdy na stejný nápad přijdou muslimové, žijící v Německu. Utrácet německé dávky v Česku se vyplatí. A budeme je tady mít i bez kvót. |
V. Církva 16.8.2018 8:12Re: No hlavně že britům Přesně tak. Pokud si EU odsouhlasila, že Německo platí dávky na děti z Polska, je to malá hloupost, která by se dala snadno vyřešit, kdyby byla EU pružnější. Britové (jak ukazuje i reakce na Johnsonův komentář že ženy v burkách jsou jak schránky na poštu) už mají naprosto prohnilé mozky multikulturalismem. Pokud jim vadí Poláci, s podobnými zvyky jako Britové, kteří pracují a nevadí jim Arabáči dělající džihád, dopadne to s GB stejně špatně bez Brexitu jako s ním! |
J. Schwarz 16.8.2018 7:36Re: Podvod? Mimochodem, jde o dávky na děti které žijí v původní zemi, tedy třeba na děti žijící s matkou v Jihlavě, zatímco táta pracuje ve Frankfurtu. Pokud by ty děti žily s ním ve Frankfurtu a chodily tam do německé školy, nechť má německé přídavky. Pokud žijí v Jihlavě pak nechť má přídavky české. |
J. Schwarz 16.8.2018 7:33Re: Podvod? Podstatné je právo každé země rozhodnout o tom, jaké podpory bude vyplácet cizincům ROZDÍLNĚ od svých občanů. Pak bychom "chudým němcům" nemuseli dát na děti třeba i nic. |
R. Langer 16.8.2018 7:31Myslím, že nějaké dávky vyplácené Čechům v Německu jsou naprosto nepodstatný a minoritní problém, vhodný tak akorát na odvedení pozornosti od toho, co je opravdu důležité. Kromě toho, jak vzniká pro Čecha v Německu nárok na dávky? Pochybuju, že by mi nějaké dali, kdybych se tam pro ně jenom tak zajel. |