24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Až po uši v normalizaci

Dne 12. 4. 2016 odhlasoval europarlament další normalizační dokument, který má za cíl upravit smýšlení našich dětí ve školách. Euroskeptici nesmí projet za žádnou cenu. Své „dvě dávky“ dostanou už i děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 18.4.2016 15:16

:-) Co to?...

Už je to zase on. Na svém i Dnes vůdčím blogu autor náhle sundal doplněk hlavy, apartní brejličky. Že by už pomalý příchod Matějské image revoluce nebo jen pouhá záměna za kontaktní čočky?

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/

...a už je Fanouš zase fešák jako dřív...

http://i1.ytimg.com/vi/fZC0inrUWuc/hqdefault.jpg

Z. Rychlý 18.4.2016 9:10

Re: Interpretace statistiky

Asi něco hulí. Podnikatel.

M. Pechr 18.4.2016 1:18

Re: ..."politická volba" na každý den...

...tu přemíru informací tu máme jen díky technice...zejm. IT ...tato technika a vlastně i to množství informací proměňuje člověka...společnost...viz. rozdíl mezi dnešním vnukem a dědou... ...ano...sobectví...závist...apd. ...je v základu stejné...jen s novými kulisami...

...no a v tom posledním se shodneme...začít u sebe...každodenní volbou...to je ta pravá politika...

P. Vaňura 17.4.2016 22:14

Teď jde o to, které je horší co do budoucnosti.

V důsledku Hitlerovy politiky zemřelo 7 milionů Němců. Kolik jich zemře "díky" politice Merkelové se teprve ukáže. Ovšem, pokud by byl Hitler odstraněn roku 1938, nestalo by se relativně skoro nic a nebylo by to zásluhou Hitlera...

M. Prokop 17.4.2016 21:34

Re: Interpretace statistiky

Dobrá pakárna, ten detektor. I Pivodovy implantáty.

S. Netzer 17.4.2016 19:43

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Netykat, hovado nevychované.

Neslušné,nemorální.

P. Aron 17.4.2016 19:32

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Pane Šimku, mohl byste laskavě přestat zamořovat diskuse svými jednořádkovými příspěvky jejichž jediným obsahem jsou nadávky a urážky oponentů ? Váš myšlenkový svět se zkoncetroval do jediné myšlenky : kdo si myslí něco jiného než já je komunista.

P. Aron 17.4.2016 19:29

Pane Matějko

díky, naprosto s Vámi souhlasím. Stále mnoho lidí si neuvědomují, že EU je již naprosto nedemokratická instituce. Poprvé se to naplno projevilo, když se měla přijmout evropská ústava.Když ji v referendu odmítli Francouzi a Holanďané, byla stažena a místo ní byla protlačena Lisabonská smlouva. Občané jsou zcela odtrženi od rozhodování o těch nejdůležitějších věcech jejich života a státy ztrácejí svou původní suverenitu. Což neomarxisté považují za prospěšnou věc. A my, kteří považujeme za základní prioritu občanské svobody, nikoliv pofiderní nároková lidská práva s tím hluboce nesouhlasíme.

A také nesouhlasím s podivným postojem EU a neomarxistů k islámu, když jim tak záleží na lidských právech :

třeba tady

http://www.lidovky.cz/predhodte-ji-muzi-at-poslanec-hrozil-nepohodlne-novinarce-znasilnenim-1m9-/zpravy-svet.aspx?c=A160413_152719_ln_zahranici_msl

K. Křivan 17.4.2016 19:27

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Kuš babo ohavná ! O tobě psal už Karel Jaromír Erben:

Malá, hnědá, tváři divé, pod plachetkou osoba, o berličce, hnáty křivé, hlas - vichřice podoba!

K. Křivan 17.4.2016 19:22

Re: Parodie, satira,....

Před rokem kvůli satiře vybili muslimáci redakci časopisu Charlie Ebdo. Teď muslimák Erdogan podává kvůli satiře žalobu na Jana Böhmermanna. Ti muslimáci jsou ale netýkavky. Koho takhle satira vzrušuje, ten má příšerný komplex méněcennosti. Připomíná mi to jak pan doktor říká pacientovi : "Mohu vás uklidnit, vy nemáte žádný komplex méněcennosti, vy jste méněcennej". Erdogan nemá komplex méněcennosti, Erdogan je méněcennej. Muslimové nemají komplex méněcennosti, ......

J. Jurax 17.4.2016 19:09

Re: Jak mladá léta Merklové vypadala:

To víte, echtdojč se nezapře ...

J. Jurax 17.4.2016 19:05

Re: Jak se nejlépe bránit proti zničujícím rozhodnutím Evropy?

Vy jste taková jednoduše binární. Když ne EU, pak tedy nutně Moskva, tertium non datur.

Z. Rychlý 17.4.2016 19:05

Re: Interpretace statistiky

Zaujatý, zaujatý. Mám svůj věk, už neměním názory tak lehounce, jako v 18ti, kdy zaujetí bylo snadné. V čem tedy podnikáte ? Normální podnikatel musí dotace vnímat jako mrvení konkurenčního prostředí. Pokud podnikáte ve školení , jak podpořit podnikání za dotační peníze, jste součástí proti lidskému řádu věcí. Rozmělňovač daní - no snad se mýlím.

Statistika má mnoho interpretací podle víry. Chcete cosi vidět, je však pravděpodobné, že váš výklad může být mylný. Kdybyste měl s vačím výkladem statistických dotazů pravdu, už tu nějaká taková strana je. Mýlíte se ještě v něčem jiném, než je výklad výsledků. Strana založená jen na nějakém (líbivém) argumentu je k ničemu, pokud se členové na ničem jiném neshodnou. Takoví Piráti. Politická strana s jednobodovým programem - kravina první třídy.

Podnikáte s podporou dotací ? S penězi z daní poskytnutých jinými ? Pak by vaše argumenty do sebe zapadaly.

H. Lukešová 17.4.2016 19:03

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Tam jste zřejmě doma a dobře znáte toto prostředí.

M. Pivoda 17.4.2016 18:47

Interpretace statistiky

1. V dotacích jsem určitě nepodnikal. Jste stále velmi zaujatý, nechcete opustit své původní přesvědčení.

2. Technologie v politice. Já jsem nikoho do nové strany nelákal, stranu jsem nezakládal (to by měl udělat někdo mladší, já jen navrhuji sociální inovaci). Dotaz o zakládání nové strany byl jen prohlubovací dotaz, do jaké míry respondenti myslí své preference doopravdy.

Interpretace statistiky (na reprezentativním vzorku 2700 respondentů) mi ale vychází úplně jinak než vám. Pokud totiž je 27% populace ochotno se stát zakládajícími členy nové strany a současně 70% populace je ochotno takovou stranu svým hlasem podpořit, pak jde o absolutně nejsilnější politické seskupení v Česku. Dle mého soudu, jste úplně mimo mísu.

J. Schwarz 17.4.2016 18:27

Re: Dovolím si zopakovat váš výše uvedený výrok

Ani jedno. Prostě člověk, který by rád aby se i u nás doma platily stejné daně jako v "daňovém ráji". A aby s nima vláda musela vyjít, ne rozhazovat za nesmysly a neomezeně zvyšovat daně.

S. Netzer 17.4.2016 18:24

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Vy už patříte vážně do cvokhausu, s vašimi obsesemi.

J. Schwarz 17.4.2016 18:18

Re: Co to zase melete Matějko?

Pan Matějka netvrdí, že svoboda NENÍ, ale že brzo nebude pokud si nedáme setsakra bacha. O tom svědčí třeba jím zmiňovaná snaha europarlamentu nacpat prounijní propagandu do škol, ačkoliv naše zákony / zatím / politickou propagandu ve školách zakazují. Jakoby nestačilo, že různé sociologické a vůbec humanitní fakulty jsou v podstatě ideologickými centry. Když jiní hovoří o "hnednutí" společnosti, taky je odpálkujete s tím že v žádné evropské zemi přece nacisti nevládnou?

J. Schwarz 17.4.2016 18:11

Re: Jak mladá léta Merklové vypadala:

Frau je nejspíš rasistka pohrdající menšinami, když se jí občan Kazachstánu jeví nevěrohodným jen proto že je Kazach...

H. Lukešová 17.4.2016 18:06

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Sama jste hloupá a vybíjíte si svou méněcennost a frustraci na lidech, ze kterých jste si udělala terče a ještě k tomu omíláte povinné levicové multikulti fráze, podporou islámu ohrožujete bezpečí Židů v Evropě a váš slovník vypovídá jenom o vás.

J. Schwarz 17.4.2016 18:05

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

V té větě bylo něco o rodičovské výchově a morálce zděděné po rodičích. Kdyby děti po rodičích zdědily barák, tak byste se vy, madamme, a ještě genosse Šimek 066 ťukali na čela jak je to možné, když se zápis v Katastru nemovitostí do genetické výbavy nepřepisuje...

J. Schwarz 17.4.2016 18:02

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Jak to děláte, že se vám vždycky zadaří bez zaváhání vstoupit do ho..vna?

S. Netzer 17.4.2016 17:56

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Erdogan podal na německého satirika trestní oznámení pro úrážku představitele cizího státu ... Podle německých zákonů musí v takovém případě se stíháním souhlasit německá vláda. http://zpravy.idnes.cz/nemecko-turecko-erdogan-komik-basen-d6x-/zahranicni.aspx?c=A160415_132031_zahranicni_ane

Tento zákon o urážce majestátu je právnický relikt z doby říšskoněmecké a bude zrušen.

Tak hloupý, aby věřil těm vašim pindům ("Boehmermann je trestně stíhán, protože Erdogan nesmí být zesměšnován") nemůže být ani Křivan.

Z. Rychlý 17.4.2016 17:35

Re: Upřesnění

Podnikáte v dotacích ?

Stastistiku jsem přečetl. Zvlášťr pikantní mi přije velká podpora strany (s podporou detektoru) a totální nechuť takovou stranu založit. Statistika = častokrát velká lež. Schíza je sviňa.

H. Lukešová 17.4.2016 17:09

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

V Německu je člověk, který parodoval Erdogana, trestně stíhán. Německo se bolševizuje. Lidé si nesměli dělat legraci ze Stalina, Brežněva, Hitlera, nyní Erdogana. Hrůza, děs a utrpení. Yusuf Karadavi psal, že Hitler je Božím darem, protože zmasakroval Židy. Jenom zrůdy antisemitské nelidské, podporují islám. Islám je zločinecká ideologie, jako nacismus, fašismus a bolševismus.

K. Křivan 17.4.2016 16:42

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

To by ses hlupáku divil, co vše dědíme po rodičích.

K. Křivan 17.4.2016 16:42

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Ano vím to. Celá akce byla z obou stran dost zpackaná, sten byl dost poruchový, měl jen tu výhodu, že byl velice jednoduchý a "skladný". Optimální by byl německý MP-40, nebo americký Thompson 1921.

Heydrich měl nadmíru sebevědomí a to ho stálo život. Prostě "Herrenvolk". On nemohl ujet ! On musel vyjít z té situace jako vítěz.. Tihle socani si o sobě mysleli, že jsou direktoři zeměkoule. Dnešní socani taky.

J. Mrázek 17.4.2016 16:37

Ten prostředníček Vám sluší

Málokdy je namířen na ženu, leda v těch nehorších případech, když už fialová Milka je málo .

B. Rybák 17.4.2016 15:04

Re: Souzníte nebo blouzníte?

Pro Vás (pro Vaše správné postoje k EU) by zřejmě bylo velmi dobré, kdyby nás v ní reprezentovala paní Bobošíková! Její nedávný komentář k současné politické situaci patří nepochybně k těm nejlepším! Byla první významnou obětí EU-normalizace u nás (svou nebojácnost s zásadovost prokázala už v boji proti TV-pučistům)!

Doplňte si alespoň základní informace o ní!

http://tema.novinky.cz/jana-bobosikova

P. Scheck 17.4.2016 14:58

Re: Podle Matějky Evropa v normalizaci...

Ok, pane Holcmane, beru:-)