3.12.2023 | Svátek má Svatoslav


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 23.11.2023 11:48

Živit se kritikou třeba slitovného Hamásu je veskrze nevýdělečný, pracný a velmi nebezpečný způsob jak si v potu tváře vydělávat na chléb vezdejší. Existují snadnější a lukrativnější terče. I na sójové Latte zbyde čas.

M. Krátký 22.11.2023 9:54

Stále doufám, že Izrael má připravený taktický plán jak nemilosrdně zatočí s tou zvěří, která teď volá po humanitě a přerušení války, kterou sama rozpoutala a zahájila - !!!!!!

L. Stejskal 21.11.2023 19:56

Pan R. Chvátal nabídl v diskusi (21. 11. 2023/čas 02:03) k tématu článku videoscénku z YouTube. Pro ty, kdo všemu ne zcela porozuměli jsem připravil zkrácený volný překlad. ---Místo: Recepce fiktivní „globální policie“. Osoby O - znásilněná žena, P1 - policistka 1, P2 policistka 2, M – matka unesené dcery.

O: Chtěla bych nahlásit trestný čin. Byla jsem znásilněna.P1: Tak to je mi líto. Jsme tu, abychom vám pomohli. Co se stalo? O: Byla jsem na hudebním festivalu. Slyšeli jsme střelbu a všichni se dali na útěk. Začala jsem utíkat a on mě pak chytil. Zakřičel něco v arabštině a roztrhl mi... P1: Promiňte, že vás přerušuji. Říkala jste, že křičel arabsky? O: Ano. Roztrhl mi kalhoty a pak... P1: Ještě promiňte. Potřebuji nějaké souvislosti. Jste Izraelka? O: Ano. P1: Ten násilník byl Palestinec? O: Byl to terorista Hamasu. P1: Dobře, jenom... Je to nepříjemné, ale nemůžeme vám pomoci. O: Ale já jsem byla znásilněna. P1: Máte nějaký důkaz? O: Ano. On to natáčel. P1 bere telefon, P2 (v tričku „Women in Solidarity“): Neberte to osobně. Naši šéfové rozhodli, že veškeré násilí proti Izraelcům je legitimní odpor. Je mi to líto. O mlčky odchází. Přibíhá rozrušená M: Moje dcera byla unesena! Prosím pomozte... P1: Jasně. Než začneme, je někdo z vás Izraelec?

J. Minarčík 21.11.2023 19:37

Dnes je to Izrael,zítra Evropa,Izrael se brání-Evropa bohužel ne,naopak nechá si od islamistů a levicových fanatiků kydat na hlavu,abych řekl pravdu-už mě nezajímají nějaké lidskoprávní nesmysly,a výmysly levicových fanatiků,zlo je třeba vymýtit i s kořeny pokud chceme přežít,Izrael se nemá ohlížet, vymýtit i s kořeny a my si vezmeme příklad,děkuji p.Lukešové za článek!

J. Poláček 21.11.2023 21:08

Rozdíl mezi "náma" a Izraelem je v tom že tam vláda zavelela k akci a u nás (Německu, Francii, GB, ... nepřeji si to) vláda zavelí : klid občané, to se musí vyšetřit a pak ..... buďme tolerantní. no tak.... předse, mějte rozum., .... je potřeba podpořit hlavně ekonomické vztahy, víte potřebujeme ropu a zemní plyn a Katar .....

J. Lukavsky 21.11.2023 17:45

"denunciační kampaně proti zejména slavným bohatým mužům" no co by mohla dotyčná harašená vysoudit na bezdomáčovi co má 2 tašky a spí v krabici na kanále? Elementary dear Watson. J.L. end

A. Pakosta 21.11.2023 15:55

Bravo, paní Lukešová! Mluvíte mi z duše.

J. Anděl 21.11.2023 14:06

Tak ani komunistům nezáleželo na všech dělnících a obecně žádným kolektivistům nezáleží na lidech. Záleží jim na prospěchu kolektivu, značky, dnes se rádo říká "komunity".

Je tu ale jeden podstatný rozdíl, feminismus nemá centralizované řízení, nemá Stranu. Je tudíž trochu problematické házet všechny do jednoho pytle.

M. Kocián 21.11.2023 14:57

Ono jim nezáleželo ani na prospěchu komunity. Když někdo prohlašuje, že mu jde o vyšší dobro, může pak pod heslem: když se kácí les, létají třísky páchat zlo, jaké by člověku nikdy nemělo projít. Ti lidi nejsou schopni se podívat do očí žádnému člověku a tak raději oslovují dav bez tváře.

Jaké jsou pohnutky feministek nevím, mám potíže pochopit i myšlení normálních žen.

J. Anděl 21.11.2023 15:42

Nenechte se zmást.

Komunita v dnešním pojetí nejsou skuteční, opravdoví lidé, nýbrž trademark. Hashtag. Vlajka.

Není to opravdová skupina skutečných spolu nějakým způsobem žijících a spolupracujících lidí.

To slovo už dávno ztratilo původní význam. Takže když píšu, že jim záleží na "komunitě", znamená to, že jim znamená na šíření ekvivalentu srpu s kladivem a hvězdou.

Jinak souhlas.

J. Poláček 21.11.2023 21:09

no jo ale pokud jejich vlajkové lodí cudně mlčí tak co teda ?

J. Dlouhy 21.11.2023 13:23

Feministky jsou v prvni rade komunistky. Proto mlci...

P. Smetana 21.11.2023 13:21

Paní Lukešová, rád čtu vaše komentáře a většinou s vámi souhlasím. Jen jedno mi vadí, a to nadužívání přídavného jména "nacistický". Chápu, že tím chcete dávat rovnítko mezi teroristickými zločiny Hamásu a vražednou mašinérii nacistického Německa. A právem. Nicméně slova nacista a nacistický jsou tak naduživána a zneužívána, že už ztratila svůj původní, odporný význam. Pro Putina je nacista každý Ukrajinec. Pro české komunisty je nacistická současná vláda. Pro izraelské ultralevičáky je nacistická vláda Benjamina Netanjahua (nedávno v TV reportáži z demonstrací v Izraeli). To slovo už dávno nic neznamená. Je to jen vycpávka a kdykoliv na něj v nějakém komentáři narazím, okamžitě to v mých očích ten komentář degraduje. A to je v případě vašich komentářů škoda.

J. Anděl 21.11.2023 13:50

Je to tak.

J. Poláček 21.11.2023 21:13

Chápu váš pohled na věc, ale na druhou stranu je to docela pravda. Kde jinde než tam a tehdy to vyhřezlo ? Podobně se žongluje i s pojmem fašista, imperialista apod

L. Šimon 21.11.2023 13:05

Už jsem to někde psal. Podle mě byla největší chyba Izraelského vedení, že dostupné záběry z tohoto šílenství hned od začátku nezveřejnili a nendchali na nějaké tv stanici točit 2t hod denně. Tskto má spousta lidí důvod domnívat se, že to přepadení nebylo tak hrozné jak sd o tom mluví. Tady měl jít soucit stranou.

P. Smetana 21.11.2023 13:46

I kdyby to zveřejnili, nic by to nezměnilo. Ten, kdo nechce vidět, nevidí.

H. Lukešová 21.11.2023 13:56

Novinky nějaké filmy zveřejnily, stejně tak Česká televize. Izraelci pozvali novináře z celého světa, aby zhlédli záznamy ze zvěrstev spáchaných Hamasem, toho promítání se účastnil i redaktor Novinek a po návratu z Izraele napsal, že se vydržel na ten film dívat 25 minut, že neměl sílu zhlédnout film celý. A přesto se najdou popírači tohoto zvěrstva.

Čemu se divíte, popírači holocaustu ho popírají, i když existují autentické filmy z osvobozených koncentračních táborů, např. z Dachau, kde byli američtí vojáci natolik otřeseni, natolik šokovaní, že na místě zastřelili všechny německé zajatce, či Bergen-Belsenu, kde na jednom filmu buldozer shrabuje mrtvoly do obrovských jam, nebo záběry z Buchenwaldu, nedaleko Výmaru, kam američtí vojáci zavedli německé obyvatele, aby spatřili, co se dělo jménem nacistického režimu.

Ostřílení vojáci z fronty omdlévali nad výjevy z nacistických koncentračních táborů. No a přesto se najdou ti, co říkají, že se holocaust nikdy nestal, že se jedná jen o sionistickou propagandu, mající za cíl přesvědčit svět o nutnosti vytvoření Státu Izrael.

F. De Winter 21.11.2023 14:24

To máte tak, když lidé budou věřit na čarodějnice, tak ti "nejlepší z nich" je budou upalovat a ještě při tom budou věřit, že konají dobro. Čarodějnice tě přece může uřknout, nebo tvé děti, nebo dobytek. Na tom pracuje propagandistický systém. A je dostatek lidí dostatečně blbých na to, aby to fungovalo, protože ti si otázky nekladou a předkládaná tvrzení neověřují. Podívejte se třeba na kovidismus.

Ś. Svobodová 21.11.2023 12:02

Lidskoprávní organizace dávno vědí, odkud vítr fouká. Vědí to, co my si nechceme vůbec připustit. Že už nastal konec křesťanské civilizace. A tak jejich šéfové už jen kopou do mrtvol a doufají, že to gesto budoucnost ocení. To bude ale překvápko až zjistí, že i oni patří k poražené straně. :-(

L. Stejskal 21.11.2023 11:55

To, o čem píšete, je asi nejprokazatelnější důkaz toho, že všechny ty kampaně, ať už protiizraelské, případně Black Lives Matter a jim podobné, nebo jakékoliv jiné tohoto druhu, nejsou ničím jiným než účelovou, jednostrannou a propagandistickou fraškou; je to jedno obří pokrytectví, jak již bylo v diskusi zmíněno. Vám za článek velké díky.

H. Lukešová 21.11.2023 12:18

I já Vám děkuji a také si Vás vážím za Vaše články a Vaši podporu Izraeli.

H. Rybnická 21.11.2023 10:32

Zajisté jste již všem těm velkým a významným feministickým organizacím napsala rozhořčený dopis? Vyžadovala odpovědi? Napsala i politikům celého světa?

Tedy podnikla konkrétní a v tuto chvíli jediné možné kroky? nebo je to zas jenom záliba v líčení detailů na místě, které nikam nevede?

H. Lukešová 21.11.2023 10:50

Já osobně jsem nepsala dopis významným feministickým organizacím, ale ozvaly se izraelské ženy, které se cítí mezinárodními feministkami opuštěné a to právem.

https://www.calcalistech.com/ctechnews/article/hjxrkypma

H. Rybnická 21.11.2023 13:22

A nemyslíte že by to těm izraelským ženám pomohlo (alespoň morálně) kdyby se jim dostalo podpory z jiných zemí? Zvláště pokud by se podařilo pro věc získat podporu nějaké (nějakých) významných a mimo hranice CZ také známých osobností? Ovšem taková akce je spojena s hromadou práce, nesrovnatelně více než napsat článek na NP který je zítra zapomenut.

J. Anděl 21.11.2023 14:08

Článek na NP je v tomto případě víc práce, než vaše příspěvky v diskuzi pod článkem paní Lukešové. Nesrovnatelně.

:-)

H. Rybnická 21.11.2023 15:15

Jo xakru. Nechci křivdit, ale o věci (tedy o netečnosti feministických organizací) informují všechny západní velké deníky, Stačí jen přeložit googlem.

J. Anděl 21.11.2023 15:26

Ano, už to nelze nevidět.

Paní Lukešová má Izrael jako velké životní téma, její článek je trochu duplicitní, ale nikoliv nepochopitelný.

H. Lukešová 21.11.2023 15:35

To je zajisté pravda, že Izrael je mým životním tématem a že téma není úplně originální, ale česky na Neviditelném psu jsem o lhostejnosti západním feministek k hromadnému týrání a znásilňování židovských žen psala pouze já, má maličkost.

J. Anděl 21.11.2023 15:37

Ano. Za mě to tak je v pořádku.