19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

DIPLOMACIE: Suchdol a připomínka výbuchu v Haifě

"Je to případ, který Česko nezažilo," shodně říkají experti k událostem - výbuchu a následném nálezu skladu nelegálních zbraní v areálu rezidence velvyslance a budoucího palestinského velvyslanectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 7.1.2014 0:57

Velmi politicky nekorektní názor

ale pravdivý.

A co zbylo z té mrchy z Haify měli zakopat v prasečí kůži  ... a je příznačné pro palestinskou společnost, že z ní udělala uctívanou mučednici.

A s takovým ksindlem udržujeme diplomatické vztahy - a přes EU jej i financujeme ...

J. Vintr 6.1.2014 23:58

Existence "diplomatických zastupitelstvi" neexistujícího stá

slouží pouze a jedině k tomuto účelu - pod ochranou diplomatické imunity volně pašovat po světě zbraně a výbušniny a podporovat teroristy. Co jiného můžou "diplomaté" neexistujícího státu, který neprovozuje prakticky žádné zahraniční obchodní aktivity ani turistiku, nakonec dělat?

B. Mráz 6.1.2014 22:36

Jakékoli přídavky

k tomuto článku jen hloupě rozmělňují drtivá fakta..

J. Marek 6.1.2014 14:58

Autor

podcenil počet Arabů. Odhaduji jejich počet cca na 400 milionů. Pouze Egypt má cca 80 mil. obyvatel. Jejich počet stoupá. Např. v Gaze žilo v roce 1967 cca 300 000 obyvatel, dnes je jich cca 1 200 000.

J. Schwarz 6.1.2014 16:14

Re: Autor

Kdy že to bylo naposledy, co češi zpívali "nepřátel se nelekejte, na množství nehleďte..."? Holt časy se mění a mentalita taky. S růstem bohatství roste zřejmě i míra zbabělosti- nejspíš nelineárně, možná kvadraticky...

S. Landa 6.1.2014 16:29

Re: Autor

Nu, Češi to zpívali, když nějaké nepřátele měli. Vzhledem k tomu, že s Araby máme vztahy dobré, není zpěvu třeba.

J. Jurax 7.1.2014 0:58

Re: Autor

Zatím.

J. Dvořák 6.1.2014 13:27

Už je na čase !

Označit teroristy a ukázat na ně, a vykopnout je ven !Když zlikvidovali dvojčata v New Yorku kolik myslíte že jich povykovalo a křepčilo na náměstích a velbloudích trzích, všichni !Ani jeden se nepozastavil nad tím jaká to byla lumpárna !A že si vyrábí bombičky u nás to jim má projít ?Jediná řeč které rozumí je bejkovcem a nebo rovnou dávka z kulometu !

V. Vaclavik 6.1.2014 12:53

Cloveku je z toho na zvraceni

Tyhle diplomaticke vysady maji mit jen zeme, kterym plne duverujeme, ktere jsou pratelske zeme. Takove zeme by zaroven mely ty diplomaticke vysady povazovat za cestne vysady a nevyuzivat jich v praxi - tedy dobrovolne otevirat diplomaticka zavazadla k inspekcim, zvat hostitelskou zemi k prohlidce budovy mise, atd. atd.

Prijde me to jako nas nynejsi prezident, ktery z funkce dostal jiste vysady a vyuziva jich, ackoli to tak nebylo mineno, nikdo s tim nepocital. Napodobne poslanci se mohou treba ozirat a bourat a nic se jim nestane, kdyz je poslanci podrzi. Je to pekne svinstvo.

Ruskou armadu jsme vyhnali, tyhle vsi jsme si dale hrali v kozichu. S tim 'prekladem', ci cteni mezi radky, mate pane Hassi stoprocentni pravdu. U nas zvitezi nikoli to co mame na zastave, ale zbabelost a prizdikadicstvi. Vlastne ani nevim co na ty zastave mame, ale urcite to bude neco, co ani nahodou nehodlame naplnovat, ci respektovat. To je totiz duse Ceskeho naroda.

V. Vaclavik 6.1.2014 12:56

Re: Cloveku je z toho na zvraceni

Ach to jmeno pane Haasi, Cesi maji mit ceska jmena. Jake vubec je to vase, nevim.

V. Linhart 6.1.2014 16:42

Re: Cloveku je z toho na zvraceni

Za nejodpornější jev v polistopadovém období a to hned po účelovém překrucování historie novými elitami-jelitami pokládám dobře míněné rady českých emigrantů, kteří z pohodlí svých zahraničních asylů dávají přemoudřelé rady zaostalým buranům doma v Česku... Takoví prohrávají ovšem naštěstí volby Schwarzenbergům a podobné havlistické pakáži, protože za posledních dvacet pět let takoví mudřeci radili elitám-jelitám tak dobře, až po nich zůstal jen smrad síry, spálená, vyplundrovaná země a astronomický zahraniční dluh,o kterém se věrozvěstům postkomunismu v listpadu 89 a jejich posluchačům ani nesnilo. Je mi z vás na zvracení...

J. Jurax 7.1.2014 0:59

Re: Cloveku je z toho na zvraceni

Ale kuš ...

M. Prokop 6.1.2014 17:19

Re: Cloveku je z toho na zvraceni

Ono je to jedno jaké, hlavně když nepíše 3,14čoviny (což nepíše).

P. Rajman 6.1.2014 11:56

Všem chytrákům

Když vás mrzí, že 180 mil. Arabů neprotestuje proti teroristickým útokům v Palestině nebo Izraeli (evidentně-alespoň někde-mají zcela jiné starosti), tak uspořádejte demonstraci sami, aby vás k těm 180 milionům náhodou někdo omylem nepřičetl.

R. Langer 6.1.2014 13:31

Re: Všem chytrákům

Mě to nemrzí, já vím, co je to za hajzlíky a nedělám si o nich žádné iluze... :-D

M. Vondráček 6.1.2014 11:48

skvělý článek :-)

Díky ...

Š. Hašek 6.1.2014 11:33

Vynikající shrnutí situace

"boje palestinského lidu". Pan Vlk trefil hřebíček na hlavičku.

Jak zde řekli jiní diskutující, teď se budeme "bavit" co na to marxista (v dnešní Mfdnes označen za liberála) Zaorálek.

M. Prokop 6.1.2014 11:01

Palec nahoru.

(A to ještě není ministrem marxista Za orálek, to bude teprve legrace.)

T. Kubín 6.1.2014 9:33

skvěle napsané

Díky, výborně napsané.

P. Rajman 6.1.2014 6:50

Ironie na adresu 180 mil. není

na míste. A svým obsahem si nezadá s dr. Goebelsem. Terorismus je v podobe sebevražd zločinem jednotlivců proti desítkám, který má nahnat strach tisícům. Tvrdit ale, že jej podporují desítky milionů, abych proti nim poštval stovky milionů nemůže myslet vážne nikdo.

Z. Kulhánková 6.1.2014 7:45

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Kolik z 180 milionů ten útok odsoudilo?

P. Lenc 6.1.2014 9:09

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Ano, pana Rajmana se také zeptám.Kolik bylo demonstrací odsuzující teroristické vraždy mezi 180mil. arabů?A to nemluvím o stovkách milionů muslimů po celém světě.Byla nějaká, pane Rajmane?Pokud ano, informujte mne.

P. Rajman 6.1.2014 11:47

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Kolik lidí se účastní demonstrací proti poválečnému vraždění v pohraničí za bílého dne. Sto dvěstě, tisíc. Mám si snad myslet, že tyto vraždy schvaluje 10 mil Čechů?

R. Tichý 6.1.2014 11:57

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Sprosťáku. Srovnáváte nesrovnatelné. Jakkoliv "nepřiměřené" se dění z roku 45 může zdát, je třeba ho vidět optikou roku 45. Skončila válka - Němci nás okupovali, Němci zavírali, mučili zabíjeli. Proto bylo vykonáno, to co bylo.

Naproti tomu "palestinci" zabíjejí někoho, kdo se k nim v oblasti chová nejlépe. Teoretické území palestinského státu si rozebrali jejich soukmenovci. Ani mezi sebou se nesnesou. Egypt zoufale útočí na hranicích proti Hamasu - teroritům podporavným z EU.

Ano, myslím, že 90% muslimů (100 jsem nedal jen proto, že i mezi nimi mohou být rozumní) schvaluje vraždy Židů, v širším měřítku Izraelců.

A je smutné, že nikdo nezdůrazňuje, že nejvíce jsou ve světe pronásledováni křesťané. To holt není in.

T. Kubín 6.1.2014 9:53

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Autor článku má pravdu. Existuje statistika toho, kdo a jak moc schvaluje sebevražedné atentáty. Ptá se na to, kdy je možnéschálit sebevražedný atentát, v kategoriích vždy, někdy, zřídka, nikdy. Součet vždy a někdy je například (vybírám jenom některé) u Pakistánců 3%, Jordánců 12%, Turků 16%, Egypťanů 25%, a u Palestinců 62%. Zprůměrovat a vypočítat přesné číslo neumím, ale na první pohled je vidět, že sebevražedné atentáty skutečně podporují desítky miliónů muslimů. Výzkum dělal PEW Research Center.

Toho Goebbelse si strčte za klobouk, pane Rajmane.

E. Sevrát 6.1.2014 10:12

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

A vy věříte průzkumům? Nedávno jsem četl,že občané EU považují USA za nejnebezpečnější stát světa,taky nějáký průzkum a statistika.A co se týče protestů,za éry Sovětského bloku taky protestovalo proti vraždění komunistů promile lidí z celé RVHP či VS.A opravdu si myslíte,že to všichni ostatní schvalovali ?? Vy jste někde osobně protestoval proti vraždě Milady Horákové,pana Vonky apod. ?? "Věřím pouze takové statistice,kterou si zfalšuji sám."

S. Landa 6.1.2014 10:46

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Asi tak.

T. Kubín 6.1.2014 11:29

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Ano, věřím studiím a průzkumům agentury, která se tématem (a nejenom tímto) zabývá dlouhodobě, její analýzy jsou objetivní, navazují na sebe a jsou mezinárodně citované a uznávané. Váš komentář je velice úsměvný, je přesně v duchu "nehodí se mi do krámu, zpochybním to".

Ano, já jsem osobně za komančů protestoval proti lecčemu a moji rodiče také. Proto jsem nesměl studovat, proto rodiče nezavadili o práci atd.. To jen tak na okraj.

P. Rajman 6.1.2014 11:44

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Velmi trefné, děkuji.

T. Kubín 6.1.2014 13:01

Re: Ironie na adresu 180 mil. není

Mohu se zeptat, v čem že je židožrout Sevrát tak trefný?