Sobota 12. října 2024, svátek má Marcel
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

BRUSEL: Tento týden v EU (56)

Členské státy se dohodly na urychlení dodávek munice pro Ukrajinu. Morawiecki v Heidelbergu zdůraznil nenahraditelnost národních států a odmítl federalizaci EU.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P14e42t44r 54B61r59e98c47í31k

27. 3. 2023 20:39

Polsko požádalo EU o 2.000.000.000 EUR, které vydalo na pomoc [UA]. .... Celkem bylo objednáno 10 000 dělostřeleckých nábojů ráže 155 mm a hodnota oznámeného obchodu činila přibližně 33 milionů eur. Cena 155mm granátu = 3 300 eur / 78 000 Kč..... Vše samozřejmě zaplatíme MY. PS: Ocel, drahé legující přísady, střelný prach - NIC z toho se už v EU nevyrábí. Dovezeme = vydělá svět a Rusko ;-D

0 0
možnosti
OK

Už by ta EU měla vydat tu nejdůležitější směrnici, že se do roka a do dne rozpustí bez náhrady s tím, že se postupně podepíší mezistátně jen ty dohody, které jsou důležité, volný pohyb zboží, služeb a lidí.

0 0
možnosti
PK

P83e31t89r 92K38o79t69y32z83a

27. 3. 2023 13:37

EK chce, aby se opravovalo než vyměňovalo. Tedy věc, která za mých mladých let byla naprosto normální, i když pravda, z jiných důvodů, než teď.

Registruji tímto alespoň jeden smysluplný návrh od EK.

0 0
možnosti
JS

Pomalu s tou adorací. Taaky si přeju, aby se opravovalo. A je pěkné, že EU taky. Ale jak toho chce dosáhnout?

Zkuste se podívat na ten návrh - podle mě jen chtěji vytvořit platformu, kde se bude dát zjistit, kde se zboží dá opravit a za jakou cenu. S tím, že asi bude možné mít něco jako právo na opravu. Nicméně to je u mnohých výrobků již dnes, jenže cena opravy je tak vysoká, že se nevyplatí (na rozdíl od Vašich i mých mladých let). A to se IMHO nezmění.

0 0
možnosti
MB

Konečný produkt bude e-benzín a e-nafta, která se od benzínu a nafty bude lišit jedině tím, že všechen uhlík C nebude pocházet z ropy, ale ze vzduchu. A tudíž, když jej motor automobilu spálí, do ovzduší se vyloučí jen tolik CO2, kolik se před tím ze vzduchu lapilo.

Celkem tam za 2,6 miliardy CZK má vzniknout komplex, který vyrobí ročně palivo zajišťující provoz 46 000 malých osobních aut, ovšem za předpokladu, že každé z těchto aut najede průměrně jen 100 km měsíčně. Aby každé osobní auto v Evropě mohlo najet měsíčně aspoň 100 km na jediná povolená e-paliva, jak prosadil Fiala v Bruselu, bude třeba v Evropě investovat 572 miliard EUR, (14 300 bilionů CZK), do produkce E-paliv. Protože žádný normální bankéř nepůjčí své peníze na projekt, který má v plánu vyrábět litr benzínu, nebo nafty za 96 CZK, protože nikdo normální si takovou naftu ani benzín nebude moci dovolit koupit, tak je třeba tisknout nekryté miliardy, rozpoutat inflaci, zdražit potraviny, energie, a kde co, jen aby státům a Bruselu od občanů plynuly vysoké daně a mohly tak dotovat tento nejnovější fialový evropský nesmysl.

Aby nebylo možné bruselské nařízení o používání drahých e-paliv zneužít a jezdit na obyčejnou levnou naftu a benzín, bude muset být do každého auta namontován bezpečnostní řídící systém, který pozná rozdíl mezi e-benzínem a benzínem, a e-naftou a naftou, a okamžitě se vypne, bude-li ho řidič chtít napálit starým palivem. Auto s vypnutým bezpečnostním systémem se nesmí dokázat pohybovat!

Bankéři od de Guindo už spočítali i kolik bude třeba zaplatit za 1 litr nového e-paliva – 96 CZK. Na 100 km jízdy malého auta velikosti Citigo tak bude třeba nakoupit 5 litrů za 480 CZK. Babiš v sobotu oznámil, že současná cena e-paliva je 235 CZK za litr, a tak by bylo třeba nakoupit na 100 km jízdy nejméně 5 litrů za 1175 CZK. Ať už bude platit Babišova, a nebo de Guindova cena, průměrný Čech se už autem nesveze.

https://www.michalapetr.com/

0 0
možnosti
LN

michalapetr.com - to je zdroj důvěryhodnosti pavlačové drbny.

Slovenský ;-O dezinformátor Boháček jede... Rv!!

0 0
možnosti
RD

"byla upřednostňována oprava před výměnou zboží"

Ještě si pamatuji, jak stejná EU prosazovala, aby výrobky byly neopravitelné, oprava se dokonce měla stát trestným činem.

0 0
možnosti
Foto

To bylo za účelem růstu ekonomiky. Teď už není na její růst odkud brát.

0 0
možnosti
FN

Sousedé mají na chalupě 50 let starou pračku. Jedinými opravami byla výměna klínového řemenu a tahání mincí u kolena výpustové hadice.

0 0
možnosti
LH

U nás v hospodě čepují Bernard, tudíž svět je u nás ještě normální. Soused opravuje neopravitelné pračky. To jsou ty, u kterých výrobce vložil rotující nerezový buben do vany z jednoho kusu plastu, prostě neřešitelný ježek v kleci. A odejde ložisko. Konec. České hlavičky vymyslely toto: plastová vana se z jinak zcela funkční pračky vyndá, doveze do Ostravy. Tam mají velký soustruh. Ten rozřízne vanu v polovině. Nerezový buben se vyndá, vymění ložiska, opět se vloží do rozpůlené vany a ta se zavaří. Svařit plast je brnkačka. A je to. Celá operace za 1500 Kč. A pračka má druhou šanci. S minimální uhlíkovou stopou. Za patnáct stovek. Česká forma grýndýlu.

0 0
možnosti
JS

Myšlenka na opravu je sice chvályhodná a pocitově s ní souhlasím, ale na druhou stranu v praxi to bude vypadat jinak - viz Apple a jejich přípravky na opravu Iphonů, které jsou určeny jen k tomu, aby splnili nařízení.

Takže si dovedu představit, že na opravy se bude čekat až 30 dnů, než se posoudí jejich opravitelnost/opraví, žádná výměna kus za kus. A popřípadě se zvedne cena výrobku, protože bude nutné platit i toho člověka, co to opravuje.

0 0
možnosti
VB

Záruční a pozáruční opravy jsou dvě různé věci. Nic nebrání dodavateli vyměnit kus za kus a opravený pak prodat se slevou, je jen na posouzení co se mu v konkurenčním boji vyplatí. Pro spotřebitele to má pak výhody zejména u pozáručních oprav, kde dnes je často levnější pořídit nový kus protože oprava buď není možná, nebo tak drahá, že se to nevyplatí.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz