16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

BREXIT: Jako paní Colombová

Jak lze jedním titulkem vystihnout nepochopení celé situace. „S Británií bude chtít i po brexitu obchodovat celý svět, tvrdí britský komisař pro obchod s Evropou Andrew Mitchell,“ hlásá titulek prestižních českých novin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Sidlichovsky 1.4.2019 17:40

A rychle pryč

Hloupost Junckera už dosahuje gigantických rozměrů:. Dnes v sárském regionálním parlamentu: Cameron je jedním z velkých ničitelů (destroyer) moderní doby.

Navázal tak na neméně debilní výrok z března 2017: Setkal jsem se v životě se 2 velkými ničiteli "Gorbačov zničil Sovětský Svaz, Cameron v jistém rozsahu Británii.

M. Prokop 1.4.2019 17:54

Re: A rychle pryč

Medicína v županu: Ja, ja, s tou demokracií jsou svízele.

D. Bystriansky 1.4.2019 18:23

Re: A rychle pryč

Juncker se chtěl zapsat do historie, kdyby jen tušil kam bude šoupnutý, honem by vystřízlivěl. A to nechci domýšlet, jak bude vypadat jeho vosková figurína u Madame Tussaud.

K. Janyška 1.4.2019 17:17

Nemám s tím, že britští poslanci poslali zločince z EU

s jejich smlouvou do háje žádné problémy a potíže. Až to bude, tak to bude. Ale bude to. To totiž samo. A potom další a další. EU je principiálně jako SSSR a existovat na LS nemůže a nebude... Dzp.

P. Harabaska 1.4.2019 12:46

Autore, projevujete odsouzení hodnou neznalost.

Ten detektiv se jmenuje Columbo, čti cca kolambo, ač všichni ti inteligenti ho nazývají Kolombo. Asi se vám stýská po výletu na Ceylon, dnes Sri Lanka, kde Colombo mají jako hlavní město.

J. Lepka 1.4.2019 12:08

Je cosi prohnilého v státě Bruselském,

když kdejaký jouda s dírou v zadnici považuje za nutné se k Brexitu vyjádřit, jako by 456 nebo 2716 článek k problému něco vyřešil. Je to prioritně věc Britů a zoufalé reakce bruselských "elit" jen dokazuje, že sice těsně, ale přesto nadpoloviční většina obyvatel GB si o kvalitě vlády EU nedělá iluze.

V. Braun 1.4.2019 22:24

Re: Je cosi prohnilého v státě Bruselském,

Zatím sleduji jen zoufalé reakce v Británii. Trochu smutné skoro tři roky po referendu.

P. Vass 1.4.2019 11:53

Pan autor podle nepochopil ani to, ...

... že o Brexitu rozhodli lidi, kdežto zbytek mají v rukách politici se svými zájmy.

M. Malovec 1.4.2019 10:49

Britové to zvládnou

bez ztráty květinky a držím jim palce. Rád bych žil v zemi, kde lidé dají přednost chvilkovému nepohodlí a osvobození se od protaktorátu Německa a Francie. Naschválníčci z EU ať si trhnou nohou.

M. Mařák 1.4.2019 12:17

Re: Britové to zvládnou

O tom nepochybuji. Bylo by však pomalu vhodné, aby konečně vypadli.

M. Prokop 1.4.2019 17:55

Re: Britové to zvládnou

Dříve, než se vám to rozpadne?

D. Bystriansky 1.4.2019 18:10

Re: Britové to zvládnou

Keltovi se rozpadá beton a co my s tím jako?

V. Braun 1.4.2019 22:27

Re: Britové to zvládnou

"Než se vám to rozpadne" ... říká škodolibě člověk žijící v desátém patře správci daného domu.

L. Pejchal 1.4.2019 10:22

jenom nepochopení, nebo i agitace ??

Mám dojem, že autor jaksi nemusel dobře pochopit smysl té dotyčné věty o tom, že všichni budou chtít obchodovat s GB. Myslím, že ta věta je spíše reakcí na strašení unijních papalášů, že po Brexitu zůstane GB na poli mezinárodního obchodu izolovaná jako kůl v plotě. Větším problémem ale zůstává fakt, že trh v EU právě skrze dotace, vyhlášky a regulace už někdy ani svobodným trhem není,spíše to začíná malinko připomínat autorem zmíněně RVHP. A jestli je v Evropě národ, který má nejlépe vyvinutý smysl pro demokracii, tipoval bych spíše ty Brity, než Němce, Rusy či Francouze. Takže sumasumárum přeji GB jen to nejlepší a doufám, že Brexit dotáhne do úspěšného konce a ukáže ostatním, že byla prorokem.

M. Krčmář 1.4.2019 12:14

Taky jim fandím,ale jsem skeptickej.

P. Harabaska 1.4.2019 12:52

Re: jenom nepochopení, nebo i agitace ??

Obávám se, že trh je v EU sešněrovaný ještě více, než byl "trh" v zemích RVHP. Dotace se tam nenosily (také z čeho), společný byl jenom program Interkosmos. Ptá se Pepíček: Tati, co je to ten program Interkosmos? To máš jako u nás v rodině, říká tatínek. Babička nám dá peníze na škodovku a mi ji za to dvakrát svezeme.

J. Jurax 1.4.2019 13:47

Jenom jednou. Pelčáka už nesvezem.

M. Krčmář 1.4.2019 10:09

Problémy s prvními krůčky nemají Britové, nýbrž jejich politická reprezentace,jež odmítá respektovat vůli lidu. Proto je třeba obnovit tradici defenestrace, kterážto musí být nedílnou součástí demokracie,oni si to potom politikové rozmyslí ,nerespektovat vůli voliče.

J. Lepka 1.4.2019 11:55

Re:

Jo, my tu tradici máme, ale podívejte se na Hrad, do Strakovky či na Magistrát, co je nám platná.

M. Krčmář 1.4.2019 12:11

Je to tím,že se tato nepoužívá,pravda, pro nás,vizionáře,čechy,z toho byl vždy průšvih,i na několik století.

J. Zadák 1.4.2019 10:05

Tvrdý brexit:

Myslím, že uskuteční-li se, všichni se rychle vyklidní. A jednotlivé členské státy EU, již ve vlastním zájmu, budou tlačit na rychlé oboustraně vyhovující podmínky ve vztahu s VB.

P. Lenc 1.4.2019 10:13

Re: Tvrdý brexit:

Trpím obavou, že tvrdý brexit je díky Mayové nemožný.

M. Prokop 1.4.2019 9:31

Nejde o to, kdo bude CHTÍT obchodovat s GB,

těch je asi tak pořád stejně. Jde o to, kdo a jak bude MOCI obchodovat s GB, protože tam byla je EU žábou na prameni, svým protekcionářstvím.

J. Jurax 1.4.2019 13:50

A kterým svým guberniím to obchodování EU vůbec povolí ... :-)

K. Janyška 1.4.2019 8:58

Nemám s tím, že britští poslanci poslali zločince z EU

s jejich smlouvou do háje. Až to bude, tak to bude. Ale bude to. To totiž samo. A potom další další. EU je principiálně jako SSSR a existovat na LS nemůže a nebude... Dzp.

P. Götze 1.4.2019 8:39

RE

Pane autore, joo kdyby to ovsem bylo jen o tom trhu. Britum prece obchodovani vubec nevadi, resi se vsechno to nad ramec, na to nepotrebujete spolecnou menu, na to nepotrebujete spolecnou imigracni politiku, na to nepotrebujete unijni dotace, na to nepotrebujete ochranarske bariery v zemedelstvi a tak bych mohl pokracovat. Ekonomickou stranku evropske integrace nidko nezpochybnuje. Ovsem Maastrich a Lisabon NENI o ekonomice!

J. Strakoš 1.4.2019 8:32

Pro každého, kdo věří v budoucnost EU

Pro každého, kdo věří v budoucnost EU doporučuji přečíst

https://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-%2F%2FEP%2F%2FTEXT%20TA%20P8-TA-2019-0239%200%20DOC%20XML%20V0%2F%2FCS&language=CS&fbclid=IwAR0pbEmsvqDHKR6wPOiZ6pwYUlHZOc44uxsDflVbCBA_r4H8xtC5ZCc_cdU

A uvidíme, za se pak tohoto uskupení, který plodí takové dokumenty na úrovni vědeckého komunismu budete dále zastávat. :-)

Pokud jsem naletěl na hoax a text je vymyšlen euroskeptikem, prosím dejte mi vědět, v tomto případě budu hodně rád a nasypu si popel na hlavu.

A. Stárek 1.4.2019 7:21

Fény a spol

Tak zrovna to jednotné certifikování výrobků pro celou EU se přece dá řešit jednou, v podstatě stejnou větou, jakou autor problém popsal.

Ovšem jako ve spouště jiných věcí, jde primárně o to, jestli EU bude ochotná se takhle jednoduše dohodnout, nebo jestli bude chtít Británii Brexit exemplárně osladit.

J. Franke 1.4.2019 5:42

Columbo je seriál

A ta paní je Columbová...

A. Pakosta 1.4.2019 8:58

Re: Columbo je seriál

Ano, máte pravdu, a Vaše připomínka to celé vyjasnila. Předtím všichni tápali, kdože to má být, ta paní Colombová, a Vy jste jim to vysvětlil, přece ta Columbová, ze seriálu Columbo! Bravo!