19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ticha@dohoda 22.3.2006 21:48

drahy Vodnice :-))

Zide mohou vcelku verohodne dokazat mirumilovne souziti v mnoha komunitach, kde vetsinou slouzili jako hromosvod v pripade, kdy bylo na nekoho hodit neuspechy nebo pohromy. Tohle nemuzete o muslimech ze sev. Afriky a Str. Vychodu rici ani nahodou, byli a jsou to nesnasenlivi lide vnucujici svou viru a videni sveta casto nasilim. Jinak Izrael udelal jednu obrovskou chybu, ze se nepoucil od USA a po vyhranych valkach hned nepredlozil porazenym Arabum k podpisu ukonceni valky soucasne kupni smlouvu na ziskana uzemi/viz valky USA-Spanelsko, USA-Mexiko/. Osobne vam rikam, ze bych byl pro mirove reseni ale s Araby se to jevi jako nemozne, proto si myslim, ze skutecne je potreba zalezitost vyresit valkou, ovsem pokud rikam valkou, tak myslim skutecnou valku, ne to co je v Iraku, valku kdy zustane uzemi ale bez Arabu. Brutalita a hruba sila, to je jedine cemu spinavy Arab rozumi naprosto dokonale. Osobne jsem byl proti tomu aby USA do Iraku lezly ale pokud tam uz jsou at tam udelaji poradek, mineno, vnuti jim demokracii alespon tureckeho typu treba za cenu par milionu mrtvych Iracanu. Ne ani nahodou si o Zidech, resp. Izraeli nedelam iluze ale Arabove to je vetes. IZRAEL ta uzemi vyhral ve valkach, ktere nevyprovokoval, je to valecna korist a pokud udela vstricne gesto a nabidne ta uzemi porazenym zpet, vymenou za mirovou smlouvu, tak by to ti porazeni meli prijmout, tedy pokud o mir stoji, ovsem ten arabsky odpad stoji jen o mir, kdy si podminky bude diktovat on, tedy zahnat Zidy do more. Ne pane Vodniku, myslim si, ze bychom je do toho more/Araby/ meli zahnat my a to rychle a vsechny, pokud je cas.
Vodník 23.3.2006 0:44

Re: drahy Vodnice :-))

Odpusťte, že na Váš příspěvek nezareaguji. Vaše argumenty jsou genocidálně rasistické a za těchto okolností je jakákoli dohoda, tichá nebo hlasitá, mezi námi vyloučena.
Jarda 23.3.2006 18:27

Re: drahy Vodnice :-))

Po mnohych rokoch si tiez myslím ze s arabmi mier neni mozny. Horsie je, ze lezú do Európy a vnútorne ju rozbíjajú. V kazdom prípade  treba cenit ze tento maly národ v mori muslimov sa hrdinsky drzí. Podporujme Izrael, lebo bránia nielen seba ale do urcitej miery aj nás. 
ticha@dohoda 22.3.2006 19:11

drahe Suzuki

ono je taky docela slusna radka Palestincu s obcanstvim Izraele, ti maji stejna prava jako ostatni obcane Izraele. A okupovana uzemi, ta ziskal Izrael ve valkach ktere zacali Arabove a nekolikrat je nabizel vymenou za mir. Pokud si vzpominam, CSR valku s Hitlerem nezacala, takze vas primer jo o nicem :-))
Vodník 22.3.2006 19:23

Kdy, prosím Vás...

...nabízel Israel získané území za mír? Snad nemyslíte ty návrhy na vrácení zlomku toho, co bylo původně jejich (Palestinců), přičemž by to bylo pod stálou kontrolou Israele a vydáno jeho svévoli na milost a nemilost?
pbla4024 22.3.2006 20:32

Re: Kdy, prosím Vás...

Mně není úplně jasné, jak mohlo být zmíněné území "jejich", když Gaza patřila Egyptu a Západní břeh Jordánsku.
Vodník 22.3.2006 20:57

Re: Re: Kdy, prosím Vás...

Máte pravdu. To území je odjakživa židovské, nakonec jim ho Hospodin přislíbil, Arabové tam jen pár set let opruzovali, Židé tam žili celou tu dobu a území Israele si víceméně koupili. Teď se konečně chápou svého údělu, opravdu nevím, co ti teroristé špinaví vlastně chtějí...
Prohrál jsem, jsem salát...
pbla4024 22.3.2006 22:47

Re: Re: Re: Kdy, prosím Vás...

Bylo židovské, pak římské, pak arabské, pak turecké, pak britské, pak egyptsko-jordánské a pak izraelské. Ale když budou hodní, tak většinu dostanou. Izrael je natolik hyperkorektní, že si území získaná v obranné válce neponechává.
Vodník 23.3.2006 0:46

Re: Re: Re: Re: Kdy, prosím Vás...

Už mě nebijte, prosím!! Prohrál jsem, máte naprostou pravdu. Je israelské a Israel je hyperkorektní. Co jsme my proti němu? Mouční červi v prachu!....
SUZUKI 22.3.2006 18:59

Právo

tak čtu ty vaše příspěvka a předsrtavte si, ža by zvítězil Hitler a vy by jste byli někde u Vladivostoku. Co na to? Tak jsou na tom Palestínci. Druhořadí ledé ve své vlasti.
mik 22.3.2006 23:07

Re: Právo

Never bolsevicko-arabskym pohadkam.
exulant 22.3.2006 17:40

mluvte cesky

Pane Janecek, todle jsou ceske noviny, dejte si trochu prace a prelozte ty svoje zvasty do prijatelne cestiny at si kazdy udela nazor na to co pisete.Rozhodne ne kazdy kdo sem pise umi dobre anglicky.
Jana 22.3.2006 17:12

ciste lingvisticky

Mam ciste lingvisticky "problem" s clankem o nove palestinske vlade. Cestina prebira kdeco, ale byla jsem presvedcena, ze takove nazvy jako Palestinska samosprava a Zapadni breh Jordanu jsou prece jen zavedene a vseobecne uznavane. Proto se zde chci postavit za jednostnost v nazvech.Pokud nekdo pise ci preklada! clanek, tak necht pouziva to, co si zada nas jazykovy uzus. Nebo snad je tato volba zalozena na nejakem presvedceni??? 
Vaclav Kabat 22.3.2006 14:00

nazor izraelske vlady v teto veci neni relevantni

je to vnitropoliticka otazka palestiny, Abu Mazen je skutecne v nezavidenihodne roli - jednak je to dualni role prezidenta PA a OOP, navic zaroven terc pro izraelce, musi hajit zajmy palestincu ale kdyby to skutecne delal, je mrtev, takto ale budto bude zapomenut, nebo jednou souzen pro vlastizradu - a ve valecnych podminkach by nakonec takovy soud mohl probehnout dosti rychle - i kdyz by zrejme vedl k obcanske valce - dalsi dualita, ktera palestine neprospiva - Fatah je prilis spojen s palestinou - stridani moci je tak komplikovane, ale ve vypjatem momentu by se snad nasla vule ignorovat vnitropoliticke rozdily a spojit se proti nepriteli
 
ze maji palestinci pravo na odpor i se zbrani v ruce je vice nez ustanoveno a potvrzeno, proto tuto otazku ani nepodporim zadnym dalsim argumentem, to same s ilegalnimi zabory pudy, to same se zasobovanim potravinami a vodou, to same s trestne-pravni autonomie (viz jericho)
 
o ucinnosti plotu mam sve pochybnosti - nebyl defacto zatim vyzkousen - primeri hamasu apod pockejme si na skutecny test
 
pbla4024 22.3.2006 14:50

Re: nazor izraelske vlady v teto veci neni relevantni

Můžu vědět kým je ustanoveno právo na odpor se zbraní v ruce?
červený bedrník 22.3.2006 15:12

Re: Re: nazor izraelske vlady v teto veci neni relevantni

chartou osn
pbla4024 22.3.2006 15:52

Re: Re: Re: nazor izraelske vlady v teto veci neni relevantni

Já to tam ale nemůžu najít. Který že je to článek?
Jiri Janecek - USA 22.3.2006 18:43

vnitropoliticka otazka palestiny

pod "PROTECTORATEM" Israele.
Israel AIPAC zorganizoval bojkot Palestinskeho filmu - jeden z duvodu byl ze se NESMEL nazyvat Palestinksy ale Palestinske Teritory -
trochu to pripomina toho Hitlera - nebyla to Cechy a Morava (dnes Klausem pretvorene CSR) ale PROTECTORAT Cechy a Morava -
dnes by to moderni Hitler (Sharon) nazval
Teritory Cechy a Morava   --- The Israel Lobby and U.S. Foreign Policy   http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=891198   The Israel Lobby and U.S. Foreign Policy    JOHN J. MEARSHEIMER University of Chicago - Department of Political Science STEPHEN M. WALT Harvard University - John F. Kennedy School of Government -------------------------------------------------------------------------------- March 2006 KSG Working Paper No. RWP06-011   http://ksgnotes1.harvard.edu/Research/wpaper.nsf/rwp/RWP06-011/$File/rwp_06_011_walt.pdf
Alex Juchelka 22.3.2006 12:42

Slanecek

Slanecek je absolvent marxisticke-leniniske university Patrice Lumumby v Moskve. On vam to samozrejme neprizna - ale "it is on record" a patricne urady si to overily. Co sleduje propagaci mohamedanskych cilu je doposud nejiste - asi mu slibili hromadu penez. Proc neni deportovan z USA nevim, ale mam zdroje ktere mi to osvetli.
Jiri Janecek - USA 22.3.2006 18:30

Re: Slanecek

STBak z Sydney, Australia, AlterNet
 - svin* ktera se vydava za Juchelku - identity theft - tresty jsou dost vysoke
Mysli jako STBak - lze za penize, porad by nekoho deportoval jako komousi.
202.147.107.xxx
  9    44 ms    44 ms    44 ms  so-7-0-0.IR1.SAC2.ALTER.NET [137.39.31.189]  10   209 ms   204 ms   205 ms  so-4-0-0.XT1.SYD2.ALTER.NET [210.80.33.221]  11   209 ms   208 ms   207 ms  0.so-3-3-0.GW4.SYD2.Alter.Net [210.80.38.218]  12   216 ms   211 ms   211 ms  202.147.107.1
Sarka 22.3.2006 18:38

Pane Janecek,

s tim nic nenadelate. Identity theft je trestny pouze co se tyce jeho zneuziti k okradeni  ci osizeni bud nositele "prave identity", ci jine pravni osoby. Internetove chatovy "identity theft" je bohuzel neco, co je zakonem nepostizitelne, a deje se dost bezne. Ja osobne byla jeho tercem na nekolika "chatech",  dokonce i na tech, na kterych mate "chraneny" nick. Lidi jsou schopni ledasjakych svinaren, zejmena kdyz maji moznost zustat v anonymite. A i kdyz to boli, nelze za ne nikoho postihovat - nanejvys snad ignorovanim ci pohrdanim. Pan Juchelka ovsem ted okousi neco, co "nechtel videt"  u jinych - seznam jeho urazek, hulvatstvi a sprostot na moji "adresu" by jiste ucinil zajimave lec cenzurovatelne cteni. Ochutnava tedy trpkeho ovoce jehoz sam zneuzival u druhych. Too bad.
Jiri Janecek - USA 22.3.2006 18:58

Juchelka - u jinych - seznam jeho urazek - a STBak ze Sydney AlterNet

Sproste nadavky odsuzuji - a ukazuje to na primitivni emoce - ne moc effektivni.
Ale ruku na srdce - nikdo neni bez viny.
A i kdyz to neomlouva - Juchelka se pod to svoje *** podepsal.
O co se tady ale snazi ten nas STBacky krajan ze Sydney delat (a musi to byt ex bachar, komous, nebo STBak - mysli jako ex Komousky papalas - je blb* jako komunisticky papalas, a pouziva STBackych metod z totality.
 
A z komunisty na nacka/neonacka to je bezna zmena.
Sarka 22.3.2006 19:02

Pane Janecek -

bohuzel i obracene. Nekteri z nas s tim maji velice osobni zkusenosti
Jiri Janecek - USA 22.3.2006 19:13

Nekteri z nas s tim maji velice osobni zkusenosti

to byl jeden z nejhorsich cinu v totalite - a dost efektivni zpusob komousu/STBaku
 - hodit na nekoho anonyme label - ani nevite kdo a od koho to je - na davech volu to pracuje.
Vy jste tam zila o rok nebo dva dele - ja jsem tu "normalizaci" a cistky neprozil - ale umim si predstavit dusledky.
 Ale na vlastni kuzi jsem to tam nerpozil.
Sarka 22.3.2006 19:16

Pane Janecek -

to jste o hodne prisel. Zejmena ty besidky s kozenymi bundami na tema neexistujicich "sionistickych styku" , ty byly zvlast potesujici. Ale ty by se vam byly nejspis vyhnuly.....
Jiri Janecek - USA 22.3.2006 21:23

neexistujicich "sionistickych styku"

ja jsem byl opravdu ignorantni co se tyce sionistu po odchodu z CR.
Nekdo se me zeptal kolik znam zidu - jako ze skoly - a ja jsem opradu tomu nedaval zadny duraz (to same katolici).
 Nekdo ale dal do cerveneho ramecku tech deset komousu (ze sta) na fotce nasi tridy, a za to me chteli vyhodit ze skoly (ale vlada a lid pry do me investovali tolik penez ze to neudelali - a take byl rok 1997).
Obdivoval jsem maly Israel jak se brani.
Fandil jsem Israeli a Palestincum v Oslo - posledni dva roky - 2000 - kdy byla nadeje na obou stranach - Israel i Palestina byl ekonomicky zazrak.
Prusvih byl a je ale Saron a jeho Veliky Biblicky Israel.
Jak jsem jiz psal - muj syn je David - a poprve jsem se setkal s antisemitismem ve Vidni - katolicka charita nas posilala do zidovske pres ulici (ja jsem agnostic -za mlada me rodice byli v Cirkvi Ceskoslovenske - dokonce mam nejakou biblickou vyuku jako dite). Vyznavaci Masaryka - ktery se za zidy take postavil - princip pravda vitezi.
Potom ho katolicky farar v Losticich - kde ho chtela babicka pokrtit - neco jako ze nekoho s tim zidovskym jmenem krtit nebude.  A pak par imigrantu zde v USA - tem se David take nelibil.
Znam par lidi z Israele - o politice moc nezacinam - ale co se tyce schopnosti a jednani - perfect - a s jejich zidovskym humorem - shodnou se s kazdym.
Zase moje teorie je ze to je vlada - ne Israel - lidi - jako v USA.
Sarka 23.3.2006 7:08

Jo to znazte ten vtip

jak se Kohn dal pokrtit u evandeliku, a pak sel ke katolickymu farari a chtel se nechat pokrtit u katoliku. Pan farar se zarazil a ptal se "ale pane Kohn, prosim vas, proc - vzdyt jste teprve pred tydnem prestoupil k evangelikum? A pan Kohn vece: no prece az se mne, pri mym jmenu, budou ptat "A co jste byl driv"? :-)
JInak - nekteri z nas nemeli to stesti, aby se s antisemitismem seznamili az za hranicemi Cech. My taky netusili odkud ty kozene bundy tehda braly ten zajem - evidentne toho vedeli o "sionismu" vic nez my; az po revoluci se nam dostalo trochu objasneni - jak jsem psala dole, akce Pavouk jenom navazovala na osvedcene tradice hnedych bratri. Oni prece vedeli nejlepe, kdo mel jake dedecky , a kdo cim byl "drive"
Zuzana W 22.3.2006 19:05

Re: Pane Janecek,

Jen tak v rychlosti okolo, 
to ne, Sarko, AJuchelka okousi tech svinaren od doby, kdy zde poprve projevil svoje politicke nazory, jeho adresa a tel. cislo se zde objevuji uz nejmin dva roky, taktez more nadavek od mnoha ruznych nicku - tezko se da rict, kolik lidi se za nimi skryva.
A uz tehdy jsem se zdesila, ceho jsou tihle  schopni, navic tihle udavaci ziji v exilu, to je pro exulanty naramna reklama. A co mne uz tehdy zarazilo, ze ostatni k tomu mlcky prihlizeli a nekteri se jeste pripojili s poznamkami o jeho miste bydliste, zdroji obzivy a podobnych stupidnich radobyforku..
Ozvala jsem se tehdy jako jedina a vyslouzila jsem si tim take plno nadavek.
Sarka 22.3.2006 19:14

Zuzano -

a co jste cekala. Mne se take nikdo nezastal kdyz se na chatu, kam jsem v te dobe chodila jiz minimalne sest let, a s mnohymi se poznala osobne, zacalo objevovat hovado ktere imitovao (ukradlo) moji ikonku i muj nick tak uspesne ze mne samotne dalo praci prijit na to, kde je ten jeho trik. Nekteri ( zejmena ti, kteri nesouhlasisili s mymi politicko-spolecneskymi nazory) se radostne pridali s hulvatskostmi a sprostotami, jini proste mlceli. Nebyly to ani ty sprostoty ani to imitujici hovado samotne ktere mne primelo odtamtud odejit, ale to mlceni tech, kdo mne znali a ani nepipli. Od te doby si davam veliky, veliky pozor, a necekam ani slusnost, ani cestnost na anonymnich forech. A ze to jseou "jenom" emigranti kdo takhle urazeji a podrazeji? Ale jdete, Zuzano! Ja dostala sve davky od "domacich" ciste na konto toho, ze jsem "Americanka".  Sprostota a podlost je pomerne rovnomerne rozdelena tu i onde. Zalezi na cloveku.
Zuzana W 22.3.2006 19:42

Re: Zuzano -

A ze to jseou "jenom" emigranti kdo takhle urazeji a podrazeji? Ale jdete, Zuzano! Ja dostala sve davky od "domacich" ciste na konto toho, ze jsem "Americanka".
Ale ne. To udani vzeslo od exulantu! Ostuda je v tom, ze prave lidi, kteri o sobe rikaji, ze odesli kvuli svobode se pak chovaji na ceskych forech jako komunisticti praskaci. Tomu jsem se divila, nadavkam ne.
A taky jsem to chtela upresnit casove, AJuchelkovi nadavali kvuli jeho pol. nazorum jeste pred valkou v Iraku a pak celou dobu, kdy tu prispival svymi komentari.