19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

ANALÝZA: Istanbulské úmluvě se vyhněme obloukem

Úmluvu Rady Evropy o prevenci a potírání násilí vůči ženám a domácího násilí z roku 2011 (tzv. Istanbulská úmluva) zatím ratifikovalo 33 států a plánuje to i Evropská unie jakožto mezinárodní organizace v mezích svých pravomocí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 29.11.2018 20:59

1***** . . N.E.R.A.T.I.F.I.K.O.V.A.T ..!!!

P. Zinga 29.11.2018 17:55

Správně to patří sem.

Istanbulská smlouva:Na Východě už žádná ostýchavost:

Autor: P. Zinga Datum: 29.11.2018 17:08

Perfektní a rozsáhlý rozbor situace v Čechách, včetně Piťhova projevu a postoji Babiše k migrantskému paktu.

Dává nám za pravdu.

https://www.tichyseinblick.de/kolumnen/aus-aller-welt/keine-verschaemtheit-mehr-im-osten/

J. Malá 29.11.2018 13:45

Tak pánové,

žádný fotbal, žádná hospoda. Zítra v pět všichni na balet. Jinak si budu stěžovat :))).

J. Kanioková 29.11.2018 21:00

chichichi .)

J. Jurax 29.11.2018 22:25

Nebudete. To by bylo gender podmíněné násilí!

Naopak podle Istanbulské úmluvy, abychom Vás nediskriminovali, půjdete s námi do hospody, pak na fotbal a pak zase do hospody. Dostát požadavku rovných příležitostí, jenž je gruntem dotyčné

J. Jurax 29.11.2018 22:28

Nebudete. To by bylo gender podmíněné násilí!

Naopak podle Istanbulské úmluvy, abychom Vás nediskriminovali, půjdete s námi do hospody, pak na fotbal a pak zase do hospody. Dostát požadavku rovných příležitostí, jenž je gruntem dotyčné dohody, není žádná procházka růžovým sadem!

I. Širůček 29.11.2018 10:49

Istanbulská úmluva je nesmysl, ve skutečnosti

je potřeba spíše nějaká smlouva na ochranu mužů, kteří jsou permanentně znevýhodňováni. Třeba jen už při sporech o děti... O majetkovém vyrovnání po rozvodu nemluvě (pokud nejde o nějakého zkušeného "odkláněče" z politické sféry) - pojem "zlatokopka" je obecně zažitý.

A. Alda 29.11.2018 10:33

Především je třeba vědět,

že tato Úmluva bude bezprostředně a bez jakýchkoli dalších implementačních aktů nadřazena českému právnímu řádu. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1993-1#cl10

J. Kopis 29.11.2018 10:43

Re: Především je třeba vědět,

Pitomci a političtí vysvětlovači budou samozřejmě tvrdit pravý opak! Takové pokusy už od ministra spravedlnosti existují!

V. Kain 29.11.2018 17:16

Re: Především je třeba vědět,

Současné vládní koalici nevěřím.Ještě jak to dopadne v Marakéši.To se teprve ukáže.Ty jejich řeči,že nepodepíšou jsou jako jed.

R. Tichý 29.11.2018 11:19

To je otresne-obecbe, ne jen pro IU.

Jak nekdo mohl takovy zakon vubec schvalit?

J. Kopis 29.11.2018 12:26

Re:

Jako Ústavu České republiky?

A. Alda 29.11.2018 15:26

Původně to tak neznělo. Je to až

špidlozemanovská novela č. 395/2001 Sb., která tu Ústavu takto zprasila. Kvůli vstupu do EU.

J. Prikner 29.11.2018 10:00

GREVIO? To je ideální buzerační orgán. Nějak vybraní ideologičtí činovníci budou požadovat hlášení, udání od podřízených neziskovém a otravovat státní útvary na různých úrovních a to vše bude placeno přistupujícími stranami ... Pryč od tohoto projektu !!!

D. Stirský 29.11.2018 9:35

Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

IÚ nelíbí. Zvláště pak RKC. Neboť pro mnohé její činovníky pořád platí (byť to NIKDY veřejně nepřiznají), že žena = Kirche, Kinder, Küche. A jinak má držet hu-u a činit to, co muž nařídí. Tak je to správné, tradicí posvěcené, tak to má být! Kdybychom rozebírali každý zákon a la autor, můžeme sbírku zákonů rovnou zrušit. A s ní i celé právo. IÚ přece především říká, že některé akty - byť vycházejí z různých multi-kulti tradic (třeba ženská obřízka, vynucené sňatky..) - jsou zcela nepřípustné a trestné. Takže národovci, odmítači atd. by měli nad IÚ jásat. Jsou to oni, kteří jiné neustále straší právem šaría a islámskými praktikami. Dnes v jednom komentáři říkali, že úmyluvu přijali i ve Švýcarsku. Bez jakýchkoli emocí a výlevů.

J. Kopis 29.11.2018 10:35

Re: Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

Nemusíte dávat tak okatě najevo váš právní analfabetismus a neschopnost chápání psaného textu!

I. Širůček 29.11.2018 10:52

Re: Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

Ano, a následovat bude "Úmluva", která bude povolovat výjimky...třeba z náboženských důvodů.

R. Tichý 29.11.2018 11:16

Jste naivni nebo hloupy? Samozrejme, ze jedini, kteri budou s uspechem sikanovani, budou belosi. Na staty se pravekou urovni si nikdo netroufne a ony samy to resit nepotrebuji.

L. Kubeš 29.11.2018 13:50

Re: Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

Žena Stirský je možná jenom zaplacená a nebo v horším případě úplně vygumovaná ....

P. Zinga 29.11.2018 17:58

Re: Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

Co se čilíte? Jsou to kecy obyčejného vesnického blba.

J. Svoboda 29.11.2018 14:46

Re: Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

Pane Stirský, ukázkový to eurofanatiku! Idioti, kteří prosazují IU, by také měli prosadit stavbu pomníku vaší blbosti. Děláte jim medvědí službu.

Měl byste se zamyslet ned vašimi bláboly. Švýcarsku jsme my a hlavně Vy vzdáleni na hony. Víte o tom, že Švýcaři v referendu odmítli 5. týden dovolené? Je to myslitelné u nás?

Měl byste vysvětlit, jak souvisí istanbulská úmluva s právem šaría. Kdybyste se o to pokusil, možná by vám došly i jiné vaše blbosti.

P. Grigar 29.11.2018 21:58

Re: Samozřejmě, že mnohým staromilscům se

.. nejvíc mě na tom všem pinožení okolo IÚ fascinuje, s jakou vehemencí je protlačována právě v Evropě... ačkoli podle zprávy OSN jsou největší problémy s násilím na ženách v Africe a Asii.

K. Janyška 29.11.2018 9:15

Jo.

Tedy ano... Dzp.

I. Hendrych 29.11.2018 8:38

No comment

Tyhle starosti bych opravdu chtěl mít...respektive tento mindrák.

Autorovi bych doporučil jedno jediné.

Manželku a děti.

J. Kopis 29.11.2018 8:41

Re: No comment

A něco věcnějšího, než tento váš hloupý příspěvek byste neměl?

P. Lenc 29.11.2018 9:24

Re: No comment

A tím jste chtěl pane Hedrychu říct co? Sice dlouhý, ale potřebný článek, dík.

V. Církva 29.11.2018 8:01

Až budou “gendristi” ječet

Že IU nikdo nečetl. To ještě nedávno byl velký argument pokrokářek/ů kteří ten paskvil podporují. Tak jim pošlu tento odkaz. Je to dlouhé a taky mne donutily IU přečíst.

Můj závěr, číst jsem IU nemusel, je taková jak jsem očekával. Zbytečná ztráta času, příště stačí říct jak jsou v tom tyto politické neziskovky, nepodepisovat.

Nebo jen regulací máme víc než dost. Nepodepisovat, smlouvy vypovídat a politické neziskovky odříznout od peněz a poslat do práce.

J. Kopis 29.11.2018 6:43

Veškerá genderově podmíněná problematika je

pro změnu pouze mentální konstrukt, zhruba na úrovni imaginární víry. Tudíž nemá absolutně nic společného s realitou, kterou se naopak snaží přizpůsobit představám indoktrinovaných jedinců. Jedná se o snahu menšinové spolecnosti vnutit majoritě své vize, o něco podobného se snaží muslimští věrozvěsti, obracet bezvěrce a jinověrce na svou víru! Nyní pomocí legislativy!

M. Krátký 29.11.2018 5:23

Je to kravina z dutiny lebeční pomatenců

xtého pohlaví ( ev bezpohlavních chudinek a mrzáčků ) - můj tchán blahé paměti v takových situacích jednoduše pravil - dite mi to pihele s těma vašima kravinama. Celé to číst nemůžu - to bych přišel do práce pozdě a s vygumovanou hlavou

M. Krátký 29.11.2018 5:33

Re: Je to kravina z dutiny lebeční pomatenců

a ještě malá poznámka : na webu Istanbulu ( stanbul.gov.tr/en/info-istanbul/news/29-october-republic-day-2018 ) se dnes připomíná, že 29. listopad je dnem Istanbulu, který Mustafa Kemal vyhlásil v roce 1923 - to je důležitější než "moderní" istanbulská úmluva o genderech tisíce typů a druhů - dobré ráno