24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ANALÝZA: Génius hybridní války

„Jsme znepokojeni i tím, kolik dezinformací šíří i samotní Evropané. Někteří z nich to dělají kvůli zisku, další jsou jen užitečnými idioty,“ prohlásila nedávno česká eurokomisařka Věra Jourová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krásenský 19.5.2020 5:00

A Hana Lipovská má v mnoha ohledech pravdu. Například s EU.

I proto jsem rád, že jsme (katolíci) ji nominovali do Rady České Televize. Kriminalizací jiných názorů začíná totalita. (https://1url.cz/3zpwb)

J. Jurax 18.5.2020 23:47

Ano.

A podpořil byste tento svůj názor nějakým konkrétním příkladem demokracie, jež se stává čtyř až osmiletou totalitou, v níž umírají děti kvůli kšeftům s naftou?

J. Jurax 18.5.2020 23:39

Inu, autorka článku jaksi není košer, že.

Nicméně obsah článku je nesporně zajímavý. Mimo jiného podporuje tezi, že považovat média za zdroj informací je zcestné a že informace v médiích jsou v lepším případě účelově upravovány, neřkuli jsou záměrně neúplné až lživé.

Jest nevěřit ničemu, co není ověřeno nejmíň dvěma nezávislými svědky. A tomu co je takto ověřeno pro sichr nevěřit taky. I nezávislý svědek může kecat.

J. Jurax 18.5.2020 23:23

Jak uvedla eurokomisařka Věra Jourová: „Maďarsko zatím nepřijalo takový dekret, který by odporoval evropským právním předpisům“. Psáno v článku.

Příznačné je pro euromyšlení pí komisařky to ZATÍM. Troufla by si eurokomisarka vyslovit stejně pravdivý výrok ve znění: „Německo zatím nepřijalo takový dekret, který by odporoval evropským právním předpisům“?

H. Lukešová 18.5.2020 21:23

ODS má různé osobnosti, některé z mého pohledu dobré, jiné méně. Co se mě týče, sympatická je mi Jana Černochová, ta nedávno na půdě PS navrhla deklaraci o solidaritě s Izraelem, uznání Jeruzaléma jako hlavního města Izraele. Zahřálo na duši.

Petr Fiala. No o něm toho moc nevím, přijde mi "neslaný nemastný". Zahradil, jeho příklon k národovectví, možná, ale na něm mi vadí proturecká orientace.

A Pavel Novotný je mi bohužel, musím to říci, odporný. Mluví sprostě, vulgárně, chová se jako největší hulvát a sprosťák.

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/101204/novotny-je-nemoralni-vulgarni-a-prodejny-pozer-z-me-ods-udelal-mrtvou-partaj.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

M. Mařák 18.5.2020 21:05

Volil jsem ODS a jednou Kalouska, aby se dostal do Sněmovny a škodil tam té nadnárodní korporaci, co momentálně srůstá se státem.

S ODS jsem patrně skončil, neboť její posun k národovectví (Zahradil-Vondra) je již pro mne nepřijatelný. Asi se na volby vykašlu, protože nic kloudného, co by mne zaujalo, u nás nevidím.

M. Mařák 18.5.2020 21:02

Piráty jsem nikdy nevolil a volit nemíním, jsou na můj vkus příliš nalevo. Proč mne pořád otravujete s podobnými stranami, jářku, nebo co?

H. Lukešová 18.5.2020 20:32

Každého antikomunisty se optám i na Piráty, protože i oni jsou rudým morem, stejně nebezpečným, ovšem médii jsou lakováni narůžovo, líčí je jako cool lidi, moderní-pokrokové ne-li svaté.

Protože když se stejně svatým zanícením bojujete proti "národovcům", tak Piráti jsou hrozbou, která se podceňuje...Pro pravičáka by měli být Piráti stejně nepřijatelní. K pravici se přece hlásíte, možná ne, nevím...nečtu všechny diskuse na NP.

M. Mařák 18.5.2020 20:19

Nechápu, proč ve spojitosti s mou osobou hovoříte o Pirátech. Opět si mne asi s někým pletete.

H. Lukešová 18.5.2020 19:57

Souhlasím s Vámi, že komunisté mor, ale jsme-li antikomunistkou, tak musím stejným způsobem odsoudit Piráty, ti jsou také komunistickou špínou.Piráti a komunisté jsou stejní antisemité, nepřátelé Židů a Izraele. Piráti jsou k tomu ještě smažky a smilníci. Ale to je jistě jejich věcí, ale jejich antisemitismus je stejný jak ten komunistický.

Konečná z KSČM a Pirát Tožička se proti Izraeli, no lidově řečeno, "vyblili". Piráti jsou nebezpečnější, protože mají více procent, 12-14%, zatímco komunisté 5-7%...

M. Mařák 18.5.2020 19:28

Kalousek tím jen vyhrožoval, aby dosáhl svého cíle. Nebylo to férové, ale takovou prasárnu jako Bobošíková skutečně neudělal.

Nenávist ke konzervativní pravici? To si mne asi s někým pletete, vždyť Julius Evola patří k mým velkým oblíbencům a proti zákonu o registrovaném partnerství, což je právní paskvil hodný Norimberských zákonů, jsem neúspěšně prudil na všechny strany a podobně.

Tyhlety národovce, co si hrají na jakési konzervativce a zároveň jsou to panslavističtí putinovci a spojují se s komoušem, tak ty rozhodně nemusím. To tedy ne.

H. Lukešová 18.5.2020 19:21

Kalousek chtěl také vládnout s komunisty. A je Kalousek taková zrůda? Podotýkám, že neobhajuji Bobošíkovou, ale měřit bychom měli všem stejně.

Vaše nenávist ke konzervativní pravici, je těžké žít s nenávistí, ale ta zatěžuje Vás.

P. Han 18.5.2020 18:37

Takže máte pocit, že ten článek je vylhaný?

Š. Hašek 18.5.2020 17:38

Obsah článku VELICE slušný, k další diskusi velice vhodný. Dle mého diskutabilní určité maličkosti.

Bude asi problémek v tom (pro někoho), že jej nenapsal: ani Pehe, ani Jelínek, ani Fiala nebo Pekar .......... na sjezdu.

Pro někoho je "paní Bobo" (ve vší slušnosti) dalším převtělením ďábla politického. Do party s pány Zemanem a Babišem. Na Klause jsem málem .....

Občas si povzdechnu, jak by asi zametla (správně) s nějakým Moravcem ....... ale tenkrát zametaly "spacáky"!!! Láskové, miloučké, znalé zákonů, že?!

Volebně mě ta paní málo zajímá, intelektem (a figurou) docela jo. Odlehčeno, snad to genderovky překousnou .......

J. Tolman 18.5.2020 17:35

A právě tuto Hanu Lipovskou nominovali katoličtí biskupové pod vedením kardinála Dominika Duky do Rady České televize. A právě tuto Hanu Lipovskou nominovali katoličtí biskupové pod vedením kardinála Dominika Duky do Rady České televize. https://1url.cz/PzpeI

J. Tolman 18.5.2020 17:31

Hana Lipovská, externí spolupracovnice Institutu Václava Klause, poskytuje rozhovory dezinformačním médiím, neboť ji s ruskou propagandou spojuje odpor k Evropské unii a veřejnoprávním médiím. Ráda věští konec eura, a když se evropské ekonomice již několik let daří, tak ona naopak hovoří o falešné bublině a doporučuje lidem, aby se radši doma zásobili zbožím, protože hrozí těžký náraz a Češi budou tvrdě platit za neúspěch eura. Evropská unie podle ní ohrožuje naši svobodu a není ani trochu prostředím volného trhu. Do tohoto obrazu světa, který je přes kopírák shodný s Okamurovou SPD a s mnoha postoji komunistické strany, zapadá u Hany Lipovské i odpor vůči veřejnoprávním médiím.

M. Mařák 18.5.2020 17:23

To není žádná víra, ale realita. A netýká se to jen Bobošíkové. Tu její komoušárnu kdysi na Virtually taky vesměs všichni národovci omlouvali až chválili coby dobrý tah. No, co s vámi...

J. Kanioková 18.5.2020 17:13

Bolí paranoia ?

J. Kanioková 18.5.2020 17:08

Naprosto přesně !

J. Kanioková 18.5.2020 17:06

1*****

J. Kanioková 18.5.2020 17:05

Přesně !

K. Zelený 18.5.2020 15:32

Církva a lidé podobné intelektuální mohutnosti si o mně můžou myslet, že jsem nula, je mi to jedno. Pro tuto sortu rozvedení či nápověda k barvičkám: černá - nominantka katolického preláta, rudá - obrana předsedy čínských komunistů - hnědá - obrana nácků Orbána a Salviniho. Ještě něco potřebujete dovysvětlit?

M. Moravcová 18.5.2020 15:23

Vím o tom - to je taková kravina, co jste napsal, že tomu ani sám nemůžete věřit. Ale máte top jednoduchý. Šuplíky a nic mimo neexistuje.

M. Mařák 18.5.2020 15:12

Pro Vás konzervativce, nebo jak si mezi národovci vlastně říkáte, jsou komouši přirozeným partnerem. Vím o tom.

M. Moravcová 18.5.2020 14:41

To asi ano. Asi bude chtít kandidovat, někam. Pořád má ale lepší kulturu než Novotný. Ten chce taky kandidovat. Každý holt nabízí to, co umí.

M. Moravcová 18.5.2020 14:38

Někdo už je z té politiky a nenávisti dost postižený. To myslím vás. A nejste sám.

To se nudíte nebo vyhledáváte, do čeho si kopnout? Někdy míň je víc.

M. Mařák 18.5.2020 14:07

V těch šatech že sovětské vlajky, nebo co, jí to dokonce docela i slušelo.

M. Mařák 18.5.2020 14:04

To snad o ní a o jejím charakteru vypovídá zcela dostatečně, nebo snad ne?

Mně to jako informace zcela postačuje.

M. Valenta 18.5.2020 13:43

Moc hezké, přesto bych od Vás rád slyšel, proč ta dáma kandidovala za bolševika.

V. Církva 18.5.2020 13:01

Čéče vy nálepkujete jako ze školení mladých neomarxistů. Červená, hnědá...

A argumentů 0. Pak si ale můžou lidé myslet, že jste taky 0.