1.12.2022 | Svátek má Iva


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.11.2022 16:32

Máte recht. Tedy částečně.

Ty parametry mohou nebýt uvedeny nebo jim nerozumíte. Ne každý ví všechno a rozumí všemu, i když si to najde.

V něčem Vám ani instruktážní videa, pokud je najdete, nepomůžou, najmě jsou-li komentována v jazyce, který neovládáte a nejsou k dispozici titulky.

Specielně jestli Vám sluchátka pasují do uší či na hlavu, že Vám kalhoty padnou a boty netlačí. Jestli Vám mobil takzvaně padne do ruky a tak dál.

I. Lyčka 24.11.2022 13:12

Stejný problém mají i jiné státy. Kdysi jsem četl postesk z USA, kde si taky lidé koupí třeba vrtačku, udělají s ní doma fůru práce a do 90 dnů ji vrátí a dostanou peníze zpět.

I. Lyčka 24.11.2022 13:09

Ono to je dložitější. Onehdy jsem využil možnost si koupit od O2, u nichž mám tarif, bezdrátová sluchátka. Možnost vyzkoušení žádná. Teď je mám na poličce, protože mi z uší vypadnou. A vrátit jsem nezkoušel, protože hygiena. Nebo zkuste si vyzkoušet myš, zda vám padne do ruky. Obchod, kde by si ji člověk mohl osahat, v mé blízkosti není.

R. Langer 24.11.2022 11:58

... v podstatě nejde vrátit ani použitý holicí strojek. ;-)

R. Langer 24.11.2022 11:57

To myslím nejde vrátit, stejně jako to použité spodní prádlo... ;-)

Ś. Svobodová 24.11.2022 10:46

Tak to asi autor úplně nemyslel. Ale jsou lidi (teď se kvůli nim měnil zákon), co si vezmou vysavač, 10 dní s ním luxují a pak ho pošlou nazpět. Nebo si objednají společenské oblečení, použijí ho na akci a vrátí. A už vůbec nechci vědět, jestli i zkouší a vrací i erotické hračky 8-o

R. Langer 24.11.2022 8:13

No tak to ale není vyčuranost, to je normální reklamace...

R. Langer 24.11.2022 8:13

Moc pěkné čtení. R^

Z. Lapil 24.11.2022 7:52

A/ Ne každý si s parametry poradí

B/ Obchodníci mají vysloveně v popisu práce vyhnout se parametrům, jejichž znalost by vás mohla rozrusit

C/ Mnohé parametry, třeba ty hlukové, mnoho neřeknou o skutečnosti: zvuk nemusí být hlasitý, ale některé kmitočty jsou vysloveně obtěžující; a co horšího, pro každého trochu jiné

D/ A ještě je tu možnost vysloveně chyby. Vybírali jsme plechovou krytinu na střechu a ukázalo se, že tam mají, na takovém tom obrázku, kde si můžete prohlédnout, jestli modrá střecha ladí se zelenou fasádou, mají úplně nesmyslnou barvu. Zachytil to střechař skrze nevěřícný dotaz, jestli jsme si jistí. Nevím, co by se stalo, kdyby přivezl náklaďák nastrihanych plechu barvy zvetrale bílé kávy místo "břidlice tmave", a ukázalo se, že na vsi na bile fasádě je to fakt nesmysl.

J. Chalupnik 24.11.2022 7:41

No, ja vratil televizi, protoze se zasekavala pri prehravani HD videa na Youtube. To je vec, kterou vyrobce v parametrech neudaval, a recenzi na tuhle konkretni televizi jsem nenasel. Vycuranost je v tomhle pripade vyrabet televizi, ktera neumi ani to, co se pise v popisu :)

Sutry nesbiram, jen kdyz narazim na neco zajimaveho, tak si to koupim, takze mam trilobita, zkamenele drevo, vltavin, trinitit, smolinec a par dalsich zajimavosti. Na skutecne sberatelstvi nemam trpelivost.

R. Gramblička 24.11.2022 7:00

Taky sbírám kameny. Tímto pozdravuju vaši dcerku a díky za hezký článeček

J. Vlasák 24.11.2022 6:30

Parametry prakticky vždy dohledáte u výrobce. Praktické ukázky, hodnocení a podobně ve videích na netu. Takže nikoliv vyčůranost, ale bezohledná vyčůranost.

J. Strakoš 24.11.2022 6:11

Člověk objednávající 3 vysavače bude možná "vyčůraný", ale možná jen nevidí jinou možnost - v prodejně si dneska moho zboží neprohlédnete a některé parametry se prostě u výrobku neuvádí a nezná je ani prodejce a pak nezbývá než zboží objednat a vrátit. Ať jsem konkrétní - u aku zastřihovače jsem se snažil zjistit, zda funguje jen na síť, když baterie odejdou nebo jsou vybité. Nebo hlučnost stolního ventilátoru taky z popisky neodhadnete a objednali jsme jich několik, než jsme našli ten, který nám vyhovuje.