9.2.2023 | Svátek má Apolena


Diskuse k článku

TAXIKÁŘSKÉ BANALITY: Kohopak povezu dneska?

Jezdím jako řidič taxi pro Liftago. U této služby funguje oboustranné hodnocení. Dávají se hvězdičky. Zákazníci dávají nám, řidičům, my musíme dát zákazníkovi, jinak nás to nepustí ukončit jízdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 12.10.2022 21:10

Další hezký kousek pro mou paranoiu. Ono nestačí, že se každý krám snaží kontrolovat kdo, kolik, kdy a za co utrácí. Teď mně bude kontrolovat i taxikář, jeho kolegové, jejich šéfové a potažmo kdokoliv, komu dají data.8-o

R. Langer 14.10.2022 16:35

Kdo vás v čem bude kontrolovat? Však nikam takovým taxíkem jezdit nemusíte, nikdo vás nenutí... :-P

J. Hejna 12.10.2022 20:07

Jen mi není úplně jasné, jestli je lepší hodnocení jedna nebo pět.

R. Langer 14.10.2022 16:36

Více bude lépe... ;-)

J. Plzák 12.10.2022 11:33

...Tento způsob komunikace se zákazníkem nemám zapotřebí. Nepřipadám si jako něčí sluha. ...

Jenže, vážený pane, pokud v taxíku sedíte za volantem, tak sluha jste a vaše přání o uvolněnou atmosféru nejsou ani v nejmenším směrodatná.

R. Langer 12.10.2022 11:55

Není, děláte to DOBROVOLNĚ. Takže nikoliv, nemáte pravdu.

Z. Lapil 12.10.2022 12:21

Není sluha, je placený dodavatel "doprav mě do cíle optimální cestou".

Jiná věc by byla, kdyby zákazník řekl !Jeďte, prosím, po nábřeží. Pak by to z jeho strany nebyla buzerace, ale přání a přání, ne jen ta zákaznická, je správné dle možnosti plnit. Koneckonců jsou tací, co se bojí tunelů, a jsou tací, co se bojí vody.

R. Langer 12.10.2022 8:09

Pěkné oddechové čtení. Piště prosím dál. R^ :-)