Diskuze
REKLAMA: Proč nebudu mít jaguára
Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
F90r49a85n23t66i55š13e66k 46N88a16v64r36á48t65i86l
Není správná a špatná reklama. Pouze reklama účinná a neúčinná. Jestliže se výrobce Jaguárů na základě analýzy trhu a přání potenciálních kupců domnívá, že reklama je účinná, pak mu vynaložené náklady stojí za diskuzi, polemiku a výsměch. Osobně bych uvedený obrázek považoval spíše za reklamu na veganskou stravu nebo lámaistické modlící mlýnky.
P55r60o63k45o78p 30D67i30v94i42š
A ta neúčinná může být ze strachu před ohlasem účinné. Ohlasem těch, kteří zákazníky nikdy nebudou, ale cítí potřebu "vychovávat". GB se odpojila od zdroje v Bruseli, ale má dostatek, až přebytek vlastních zdrojů.
P55e10t22r 57D46v56o13ř52á52k
Soudě podle té sebranky z reklamy, Jaguár bude duhový.
J86u25r76a 30J83u71r13a56x
Jo. A z recyklovatelného bambusu s příměsí trávy nebo kadidla.
F33i22l39i45p 51D95e 72W52i39n44t91e65r
Jestli chceš patřit do takové vybrané společnosti, jakou vidíš na obrázku, tak si to musíš koupit
Ty nechceš?
Jak to? No toto...
Anglie už neexistuje.
V69í80t 65V27ý34m10o13l53a
Anglie ještě trochu existuje na venkově a v pubech. A v Muzeu RAF. Jinak... taky si nejsem úplně jistý.
J87i51r59i 61R83o95s77k71o77t40a
Tyhle automobilky už nenabízejí malá, relativně jednoduchá, kvalitní silná auta ve kterých jde trošku o život. Viděl jsem teď nedávno vedle sebe stát Ferrari z padesátých let a to současné. Ten rozdíl je neuvěřitelný a týká se to skoro všech. Přitom po výkonných vozech je zřejmě poptávka. Elektroauta nemůžou nabídnout, dojezd ani cenu, tak vyzdvihují údaje o absurdním točivém momentu. Nedávno jsem se dočetl o obrovském evoze KIA, které zrychlí na 100 km/h snad za 4,5s.
Já sám od auta potřebuji něco úplně jiného, ale je mi to líto. Ty vozy bývávaly krásné.
J79u72r74a 72J44u17r64a95x
No, pokud mohu soudit, nechali v té reklamě, nemýlím-li se, ještě furt dva reprezentanty bílé rasy, což v dnešní době potěší. A všichni vypadají na poněkud neurčité, resp. žádné pohlaví, takže reklama správně sleduje nejnovější trendy nejen módní; tudíž nikdo, ani aktivisté pro cokoliv či proti čemukoliv nemohou mít námitek. Zjevně autoři reklamy ctí diverzitu a vůbec EUropské hodnoty, ať už jsou jakékoliv.
Akorát se na první pohled nepozná, že to propaguje automobilku. Přijde mi to jako náborový plakát nějaké obskurní náboženské sekty, nejspíš animistické, když teda ten jaguár. I když výměnou nápisu je tahle reklama použitelná na téměř cokoliv - od ekologického ošacení z obnovitelných vláken přes pokrokové pokrmy z brouků a larev až po patentní progresívní plně recyklovatelné šufánky. Vše samozřejmě s nulovou uhlíkovou stopou.
R13o13m49a15n 16L22a21n86g81e16r
Přístí model Jaguáru se bude evidentně zapřahat za oslíka.
P58e58t95r 82D67o59l67á80k
Za velblouda, inšalách.
J62i77n61d54ř28i10c73h 98A64n28d89ě96l
Na tomto článku mě neskutečně potěšilo - a je možná smutné, že mě to překvapilo - že se k tématu vyjádřil někdo, kdo má ke značce nějaký skutečný vztah, má s ní nějakou reálnou osobní zkušenost a dokonce ne jen jednorázovou.
P45r58o62k38o96p 10D13i82v45i47š
A co teprve kdyby něco napsal Dušan Neumann ...
... s Neffem se zná a "Jagouše" má.
Š50. 96K24o71v22á28ř
Protože na to nemáte cojones. Raději si kupte napodobeninu. Klidně i čínskou. Všichni, hlavně Číňané, ale i prémiové značky, tvarově jaguara napodobují. Už mnoho let. Obzvlášť, co na trhu převládají "obludky" neboli SUV, které je těžké ztvárnit přijatelně. Na Iana Colluma, bývalého šéfdesignera jaguaru a jeho i-pace nebo f-pace, atd, nikdo nemá. Objemy prodejů jaguaru berou jeho "sourozenci" Land Rovery a tak se musí radikálně odlišit. Ode všech. Jít svojí cestou. Držím mu palce a přeji hodně zákazníků, co na to ty cojones mají.
J44u95r15a 25J15u63r54a86x
Jistě.
Nicméně na koupi něčeho propagovaného zde diskutovanou reklamou je třeba mít cojones velikosti pštrosích vajec a zároveň mozek zvící lískového oříšku.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz