Neviditelný pes

CHTIP: Vatikánský marketing

26.1.2006

Vatikán si prý chce nechat tvrdě platit za citaci papežových proslovů.

"Škoda, že to nenapadlo už Ježíše a apoštoly, to by bylo za těch 2000 let prachů!" trefně poznamenal jeden z účastníků diskuse na webu Lidovek. Mně se při čtení té bizarní zprávy vybavil jeden starý vtip.

Za sekretářem papeže přijdou manažeři firmy Coca-cola a říkají: "Spočítali jsme si, že kdyby katolická církev v Otčenáši nahradila "chléb náš vezdejší dejž nám dnes" tvarem "Coca-colu vezdejší dejž nám dnes", celosvětově by nám vzrostl prodej o 100 %. Nabízíme vám polovinu ze zisku."
Sekretář povídá: "To je velmi zajímavý návrh… Ale nemůžu to rozhodnout sám, musím se zeptat Svatého Otce."
Jde za papežem a povídá: "Svatý Otče, jsou tu manažéři firmy Coca-cola a nabízejí nám řádově miliony dolarů, když v textu Otčenáše nahradíme chléb Coca-colou."
Papež se zamyslí a odpoví: "Poslouchejte, to je ale opravdu zajímavá nabídka. Kdy že nám vlastně končí ta marketingová smlouva s pekárnami?"



zpět na článek