7.8.2020 | Svátek má Lada


CHTIP: Vatikánský marketing

26.1.2006

Vatikán si prý chce nechat tvrdě platit za citaci papežových proslovů.

"Škoda, že to nenapadlo už Ježíše a apoštoly, to by bylo za těch 2000 let prachů!" trefně poznamenal jeden z účastníků diskuse na webu Lidovek. Mně se při čtení té bizarní zprávy vybavil jeden starý vtip.

Za sekretářem papeže přijdou manažeři firmy Coca-cola a říkají: "Spočítali jsme si, že kdyby katolická církev v Otčenáši nahradila "chléb náš vezdejší dejž nám dnes" tvarem "Coca-colu vezdejší dejž nám dnes", celosvětově by nám vzrostl prodej o 100 %. Nabízíme vám polovinu ze zisku."
Sekretář povídá: "To je velmi zajímavý návrh… Ale nemůžu to rozhodnout sám, musím se zeptat Svatého Otce."
Jde za papežem a povídá: "Svatý Otče, jsou tu manažéři firmy Coca-cola a nabízejí nám řádově miliony dolarů, když v textu Otčenáše nahradíme chléb Coca-colou."
Papež se zamyslí a odpoví: "Poslouchejte, to je ale opravdu zajímavá nabídka. Kdy že nám vlastně končí ta marketingová smlouva s pekárnami?"



Golfová noha: Příběh Elišky, která se s ortopedickou vadou bude potýkat celý život
Golfová noha: Příběh Elišky, která se s ortopedickou vadou bude potýkat celý život

Ročně se v Česku narodí až 200 dětí s ortopedickou vadou nazývanou golfová noha. Jedná se o vrozenou vadu, kterou lékaři většinou odhalí už v...






 Neviditelný pes
Toto je DENÍK: do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy.
Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston), příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce Jiřímu Wagnerovi, redaktorovi NP (nickname JAG). Rubriku Zvířetník vede Lika.