CHTIP: Rozhovory mezi dispečery a piloty
Pilot: Jaký hluk můžeme dělat ve 35 000 stopách?
Věž: Velký rachot - když vaše 707 narazí do 727 před vámi.
Věž: Jste Airbus 320 nebo 340?
Pilot: Samozřejmě, že Airbus 340.
Věž: V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva další motory.
Pilot: Dobré ráno, Bratislavo.
Věž: Dobré ráno. Pro informaci - tady je Vídeň.
Pilot: Chystáme se na přistání, Bratislavo.
Věž: Tady je opravdu Vídeň.
Pilot: Vídeň?
Věž: Ano.
Pilot: Ale proč? My jsme chtěli do Bratislavy.
Věž: O.K. Tak přestaňte přistávat a zahněte doleva.
Věž ironicky k pilotovi, který právě obzvlášť tvrdě přistál: "No jo, přistání nemusí být žádné tajemství, pasažéři můžou klidně vědět, že jsou dole."
Pilot: "To nevadí, oni stejně vždycky tleskaj."
Pilot společnosti Alitalia, kterýmu blesk vyřadil z provozu půlku cockpitu: "Skoro všechno nám vypadlo, nic už nefunguje, ani výškoměr už nic neukazuje..."
Po pěti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž hubu a zemři jako chlap."
Pilot: Máme málo paliva. Okamžitě žádáme další instrukce.
Věž: Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru.
Pilot: Stojíme na dráze 2 a už věčnost čekáme na cisternu.
Věž: Po přistání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1 a Oscar 2.
Pilot: Kde to je? My se tady přeci nevyznáme.
Věž: Nic si z toho nedělejte. Já tu sem taky teprve druhý den.
Pilot: Žádáme o povolení ke startu.
Věž: Sorry, nemáme váš letový plán, kam letíte?
Pilot: Do Salzburgu, jako každé pondělí.
Věž: Dneska je úterý.
Pilot: To je super. Tak to máme volno.
Pilot: Copak tady není žádný follow-me auto?
Věž: Negativní. Koukejte se dostat na gate sám.
Věž: Vaše výška a pozice?
Pilot: Měřím 1,80 a sedím vepředu vlevo.
Věž: Máte dost paliva nebo ne?
Pilot: Ano.
Věž: Ano, co?
Pilot: Ano, pane.
Věž: Oznamte nám očekávaný čas příletu.
Pilot: Úterý by se mi docela hodilo.
A pak se má člověk cítit v letadle bezpečně...