Neděle 16. listopadu 2025, svátek má Otmar
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

KV

Klasika aktivních managorských blbů v ČD. Místo, aby se zabývali řešením lapsusů na kolejích a fungujícími hajzlíky ve vagonech, řeší hovadiny typu personifikace mašin jejich pomenováním. Za služné v řádu statisíců. Dej blbovi moc, vymyslí lejstro a dienstreglamá. Bejvávaly časy, kdy ajznbón a jeho představitelé (pod penzí) s přednostenskými zahrádkami na límcích věděli, jak to na dráze funguje. Dnes? Samá dosazená figura, která za nemravně vysoké služné, řeší Tomíka či Františku Marušku na mašině. Klasické potvrzení Parkinsonových zákonů, správní rada blbů státní firmy řeší 5 minut strategické rozhodnutí firmy, ale o umístění stojanu na kola před firmu se hádají a přou skoro pět hodin. Odborná to dišputace. Co dodat, elektrikář ministrem financí, Výborný, klerikální akolytik, ministr zemědělství, o kterém se ví pouze to, že umí, jak procesím zažehnat nepřízeň sklizně, Jurečka traktorista na rodinné latifundii, Soc-Prc ministerium. Nu a pak naše Xena z Dejvic, sufražetka z ODS. Po Parkanové další archeotyp Jany de Arc. Až se svým generálsky olemovaným ansáblem (všiměte si jejich řádových stužek na hrudích, ti museli projít snad tažení pod Radeckým u Solferina a na Piavě, i v Piemontu, kdy byly jejich hrudi ozdobeny medailemi). Vozatajec Bong by musil závidět. A zpět na catering MNO, to zajisté zajistí feldküche "Kalich" za 66 melounů, proč ne?

Jako vysloužilý lesák a myslivec bych nesčítal výlože, ale volební klání bych nechal až na odtroubený výřad, který ukáže výsledek. Taškařice se již blíží, v mraveništích politických stran nastává hukot (vyžlá Pazderková dělá Signalistovi štafáž, ale každý ma jiný vkus), soudci a prokurvátoři si polepší na palmáre o 13% za "houno činnost a nezávislost", klasika. Politici o 5% (tlačili na 7%). Nezáviďme jim to, víte, co se soudce nadře, než se prokouše lejstry, aby se dobral k meritu věci a vyřkl nezávislé rozhodnutí? Viz. Roland Freisler a Pepa Urválek. Soudci jsou prodejná verbež.

LZ

L72u44i66s 41Z20í63d40e91k

16. 9. 2025 14:24

Výsledek "práce" LGBZPSVZ ministerstva a jeho LGBTPSVZ firmy !

ZL

Čistě technicky - stavení trati na letiště není věci Českých drah stejně jako není věci LeoExpresu či Klubu železničních cestovatelů.

Ale hlavně by mě zajímalo, jestli se se zákazem Marusky a jednotným vizuálním stylem svěže i zákaz reklam.

PH

Ale samozřejmě že vlaky ČD budou muset mít jednotný vizuální styl. Nežijeme za socialismu, je u nás několik železničních dopravců, a ti si dokonce na několika trasách konkurují.

Tedy jen na pár lukrativních trasách, protože na těch všech ostatních je ta železniční doprava ztrátová, a stát sype tomu jednomu vybranému dopravci dotace.

Ale představa je to lákavá.

Člověk přiběhne na nádraží, tam stojí třeba 5 vlaků různých dopravců, připravených vyjet v rozestupech několika minut.. Tak který si dneska vybrat?

Že by podle visuálního stylu???

Foto

No jo no, státní firma opět řeší to, co po ní nikdo ze zákazníků nechce.

JJ

J90u46r34a 22J63u18r71a46x

16. 9. 2025 13:41

No jo no, ČD řeší krávoviny, aby nemusela řešit skutečné problémy. Zejména ty, co pálí zákazníky ČD.

JR

Ojeté vlakové soupravy, které ČD nakupují v Německu, by se mohly jmenovat podle německých měst, kterými se proháněly nežli šly na odpis .

RD

Jako to slavné lotyšské letadlo, kterému Češi potměšile vybrali jméno.

RD

Jednotný vizuální styl je opravdu blbá výmluva. Jednotný vizuální styl by nebyl nijak narušen tím, že by obsahoval položku "Jméno lokomotivy" - umístění, font, velikost, barva.

LZ

L83u57i39s 46Z81í39d95e62k

16. 9. 2025 14:20

A takhle je to ve Fialovém Blbákově , skoro, se vším !

Foto

Pane Neffe, České dráhy vlastní naprosté minimum nádraží, a na ta se běžný cestující většinou nedostane.

Ostatní souhlas.

Foto

Rovněž na složení osazenstva nádraží nemá dopravce vliv. Zato Správa Železnic by vhodným hodnotícím kritériem, při výběru ostrahy, mohla toto změnit.

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz