20.4.2024 | Svátek má Marcela

VíP: Aneb víkendový pokecník

Okno do léta

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Xerxová 20.9.2020 6:29

hezkou neděli všem Zvířetníkům a zvířátkům :-)

vstává krásné ráno - už máme za sebou s Najtidlem první minirocházku

Z. Xerxová 20.9.2020 9:49

minirocházka je hezký termín, tak už máme za sebou i velkou rocházku - procházku ;-D Psisko nadšené - dneska měl velmi vydařený výletík - lítal, čenichal, klacíkem si pohazoval... prostě se choval jako zcela zdravé psisko v dobré náladě... Hub jsme našli jen jednu misku - tak akorát na pořádnou smaženici (hezký mix různých druhů) pro sousedku. A bylo moc hezky - chladno, rosa, slůňo

Z. Lika 20.9.2020 10:39

Rocházka od slova rochnit :-) Je opravdu krásně a ráda čtu dobré zprávy o Nightovi!

T. Zana 20.9.2020 17:12

Ach ach, paráda!

A. Zemanová 19.9.2020 18:55

Ach jo, kde je můj ranní komentář? Psala jsem hned po Xerxové, hmm, ;-(

T. Zana 19.9.2020 17:37

Pěkné, pěkné...

Pravda, Sázava je o ždibínek méně fotogenická, ale taky jsem si svůj díl vody užila. Doufám, že Jajka se má skvěle!

M. Crossette 19.9.2020 17:33

Moc hezké obrázky. Ta červená kytka je (podle listů a že jsou květy "v trsech") snad Amaryllis, ne? Ono je jich víc druhů a některé mají takhle mírně zakulacené listy.

My to máme s mořem asi jako Lika s památkami :-) Také ho máme u nosu, ale využíváme čím dál méně. Když jsme tu začali bydlet, jezdili jsme na den k moři celoročně nejméně jednou za měsíc, možná častěji. A také se všemi návštěvami. Buď se koupat, nebo v zimě jen na procházky po pláži. Časem jsme zlenivěli, novota moře zevšedněla :-). Teď už jezdíme hlavně na podzim a v zimě na procházky (na jednu jedeme hned příští týden ). Ano u moře umí být krásně a ten vzduch je velice ozdravující. Ale kdybych měla tu možnost, raději bych si udělala nějaký mírný horský výšlap :)

Z. Matylda 19.9.2020 15:47

My jsme letos u "velké vody" nebyli. Sice mě to trochu mrzí, ale vynahradili jsme si to horama.

Myslím, že podzim už je tady včera večer byla strašlivá zima, byla jsme do devíti venku a strašně jsem promrzla. Zahřát se mi dalo hodně práce. To se mi v létě nestane...

Z. Lika 19.9.2020 12:25

Doufám, že se ještě někdy k vodě dostanu, ty fotky mě utěšují a těší, díky, Jajko.

Vyrazíme aspoň na Letnou a okolí - musím si toho vážit, leckdo do Prahy jezdí za památkami a výhledy, a já to mám u nosu. Takže vzhůru, využít krásné stále ještě letní dny!

Z. Xerxová 19.9.2020 7:01

hezkou sobotu všem Zvířetníkům a zvířátkům :-)

Krásné fotky liduprázdného Chorvatska. Určitě si mocmoc potápěčský výlet užívá.

My měli letos s Trpajzlíky hodně "vodního" poznávání. Od pramenů, přes potůčky a bystřiny, klidné toky i veletoky až po deltu a moře... Ale taky nás zaujali vodopády, mokřady, ledovce, podzemní jezero i osvětlené kapky vody rozstřikující se na vrcholcích krápníků... No a nesmím zapomenout na asi největší vodní zážitky - koupaliště a bazény ;-D