25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

VĚDA: „Naprášil” jsem Danone

Actimel a Activia neznamenají „úspěšné nastartování nového dne“, „zlepšení zdraví“ ani „posílení imunity“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Dvořák 8.3.2015 12:59

Ochutnal jsem aktimel při předváděcí akci.

To je hnus velebnost jdu blejt jsem také pravil !

Známá gynekoložka ovdověla takto: Manžel přišel z práce vypil aktimel, sedl si do křesla a vzápětí zemřel. Když ho nesli havrani a slyšeli to jen s řehotem řekli: Vem si aktimel a chcípni a nesmáli se jen oni, ale i ta doktorka !

M. Miles 23.3.2015 16:38

Re: Ochutnal jsem aktimel při předváděcí akci.

nesmysl actimel si měl dát ráno a ne když přišel z práce to si měl dát frtana wisky

B. Veltrubský 8.3.2015 12:06

Nen to jednodušší?

V Třeboni kup litr mléka v mlékomatu (bratru 15,- Kč). Přečti návod tam vylepený a postupuj dle něj. Přidej jen odkapání přes plínky a ceddník v délce 2-4 hodin.

A je to

A. Richter 8.3.2015 1:12

V "řeckém" obchodě

v Opavě, Olomoucká 5(?), jsem si koupil kilo řeckého jogurtu v takovém tom pudlu. Nechtěl jsem vozit 3x 250 g. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že je vyroben v Itálii.

Äle je dobrý, už je ho tam trošička.

,,,, *8-D

J. Pražák 7.3.2015 22:49

Pokus

U syna ve škole dělali pokus v biologii a pozorovali pod mikroskopem Aktimel a čerstvý selský jogurt. Zatímco se v čerstvém selském jogurtu hemžilo hejno bakterií, v Danone se prý cukala sem tam jedna nebo dvě.

J. Jurax 7.3.2015 21:02

No, ono je to prosté

na co vidím pořád dokola vtíravou reklamu, to nekupuju.

Jsem veden prostou úvahou - výrobci nejsou charita, nýbrž musí vydělat. Reklama není zadarmo. Takže ji v ceně propagovaného produktu zaplatí zákazník. A proč bych já měl platit vlastními penězi za vlastní oblbování reklamou?

J. Skála 8.3.2015 7:05

Re: No, ono je to prosté

To je přesně i můj názor.

P. Princ 7.3.2015 20:33

Technická poznámka

"Lidské tělo obsahuje asi sto bilionů bakterií – zhruba desetkrát víc, než je našich vlastních buněk."

Ten nepoměr může být i jiný, a také obrácený.

J. Hlubek 7.3.2015 13:02

Svět chce být klamán

a lidé to mají rádi. Že jsou za blbce jim již nedojde, ale toto není problém státu, to je problém těch lidí. Stejné to je u reklam na nejvýhodnější půjčky, zaručeně nejskvělejší a nejekologičtější auto atd. Nevím proč stát rozhazuje peníze daňových poplatníků na přesvědčování blbců, že jsou blbci. Oni jimi zůstanou tak jako tak.

P. Lenc 7.3.2015 14:06

Re: Svět chce být klamán

Ano, pane Hlubku, napsal jste to výstižně.

P. Jášek 7.3.2015 11:23

Kdo věří reklamě,

ať platí!

Š. Hašek 7.3.2015 15:41

Re: Kdo věří reklamě,

Někde jsem četl, že 40% lidí bere reklamu jako informaci. U žen to je asi 89%.

Jsem překvapen, že jich není víc ............. když to sleduji kolem. Ach jo. Asi je obtížné se zeptat nějakého uživatele, nebo si sehnat parametry výrobku. Reklama poučuje!

L. Křivan 7.3.2015 8:48

Jen blbci kupují drahý Danone.

Skvělý článek, ten si uložím a budu ho s vaším svolením (?) rozšiřovat ! Díky !

R. Kříž 7.3.2015 5:33

nebýt státu....

... a jeho "pravidel", byl by šroký prostor pro ty, kteří by cítli, že jim někdo prodal výrobek, který nefunguje tak, jak jim v reklamě výrobce tvrdil. A žalovali by ho o náhradu škody. A pokud by existovala zásada, že tzv. "punitive damages" by mohly dosahovat ař tisícinásobku sumy, o kterou vznikl neoprávněný majetkový prospěch (škoda), neměli bychom drtivou většinu těch stupidních, lživých reklam. Prostě by se to nikomu nevyplatilo.