16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Překvapivá čísla

V roce 2020 (v éře covidu) v USA zemřelo 828,7 osob na sto tisíc obyvatel. V roce 2000 to bylo 869 osob na sto tisíc obyvatel. A třeba v roce 1970 to bylo 1222,6 osob na sto tisíc obyvatel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 26.10.2021 10:25

"Samozřejmě lze správně namítnout, že nebýt lockdownů a roušek a dalších opatření, úmrtnost by byla vyšší."

Pan Kremlík zapomněl uvést, že nebýt velkého výkonu a také nákladů ve zdravotnictví, který nelze udržet trvale, úmrtnost by byla vyšší.

R. Langer 26.10.2021 16:17

Jo, a ten výkon se projevil hlavně v tom, že všechny závažnější operace byly odloženy na neurčito. To se jistě na zvýšené úmrtnosti nijak neprojevilo, co, von Braune? ;-D

P. Kubáč 26.10.2021 10:17

Všechno je to lež. Každý přece ví, že umírají jen ti, kteří se nechali očkovat a pak jim Gates vypnul čipy.

D. Bowman 26.10.2021 13:22

A vy se mu divíte? Manželka ho opustila, všichni na něj nadávaj po jeho totálně nezvládnutých veřejných vystoupeních, jeho kumpán Epstein byl zasamovražděn a tatínek, dloholetý činovník eugenistické společnosti, ho opustil už dávno. Já bych je na jeho místě taky vypnul. ;-D

V. Kuhaj 26.10.2021 9:23

Tak ale co se naší úmrtnosti týká, tak jí kovid zvýšil. Vyplývá to z dat ČSÚ.

M. Boháček 26.10.2021 9:50

Čo sa úmrtnosti týka - keď zablokujete "kovid opatreniami" ambulantnú liečbu, automaticky zvýšite úmrtnosť, a následne "dokážete" kovid, z hľadiska klinickej medicíny, nič nevypovedajúcimi testami PCR (umelo navyšovaná pozitivita veľkúm počtom opakovaní, a ani skutočná pozitivita neznamená, že je človek chorý, alebo nakazený.). Tak takto sa vyrába pandémia, ktorej definíciu WHO v 2010 zmenila. Keby to neurobila, tak tak slabý vírus, ako Sars-CoV2 nebude vyhlásený za pandémiu ani pomocou zmanipulovaných výsledkov z PCR testov.

M. Boháček 26.10.2021 9:04

91 Research Studies Affirm Naturally Acquired Immunity to Covid-19: Documented, Linked, and Quoted (91 vedeckých štúdií, že prirodzená imunita je rovnaká, alebo lepšia, než imunita po očkovaní).

https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/

J. Vintr 26.10.2021 9:12

O imunitě se oficiálně sprostě lže. Imunitu má drtivá většina lidí. Dokazuje to fakt, že jen malé procento lidí ve skutečnosti onemocnělo. Že nemáte momentálně v krvi protilátky znamená jen to, že jste se v nedávné době nesetkali s patogenem a váš organismus neměl potřebu je vytvářet. Zato očkování žádnou imunitu nevytváří. Spíš likviduje tu přirozenou.

L. Harvánek 26.10.2021 10:12

Všechny tyhle řeči o pandemii jsou jen hrou čísel. Uváděná vyšší úmrtnost na kovid je vykládána dost ideologicky. Došlo totiž také (to žádná statistika nevykazuje a ani se to dost dobře nedá sledovat) k omezení péče u pacientů s jinou než kovidovou diagnozou a tím pádem umírali lidé na odložení nutné péče. A také zemřelo mnohem víc lidí staršího věku. Také proto, že trpěli mnohými jinými chorobami a onemocnění jednou nyvíc znamenalo zhoršení zdravotního stavu a následovala smrt. Tím nijak nechci podceňovat závažnost onemocnění kovidem, je to vysoce infekční onemocnění a závažnost je umocněna tím, že v počátcích nebyly známé účinné léky a vakcina se teprve vyvíjela. Tohle jsem tvrdil od samého počátku a nyní se potvrzuje, že skoro všechna opatření byla až příliš přísná a měla nezanedbatelné ekonomické dopady, kterým se dalo zabránit.

Úmyslně nepoužívám odborné výrazy a odkazy navzájem si odporujících odborníků. Těmi se dosáhlo toho, aby lidé měli výhrady k nezbytným přiatým opatřením opatřením a k očkování.

J. Vorlický 26.10.2021 10:59

. . . nebyly známé účinné léky . . . a vakcíny . . .

Patenty na očkovací látky proti covidu byly údajně registrovány v USA ještě než se covid stal postrachem světa (i proto, zase údajně, byly tak rychle k mání).

V. Braun 26.10.2021 11:14

Tak jistě, "údajně".

RNA vakcíny jsou principiálně vyvíjeny už dlouhá léta, na rozdíl od tvrzení, že vakcína byla vyvinuta za pár měsíců a nic se o ní neví, a tomu odpovídají i dílčí patenty s vývoji tohoto typu vakcín spojené (nikoli přímo "proti covidu). Bude vám to "údajně" již nyní jasnější?

https://www.nature.com/articles/d41573-020-00119-8

V. Braun 26.10.2021 10:28

Malé procento? Potvrzených testy je více než 1,6 milionu lidí, to je 15%, plus nezjištěný počet nezachycených.

A očkování imunitu nevytváří? To ponechám bez komentáře, jen kroutím hlavou.

J. Vintr 26.10.2021 11:25

To je jedna z kolosálních covidových lží, že označují pozitivně testované PCR a antugennimi testy za nemocné. Kvůli tomu si vymysleli i tu kravinu "bezpříznakové onemocnění". Covid neměla a nemá ani většina lidí, kteří údajně s covidem skončili v nemocnici. Covid jim byl "diagnostikován" jen na základě těch švindltestů, i když jim ve skutečnosti bylo a je něco úplně jiného.

R. Langer 26.10.2021 12:44

Když to očkování vytváří imunitu, tak to pak očkovaní tou nemocí neonemocní, že, von Braune? Nebo co je podle tebe imunita? 8-o

V. Braun 26.10.2021 14:16

I očkovaní mohou onemocnět, účinnost vakcín není stoprocentní, t.j. odezva organizmu očkovaného se liší. Jinak pane Langere, začínáte být tím hraním blbého již únavný.

R. Langer 26.10.2021 15:36

Jo, jenom je trochu blbé když onemocní 40 % očkovaných, a umře jich celá polovina z těch, co mají těžké následky. To fakt svědčí o skvělé účinnosti a výborně zvýšené imunitě, von Braune. Už začínáš být tím hraním blbého únavný. :-P

M. Boháček 26.10.2021 9:00

Už len blbec, alebo človek s hlavou totálne vypláchnutou propagandou nevidí, že nastupuje brutálna totalita.

https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-tomanek.php?itemid=41122

J. Novák 26.10.2021 9:38

Fašismus nástup potvrdil, korporáty vládnou vládám Big Pharma a jiné DB, DPost + finančně digitální komplex

J. Vintr 26.10.2021 10:10

Podle uniklé smlouvy vlád s dodavateli "vakcín" se státy vzdávají prakticky všech pravomocí ohledně "řešení pandémie" ve prospěch těchto firem. Covidová politika států je řízena firmami, dodávajícími "vakcíny"!!!!

J. Ganaur 26.10.2021 8:44

Zvláštní tabulka.Asi jsem ve škole nedával pozor....:-(:-(:-(

J. Novák 26.10.2021 7:57

Pro drtivou většinu lidí je COVID-19 náboženstvím. Na základě víry slepě přijímají, že SARS-CoV-2 je virus, který způsobuje COVID-19. Na základě víry věří, že testy PCR, antigenu a protilátek COVID-19 jsou přesné. Na základě víry věří, že vakcíny využívající experimentální technologii mRNA, která nebyla nikdy předtím použita na lidech a která byla vyvinuta za méně než rok namísto obvyklých 5 až 10 let na vyhodnocení dlouhodobých účinků na zdraví lidí, jsou bezpečné a účinné.

Věří, že je ochrání drakonická opatření, jako jsou mandáty pro masky a globální výluky, které zničily životy, ekonomiky a pošlapaly staletí ceněné občanské svobody. Na základě víry věří, že jim lékaři, vědci, politici, úředníci z oblasti veřejného zdraví a mainstreamová média říkají o COVID-19 pravdu.

J. Vintr 26.10.2021 8:45

Ano, a díky těmto zblblým lidem bude možno udržovat covidismus libovolně dlouho. Stačí pravidelná hlášení, kolikže bylo minulý den pozitivně testovaných.

A. Forman 26.10.2021 8:48

Pravdu..... stačilo by, aby veřejnost byla informována ( a se stejnou intenzitou ) i o jiných názorech, např. pánů Berana nebo Pollerta. A bylo by po pandemii raz dva.

J. Vintr 26.10.2021 9:06

Teď už by to asi nepomohlo. Mám jeden takový případ doma. Ona nechce za žádnou cenu slyšet nic, co by zpochybňovalo toto náboženství. Stačí malá zmínka a hned následuje hysterický výstup. Je to asi neodstranitelný šváb na mozku.

A. Forman 26.10.2021 9:15

To je ono, to je ta příčina, šváb na mozku.... a stresovaný člověk snáze podlehne nemoci než jiný.

V. Braun 26.10.2021 10:29

Pokud to zpochybňujete zmínkou typu "očkování imunitu nevytváří" jako píšete výše, tak se nedivím.

R. Langer 26.10.2021 12:42

No, na chřipku evidentně ne, von Braune. Nebo už snad chřipka zmizela? Nebo jsou snad očkovaní imunní? Nejsou, že? Tak jak že je to s tou imunitou, prolhanče? :-P

V. Braun 26.10.2021 13:37

Ach jo, škoda že neumíte sám vyhledávat informace a zjistit si to sám, ale beru vás jako sociální případ a našel jsem to za vás. Tedy to o tom očkování proti chřipce.

"Imunita po očkování přetrvává 6 měsíců až I rok." Více v odkazu.

http://www.szu.cz/tema/prevence/ockovani-proti-sezonni-chripce-otazky-a-odpovedi

R. Langer 26.10.2021 14:14

Aha, takže všichni očkovaní, co dostali kovida, byli podle tebe očkovaní naposledy před 6 měsíci, to tím jako chceš říct, von Braune?

Musíš se naučit lhát lépe, že tohle není pravda ví už dneska každý, i Svědci kovidovi. ;-D

Kromě toho, takovouhle imunitu si strč za klobouk, von Braune, protože je naprosto k hounu. Takovou imunitu mám totiž i bez očkování. :-P

V. Braun 26.10.2021 15:36

Ptal jste se ma chřipku dal jsem vám odkaz na informace o chřipce. Hledání a hlavně pochopení dalších informací již ponechám na vás.