23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Epidemie v Česku

Opatření proti epidemii v Česku nejen kvůli politikům úplně zkolabovala. Zároveň je možné i pro Českou republiku přímo porovnat vliv epidemie na počet úmrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Mertan 19.2.2021 23:29

https://vimeo.com/505359045?fbclid=IwAR1JY2vh_ZQaiwT26b4xWmtvxpH_gxTAYGPP9PWtUNNu38uNc-PVSUNHAxs

V. Mertan 19.2.2021 23:28

https://www.hlavnespravy.sk/docent-firment-hovori-o-preventivnych-ucinkoch-ivermectinu-moze-byt-vhodny-aj-pre-osoby-ktore-sa-dostali-do-kontaktu-s-nakazenym/2442678

L. Novák 19.2.2021 23:27

P. Vychodilovi, "koronavirovému umanutému blbovi" s certifikátem v diskusích na NP:

Na Slovensku prudce přibývají oběti, na krematoria se čeká týdny.

https://www.lidovky.cz/svet/na-slovensku-prudce-pribyva-obeti-uz-je-prvni-na-svete-v-poctu-umrti-na-obyvate.A210219_132435_ln_zahranici_lros

P. Vychodil 19.2.2021 18:37

Děkuji autorovi, že mě zviditelňuje...

to jen ukazuje jeho posedlost tím jediným správným, tedy jeho správným, řešením...

Autor dotáhnul tuto internetovou komunikaci na vyšší level, napíše článek, tam pomluví pár diskutérů, a pak se vroucně zapojí do samotné diskuze...

znovu zde opakuji, roční excess mortality cca 15 000 není z mého pohledu důvodem paniky a strachu, který je zde šířen, nejenom politiky, medii, ale také k smrti vystrašenými ovčany typu Wagnera...rozhodně není důvodem pro zničení hospodářství...

Pane Wagnere, ti, kteří jsou oslabení, nejenom věkem, ale i nesmyslnými opatřeními, zemřou tak jako tak. Prostě nastala doba, kdy pozlátko tzv. skvělé lékařské péče a zvyšování věku dožití dostalo trhliny. Dokonce si dovolím tvrdit, že zavírat lidi doma, pod falešnou záminkou ochrany, jejich odolnost podstatně sníží...je to řízená genocida !

doba se v Brusel obrátila, poplašná zpráva je normou, uklidňující informace je šířením paniky...

A protože mi začíná připadat NP jako hospoda páté cenové skupiny, kde pro opilost přítomných (míněno strachem infikovaných) jakékoliv názory, které neodpovídají tzv "group thinking", jsou tvrdě dehonestovány, opouštím tento pajz, který stejně nenabízí žádné vlastní myšlenky, pouze je krade jiným (Ctrl-C, Ctrl-V)

tudíž, drazí v diskuzi, najdete mne na sluncem ozářených, sněhem pokrytých loukách našich hor !

PS mimochodem, pane Wagnere, ono v minulosti zas tak veliký rozdíl mezi veterinárním lékem a pro lidi nebyl zas tak velký rozdíl...ale asi jste hodně mladý, moudrost věků je vám nepřístupná...

V. Wagner 19.2.2021 18:45

Tady je odpověď panu Šejnovi, pan P. Vychodil nikdy svou prohru v sázce neuzná.

P. Moravčík 19.2.2021 18:45

Koľko mŕtvych vyžadujete, aby bol dôvod zaoberať sa tým?

T. Zlesa 19.2.2021 18:49

;-D a co teprve, když ten exces přepočítáte na desetiletí, o staletí nemluvě... pozor na úpal.

J. Kulheim 19.2.2021 19:44

Víte co se na vesnici říkalo. Lékař léčí člověka a zvěrolékař lidstvo.

V minulosti, v době kdy se lidé museli o sebe postarat sami, se říkalo, že kráva uživí rodinu. Když zemřel hospodář a zůstala vdova s kupou dětí, tak na krávě byla živobytně závislá celá rodina.

Zdravotní nezávadnost potravin živočišného původu mají na starosti veterináři. To už nikdo neví, že na veterináři mají největší zásluhu na tom, že dnes neslyšíme o antraxu, brucelóze, tuberkulóze, vozhřivce, atd.

Na zdraví populace se podílí zdravotní služba pouze 8-10%. Veterináři "bojují" s koronavirem 100 let.

To co se dnes říká o koronavirech jsem já už dávno zapomněl.

T. Zlesa 19.2.2021 17:34

Nick Boháček sem jen kopíruje dezinformace z pochybných webů, buďte v klidu...

Š. Hašek 19.2.2021 17:20

No, zajímavá čísla, chybí mi tam údaje po hodinách ......

Jak dlouho bude trvat, než se uzná, že vir tohoto typu (skupina chřipka) se nevyřeší politickým výnosem? A každý je zodpovědný v prvé řadě sám za sebe!!!

A že si vir koná a bude (do jisté míry) konat podle přírodních, nikoliv Grétsko-Kubkovských myšlenek? Neplést s popíráním!

Neuzná se to! Ani tehdy, až sám odejde, podle svého!

Aspoň, že potichounku na sebe řekli, že roční buzerace roušková se jaksi nepovedla!!! A to by byli kvůli roušce dávali 10 000 štráf. Jedna madam ječela, že to roznášej cyklisti a lyžaři! Ticho po pěšině bude, já nic, já muzikant!

Blatně Zdar!

J. David 19.2.2021 16:23

Udělejme poslední pořízení, nakupme FFP2 a odevzdejme se osudu. Pokud máme truhlu, navlékněme rubáš, ulehněme, a se stoickým klidem čekejme na "covidovou taškařici" našich politiků, moci zákodárné, výkonné a i soudní. Něco jako mor, zatlouci krčmy a krámy nečisté. Jak blbli za hlístového moru "odborníci" tehdá, blbnou i dnes. Nákazu roznáší morové hlísty ovzduší (ne blechy z ratus ratus). Nasadíme kukly a roušky, doppel futrál, na lid musí být přísnost, což ale na ty rétory restrikcí VIP krapánek neplatí (opulentní oslavy v hospodách, na fotbalových zápasech, etc). Možná zákonně legální, ale morální zhouba ve smyslu "víry v spravedlivý přístup" k zákonnému libidu čumět na fotbal "in natura". Pan plukovník Prymula, je asi jiná sorta, není blbej, ale gumově vychcanej. Co dodat.

P. Moravčík 19.2.2021 18:46

...hlízový mor...;-(

V. Wagner 19.2.2021 16:01

Vzhledem k tomu, že se zde v diskuzi diskutující pod nickem M Boháček veřejně přiznal k podílnictví na trestné činnosti velkého rozsahu konané v organizované skupině, požádal jsem redakci Neviditelného psa o jeho identifikaci a součinnost s policií České republiky (případně policií Slovenské republiky) při jeho dopadení a rozkrytí organizované skupiny, na jejíž činnosti se podílí. Zároveň M. Boháček , který ve svých příspěvcích navozuje dojem, že je zdravotníkem na JIP, propaguje užívání veterinárních léčiv bez určeného dávkování. Pokud jde o lékaře, tak jde o porušení Hipokratovy přísahy, ale v každém případě může jít o další trestný čin.

Je pochopitelně možné, že si diskutující vše vymyslel, ale nebezpečnost jím popisované vlastní trestné činnosti je tak velká, že je třeba v každém případě možnost, že popisuje realitu, zkontrolovat.

J. Kulheim 19.2.2021 16:40

Nedělejte z toho kriminální ústřednu. Ono každá palice má dva konce.

V. Wagner 19.2.2021 16:58

Pane Kulheime, jestli jsem Vám dobře rozuměl, tak vy vyhrožujete někomu, kdo chce zabránit tomu, aby potřebná JIP lůžka byla zabírána lidmi, pacienty, kteří je nepotřebují, a zbytečně pak mohou umírat pacienti , kteří se na ně nedostanou. A také chcete zabránit tomu, aby se zamezilo okrádání pojišťoven a daňových poplatníků. Toho bych se nenadál, že tu budou lidé, jako jste Vy, kteří podporují trestnou činnost ohrožující životy lidí a okrádání nás všech. A ještě budou těm, kteří se tomu snaží zabránit, vyhrožovat násilím.

J. Kulheim 19.2.2021 17:19

Moc se omlouvám. Tak jsem to nemyslel, pane Wagnere. Udělejte to, co uznáte za dobré.

Souhlasím s Vámi, že proti nepořádkům je potřebné se bránit. Připadalo mě, že to příliš hrotíte. Ale to je Vaše věc.

V. Wagner 19.2.2021 18:30

Omluva se přijímá. Děkuji za ni. Víte, mě strašně štve, že nejen v diskuzích už lidi absolutně neuvažují nad tím co napíší. Je mi jasné, že u pana Boháčka jde téměř s jistotou tapetáž z pochybných webů. Síť už funguje tak, že se tu publikují věci bez jakékoliv zodpovědnosti. A myslím, že i toto je jedním z důvodů, proč situaci okolo epidemie vůbec nezvládáme.

Jak jste sám uznal, a díky za to, ta Vaše věta nebyla také moc povedená. Možná máte, že to opravdu moc hrotím, ale to, co se ve společnosti nejen ve vztahu k epidemii děje je opravdu, alespoň podle mě, hodně špatné.

J. Kulheim 19.2.2021 19:50

Léčba lidí Ivermektínem, není nic nového.

https://www.drugs.com/medical-answers/ivermectin-treat-covid-19-coronavirus-3535912/

https://www.covid19treatmentguidelines.nih.gov/antiviral-therapy/ivermectin/

https://heavy.com/news/2020/04/ivermectin-side-effects-coronavirus-cure/

ATD.

M. Kanda 19.2.2021 16:51

Názory pana Boháčka se blíží realitě mnohem více, než ty vaše.

V. Wagner 19.2.2021 17:05

Vidím pane Kanda, že se také obáváte, že pan Boháček popisuje svou reálnou trestnou činnost. I to je důvod, proč bylo nutné to alespoň nahlásit redakci, která to postoupila svým právníkům a ti budou případně součinní s policií. Pokud jen kecá, tak to alespoň poznáme z toho, že zde bude publikovat své nesmysly i nadále a nepůjde do kriminálu.

P. Moravčík 19.2.2021 17:36

Myslím, že Boháček cituje z českej tlače (píše o korunových sadzbách a uvádza citáciu). Nič to však nemení na tom, že ak je lekár, tak musí mať poriadne diery vo vzdelaní, čo by vysvetľovalo vysokú úmrtnosť na covid na Slovensku:-/. U niektorých antiparazitík sú imunomodulačné účinky dávno známe - Decaris aj mne predpisovali na podporu T4 subpopulácie, veterinárny Alavis na obnovu chrupaviek ľudia síce užívajú, ale na vlastné nebezpečie a z vlastného rozhodnutia, Isoprinosin je starý dávny preparát pri podpornej liečbe (niekedy, pred Zoviraxom sa používal hojne na podporu liečby pásového oparu), atď., atď. Ak toto viem ja, mal by ich lekár s nickom Boháček poznať dupľom, inak je nebezpečný. Propaguje tu staré známe veci ako prevratné novinky. Pôsobí skôr ako prispievateľ Blesku, než ako lekár. A ak nie je lekárom, pri súčasnom stave právneho štátu, kde slobodne funguje dvadsaťročná "ľudová liečiteľka", ktorá na liečbu neduhov odporúča dívať sa do Slnka (a beztrestne), obávam sa, že mu tieto nezmysly prejdú. Iba ak by ho niekto poškodený žaloval na Úrade pre dohľad nad zdravotníctvom.

V. Wagner 19.2.2021 18:38

Mate pravd, že jde nejspíše čistě o tapetáž většinou hoaxů z pochybných webů. A máte pravdu, že dnes to vypadá, že lze hlásat cokoliv bez jakékoliv zodpovědnosti. A zaštiťovat se neexistujícími lékaři a zdravotníky. Problém je, že takové tapetáže, jaké vyrábí P. Boháček přispívají nejen k rozvratu atmosféry ve společnosti, ale pokud je někdo vezme vážně a začne se ládovat veterinárními léčivy, tak si opravdu může poškodit zdraví. Nevím, co se proti tomu dá dělat, ale myslím, že alespoň občas by se pokus měl udělat.

P. Moravčík 19.2.2021 18:48

Čo dodať...

M. Kanda 19.2.2021 18:01

Pžedpokládám, že ta trestná činnost je organizována státem. Takže se nestane vůbec nic.

J. Ptáček 19.2.2021 14:27

Dokud bude řídit zdravotnictví nejdřív zpívající právník, pak nemilovaný, rychle odrovnaný odborník, po něm lékař bez názoru pod bičem hraboše, právnička veledůležité ministerstvo financí a průmysl double ministr, který nestačí ani na jedno, ani na druhé a ministerstvo práce husička stylu "z cizího krev neteče," bude stav jaký je. To vše pod bedlivou kontrolou spolupracovníka sympatického spolku... s prověrkou,jakou nemá ani hradní kancléř.

T. Zlesa 19.2.2021 14:22

Z článku na novinkách:

Když příjemce zprávy nechápe, co mu říkáte, tak je chyba na straně toho, kdo zprávu podává.

portugalský premiér António Costa

(V diskusi na NP to neplatí) :-)

M. Boháček 19.2.2021 13:07

Vedelo sa, že Ivermektín má aj silné protivírusové účinky a dnes sa ukázalo, že má aj vynikajúce účinky v terapii kovidu. Už desiatkam miliónov pacientom v Indii a Brazílii pomohol vyliečiť sa aj z tejto novodobej choroby. Poskytuje 100 % ochranu pred nakazením (napríklad zdravotníckych pracovníkov v riziku) a podľa doterajších vedeckých štúdií zabezpečí v priemere o 86 % ľahší priebeh rannej ambulantnej fázy choroby a pri komplikovaných ťažkých stavoch v nemocniciach bolo obdobne u každého liečeného pacienta zaznamenané zlepšenie klinického priebehu až o 81%. Ak sú pacienti liečení ivermektínom, tak sa podstatne znížuje riziko smrti.

Predsa nie každý môže zaplatiť 200 – 400 euro za Scabioral a cestovať krížom cez celé Slovensko do Bratislavy naháňať potrebný liek v Rakúsku. Za tohto ministra Krajčiho, ľudia sa sami začali liečiť liekmi pre zvieratá. Niekto preferuje konskú pastu Noromectin. Ja ako lekár som sa podujal, že tiež budem testovať nejaké veterinárne liečivo, sám na sebe, v indikácii profylaxie zdravotníka vo vysokom riziku(1.). Vybral som si roztok z Nitry pre ovce Galmectin a užívam ho už viac ako mesiac tak, že prehltnem každé dva týždne 2ml tohto roztoku. Flaštička stojí 9 euro a obsahuje 10 dávok. Cena ako v Indii, či Egypte. Má to takú pomarančovú príchuť a môj žalúdok vôbec neprotestuje. Takže to je moje malé tajomstvo, prečo som kovid ešte nedostal, hoci som denne v prvej línii boja proti pandémii. Nuž uvažujem, aký môže byť rozdiel medzi veterinárnym a humánnym ivermektínom. Možno keby to ŠUKL preveril, a keby zdravotnú nezávadnosť preskúmal aj ÚVZ SR. Ak by boli zistenia dobré, tak by dali jednu pečiatku a hneď by bolo všetko v poriadku. Nakoniec výroba pre ľudí by sa mohla presunúť do Hlohovca.

https://liptakpeter.blog.pravda.sk/2021/02/04/ivermektin-davkovanie-obstaranie-neziaduce-ucinky/

M. Boháček 19.2.2021 13:06

Pardon, že sa opakujem. - Podľa mňa by úplne stačilo zrušiť všetky obmedzenia, chovať sa ako pri bežnej epidémii chrípky a štandardne liečiť ľudí. Nečakať, kým v ťažkých stavoch budú prevezení do nemocníc. Ovšem, pri nemocniciach v núdzovom covid režiem, to nie je možné.Vie sa o Isoprinosine, na ktorý sa neurobila štúdia, ako účinkuje proti Covidu. Pri Ivermektíne už tie štúdie sú. I praktické skúsenosti. Takže otázka je: Zbláznil sa celý svet, alebo je celý ten chaos úmysel?https://www.startitup.sk/nova-studia-invermektin-dokazal-u-pacientov-s-ochorenim-covid-19-zazraky-dlzku-choroby-rapidne-skratil/ ... https://www.jpost.com/israel-news/antiparasitic-drug-reduces-covid-19-infection-exclusive-658949?fbclid=IwAR1pkG8N-aatSDxQNJhZIhEb13mneqP50tL8hx0AmAH3uANk_CGtyx0EenQ

Informácia z mája:https://www.hlavnespravy.sk/zotavuju-sa-do-styroch-dni-lekarsky-tim-tvrdi-ze-nasiel-liecbu-covid-19-kombinaciou-dvoch-beznych-lacnych-liekov/2170482

A Košice: V odborných kruhoch sa vie, že vo Východoslovenskom ústave srdcových chorôb sa úspešne vylieči 85% ťažkých covidových pacientov vďaka unikátnej liečbe vitamínom C a D. Emeritný prednosta prednosta Kliniky anestéziológie a intenzívnej medicíny VÚSCH doc. MUDr. Pavol Török, CSc. si preto dovolil kritizovať pochybovačných vládnych odborníkov okolo ministra Krajčího, aby povolili využívať aj u nás pomerne lacný liek Ivermectin, ktorý je v zahraničí bežne dostupný a využíva sa aj pri liečbe ochorenia Covid-19.https://www.bystricoviny.sk/bystricoviny-tv/krajci-odvolal-zakladatela-vusch-kosice-kde-dokazu-unikatnym-sposobom-liecit-covid-19/

Komu teda vyhovuje zabíjanie ľudí ich neliečením?

M. Boháček 19.2.2021 13:08

Ešte by som dodal: Nejvýznamnějším faktorem způsobujícím vysoký počet hospitalizovaných osob s diagnózou „Covid“ je vládou aktualizovaná ÚHRADOVÁ VYHLÁŠKA.

Najdete ji v plném znění např. zde: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2020-428?text=Vyhl%C3%A1%C5%A1ka%20%C4%8D.%20428%2F2020%20Sb.

Vyhláška č. 428/2020 Sb.

Vyhláška o stanovení hodnot bodu, výše úhrad hrazených služeb a regulačních omezení pro rok 2021 Doposud byly nemocnice a lékaři korumpováni vládnoucím režimem navíc (oproti pacientům bez vyplněné kolonky „covid“) zhruba 16 tisíci korunami za týden za každého pacienta, u kterého bude vykázán Covid a nemá žádné vážnější problémy (takže by měl ležet doma pod peřinou a pít čaj s citronem). 16 tisíc korun za týden NAVÍC, když se vyplní příslušná kolonka. 45 800 korun týdně za ne-covidového pacienta, 62 117 korun za stejného pacienta s vyplněnou kolonkou Covid.

V případě vážnějšího průběhu, případně alespoň volných lůžek na JIPce, aby bylo možné pacienta s vyplněnou kolonkou Covid strčit na takové lůžko a vykázat také jako pacienta „ve vážném stavu“ a tedy s „nadstandardní péčí“, byly doposud nemocnice a lékaři korumpování vládnoucím režimem částkou ve výši 413 448 korun týdně navíc, oproti standardnímu pacientovi na naprosto stejném lůžku v naprosto (nebo třeba i významně vážnějším) stavu, leč bez vyplněné kolonky „Covid? Aber Ja, Sichr!“, za kterého bylo pouhých 166 400 korun týdně.

Za pacienta na intenzivní péči pak dostávají nemocnice 166 400 korun za týden. Za pacienta s kolonkou„covid“ pak rovnou o 413 448 korun více (o neuvěřitelných 249% více).

M. Boháček 19.2.2021 13:18

Systém poistného podvodu: No řeknu Vám, v tom případě budeme v nouzáku do nekonečna. Víte proč? No protože JIPky budou vždycky obsazené a přetížené. ... Na JIP, kde sloužím, je obložnost 92-100% a to permanentně. ... Další věc, která laika napadne, je otázka, co by se stalo, kdyby naráz přišlo pár akutních pacientů? ... Odpověď zní – ne, nestalo. Protože řada pacientů leží na JIP úplně zbytečně.

Systém, který „hlídá“, aby se místa na JIP nezneužívala, se jmenuje TISS skóre. To je takový Kulveitův systém PES pro JIPky. Aby zdravotní pojišťovna pacienta na lůžku JIP proplatila, musí takový pacient dosáhnout aspoň 9 TISS bodů. ...., 1 TISS. Celkem 9 TISSů ani nemrknete a to vám vůbec nic není a klidně byste mohli ležet na standardním oddělení, nebo taky doma.

A na JIP je to ještě v pohodě... To na standardních odděleních ... darmo povídat. Ironií osudu je, že pokud na JIP máte těžkého pacienta s mnoha vyústěními, na vasoaktivní kontinuální léčbě, s parenterální výživou, tak vám ti zm..ci z VZP neproplatí víc, než za téměř zdravého člověka. Takže jaká je incentiva, Halík? No přece hospitalizovat zdravé nemocné! Tam je nejlepší cena – výkon! Když máte těžkého pacienta, tak je naopak snaha ho předat na JIP vyššího typu, kde je za lůžko víc peněz.

Takže se vymyslí tzv. rotační systém. Každý pacient, který z JIP odchází, si za sebe musí najít náhradu. Pokud si ji nenajde, přijde šéf a zj..be personál, jakože nic nedělá a sebere jim odměny. Jak bude tedy incentivizován personál? Vide supra, Halík. Čili toto je tajemství nedostatku míst na českých JIP – zejména v Praze (kde je míst na JIP s odpuštěním jako sr.ček) a taky v Plzeňském kraji, kde je toho času jediné lůžko na JIP (no bóže, tak ať ty pacoše přeloží na standard a budou mít lůžek víc). Takže jestli bude soudruh Hamáček na základě toho, kolik míst na JIP je obsazených, regulovat fízlí teror na zdravé obyvatele, tak tedy potěš ....

https://dfens-cz.com/hysterie-idnes-cz-uz-nejsou-vubec-zadna-covid-luzka-na-jip/