Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KLIMA: Čeká nás globální ochlazení (2)
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Pete Brich 1.8.2007 14:35Když konzumujete bio i vaše exkrementy jsou bio. PB |
čtenář zdrojů 1.8.2007 14:20pane Brezino Svoboda nikdy netvrdil, že globální oteplování pomalu končí. To jste si to špatně vyložil. Svoboda ovládá narozdíl od Vás statistiku. A ta je nekompromisní: poslední dekáda je v Evropě nejteplejší za posledních 200 let. Letošní rok bude nejspíš v ČR nejteplejší za posledních 230 let. Letošní teploty jsou o to zajímavější, že naše slavné Slunce se nyní nachází v období absolutního minima svého 11-letého cyklu. Nejteplejší doposud byl rok 2000, který alespoň spadal do období maxima 11-letého cyklu a dal se tedy svést na Slunce. Letos už to bude problém. Letos už asi ty plyny asi opravdu začínají převládat |
honzak 1.8.2007 14:13Re: Re: Re: Re: Juro Jak spěchá??? Angela to naplánovala a plán je soudruzi ZÁKON!!!! A my ten plán splníme dřív, protože budeme tvůrčím způsobem aplikovat poznatky soudruhů z NDR. |
LM 1.8.2007 14:12Re: Re: Re: Re: Juro To souhlasím. Problém je i v tom, že případná prevence by musela být globální, zatímco adaptace připouští i daleko regionálnější (nebo i lokální) přístup.... |
čtenář zdrojů 1.8.2007 14:09milé roberto pěstovaly se pouze v 15. a 16 století. Důvodem bylo tehdy trochu jiné klima než dnes. Tehdy totiž převládalo na Moravě klima kontinentální, které se vyznačuje drsnými zimami a horkým létem. V současnosti se u nás klima každou chvíli mění z kontinentálního na oceánické, zakže pěstování melounů je trochu riskantní záležitost. Letos jsme zažili oceánickou zimu a smíšené léto. Pro melouny nic moc. |
Von 1.8.2007 14:07Re: Re: Re: Juro LM - i já zdravím a samozřejmě souhlasím. Jen jsem už někde tady dnes dodal, že prostě na JAKÉKOLIV řešení prostě LIDSTVO musí mít finance! A tedy než se do něčeho pustíme, je třeba ne dvakrát, ale alespoň pětkrát měřit /vážit?/, než se řízne! Zrada je, že se právě z ideologických / a ne z odborných/ důvodů příliš spěchá! |
čtenář zdrojů 1.8.2007 14:03Brichu Sluneční aktivita je atronomie a fyzika dohromady. A astrofyzikové už několik desítek let sledují postupný pokles Sluneční aktivity. Aktivita vrcholila koncem 50.let minulého století a od té doby klesá a klesá. Ale globální teploty stoupají a stoupají. |
Von 1.8.2007 14:01Re: Re: Re: J. Svoboda? Naprosto souhlasím a troufnu si dodat, že klimatologové by měli přece jen více uznávat a veřejně zdůrazňovat, že současné modely /i "díky" Vámi uváděným argumentům/ nejsou a asi ještě dlouho nebudou naprosto spolehlivé. Jinak samozřejně můžeme VŠECHNY skleníkové plyny omezovat /nejen CO2/, ale jen pokud na to máme finance! A tím máme myslím CELÉ LIDSTVO! |
balthasar 1.8.2007 13:50Re: k oteplování A ještě docela nedávno se dokonce pěstovala i shoda přísudku s podmětem .. |
LM 1.8.2007 13:47Re: Re: Juro Zdravím Vás, pane kolego. Do jaké míry prevence a do jaké míry adaptace, to by nemělo být, podle mého názoru, výsledkem jakýchsi ideologických válek mezi zelenými a modrými (zjednodušeně vyjádřeno), ale výsledkem odborných (samozřejmě i ekonomických) analýz. Cílem jistě je dosáhnout maximálního efektu (nebo, vezmeme-li to z druhé strany, tak minimálních ztrát) s vynaložením co nejmenších prostředků. Takže dovedu si představit řešení, založené hlavně na prevenci, dovedu si představit i řešení, založené převážně na adaptaci, dovedu si představit i kombinaci obou přístupů, pokud to vzejde z odborné analýzy a nikoli z ideologického boje. |
Von 1.8.2007 13:40Re: Juro Ano - je třeba se PŘIZPŮSOBIT. "Klasičtí oteplenci" se skutečně mezi klimatology nevyskytují - a kámen úrazu /tedy u nás/ je v té poslední větě. No - a téměř katastrofou je, že ve světě se našli i ještě větší "oteplovači"! |
roberto 1.8.2007 13:35k oteplování Ve středověku se na jižní moravě pěstovali melouny. |
LM 1.8.2007 13:33Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy nazvy praci pana brazdila Co je "vysoká pravděpodobnost"? dalo by se to na procenta? |
Martin 1.8.2007 13:32Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy nazvy praci pana brazdila ja si vystavel hrad z pisku blbecku ? to ty tady porad bojujes proti necemu, co netvrdim, ale ty si myslis ze si to myslim jsi opravdu dost ubohouckej idiot |
Martin 1.8.2007 13:30Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy nazvy praci pana brazdila idiote, ty umyslne lzes, krades a podvadis, ja vim lip nez ty co delas umyslne, proto vubec z tebou nebudu o tom proc co a jak rikam diskutovat. ty sis vycucal z prstu ze ja neco zamlcuju nebo vytrhavam a bazirujes na vecech o kterych se ale idiote vubec nehadam a jsou mi sum a fuk - protoze nijak nemeni smysl toho co pisu |
clay 1.8.2007 13:29Re: Každý majitel rodinného domku nebo rekreační chalupy no vidíte, takového povyku kolem, samá konference a on stačí milimetrák.... |
Martin 1.8.2007 13:28Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lžete co podstatnyho jsem vynechal blbecku ? napsal jsem o zajimavych titulech praci pana brazdila, nejsou zajimave ? nic vic jsem puvodne nekomentoval ale ty idiote jsi to vubec nepochopil a bojoval s vetrniky pak jsem tvrdil, ze pan brazdil nema problem s globalnim oteplovanim a dolozil to, tudiz by pro klimoseptiky mel byt neduveryhodny a ty s petrickem jen jste byli schopni vykrikovat, ta knizka je vydana v tom a tom roce /nic jsem ale idioti proti tomu nenamital/, on se vice zabyva jinymi vecmi /ale proti tomu jsem taky nic nikdy nenamital/, jim zminovane obdobi je sice i dnes ale zacalo drive /tady jsem ale s tim nemel taky zadny problem/ atd. proste byliste uplne mimo misu a tema jako vzdy blbeckove |
clay 1.8.2007 13:25Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy nazvy praci pana brazdila ...a pan Svoboda současné GW nepopírá. Říká jen, že má s vysokou pravdepodobností přírodní příčinu a že v současné době už pomalu končí. |
Martin 1.8.2007 13:23Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy nazvy praci pana brazdila ja neco zamlcuju ? to spis nekdo kdo ignoroval slovo recent a furt tady lhal ze mi vadi rok 1860. nic nikde nezamlcuju, zminene tebou a petrem veci jsou nepodstatne a nejsou nijak v rozporu s tim co jsem psal |
clay 1.8.2007 13:21Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy nazvy praci pana brazdila Brezina: "...Kdybyste si ho precetl poradne, vedel byste, ze v nem pan Svoboda soucasne GW nepopira. Rika jen, ze ma s vysokou pravdepodobnosti prirodni pricinu a ze v soucasne dobe uz pomalu konci." toto je dobrá odpověď i pro vás. Stále říkám, že jste si vystavěl iluzorní hrad z písku, do kterého si sám vesele kopete. Bojujete sám se sebou a svlastní neschopností |
Von 1.8.2007 13:16Pan Svoboda udělal jednu velkou chybu - se svými názory se bohužel podělil s nepříliš objektivním novinářem! Je to opravdu veliká chyba a hlavně ŠKODA! |
clay 1.8.2007 13:09Re: Juro jak se ten "největší" deleguje? |
honzak 1.8.2007 13:09Re: Re: J. Svoboda? akorát že pro příslušnou soustavu diferenciálních rovnic neznáme ani přesný počet, ani přesnou hodnotu okrajových podmínek. Což ovšem politickým klimatologům nevadí, stejně jako jim nevadily nesmysly Lysenka a Lepešínské. Je to stejné, jako kdyby někdo v roce 1907 tvrdil, že ví, jak bude vypadat osobní auto v roce 2007, protože extrapoloval shromážděné údaje na úrovni tehdejších znalostí. Klima se mění určitě, s největší pravděpodobností se otepluje. Ale NIKDO neví přesně proč. Jen se k tomu poznání více či méně blíží. Ale političtí klimatologové už zakazují, přikazují a obchodují. A na ně se nabalují profesionální aktivisté a obchodníci s deštěm, kteří potichu dojí naše peněženky, ohánějíce se vzletnými frázemi. |
Byg 1.8.2007 13:07Re: Re: Re: Zatímco oteplení by bylo lidstvu příznivé, "ma smysl se zmenam racionalne a prubezne, lokalne prizpusobovat" I.L. - tohle považuji za snad jediný rozumný a užitečný příspěvek v této diskuzi. S dovolením podepisuji. |
clay 1.8.2007 13:06Re: Re: Re: Re: Ovce v gronsku nejsou nic prekvapiveho "se říká" |
jerry 1.8.2007 13:00Ale já už tu na konci prosince 2006 psal, že žádná zima nebude a v lednu několikrát. Ale nechce se mi to hledat. |
balthasar 1.8.2007 12:59Re: Re: Re: J. Svoboda? Ftipná hrachová kaše |
JJ 1.8.2007 12:55Re: Re: Clovek prirozene prirode nic moc vetsiho zabranit nemuze Lidstvo ma tolik zbrani hromadneho niceni, ze se muze znicit hned nekolikrat. |
LM 1.8.2007 12:53Re: budete se divit, ale najdou se tací Má cenu to číst, jsou tam i další "perly"... |
clay 1.8.2007 12:51budete se divit, ale najdou se tací Legracni vedec: Autor: Franta IP: 217.213.69.xxx Datum: 01.08.2007 05:45 Klima řídí přírodní mechanismy, se kterými skleníkové plyny nemohou soupeřit. Dal to snad ani nema cenu cist. |