29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Iva 15.4.2006 19:24

Společně

Tak uvažuji nad tou úvahou, nakolik je myšlena doopravdy. Pokud ovšem lze našim politikům věřit, že něco vůbec myslí vážně, pokud to říkají. Někdy ani z toho, co předvádějí nelze zjistit pravdu. Totiž pan premiér chce údajně pomoci postiženým povodněmi a nevím, proč tedy neletěl, když meteorologické předpovědi hlásily změnu počasí, když mohl vzít helikoptéru a přesvědčit se, jak se hodně vody vejde do přehrad, důvěřuj a prověřuj. Možná, že byla důležitější zrovna nějaká z debat či řešil, jak na toho Topolánka. Ale ten mohl udělat to samé a říci, premiére, nemáš tam zodpovědné šéfy na tom povodí Vltavy, vždyť jsou ty bečky celé plné. Jo, po bitvě je každý generál. Rozdíl mezi mnou a šéfy partají je v tom, že já tu odpovědnost nemám. Panové Topolánek a Paroubek ani předvídavost. Taky mají  jiné starosti, důležitější, než o občana.

Haf 15.4.2006 16:21

Společně

Tupolánek asi neměl helikoptéru a proroubek mu nechtěl ukázat dílo své neschopnosti a zkázy. Vono totiž vopravdu v Praze tolik nechumelilo a Proroubek nelyžuje, nejezdí na hory jako prozíravej profesor. Jo, kdyby ten byl totiž u vlády, tak by to bylo ouplně stejný, zase po nás potopa, protože ty prachy z ČEZu uměj rozdělovat stejně. Takže pozor na pány z Lipé a panskou jednotu. Vy, pane Seibert s Cibulkou by ste mohli bejt Jan Hus, ale nejni už potřeba jinej Honza, třeba Žižka ? Voni se tu Cortézové moc neroděj.

Haf 15.4.2006 16:22

Re: Společně

Eště tak Tarasnice či jiní blbci.

Haf 15.4.2006 19:27

Re: Re: Společně

Dost se divím, že tu není zataraseno, či jiný blbec na netu. Aha, StBáci a BISka v sobotu nemakaj.

Eda 14.4.2006 23:38

zastupitelská demokracie nám selhala

Četl jsem, že máme demokracii, protože u nás fungují tři pilíře demokracie. Soudy soudí nezávisle, ale já tvrdím, že nezávisle na zákonech, které vytváří stáda ministerských úředníků spolu s parlamentem, výsledek je nepřetržitý tok legislativních paskvilů, ve kterých se ani právník nevyzná. A vláda, ta tady snad ani nežije, neviděla, že celou zimu chumelí, na jaře sníh taje a teče z kopce. Že měly být přehrady - Lipno, Orlík,  Slapy, i na Moravě prázdné. Jenže jí jsou zisky ČEZu milejší, než obydlí občanů třeba v Ústí či Hřensku. Viník je tentokrát snad jasný. Způsob výběru politiků je špatný, zastupitelská demokracie nestaví do čela státu ty pravé, pane Topolánek. První polovinu jsem stačil v Liberci říci, potom chtěl už Moravec otázku. Osobní zájmy, kšefty s politikou, korupce a krytí darebačin jeden druhého - jedno v které straně, jsou nad zájmy občanů státu. Tento způsob demokracie je neopravitelný, musí být nahtrazen jiným způsobem. Cestu k tomu vidím ve snížení 5 % hranice a odstranění příspěvků na volby. Dostanou se doparlamentu jiní, které současné strany tak lehce nezkorumpují.Postupné zavedení prvků přímé demokracie a odvolatelnost politiků , jejich strach o místo je polepší, tomu pevně věřím. Na začátek, nevolte parlamentní strany. mnohokrát vás přesvědčily, že vás obelžou. A nemají mezi sebou jen ctihodné občany - například BENDL z ODS - jestlipak už konečně přizná své financování a pročpak je napojen na mafiány ? Pročpak máte socani v parlamentu např. ještě prolhaného Kavana a dědka Jičínského, ústavního stvůrce , pročpak jsou bolševici rozlezlí všude, všude, všude , kdopak jim to umožnil. Pročpak nám lidovci neprosazují nápravu morálky a návrat k desateru, protože taky obcují pod peřinou, zahýbají jako ostatní, ale navenek nic, ani ho nemají, samá přetvářka.

Eda 14.4.2006 23:53

Re: zastupitelská demokracie nám selhala

Dodatek  : Ne, pane Topolánek, už jste mobilizovali a potom si padli kolem krku, Ani vy, ani potroubek nám nezmenšíte armády darmožroutů, protože jste je zplodili. Musí přijít jiní, kteří budou odvolatelní, to zmenší korupci, co jiného je porcování medvěda - korupce začíná v parlamentu, protože ryba smrdí...Nejde vám o tento stát, ale o to, aby se vládnutí vyplatilo vládnoucím. Hanba vládnoucím, kam to dopracovali. Jen změna způsobu výběru do PČR tady může něco změnit. Jo a bolševik jsem nikdy nebyl a zakládal jsem ODS. Ale jinou, bez různých Dybů, Stráských, Macka a stáda vyžírků, jemu podobných.            Eda Seibert, Jilemnice 

Kajan 14.4.2006 20:37

Ano, velmi správně, společně jen proti vnějšímu nepříteli a přírodním katastrofám. Jinak, každý sám za sebe a pro sebe a pro svoji rodinu ! Dzp.:

KVAKIN 14.4.2006 19:04

MÁM VÝSTŘIŽEK

Z novin,jak Klaus - Zeman vysmátí obhlíží z helikoptéry hrůzu která postihla můj rodný kraj....V zápětí pak vytvořili velmi účelovou opoziční smlouvu,která jejich hrané souboje ukončila a zabetonovala nastolený postbolševický neřád s nímž se potýkáme doposud.....

Kantor 14.4.2006 17:15

No to je skutečné krásná věta:

 "Vzpomněl bych tu Václava Klause a Miloše Zemana, kteří jsou často líčeni jako vzor hašteřivých a ješitných vůdců. Přesto v roce 1997 tehdejší premiér a předseda sněmovny obhlíželi záplavy společně a ukázali tak, že tváří v tvář přírodním silám jdou ideologické předsudky stranou."

Ten Paroubek je ale trouba, zapomněl Klausovi rezervovat místečko ve vrtulníku ke společnému obhlídkovému letu.

Buvol 14.4.2006 17:33

Re: No to je skutečné krásná věta:

Je fakt, že to byla chyba! Je ale otázka, jest-li by to Klaus přijal  ....

Taraszátaras 14.4.2006 13:24

Závažné opomenutí lídra ODS!

Zapomněl připomenout, že před spaním je třeba vyčistit si zoubky.

BuBu 14.4.2006 22:36

Re: Jéje, trilobit se nám probudil . . .

a hned, to aby nevypadl z rytmu, nám tu trousí bolševická moudra.

Děkujeme - už jsme zvraceli.

Šedovous 14.4.2006 13:01

JUJ :

"....kritických podmínkách ukazuje, nakolik nám opravdu přešla do krve demokratická zásada nadřazovat zájmy celku nad zájmy partikulárními a stranickými...."

Aha já myslel, že se má každý postarat sám o sebe, tedy když nejsou povodně.

No nejhorší povodeň je CARGO-KLAUS-TOPOLANEK kapitalismus.Je to vůl.

M. Zima 14.4.2006 11:39

Emty talk pane Topolánek,

říkáte "Společně proti velké vodě" a nemyslíte Vy spíše "Společně ke korytům", když to nepůjde jinak tak i se socany?

Váš partajní kolega o něco výše chce na povodně od EU peníze. Mohl byste mi vysvětlit, proč já, občan EU mám podle ODS donekonečna platit na české rozkrádání a neschopnost? 

Ataman Jermak 14.4.2006 10:32

Kdo má politikům věřit?

Již před tisíciletími razila indická filosofie zásadu: "Káže-li slušný člověk omyl, stává se omyl pravdou. Káže-li gauner pravdu, stává se lží."

Vše, co politici v tzv. demokracii dělají, je snaha zavděčit se voličům=zblbnout je. Kdyby tyto výroky řekl místní šéf hasičů či mluvčí povodňového štábu, lze jim jen zatleskat.

V kontextu předvolebních lží se stává nedůvěryhodným vše, co LIBOVOLNÝ politik řekne. Je mi líto, že nám nemůže vládnout průměrný PC, který si sám napíše vládnoucí program.

Alternativy v demokratůře neexistují, snad jen Murphyho zákon a ta Zemanova becherovka.

Buvol 14.4.2006 10:47

Re: Kdo má politikům věřit?

Přidal bych ještě přísloví, že "cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly". Po té si s chutí vykračoval expresident Havel ....

Buvol 14.4.2006 10:30

To je slohové cvičení

na úrovni žáka základní školy .... které vyjadřuje tak převratné myšlenky jako že voda teče, slunce svítí a vítr fouká ....

Berger 14.4.2006 9:03

To jest slušnej

článek.

míša mýval 14.4.2006 8:37

Becherovka byla vždycky formát proti patokům ze čtvrté cenovky

Proto taky když viděl, jakou udělal bandu gaunerů ze socdem radši odešel na Vysočinu. Jenom by mě zajímalo, jak si tam pořídil chalupu. Nekoupil ji od Péti Zgarbů?

Kateřina Dostálová 14.4.2006 9:20

Re: Becherovka byla vždycky formát proti patokům ze čtvrté cenovky

Ne, dostal na ní od jakého Josepha of Hongkong, my dear Watson. 

míša mýval 14.4.2006 10:02

Myslíš Pepu Zielence z Hongkongu?

Ten by mu leda nas...

Kajan 14.4.2006 7:41

Ano, velmi správně, společně jen proti vnějšímu nepříteli a přírodním katastrofám. Jinak, každý sám za sebe a pro sebe a pro svoji rodinu ! Dzp.

krok 14.4.2006 7:54

Re: Ano, velmi správně, společně jen proti vnějšímu nepříteli a přírodním katastrofám. Jinak, každý sám za sebe a pro sebe a pro svoji rodinu ! Dzp.

V podstatě jste trefil hřeb na hlavu. Každý strůjcem štěstí svého. Nikdo svéprávný nemůže chtít, aby jej jiní živili a starali se o něho. Ale tam, kde jedinec či rodina mnoho nezmůže, tj. vnější nepřítel či povodeň, je potřeba se spojit.

Josef 14.4.2006 3:26

Topolánek- božíčku

to by byl premiér! tenhle nudný pokec ukazuje jeho mentální úroveň - nic nového neřekne, omílá kolem dokola totéž, jen když může čutnout do Paroubka. Ostatně,  je takový vždycky, chudáček. Zeptejte se ho na program "modré šance" a on začne kritizovat socdem.

BuBu 14.4.2006 6:44

Re: Jak jen může někdo . . .

ještě dnes, po těch všech dobytčárnách, které napáchal Pabuvol za 3/4 roku své diktátorské činnosti - se ho ještě zastávat . . . .to tedy nechápu ? Co to asi je za "člověka" ? Chápal bych to na Kubě, ale u nás ?

Kateřina Dostálová 14.4.2006 8:21

Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Jakože Paroubek tady napáchal ekonomický  vzestup na 6% místo úsporných ODS- balíčků, neprohlásil evropskou unii za shit, nenechal se na balkoně vyfotografovat s Grebeníčkem, a nezačal bojovat proti vulgaritě prasárnami a antivulgaritami typu Pabuvol. Problém je v tom, že za Paroubkem jezdí Blair, zatímco za Blairem do Londýna Topolánek. Nebuďte z toho posmutnělý Bubu, protože frustrace vede ke zbytečné zlobě a vulgárním slovům. Prostě Topolánek je hezčí, ale méně inteligentní a jeho firma zkrachovala. Jako manekým určitě je lepší, ale nesmí mluvit.

MK 14.4.2006 9:22

Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Jo tak z ekonomicky rust muze Paroubek? A jak konkretne se o nej on zaslouzil? To by me zajimalo, kdyz dokazete byt jinde tak pekne konkretni. Nasemu hospodarstvi se dari navzdory vlade - zatim se vezeme na vlne, ktera byla nastartovana nasim vstupem do EU (proti kteremu Topolanek nic nema, shit je snaha EU vse socialisticky ridit a regulovat). A zeptejte se, jak je ten rust vyuzit? Klesa nam snad statni dluh, dluhy domacnosti? Nikoliv, roste nam akorat nezamestnanost a zavislost lidi na soc. davkach, dluh nadale roste. A nekdo musi platit uroky, Katerinko a jednou i ty dluhy samotne. A nejake foto s Grebenickem nema vliv na to, ze Paroubek spolecne s Grebenickovymi pohrobky dela vse proto, zby se CR dale zasekavala. Mno a co Blair Paroubkovi krome prazdnych gest a vyrazene ojetiny prinesl? Ja nevim, Topolanek neni zadny zazrak, ale povazovat ho za mene inteligentniho na zaklade toho, ze se snazi argumentovat a nejen stekat a lhat a obracet sve nazory jako korouhvicka, to je trosku rychly soud, nemyslite? Okolnosti krachu jeho firmy neznam, ale urcite nebyla jedina, ktera zkrachovala. Jo, RaJ, to je vzor vzorneho hospodareni!

Kateřina Dostálová 14.4.2006 9:31

Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Milý MK, dokud nepochopíte, že se domnívám, že obojí představitelé tzv pravice a tzv.levice jsou zhruba stejně špatně kvalitní, budu se muset domnívat, že jste prošel i vyšel Topolánkovým zažívacím traktem. Ale jinak se domnívám, že prohlásit v roce 2005, že chystám po volbách  novou křišťálovou noc, může jenom úplný blbec ( anebo fašista samozřejmě). A jen tak mimochodem k té korouhvičce: jaká platí pro dnešní dopoledne předpokládaná daň? Rovná 15% na všechno nebo nulová na potraviny anebo se bude platit jen každý druhý rok anebo nulová na léky ...anebo...ano, máte pravdu ODS je strana zcela rovných a pevných a neměnných názorů.

MK 14.4.2006 9:40

Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Bohuzel to z Vaseho pripevku nebylo az tak zcela jasne, to o te stejne kvalite, vite? A prosim bez osobnich invektiv, ano? Ja se k Vam chovam v diskusi slusne, tak do toho neplette zazivaci trakty. S tou kristalovou noci se pletete, mela to byt noc dlouhych nozu, a ze by nase statni sprava tuto obrizku potrebovala jako sul, je nabiledni. Jiste, statni urednicky zalezle pekne v teple si tim neziskate. A to, ze ODS nejakym zpusobem musi reagovat na nesplnitelne uplatky od CSSD me velmi mrzi. Ale kazda akce v politice zejmena pred volbami vyvolava reakce soupere. Je to predvolebni folklor.

Kateřina Dostálová 14.4.2006 9:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Pokud jste to vzal jako osobní invektivu, tak se omlouvám (zcela upřímně). Domnívám se, že se jednalo o křišťálovou noc, ale pokud se mýlím, tak s  nocí dlouhých nožů (okamžité vyvraždění určité skupiny lidí bez soudů atd. vybranou skupinou ozbrojených straníků) je to ještě horší. To mohl opravdu prohlásit jen úplný blbec. Úředníky nemám rád, ale obřízka nemá nic společného ani s redukcí úředníků, ani s nocí dlouhých nožů. A jinak folklor je folklor a daňové bláboly jsou daňové bláboly a pokud sec zastáváte strany,. která každý den vykládá něco jiného, tak ale pak dost těžko můžete někoho nazývat korouhvičkou . A říkám si KatDost od doby, kdy tato intelektuální star prohlásila, že stála za homosexuály, ale od té doby, co je paroubek zpolitizoval, tak že je proti nim. Tím lze vysvětlit úplně vše.