28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

USA: Skončila smutná éra Donalda Trumpa!

Před dvaapadesáti lety, 20. ledna 1969, v jednom z nejvýznamnějších dnů v mém životě, v den, kdy byl zrovna slavnostně uveden do úřadu prezident Nixon, jsem přiletěl se svou čtyřčlennou rodinou na letiště J.F. Kennedyho a začal nový život v mé dávno vysněné zemi, USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chodur 16.1.2021 20:42

Nekteri lide nereaguji na realitu, oni si ji vymysli pokud realita neodpovida jejich prani a reaguji na svuj vynysl. To je typicky pristup levice k realite. Autor je nehezka ukazka takoveho typu. Proc odesel do USA z Ceskoslovenska, to vi s urcitosti jenom on, pokud nelze sam sobe.

J. Krynický 15.1.2021 0:23

Myslím, že by bylo záhodno poblahopřát autorovi článku k probuzení z komatu. Po čtyřech letech se to opravdu povede už málokomu.

To je totiž jediné morálně přijatelné vysvětlení té snůšky nesmyslů, které nám tu předložil.

Pokud prožil poslední čtyři roky a hlavně minulé léto v bdělém stavu, pak se tohle dá označit jen jako spousta účelových lží, za jaké by se nemusel stydět ani Goebbels.

J. Sedlář 15.1.2021 0:05

Je potřeba dát najevo, že holkám a klukům co spolu hovoří, do rozestavění báboviček na pískovišti už nikdo mimo písek nikdy nebude kecat.

J. Novak 14.1.2021 22:43

Donald Trump má prostě smůlu. Jeho působení bude spravedlivě vyhodnoceno až pomine to levičácké šílenství, v každém případě to byl jeden z těch lepších prezidentů který udělal hodně dobrého. Což se o jeho bezprostředních předchůdcích říct nedá , a pokud se týče jeho nástupce, tak nás všechny ochraňuj Bůh. A to jsem nevěřící ...

M. Hanko 14.1.2021 20:40

Tedy, to je ale stupidní pamflet. Vážený pane autore, můžete pro začátek uvést, kde jste v tom shromáždění Trumpových příznivců viděl fašistické vlajky? Můžete nějakou takovou doložit na fotografii?

Myslel jsem, že argument ad-Hitlerum (v této verzi používáte Goebelse) je dostatečně zdiskretovaný na to, aby ho dnes už nikdo nepoužíval. Leč, to se zjevně pletu. V trapných agitkách má stále své místo.

Dále píšete o NEUVĚŘITELNÉM NIČENÍ a PLUNDROVÁNÍ v Kapitolu. Můžete prosím uvést pár konkrétních příkladů, co bylo v té budově takto zničeno a zplundrováno? Já jsem si tedy všiml dohromady jedněch či možná několika vysklených dveří a dále potom rozházených papírů v jednom kanclu.

No a nakonec píšete o pěti lidech, jejichž smrt Trumpovi příznivci způsobili. No nevím, já vím o jedné neozbrojené válečné hrdince, kterou naopak zabili zasahující policisté a dále pak o jednom muži, kterého zabil jeho vlastní teaser při přelézání plotu. Mluví se o infarktu u dalšího. Daší informace o těch zbývajících snad ani nejsou veřejně známy. Co z toho mají na svědomí Trumpovi příznivci, to víte snad jen vy sám, autore.

Jediná reálná věc, kterou jste nakonec schopen Trumpovi vyčíst, je, že stále neuznává korektnost voleb. A to je mi tedy fakt smrtelný hřích, plně ospravedlňující váš příkrý odsudek a daleko převažující vše pozitivní, co Trump ve vztahu k Izraeli i jinde udělal. Snad chápete moji ironii.

P. Milan 14.1.2021 21:47

IMHO Vaši ironii nepochopí.

Zato z mé strany souhlas.

D. Bystriansky 14.1.2021 22:01

Střízlivý komentář, tedy souhlas. Autorův článek plný emocí a manipulací, ale což, pisatel článku bude v Bidenovém věku a zdravotním stavu...

V. Čermák 14.1.2021 22:31

Toto vše je sice pravda, ale příčina a hlavní chyba je to, že Trump zarputile neuznal Porážku. Pochybnosti a možné podvody ve volbách to neomlouvají. Nicméně vývoj stále probíhá a současný stav bude možná nakonec užitečný...

T. Kopečný 15.1.2021 18:13

Musim tu zanechat pár odstavců pro případ, že by se autor zajímal o reakce na Váš komentář.

Nejsem ve věku ani pozici, aby mé politické názory měli nějakou váhu, natož aby byly veřejně vyslyšeny.

Naopak jsem ale přesně ve věku, abych (po vzoru amerických extremistů) rozbil hlavy takovým arogantním slečinkám jako jste Vy pánové...

Ale to bych musel být, tak jako u Kapitolu, jen ubožák, který čeká na povel k agresi jak pes. A to nejsem. Zatím.

Ale věřte, že se budu raději prát za tu trapnou zelenou utopii, pokud se dnes opravdu pravice nezmůže na víc, než kriminalitu a popírání demokracie.

Absurdní jak znevažujete tento článek.

J. Václavíková 15.1.2021 23:11

R^

D. Müller 14.1.2021 20:33

Pěkný článek. Jen se obávám, že není všem problémům konec. Půlka voličů je nespokojena a bude těžké to vybalancovat.

I. Mikysa 14.1.2021 19:05

Ja jsem dezertoval po vpadu armad Varsavske smlouvy v srpnu 1968. Napsal jste to moc dobre!

P. Milan 14.1.2021 21:48

Kam, do SSSR?

D. Bystriansky 14.1.2021 22:02

;-D;-D;-D

J. Farda 14.1.2021 22:29

Kdyby hloupost nadnášela - jak řekl MUDr. Štrosmajer sestř Huňkové - tak létáte jako holubička! ;-)

J. Krynický 15.1.2021 0:24

Autor ovšem ani nedezertoval, ani neemigroval. Autor byl evidentně vysazen.

J. Václavíková 14.1.2021 18:44

Výborná retrospektiva, ovšem tady, mezi milovníky konspirací, bude řádně poplivána!

P. Milan 14.1.2021 21:48

Řádně a po zásluze.

M. Kolář 14.1.2021 18:05

Skvělé, díky za článek !

M. Krátký 14.1.2021 17:53

po druhé světové válce byli Němci překvapeni poměrech v jejich koncentračních táborech a odmítali jakoukoliv vinu - za všechno mohl nějakej Adolf z Hitlerů, kterému přes deset let freneticky tleskali při jeho postupu vzhůru - podobnost čistě náhodná se současným postupem demokratů na celém západě i v USA - všechno je řádění levice a zánik pravice v těchto částech světa - bacha na to !!!!!!

J. Václavíková 14.1.2021 18:36

Ordnery má ovšem na povel ,,republikán" Trump.

V. Petr 14.1.2021 20:27

A kdo podporuje bandy z BLM a Antify???

L. Kubeš 14.1.2021 17:36

Soudruha Obereignera by snad mohl omluvit jenom jeho pokročilý věk, že na stará kolena propaguje komunismus, před kterým před lety utíkal. Smutný konec !

J. Nový 14.1.2021 17:52

To je jako když muslimové utíkají před vražděním islamistů, ale za každou cenu musí mít v Evropě mešitu i imáma.

D. Bystriansky 14.1.2021 18:12

Tak především nevíme před čím dotyčný utíkal, možná patřil mezi vyznavatele socialismu s lidskou tváří, tak se dočkal.

T. Pudil 14.1.2021 17:17

Je prekvapujici, ze pan Vlastimil pozapomina na 9 mesicu trvajici demonstrace a niceni mesta Porlandu v Oregonu a v dalsich americkych mestech, prestoze v nem ci v jeho blizkosti zije. Bohuzel si asi pro sve priznaky starnuti, podobne priznakum Bidenovym, nedokaze dat 2+2 dohromady. Tyto vzboureni zpusobily mnohem vetsi skody nez to posledni. Trump neni iniciatorem, jsou dusledkem tech poslednich 25 let, v kterych ta pijavice z Washingtonu nici stredni tridu, skladajici se nejenom prevazne z bilych, ale i ostatnich tvrde pracujicich lidi ruznych barev kuze. Ta chatra, ktera se na jejich ukor verejne obohacuje a normalnim lidem klade do cesty stale nove prekazky ve formach nesmyslnych zakonu a omezeni a narizeni. Jeden z nejdulezitejsich tzv. Obamacare, ktera naridila povinou dan za to, ze clovek dycha, ale nechce se na ni podilet.

T. Pudil 14.1.2021 17:17

Dalsi nazor pana Vlastimila, ktery se neshoduje s pravdouje, ze Biden volby nevyhral. Byly mu vyhrany jinymi aktery. Bidenova kampan z ukrytu ve sklepe nemela zadnou sanci. Vzalo to nesmirne usili dezinformatoru z prevazne levicovych, az by se dalo rist komunisticky naladenych, medii. Ctyrlete bombardovani a pronasledovani se podepsalo na vysledcich voleb. Prosty, duverivy American podprumerneho vzdelani tomu nakobec podlehl a prestoze se mu zacalo darit lepe, nakonec si podrizl vetev, na ktere sedel. No a nakonec ten nejhorsi den v Americe. Co takhle Oklahoma City Bombing nebo Waco, Texas, kde uhorelo diky presidentu Clintonovi 75 lidi, z toho 25 deti ? Prestava pracovat pamet panu Vlastimilovi ?

K. Křivan 14.1.2021 17:16

Skončila éra Donalda Trumpa. Je to smutné, že skončila. Rv

J. Huml 14.1.2021 17:11

Navrhuji vsem diskutujicim precist si prohlaseni republikana Toma Rice, ve kterem vcera oduvodnil sve rozhodnuti volby pro impeachment soucasneho presidenta Donalda Trumpa.

P. Milan 14.1.2021 17:14

Má strach o svou politickou budoucnost?