18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

USA: Nejostudnější prezident

Politika jeho vlády, domácí i zahraniční, byla dobrá, celkem úspěšná a v některých oblastech i skvělá. Nebýt koronavirové pandemie, možná by byl znovuzvolen. Co mu však vždy chybělo, byl charakter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Cícha 14.1.2021 4:26

Milý pane Jochu, po přečtení Vašeho komentáře nemohu věřit tomu, že jste autrem knihy Proč právě Irák, dle mého názoru velmi pěkné a věcné. A teď sdělení o D.Trumpovi! Co jste to sledovala poslední 4 roky, když teď se pouštíte do takových odsudků Trumpa? Ani bych se už nedivil, kdybyste jeho charakter posuzoval podle účasu. Milý pane Jochu, už klasik pravil, že člověk, a tím více politik a státník, se má soudit podle toho co dokázal, ne co řekl!

K čemu byla dobrá komise R.Muellera, která žádnou vinu D.Trumpovi nedokázala? Kauza Rusko se nepovedla, tak se šlo přes Ukrajinu. Zase jen lež, lež, lež, Soudní přelíčení připomínající proces s R.Slánksým, to možná nepamatujete. Já ano. Prvníí pokus impeachmenut prezidenta fiasko. A již před nastoupením Trumpa do funkce, demokrati si vzali za cíl jeho impeachment. To se dokázalo. A dnes dění kolem Kapitolu je možná obdoba procesu s Dimitrovem , roce 1933, účast Antiy. A dneskatastrofa! Právo na vše, svobodu slova , shromážďování, pára nad hrncem!ˇ ́Kam to dostali demokraté tu zemi svobody, kterou se D.Trump pokusil vyvést z bahna politické správnostin a nepodařeného multikultu! Pane Jochu, nomálnímu ži-votu v USA je konec. Otázkou je, jak dlouho totalita tam potrvává a jak bude občanům nebezpečná.

Abych to dlouho neprotahoval, Vaše názory mne fascinují v tom nejděsivějším smyslu slova! Na svou pěknou knihu jste vylil kýbl špíny.)!

Odporné drancování, vandalalizace a ztráty na životech trvajicíně kollik měsíců za podpory demokratických honostářů včetně Bidena a hlavně Harrisové, teď , jeden den počínání buď Anity nebo dutohlavů, jen časti to velikého shromáždění, a už se hledají osoby v něm, i ty co se ničeho nedopustily, jen účasti. Jedním z nich je olympijský vítez v plavání v davu spatřen a následky už se asi nedaji dlouho čekat.

Pandemie Vám nepřeje, pane Jochu, jinak byste mohl zálétnout blahopřát panu Bidenovi a jeho děsivé dračici Harrisové.

A. Burian 13.1.2021 23:48

Tak za tento "článek" možná dostane Joch metál přímo od Bidena. A když se bude ještě víc snažit, tak možná bude mít v kapitolu i bustu hned vedle busty Václava Havla.

V. Suchodol 13.1.2021 20:00

Vidim, ze z pana Jocha se stal ultralevicak s kapitalnim Trump Derangement Syndromem. Jeho clanek je jedna velka lez.

J. Macků 13.1.2021 22:20

Bohužel máte pravdu.

Š. Hašek 13.1.2021 19:53

Rv

F. Žůrek 13.1.2021 19:46

Dnes relativismus ničí pravdu jako takovou. Zdař Bůh!

R. Brzák 13.1.2021 19:41

pan Joch je bytostný konzervativec - prostě odmítá takové informace, které nepotvrzuje stávající systém (zde soudy a státní moc v USA - a tu rozhodně nemá v rukou Trump) brát v potaz, protože jsou pro něj nepodložené, pokud jsou nepodložené například pro soudy.

Já panu Jochovi v tomto ohledu rozumím - i když s ním v mnohém nesouhlasím a přeju Americe, aby zůstala svobodnou. Přeji to totiž svobodymilovným lidem na území USA, neboť oni jsou ona obdivuhodná Amerika - a nikoliv jejich systém moci nad lidmi...

H. Lukešová 13.1.2021 19:55

Jenže pan Joch se přidal k ultralevičákům a jejich protitrumpovskému štvaní. Trump je autentickým konzervativním prezidentem, přítelem Izraele a Židů, pan Joch přijal slovník levicových médií jako jsou CNN a NYT a jeho tento článek se příliš neliší od článků našich ultralevicových serverech jako jsou Deník Referendum a B listy...

A jak říkal v předchozích článcích pan Stejskal, za násilí na Kapitolu jsou zodpovědní sami demonstranti, ne dosluhující prezident Trump. Nedorozumění s panem Stejskalem jsme si vysvětlili. :-)

R. Brzák 13.1.2021 20:00

ne, pan JOch je prostě konzervativec - a ten respektuje stávající řád v USA, tedy jeho konstituci, jako základ řádu v zemi. A podle toho se řídí - odmítá informace, které odmítl soud...

Já soudu nevěřím, neb soudce je člověk. Jsem ochoten věřit rozhodnutí poroty - to znamená nějakému konsenzu větší skupiny lidí. Ale konzervativec prostě nemůže jet na vlně informací, které si nemá jak ověřit. A tak je pan Joch zdánlivě na straně progresivistů. Je to však jen proto, že nemá jinou možnost, když nemá jiné potvrzené informace.

Co se týče Trumpa - souhlasím s panem JOchem v hodnocení osobnosti D.Trumpa - a přesto si myslím, že byl dobrým prezidentem (když už lidé nad sebou nějakou lidskou bytost s mocí v rukou potřebují...).

V. Cícha 14.1.2021 4:32

Snad je hlavní jen to, že byl dobrám prezidentem, proč tem protimluv pane Brzákuý

K. Salajka 13.1.2021 21:24

Doník nejspíš pozval i ty dva bojovníky z řad stoupenců BLM - nešlo o nějaké řadové soudruhy. Škoda, že si toho naše média nevšimla.

J. Vintr 13.1.2021 21:56

Čím má pan Joch potvrzenou tu charakteristiku osoby pana Donalda Trumpa? Kolik let strávil po jeho boku, že tak přesně zná jeho charakterové vlastnosti? Nebo to má potvrzené z jeho chorobopisu? Nebo jen idiotsky opakuje nejsprostší pomluvy ze zběsilé pomlouvačné kampaně, kterou proti němu vedou všechna pokroková levičácká média....

J. Novák 13.1.2021 19:06

Trapný pokus p. Jocha o zviditelnění, nic jiného. Na rozdíl od něj jsem v USA a sledoval jsem volby v přímém přenosu. Korespondenční hlasování vůbec nezajišťovalo opakování volby stejnou osobou, do volebních seznamů byly vpašovány osoby již dávno zemřelé. Jakožto rezidenti nemáme volební právo, přesto jsem se mohla ale k volbám zaregistrovat. Protože ctím zákon, tak jsem ale nevolil. Manželce, která se také samozřejmě voleb nezúčastnila přišla nejméně 2x sms s poděkováním za účast ve volbách. Poděkování, písemné, přišlo i několik let mrtvé tetě americké snachy. Během průběžně zveřejňovaných výsledků sčítání bylo možně sledovat dva zajímavé fenomény. Jeden byl onen náhlý skok o nejméně 10000 hlasů, druhý byl ten, že v jednu chvíli zůstával počet sečtených hlasů konstantní, ale měnily se počty hlasů pro Trumpa a Bidena, prostě u Trumpa se odečítaly a u Bidena přičítaly. Soudy jednoduše odmítaly podání přijmout, vymýšlely si různé obstrukce, jak to neudělat, případně odmítly vyslechnout svědky, kteří byli ochotni svědčit pod přísahou a i riskovat trest za křivopřísežné svědectví. Tak je tomu, pane Jochu.

J. Kouřil 13.1.2021 18:46

Pohled na foto pana Jocha mi už delší dobu říká, že s tímto člověkem bych se asi nekamarádil. Nevypadá jako člověk, stojící za svými zásadami, spíš jako prospěchář. [>-]

V. Čermák 13.1.2021 18:50

Zavilý bojovník proti Rusku, teď i proti Trumpovi..;-D

J. Urban 13.1.2021 18:46

Znacna cast diskutujicich ma demokraty za genie a republikany za dementy. Protoze jen organizacni geniove mohli dokazat v takovemhle masivnim meritku zfalsovat celoamericke volby. Navic museli mit neomezene financni moznosti, kdyz si koupili napric vsemi staty a vsemi stupni vsechny soudce a vsechny statni zastupce. Takze bude skvele, kdyz tahle parta manazerskych a organizacnich supermanu bude vladnout USA. A dementi, co na to celou dobu jen koukali a nebyli schopni s tim nic udelat, at tahnou od valu, i ten utok na Capitol totalne podelali, meli si pustit Ejzenstejnuv utok na Zimni palac.;-D;-D;-D

V. Čermák 13.1.2021 18:54

Řekl bych to trochu jinak, např. Kdo chce kam, pomožme mu tam, ale v podstatě souhlas...;-D

K. Salajka 13.1.2021 21:42

Média se chvástala, že nikdo nedal Trumpovi ani korunu. Prostě si jen Cukrebrka, Amazoni, nadace Clintonových a spol. pohlídali investici. Takže je to nikoli o genialitě ale o zdrojích a těch mají Vaši hoši a Peking neurekom.

J. Vintr 13.1.2021 22:04

Americký volební systém umožňuje velmi snadné falšování mnoha způsoby. Postačí nemít žádný respekt k demokracii a mít silnou vůli to udělat. A to oni měli.

J. Černý 13.1.2021 17:24

A co Bush ml. a jeho vocásek Václav Havel ? To byla dvojka !!

L. Zídek 13.1.2021 17:10

Ano , soudruhu Jechu. Ten zlocinec Trump nezacal , a mel na to 4 roky, zadnou valku, Odmital valku s Ruskem. Mel nejnizsi nezamestnanost za mnoho desitek let. US firmy se vracely vyrabet v USA. Toje trestuhodne a nemoralni! To valecni zlocinci - mirovy bombarder !!Clinton a muslimsky drzitel Nobelovi ceny miru Husein Obama , kteryprepadl a znicil Lybii ,aby mohli jeho druzi zaplavit Evropu, to byli kabrnaci, co jiste obdivivujete.

H. Rybnická 13.1.2021 18:42

Za tři roky před pandemií bylo za Trumpa vytvořeno 6,4 milionu nových pracovních míst, ale v Obamových posledních třech letech to bylo s e d m milionů.

Pokud jde o Trumpa, podle výzkumu novinářů Trump d rozšířil strategii úderů dronů, která začala za Obamy v Jemenu, Afghánistánu, Pákistánu a Somálsku. Během Trumpova prezidentství se také zvýšil rozpočet pro dronové programy. A v roce 2019 stáhl výnos, který vstoupil v platnost za vlády Obamy, a stanovil pravidelné zveřejňování počtu civilních obětí útoků dronů.

A co to má být za zvláštnost, že Trump odmítal válku s Ruskem?

H. Lukešová 13.1.2021 19:13

Paní Rybnická, ale i Obama odmítl válku s Ruskem a odmítl zasáhnout proti Asadovi, ruskému spojenci i poté, co použil chemické zbraně navzdory slibu, že použití chemických zbraní, které jsou v rozporu s lidskými právy, jsou červenou linií.

H. Lukešová 13.1.2021 16:55

Twitter zablokoval účet Trumpovi, zatímco tweety íránských ajatoláhů o zničení Izraele, srovnávání Izraele s rakovinným bujením není v rozporu s pravidly sítě, You tube také zabanoval Trumpovi účet, zatímco video palestinského zpěváka Abdullaha Al-Saideha vyzývající k vraždění Izraelců také nejsou v rozporu s etickým kodexem sítě, toto podněcování vede palestinské Araby k vraždění. Co je nebezpečnější pro světový mír? Islámský terorismus nebo Trumpovy tweety?

I. Schlägel 13.1.2021 17:09

Ano, neměří stejným metrem. Práva amerického prezidenta jsou na tom hůře než práva muslimů vyzívajících k násilí. On je ovšem americký prezident pro cenzory snadnějším terčem než to množství muslimů vyzívajících ke genocidě.

H. Lukešová 13.1.2021 17:19

Kdyby Izraelec zpíval o vraždění Palestinců, nebo nějaký Žid říkal, že je jakýkoliv islámský stát stejně nebezpečný jako covid nebo rakovinné bujení, okamžitě by dostal na sítích ban. Ban totiž na FB dostal i Yair Netanjahu, syn Benjamina Netanjahua za neuctivou poznámku o palestinských Arabech.

S. Sidlichovsky 13.1.2021 18:35

Díky za Váš příspěvek, neuvěřitelné

H. Rybnická 13.1.2021 18:44

Paní Lukešová, neunikl vám rozdíl mezi o prezidentem jednoho z nejmocnějších států světa který má palec na atomové bombě a nějakým ajatolou?

V. Čermák 13.1.2021 18:48

I prezident je občan, který má právo se vyjádřit, nemyslíte? Dvojí metr vám nic neříká?;-D

H. Lukešová 13.1.2021 19:09

Paní Rybnická, člověk jako člověk, politik jako politik, íránský ajatoláh je stejný člověk jako prezident Trump, všichni lidé jsme si od přírody rovni v právech a povinnostech, tudíž by se všem mělo měřit stejně. Banovat všechny stejně. Poruším etický kodex sítě, pryč se mnou...ať jsem prezident, či náboženský představitel.