29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

USA: Mesiáš

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rychetsky 10.3.2011 4:25

Spatne, autore (2)

Co je ale dulezite, a co pise pan Ulc, je adresat techto stiznosti. Ja bych si s autorem Obereignerem jiste dobre popovidal o tom, jak USA pokrocily v naprave ruznych nespravedlnosti a nesvaru vyskytujicich se ve svobodne spolecnosti, nicmene clenove vyboru pro lidska prava pri OSN reprezentujici tak ohavne potacovatele lidskych prav jako jsou zminene Kuba, Libye, Cina a Saudska Arabie si s takovymto dokumentem poradi jinak. Zaprve jej omlati USA o nos, kdykoli USA naznaci, ze to s lidskymi pravy v jejich zemi neni v poradku, a zadruhe se jim budou lepe terorizovat obcane jejich vlastnich zemi a kdyz ti budou brblat, tak jim jen pripomenou jak hrozne je to v USA. Vzdyt to rika Review. Ci jak se primo rika v zaveru Review: "Prijmeme pozorovani a doporuceni, ktera nam pomohou na ceste za lepsim usporadanim". Myslim, ze se nemusime bat, ze nam Kuba i Cina radi doporuci, co v USA mame delat v otazce lidskych prav. Ano, USA jsou dost silne a sebevedome, aby takoveto libyjske skvory ustaly, nicmene neni duvod jim priznavat legitimitu a uz vubec neni treba vyrabet dokumenty jez umozni zrelativizovat otazku lidskych prav na celem svete. USA nejenze jsou v uplatnovani lidskych prav na samem uchylnem vrcholu autocenzury a "affirmative action" ale i pomoci natlaku delaji nejvice pro lidska prava v zemich, ktere to doopravdy potrebuji.

Zajimave take je, jak se Review boji zminit rasisticke utoky proti zidovskemu obyvatelstvu USA. A pritom treba ve state New York za rok 2010 antisemitske utoky tvorily 37% vsech utoku z nenavisti, prestoze zide tvori asi 9% tamniho obyvatelstva. Na arabske Americany vsak Review nezpomnelo, a to v paragrafech 35 a 36. Nevim, jak hodne to potrebuji v zemi, ktera vedla dve valky proti irackemu Husseinovi a radikalni islamiste zpusobili nejvetsi udalost soucasneho stoleti, a presto si Americane zvoli cerneho Husseina za prezidenta

P. Rychetsky 10.3.2011 4:25

Spatne, autore (1)

No bodejt ze je Obama skvely...

...kdyz autor neni neschopen rozeznat realitu. Autor zde pise: "Přečtěte si těch 29 stran dokumentu v Universal Periodic Review a najděte v něm jediné slůvko či myšlenku, která "kaceřuje" nedostatky USA."  Ja jsem si tedy pri rychlem precteni onoho Review nasel nejen sluvko ale minimalne dvanact celych paragrafu (31, 36, 37, 38, 43, 46, 48, 50, 76, 84, 96, 100), kde je situace v USA vskutku tvrde kacerovana (tedy karana a verejne kritizovana). Viz napr. paragraf 31 onoho Review, kde se rika "muslimsti, arabsko-americti, a jihoazijsti obcane se podelili o zkusenost s netoleranci a pozadovali zvysene usili za odmitnuti predsudku a diskriminacnich stereotypu, za predchazeni vandalismu a v boji proti zlocinum z nenavisti. Nebo paragraf 38 zminujici jak ctvrtina indianu zije v chudobe a je zde desetinasobek narodniho prumeru vyskytu zlocinu z nenavisti. Ci paragraf 48, kde se rika, jak museli zakrocit v pripadech diskrimance ve vzdelani a jak "resili 6150 takovychto stiznosti v poslednim roce, a zahajili rizeni v pripadech kde informace naznacuje rozsahlou diskriminaci". No a cely dokument je psan v duchu toho k cemu se USA zavazuji, co hodlaji udelat a co jiz udelaly v prevenci vsech tech zlocinu proti lidskym pravum, ktere se tam deji. Tedy treba proti siroce rozsirenemu bezdomovectvi (20.000 rodin) ci opatreni proti muceni. Tedy neprimo priznavaji, co vse je treba napravovat.

B. Zachová 11.1.2011 4:40

mesias Obama

Neverim Vam ani slovo,ze Obama predlozil svuj rodny list. Vy jste ho videl???? Pokud ne, tak to netvrdte.Ale slysela jsem prohlaseni jeho babicky,ze se narodil v Keni!

J. Sinnreich 9.1.2011 17:47

Obama a Biden

Vyjadreni o schopnostech viceprezidenta Bidena je veci nazoru.

Jeho volebni rekord a hlavne verejne projevy mluvi za vsechno. To, ze zamestnava cely stab odborniku, kteri musi vysvetlovat jeho preslapy je vseobecne zname. Mozna, ze ne tolik jako zostouzeni minuleho viceprez. Dana Quaila v prevazne levicovych mediich.

Barack Husein Obama je jina kapitola. Nesmirne schopny, pravnik, manipulativni populista. Ideologicky je to ale komunista. Je s podivem, ze tato skutecnost unika tolika emigrantum, kteri na vlastni kuzi zkusili metody komunisticke politiky v praxi.

H. Lukešová 9.1.2011 18:08

Re: Obama a Biden

Taky to tak cítím. Nechápu, jak českoslovenští emigranti do USA, kteří zažili bolševika, mohou volit bolševika Obamu. Obama je jistě vzdělaný člověk,v jádru jistě není zlý člověk, ale JE to komunista,zastává komunistické postoje v domácí i zahraniční politice...

B. Volarik 9.1.2011 19:48

Re: Obama a Biden

V životě mě nenapadlo, že i v exilu budu muset znovu bojovat proti komunismu...tentokrát na půdě své nové vlasti, Americe. Jsme obklíčeni idioty..na jedné straně muslimové a druhé straně bolševičtí magoři typu Hussejnoviče Obamy.

H. Lukešová 9.1.2011 20:03

Re: Obama a Biden

Komunismus je nesmrtelný, zlo je nezničitelné, černo-černé nacistické vyhlazovací tábory nahradily rudé gulagy.Jakmile useknete hlavu jedovaté sani, hned ji naroste nová.

B. Zachová 11.1.2011 4:41

Re: Obama a Biden

davam Vam za [pravdu.Ja ho nevolila, ani nikdo z me rodiny.

T. Zajicova 9.1.2011 16:58

Dicho...What? Ooo Dichotomie? What is it?

 Look, ze je ceska emigrace rozdelena ideologicky na pravici a levici neni zadne tajemstvi. Ze Vy argumentujete o muslimskem problemu s pozice evropske elitni politicke tridy, lze snadno rozeznat s Vasi obvykle argumentace.

Narceni lidi, kteri stoji v Obamove opozici z latentniho rasismu, je zakerny tah nemoudreho a lehkomyslneho cloveka. Cloveka, ktery zaujima pozici v teritoriu nezodpovedne, opurtunisticke, levicove argumentace.

'Nesuďte, abyste nebyli souzeni'. Lame. V jakekoli diskusi jsou vynaseny soudy a dopusti se jich kdokoli, kdo se zapoji do konverzace, bez rozdilu. Pouzivat krestanskych kodu pri takovychto prilozitostech, je oportunisticke, nepoctive moralizovani. Tady se pise 'z' a tady se pise's'. Vysoce neobvykla zbran neobvykle mysli. "Ty jses kadrovacka, me to mysli." Kde jsme Mrs. Netzner? V pate obecne?

Pouzivat Paska jako soucast jakehokoli argumentu, zde ve snaze charakterizovat 'druhou' stranu, je podle (nebo zenske?). So, ja se podle Vasich publikovanych konverzaci a reakci na clanky domnivam, ze jste politicky soucasti, nebo lepe prodlouzenim standartniho levicoveho evropskeh pohledu. O.K.? So What? Ja jsem vyjadrila nazor na Vas. Vy jste vyjadrila nazor na me. Take it easy, woman!

S. Netzer 9.1.2011 22:03

Re: Dicho...What? Ooo Dichotomie? What is it?

Nepřipadáte si trapně s touhle hatmatilkou? Brrrr. Anebo se tento druh mluvy pěstuje u exilové "pravice"?

Obsah a forma ale tvoří dokonalou jednotu, to se Vám musí nechat.

T. Zajicova 10.1.2011 16:21

Re: Dicho...What? Ooo Dichotomie? What is it?

That's all you got? K te levicove diagnose bych jeste prinala banalni snobismus. Pro uplnost.

S. Rehulka 10.1.2011 12:35

Re: Dicho...What? Ooo Dichotomie? What is it?

Vážená paní Zajícová, máte pravdu, že Češi a Slováci, žijící v Americe (ale i v Austrálii, jak mohu potvrdit), jsou děleni na "pravici" a "levici". Ne všichni z nich jsou poctiví emigranti, tedy uprchlíci před komunismem. Možná ta stará generace po r.1948, ale už v té naší, po r.1968, bylo mnoho oporunistů, bývalých straníků KSČ, "dubčekovců" i těch, kteří lehko mění kabáty. A v tom pestrém, početném davu, byli i agenti StB a Vojenské rozvědky (viz agent Koecher se ženou) a také takoví, kteří se na Západě neuplatnili a dávají to za vinu tomu Západu, ne sobě ! Dále, ještě za ČSSR, jezdili studovat do USA, UK a jinam ve Svobodném Světě děti bolševiků, kteří si takto vychovávali svoji inteligenci pro budoucno. Mluví anglicky, mnohdy jsou i občany, ale ten rudý, rodinný jed je v nich.

Mimo to, po "sametové srandě", opravdu už nebylo těžké vycestovat ven, tedy nejen ta rudá mládež, ale i tuneláři, lumpové a zloději a od těch nemůžete očekávat loyalitu k U.S. Já Vám rozumím a ve většině i souhlasím. Myslím, že spojenectví s USA (i když tam mají za presidenta toho BHO), je pro Č.R. důležitější (a NATO), nežli s polosocialistickou a byrokratickou, protiamerickou EU !

Zrovna tak, životně důležité je spojenectví s USA pro naši Austrálii ! Zdraví Vás SFR

T. Zajicova 10.1.2011 16:12

Re: Dicho...What? Ooo Dichotomie? What is it?

Pane Rehulko,

podivejte se na tenhle blog: http://pajamasmedia.com/richardfernandez/

Autorem je Richard Fernandez, Filipinec zijici v Australii. Jiste ho shledate zajimavym. 

H. Lukešová 9.1.2011 14:13

Vážený pane Brodský,

píšete že ne,ale já si myslím, že ano. Měli bychom žádat reciprocitu. Muslimové chtějí rovná práva v Evropě, tak ať je mají, stejně je mají,to je dobře, ale je tragické a hnusné, že v muslimských státech nemuslimové stejná práva nemají. Muslimové by měli také něco dát, ne jen dávat. Další tragickou situaci považuji v Súdánu, kde černí křesťané chtějí nezávislost na severním arabském muslimském Súdánu.Bašír je vinný genocidou a nikoho to nezajímá. Všichni lidé by měli mít rovná práva, jak my, tak muslimové,křesťané i Židé, aleje smutné,že muslimové rovná práva nezabezpečují.

P. Brodský 9.1.2011 12:29

V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

s výjimkou Ronalda Reagana, projevili jako nevměšovači a faktičtí kolaboranti se sovětským politbyrem.Začal to už Eisenhover. Ten šel do voleb s programem, že na rozdíl od Trumana, který prováděl politiku zadržování komunismu, on bude provádět politiku osvobozování od komunismu. Byl to cynický podvod.Hned v prvních letech Eisenhoverovy vlády začaly USA provádět politiku "uvolňování" napětí, která vyvrcholila tzv. duchem Ženevy. v r. 1955. To ale ještě nic nebylo. Cestou otevřené zrady se dal Eisenhover v r. 1956, kdy nejenom tupě zíral na Sovětský zásah proti maďarské revoluci, ale v tutéž dobu aktivně vrazil nůž do zad Francii, Britanii a Izraeli v suezské krizi, v níž se postavil na stranu Násira a Chruščeva.

Tím došlo k totální změně politické situace na středním východě, kde převládly nacionalistické režimy, které považovaly sovětský blok za strategického spojence.Výstižně politiku republikánské administrativy charakterizoval v r.1960 J.Kenedy, který ji označil za politiku tvrdých slov a měkkých činů. Kenedy po svém nástupu obnovil mocenskou prestiž USA velmi rychle v Kubánské krizi. r. 1962.

Historie se zopakovala po nástupu Nixona v r.1968. Kenedy se v souvislosti s Vietnamem vyjádřil v tom smyslu, že bude -li pokračovat severovietnamská podpora partyzánské války v Jižním Vietnamu, vyšle americkou armádu ne sever a v případě činského zásahu do konfliktu nebude opakovat Trumanovu chybu a nenechá americké vojáky bojovat s komunistickou přesilou, aniž by proti ní použil taktické atomové zbraně. Po té, co byl Kenedy zavražděn , modifikoval jeho bázlivý nástupce Kenedyho strategii tak, že vyslal americkou armádu nesmyslně pouze na jih, kde ji donutil, aby hrála s komunisty na místo války jakousi hru na vodníka, ve které byly zakázány pozemní operace na severovietnamském území. Pak již stačil nový nástup republikánských nevměšovačů v osobách Nixona, Forda a Kisingera, a vietnamská kapitulace v podobě tzv.pařížských dohod mohla být realisována. V důsledku

P. Brodský 9.1.2011 12:39

Re: V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

Kisingerova míru zahynulo v následujících třech letech v Indočíně(Vietnamu, Laosu a Kambodži) více lidí , než za předcházejících třicet let války, včetně druhé světové. Mimochodem, Kisinger se pokoušel ještě v r. 1989 propagovat novou "gentlemanskou" dohodu mezi USA a SSSr, která měla garantovat respektování sovětských zájmů ve východní Evropě. Naštěstí to nezaujalo ani Reragana, natož Gorbačeva, který Kisingera definitivně umlčel až tím, že mu SSSR zlikvidoval.

P. Brodský 9.1.2011 12:42

Re: V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

Oprava:Reagana

P. Brodský 9.1.2011 13:03

Re: V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

Krátce řečeno, voličskou základnu republikánské strany tvoří voliči s názory a rozhledem paní Palinové či pana Paška, a to se na její politice nutně musí projevovat.

H. Lukešová 9.1.2011 14:07

Re: V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

Tak názory pana Paška, nejsou názory typického republikána. Zhruba polovina národa US jsou republikáni, to by s Amerikou bylo moc špatné. Pan Pašek je rasista a většina republikánů rasisty nejsou.

B. Rybák 9.1.2011 22:47

Re: V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

Udělat z republikánů pomahače socializmu a z liberálů bojovníky proti němu je vskutku obdivuhodná ukázka demagogie, v této zemi už 20 let nevídaná. K tomu účelu jste musel na konci svých dějin vygumovat prezidenta J. Cartera, s jeho zločinně podbízivě hloupou politikou vůči "táboru míru", zneužít obtížné situace poválečné, kdy vystoupit tvrdě proti statečnému a laskavému strýci Joemu (takhle familierně nazýval největšího vraha lidských dějin, tvůrce amerického socializmu, demokratický prezident F.D. Roosevelt) bylo ještě nemožné. Zamluvil jste, že ten "zbabělý" prezident L. B. Johnson byl "demokrat" a stavíte hrad z písku z postoje J. F. Kennedyho, kterého Chruščov po-té, co mu kvůli jeho tajným a dost užvaněným erotickým stykům se sovětskou špionkou, hrozilo možná i odvolání z úřadu, tak přitlačil ke zdi, že mu nezbylo pro vlastní záchranu nic jiného, než "hrdinně vzdorovat (ve skutečnosti byla jako protihodnota zbaběle vyklizena základna USA v Turecku).

Nějak jste pozapoměl, že Vietnam svou válku "vyhrál" na území USA, a to vlastizrádným "humanisticko-mírovým" tažením levicového s demokratickou stranou spojeného tisku.

Volební vítěství amerických demokratů na nichž mají rozhodující podíl negramotní ilegální imigranti (jejichž trvalý přísun si demokraté demagogicky zajišťují)a mnozí zcela nepřizpůsobiví občané jsou hanbou a neštěstím demokratického světa.

M. Prokop 9.1.2011 17:08

Re: V dobách studené války se všichni republikánští presidenti,

Řekl bych, že každá popisovaná událost má nějaké "ale", takže je to podáno dost jednostranně.

R. Houška 9.1.2011 12:15

Vážený aztore, můžete nám tu vysvětlovat co chcete, můžete

nám i tvrdit, že BHO je americký občan, což odmítl prokázat předložením nezpochybnitelného rodného listu ne proto, že jej nemá a nikdy neměl, ale proto, že se mu při častém stěhování ztratil a příslušní úřad na Hawaji má neskutečný bordel v evidenci. To všechno se dá buď chápat, nebo nechápat. Ale co neokecáte je fakt, že po půl roce panovaní BHO si všechny teroristické a bolševické režimy včetně Číny a Ruska, udělali z USA hadr na podražky svých bot, ty teroristické dokonce nekonečnou roličku hajzlpapíru.

P. Brodský 9.1.2011 12:53

Re: Vážený aztore, můžete nám tu vysvětlovat co chcete, můžete

Plnoprávným americkým občanem je i pan Ulč, přesto, že se v USA nenarodil. Pan Ulč je ale znepokojen domnělým nedodržováním  článku ústavy, diskriminující americké občany na základě mista jejich narození.

H. Lukešová 8.1.2011 18:41

OBAMA

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=98546

T. Zajicova 8.1.2011 16:51

Ceska zapadni levice

Bylo by uzitecne, kdybychom k teto prilezitesti adresovali skutecnost existence 'dvou stran' v ceske emigraci. Jako mlada zena, jsem se po prichodu do Ameriky domnivala, ze moji krajane, kteri prosli podobnou zivotni zkusenosti v politickem systemu nasi zeme, budou videt zapad stejnyma ocima. Na to, ze tomu tak neni, se mi pravdepodobe nepodarilo uspokojive odpovedet. Nicmene, lide, kteri se vzdy ztotoznovali s filosofii levice se na zapade zaradili do zapadnich evropskych ci americkych levicovych elit a prevzali jejich jazyk a metodu argumentu. Rozdil mezi pravou a levou stranou ceske emigrace se tradicne zda byt ten, ze levice pouziva argumentu in locksteps a pravice mezi sebou argumentuje. Co maji z me perspektivy spolecne, je otevrene opovrhovani prumernym Americanem levici, a stejne tak (vesmes zakryvane ironii), pravici. Levice vetsinou otevrene opovrhuje Cechy, zijici permanentne v nasi vlasti u pravice je to videt sem tam.

Prikladne, levicovy jazyk a argument zapadnich elit je velice jednoduse rozeznatelny u pani Netzer, ktera se ztotoznuje s evropskymi elitami v temer kazdem argumentu. Jak v pripade muslimskeho problemu, tak reakcemi na politickou a kulturni situaci v Americe. O latentnim rasismu lidi nesouhlasicimi s politikou soucasneho americkeho presidenta, se lze dozvedet z kazdeho americkeho zdelovaciho prostredku(i.e. MSM). Opakovani tohoto argumentu, pouzivaneho napric levicovym spektrem, pani Netzer (ktera jej prednese s ji typickym nadechem vlastnika superiorni zkusenosti), je unikatnim prikladem zapadni ceske 'sofistikace'. 

Nesnasenlivost k porozumeni sveta odlisneho od jejich interpretace a utoky namirene na lidi, kteri jej vyjadruji, je od lidi, kteri se den za dnem ohaneji svobodou slova,demokracii a etikou, pozoruhodna.

H. Lukešová 8.1.2011 17:55

Re: Ceska zapadni levice

No já za nejhorší levičáky a darebáky považuji ČechoAmeričany Janečka a Juchelku a člověka píšící pod nickem Thyronx... Ty považuji za OSTUDU česko-slovenské emigrace... Jejich nenávist k USA, k jejich adoptivní zemi a co mě pobuřuje ještě více, nenávist k Izraeli,se kterým velmi sympatizuji. A NEJHORŠÍM hnízdem levice považuji evropské a americké univerzity. Rasismus v USA či EU je obrácený,jakýkoliv černoch je zejména v US protěžován a muslim jakbysmet. Média zakazují označení "muslimští teroristé". A není náhodou,že Obama sympatizuje s "Černým národem islámu" Luisem Farakhamem a Jeremiášem Wrightem, což byl jeho domovský kostel. Ohavná nenávist k nám bílým lidem.Co chci říci? Žádný protimuslimská xenofobie neexistuje, spíše naopak. Pan anarchista měl zde před nějakou dobou článek o propojení západoevropské levice a radikálních muslimů, ruku v ruce pochodují s Hamasem a provolávají smrt Izraeli a také je z toho rozčarován, jak mohou levičáci chtít islamizovat Svatou zemi Izraelskou a evropský kontinent. Mezi levičáky a muslimy není rozdíl.

M. Prokop 8.1.2011 18:28

Re: Ceska zapadni levice

Ještě bych dodal nějakého, který se zde podepisoval "Pasáček koz z Vermontu". Levičák jak Kohák.

J. Huml 8.1.2011 18:22

Re: Ceska zapadni levice

Vida, Ms. Zajicova, tento prispevek je mnohem kvalitnejsi, nez ten nize uvedeny. Zajimava uvaha; take si myslim, ze pohled na svet kolem nas je zavisly na nasi osobni lidske zkusenosti, nasi rodine, kruhu pratel a v neposledni rade na urovni vseobecneho vzdelani. Az budete mit chvilku, prosim zkuste napsat cim je clanek pana V. Obereingera nesnasenlivy, ci utocny nebo opovrhujici prostymi Cechy nebo Americany? Ja jsem take jen obycejny clovek; take rad bych se dovedel od Vas vice o "latentnim rasismu lidi nesouhlasicimi s politikou soucasneho americkeho presidenta, ...jak se lze dozvedet z kazdeho sdelovaciho prostredku (i.e. MSM)"? Dekuji. 

T. Zajicova 8.1.2011 18:34

Re: Ceska zapadni levice

Jeste by bylo treba dodat, ze ceske zapadni levici, stejne jako levici vseobecne, naprosto chybi smysl pro humor.

'Ja jsem take jen obycejny clovek; take rad bych se dovedel od Vas vice o "latentnim rasismu lidi nesouhlasicimi s politikou soucasneho americkeho presidenta, ...'

Ja se nedomnivam pane Humle, ze jste obycejny clovek, ja se domnivam, ze jste zcela unikatni. Vase premitani citovane vyse, je retorickym triumfem.

J. Huml 8.1.2011 22:06

Re: Ceska zapadni levice

Tak dobre, k nicemu Vas Ms. Zajicova nenutim, latentni rasismus je latentni rasismus a zda se, ze je velice tezke se teto nepekne metody mysleni a chovani zbavit pro vsechny lidi, at jsou levi, pravi, cerni, hnedi, bili, zluti ci zeleni. Ale, prosim, jak je to s nesnasenlivosti pana Obereingera - projevil tuto nepeknou vlastnost ve svem clanku, nebo ne? Nedostihl jsem v zivote nijakych triumfu, to Vas mohu ujistit, jsem jen maly zvedavy clovek.