28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

USA: Marné doufání

Svými postoji a činy Spojené státy znovu a znovu dokazují, že se zcela ztotožnily s myšlenkou, že Ukrajina vede nerovnou válku nejen za vlastní existenci, ale zástupně za celou západní civilizaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Karza 29.4.2022 23:03

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/v-bojich-na-ukrajine-zemrel-byvaly-americky-vojak-rekla-mediim-jeho-rodina/2199352

L. David 29.4.2022 22:22

Jen abyste se pane Fištějne nepletl.

Až bude dostatečně zveřejněno, jakých zločinů se už mnoho let dopuštějí ukrajinští nacisté, a proč na sebe přivolali ruský hněv, stane se, že najednou bude všechno jinak.

Včetně vašich predikcí, Fištejne !!

P. Brecík 29.4.2022 22:02

Tady máš, Protiruský fištejne, tu svou říši zla: ://www.yo https utube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg

M. Husovice 29.4.2022 16:16

Vyprázdněné sklady se musí doplnit novým "zbožím" fabriky jedou naplno a zisky se jen sypou, proč tedy ukončovat něco co tak nádherně sype, čím více toho bude zničeno, tím více bude potřeba nových.

R. Holub 29.4.2022 18:54

Tohle co jste rek' je marxisticka analyza. Ve zkratce: "Proc tento bohac rika ze 1+1 = 2? No prece aby zvysil sve zisky".

M. Husovice 29.4.2022 22:45

To jsem neřekl já, ale americký senátor Ron Paul z Texasu, podezříváte ho z propagace marxismu ?

R. Holub 30.4.2022 1:00

Poukazal jste na velky problem, totiz co motivuje lidi. Treba v Americe, behem druhe svetove (WWII) zensky sly do prace ve fabrikach, protoze asi 10 M muzskejch bylo odvedenych do armady. Sly tam ty zensky aby si vydelaly? Platili je dobre. Nebo chtely branit svou vlast? Ja furt dostavam od Ron Paul jeho emaily. Podporuji finacne (ne moc, nejsem Zuckerberg), jeho syna, Rand Paul. Je to rozumny co Ron Paul rika? Muj byvaly sef (1923-2016), kdyz jsem se mu zminil o Ron Paul - rek' je to cvok (nuts). Muj sef bojoval v Pacifiku, skoncil na Okinawe. Rikal mi jak se radovali kdyz Hiroshima a Nagasaki byly zniceny. Opravdu si myslite ze jenom penize motivuji lidi? Bohuzel, v tomhle se Ron Paul asi shoduje s Marxem. Myslim si ze to je velke zjednoduseni...

R. Toman 29.4.2022 16:09

V každém případě by bylo dobré kdyby republikáni v Kongresu získali většinu.

D. Bowman 29.4.2022 12:43

Establishment obou stran, zejména NeoCons a Progresivisti mají velký zájem bojovat o Ukrajinu (už od Majdanu). Ale nemají až takový zájem vyhrát...a taky na to nemají prostředky....ikdyby nebylo Rusko jaderná velmoc.

Trumpovo křídlo bude tlačit na dohodu a ukončení bojů tj. minimálně vzdání se Krymu a Donbasu. Ale to je jedno. Deep State si stejně dělá co chce nezávisle na Kongresu. Biden taky může vládnout bez něj jako Obama - pomocí Executive Orders.

Na Ukrajině se bojuje za Pax Americana. A ten prohraje, pokud se Rusko kompletně nestáhne.

Momentálně Pax Americana je spíš o právu na Pride Parades a jiné Trockistické ideály, či Open Society, než o nějaké svobodě jednotlivce nebo právu na sebeurčení, která už dávno nemá USA v erbu.

P. Diviš 29.4.2022 15:08

Ukrajinci mají "na salámu" nějaké pride parades, těm jde o život i svobodu.

Naštěstí je USA stále podporují, jinak už by tam Rusáci zavedli svůj "pořádek", tak pěkně popsaný zde: http://tapolitika.cz/slider/denacifikace-ukrajiny-ria-novosti/

D. Bowman 29.4.2022 17:24

Co chtějí Ukrajinci je doslova každýmu jedno. A co si budem povídat, chtějí se mít jako v EU, o svobodu jim moc nejde, jako nešlo nám. Teď asi jde hlavně o to nepřijít o holý život a střechu nad hlavou.

Amíci je podporovali dost nedbale, proto si rusák troufnul, jakmile Biden vyblekotal něco o tom, že menší invaze by nevadila.

Chápu, že za současné situace si musí udržovat alespoň nějakou vyjednávací pozici. Na druhou stranu šance na vítězství jsou mizivé, ikdyž nám ČT věší bulíky na nos.

Zelenskyj vyjednávat nechce - stálo by ho to židli a dost možná i život. Amíkům dlouhej konflikt taky nevadí. Můžou na to svést inflaci atd..

Z hlediska UA a Evropy je ale třeba ten konflikt co nejdřív ukončit. Sankce nás bolí víc než Rusy a vyhrát se to prakticky nedá.

Pokud je šance, že se Rus spokojí s Donbasem a Krymem, mělo by se jednat. Bojůvky budou znamenat jen zkázu pro Ukrajinu a eskalace hrozí jadernou válkou.

P. Diviš 29.4.2022 20:47

"Pokud je šance, že se Rus spokojí s Donbasem a Krymem, mělo by se jednat."

"Se" jednat? Putin seriozně jednat nechce.

D. Bowman 29.4.2022 22:37

To bych netrvdil, že nechce seriózně jednat. Přišel si pro Donbas a přístup ke Krymu. Když se mu navíc nabídnou úlevy na sankcích a záruky pro UA jako neutrální atd. anvrch toho co deklaroval, že chce, určitě jednat bude. Proč by taky ne. Je to lepší deal než se několik let přetahovat.

P. Brecík 29.4.2022 22:04

Ano, tyhle fašouny je třeba denacifikovat. Záběry jsou zase od Ukáček, milý Diviši. NE od Sputniku. ://www.yo https utube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg

M. Valenta 29.4.2022 10:13

Změny poměru v Kongresu ve prospěch republikánů bych se také neobával. Co se případného znovuzvolení Trumpa týká, zde bych si už tak jistý nebyl.

J. Vlček 29.4.2022 9:12

Ještě, že za svobodu národů a jejich práva na sebeurčení statečně bojují, už od roku 2014, fašisté z Azovu a dalších ukrajinských nacistických bojůvek, jež masakrují obyvatele Ukrajiny, kteří jsou původem Rusové a zatvrzele na své národnosti trvají, že, pane Fištejne. 8-o

M. Boháček 29.4.2022 9:17

https://davdva.sk/ludovit-stevko-odesa-2-maja-2014-rusi-usmazte-sa/

J. Vlček 29.4.2022 9:24

Pro pana Fištejna skvělé připomenutí toho boje ukrajinských fašistů za svobodu a sebeurčení národů. R^

J. Farda 29.4.2022 12:42

Skvělé připomenutí pro pana Vlčka k postoji jeho idolu k sebeurčení národů ... ;-) http://www.vajnach.cz/cs_historie_valka_2.php

J. Vlček 29.4.2022 13:46

Pane Fardo, pokud jste nezaregistroval, tak dnes se nebavíme o Čečensku, ale o ukrajinských fašistech. Máte snad k tomuto tématu nějakou připomínku, nebo pokud jde o Rusko, tak jste zásadně na straně protiruských fašistů?

J. Farda 29.4.2022 14:15

Vy jste pane Vlčku vytáhl chování Ukrajinců k separatistům v Donbasu, takže srovnávám srovnatelné ve dvou případech reakce státní moci na totéž, ovšem pro členy fanklubu warlorda Vožďa Púti evidentně platí, že když dva dělají totéž, není to dle latinského rčení Quod licet Iovi, non licet Bovi, totéž! ;-)

J. Vlček 29.4.2022 15:01

Chcete tedy naznačit, že napadání ukrajinských občanů ruské národnosti fašisty z Azovu a jiných fašistických útvarů, jejichž členové, potetovaní hitlerovskými symboly, zdravící se hajlováním, od roku 2014 napadají a vraždí tyto spoluobčany za to, že se hlásí k ruské národnosti, je naprosto v pořádku?

Sundejte si klapky z očí, pane Fardo, a pokuste se o nestranný pohled na problematiku Ukrajiny, jestli jste toho při vašem rusobijství ještě schopen.

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DMfGIOBV-Yc&t=1s

P. Diviš 29.4.2022 15:11

https://refresher.cz/113823-Dva-rusi-vojaci-oslavovali-narozeniny-sveho-kolegy-a-kamarada-Adolfa-Hitlera?

J. Vlček 29.4.2022 16:20

Srovnávat dva blbečky na obrázku, z kterého není patrno nacistického vůbec nic, kromě průvodního povídání kohosi, s pravidelnými útvary nacistů z Azovu a jejich činy je poněkud mimo chápání, pane Prokope (Diviši).I někteří naši vojáci z mise v Afganistánu si hráli na hitlerčíky, pamatujete?

https://davdva.sk/ludovit-stevko-odesa-2-maja-2014-rusi-usmazte-sa/

P. Diviš 29.4.2022 20:49

Máte nacistů plnou hlavu, jen nevidíte, že nejsou na Ukrajině, ale v Rusku.

J. Vlček 29.4.2022 22:08

Aha. ;-D

P. Diviš 29.4.2022 15:10

O ukrajinských "fašistech" se bavíte vy, já zas o rusáckých nacistech.

P. Diviš 29.4.2022 15:09

Jo, batalion Azov i další bojují udatně proti rusáckým nacistům.

R. Dubravský 29.4.2022 9:11

"...plány vymazat Ukrajinu ze zeměpisné mapy"

To snad ne. Území dnešní Ukrajiny nikam nezmizí, ať válka dopadne jakkoliv.

J. Farda 29.4.2022 14:16

Území nezmizí, ale má zmizet stát Ukrajina. Rv