28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
axzet 7.11.2007 4:26

Homosexuality is right cause god says its wrong!

Zajimave video

http://youtube.com/watch?v=2VKHdN2aNXc

Vifon 6.11.2007 22:30

Doufám, že ho zavřou až zčerná

a černí v lochu mu jistě vysvětlí, zač je toho loket!!!;-D

Ccecil 23.3.2006 18:15

Být postiženým je už teď normální

Homosexuálové jsou postižení. Jsou postižení oproti zdravým jedincům. Defektně se jim vyvinuly určité oblasti mozku, takže cítí více či méně hluchou orientaci na jedince stejného pohlaví. Jako takto postižené jedince je toleruji. nesměji se jim, nehodlám je za to pronásledovat, nechci je zničit.
Nastala ale určitá změna. Z homosexuálů se mediální masáží stávají "normální" jedinci a z jejich úchylky normalita. Jejich životní styl ja vyvyšován nad to, kam patří. Tak jako si homosexualita zaslouží toleranci, tak si propagace homosexuality zaslouží ráznou a tvrdou odpověď. Momentálně vedou propagátoři této úchylky na body, co se týče scháleného zákona. Ale zdravý rozum prohrál sice bitvu, nikoliv však válku. Pokud nechceme skončit tak, jako v USA, kdy pro naše děti budou homosexuální praktiky součástí výuky, musíme se vzepřít jejich osvětovým snahám a tvrdě  popírat prosazování homosexuality do veřejného života a do vyuky a škol. Nikdy jsem si nemyslel, že to zajde až sem, ale vypadá to, že bude ještě hůř.
richard 18.3.2006 15:52

ano, známá věc:

Děti  je třeba indoktrinovat a aby se rodiče nebouřili, je třeba nakázat ve škole dětem, aby o určitých tématech se svými rodiči nemluvili, protože rodiče jsou staří a mají divné názory - před několika desítkami let se takto vychovávalo k fašismu, později ke komunismu, nyní k homosexualitě. A  člověk, co je proti,  byl nejprve židovská svině, pak kontrarevolucionář a nyní homofob. Smutné, opravdu se nedokážeme proti těmto sociálním inženýrům a ničitelům naší civilisace, našich tradic, našich rodin, našich národů efektivně postavit? Pokud ne, zánik civilisace si zasloužíme, protože jsme jen a jen zbabělci, ale  zánik civilisace zažijí naše děti, ne my, kdo nám dal právo způsobit našim dětem civilisační kolaps po způsobu scén ze sci-fi  hororových filmů, co jsme vůbec zač?Fuj!!!!
Navrhuji 16.3.2006 14:31

Řešit jako stav ohrožení civilizace .

A militantní homosexuály rovnou kastrovat a vyhodit ze slušné společnosti dřív, než způsobí nenapravitelné škody dětem. Pedofily rovnou střílet. Zní to militantně? Jenže JAK JINAK SE CHCETE BRÁNIT ZNÁSILNĚNÍ ( I DUŠEVNÍMU ) ???
Heterosexuál 15.3.2006 18:02

Dáš jim prst a vezmou celou ruku!

Jsou to prasata 4% nemocný,uchylný
kocour 14.3.2006 14:24

Přišlo mi mailem - tak se už nehádejte a bavte se a já mizím:

"A toto mělo s fotbalem asi tolik společného, jako čabajka s racionální výživou."
"Pořadatelská služba i policie se chovaly tak, jako by šlo o přátelák k výročí 1. máje a ne o derby."
"Stadionem zní brazilská samba, zatímco pruský marš se ztrácí někde v dáli..."
"No jak tak na Smeichela koukám, tak bych se s ním nechtěl hádat o to, kdo bude mýt nádobí."
"Běloruský obránce visí na Barošovi jako vánoční ozdoba na stromku."
"Protáhl se mezi dvěma obránci, jako by tam byli namalovaní."
"Ledviny Igora Gluščeviče vyslaly nebezpečnou střelu."
"Úúúúúúú, to byl pane zákrok! Tak ten bych nepřál ani nejlepšímu příteli mé ženy!"
"A ve vzduchu zavoněla sádra po zákroku Zagarokise."
"Poborský zrychlil jak řidič Stanislava Grosse."
"Tady by se dal vzpomenout kolega Shakespeare: "Mnoho povyku pro nic"." "To byla kosa jak od prvorepublikového zemědělce..." "Trenér Rehhagel ctí známou zásadu, že nejlepší obrana je .. obrana." "Kolik fotbalistů si může dovolit postupovat v plné rychlosti s míčem na branku, nedívat se na nohy a balón, mít hlavu zvednutou a poslepu servírovat míč kolegovi do jasné šance ? Nevím, ale mám pocit, že jich nebude víc, než prstů na ruce zasloužilého lesního dělníka po třiceti letech práce s pilami všeho druhu." "Proti byl jednak znovuvzkříšený střelec Kuka, autor dvou branek, jednak hra žižkovské defenzívy, která měla k dokonalosti asi tak daleko, jako tučňák patagonský k předsedovi OSN." "V minulých dnech to v Praze vypadalo, jako by se v srdci Evropy konal sraz popelářů z celého světa. Všude oranžová, oranžová, oranžová." (kvalifikace s Holandském)  
kocour 14.3.2006 14:24

Re: Přišlo mi mailem - tak se už nehádejte a bavte se a já mizím:

"Brněnští asi spíše čekali, že Blšany si dají tři vlastní góly a zase odjedou do stínu chmelových štoků."
"Kdyby někdo před turnajem odhadl takovouto cestu Řeků do semifinále, byl by rád, že by dostal na neděli vycházky..."
"Tento dánský hráč by mohl svým dětem vyprávět pohádku o tom, kterak se z chudého rybáře stal fotbalový reprezentant."
 
kocour 14.3.2006 14:20

A znova:

Jedna věc je tolerovat homosexuály a nechat je žít.
Druhá věc je podporovat homosexuály a vycházet jim vstříc.
První ano, druhé jednoznačně ne. Tečka.
(A kdyby mi zas někdo chtěl předhazovat, že to říkám proto, že žádné homosexuály neznám, tak znám minimálně 2, vesměs slušné lidi.)
Mablung 14.3.2006 14:42

Re: A znova:

Ne tolerovat jako chudáky nemocné.
Brát je jako normání lidi.
kocour 14.3.2006 14:44

Re: Re: A znova:

Ne.
Saša 14.3.2006 15:01

Netolerovat jako chudáky nemocné spalničkami,

ale litovat a nepřestat být obezřetný jako při setkání s nemocným schizofrenikem.
 
Sch.glosátor 14.3.2006 17:06

Nepřestat být obezřetný jako při setkání s nemocným schizofrenikem ? To přeháníš.

Stačí jistá obezřetnost ve sprchách, když Ti upadne mejdlo....
Vládík 14.3.2006 15:15

Re: A znova:

No, a ti, co se bojí, že je necháme žít píší odstrašující články typu "Kapitalisté jedí malé děti".
Vládík 14.3.2006 15:17

Re: A znova:

No, a ti, kdo se bojí, že je budeme tolerovat, resp. brát jako samozřejmost píší výhružné články typu "Kapitalisté žerou malé děti".
Vládík 14.3.2006 15:19

Re: Re: A znova:

Omlouvám se, poprvé mi PC hlásil, že příspěvek nebyl odeslán.
qwert 14.3.2006 14:06

Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař

Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař (ale nesmí o tom mluvit) totiž že oni homosexuálové byz propagandy, PR, reklamy, zaučování téměř vymizeli ze společnosti.
qwert 14.3.2006 14:07

Re: Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař

by bez (má být)
kocour 14.3.2006 14:14

Pak se ovšem naskýtá otázka,

zda bychom je neměli začít chránit podobně jako pandu velkou či domorodé tradice.
ája 14.3.2006 19:11

Re: Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař

s tím nesouhlasím, naopak propagace takového typu je hnusná a škodí jim víc než pomáhá, stejně jako tenhle článek-je jen o skupině lidí někde v MA, kteří udělají cokoliv, aby se zviditelnili a "prospěli" své věci....jakýkoliv extrémismus a hlavně pak fanatismus škodí. Tenhle článek je hnusnej, protože vyzdvihje právě fanatiky a tím škodí těm "normálním" homosexuálům, kteří to mají vrozené. Zatím není známá příčina homosexuality a já si myslím že je vrozená, ale jakékoli působení na malé děti v nich může způsobit pěkný zmatek, s tím naprosto souhlasím.
S otištěním tohoto článku ne, vyzdvihuje jenom něco, co je okrajové a zneklidňující a znechucující.
kocour 14.3.2006 21:19

Re: Re: Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař

Konečně někdo normální.
David 14.3.2006 22:58

Re: Re: Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař

Co to -. s prominutím - žvaniš o fanatických homosexuálech? Je dost pravděpodobné, že zmínění učitelé, zaměstnanci školní rady, zasahující policisté, státní žalobce a soudce byli heterosexuálové. To nebyli fanatičtí homosexuálové. Jen byli pood jejich tlakem. Neschopni si uvědomit, že opakem perzekuce či jen ostrakizace homesexuality není a nemůže být ostrakizace obhájců heterosexuality (jako normálního a standardního lidské chování)
 
Jak někdo již napsal - homosexuály tolerovat a nechat žít. Ne podporovat..
OstrovLesbos 30.3.2006 16:00

Re: Případ parker potvrzuje to, co ví každý lékař

není pravda
Sam Křepelka 14.3.2006 13:56

Aston se definitivně zbláznil

Jeden autor a dva články ke stejné problematice v  jednom vydání NP. Astone máte ještě vůbec právo rozhodovat o obsahu NP, nebo už o tom rozhoduje majitel Lidovek ? A protože Lidovky jsou pro černoprdelníky něco jako Haló noviny pro KSČM, tak asi o obsahu NP rozhoduje šéfredaktor Lidovek.
kocour 14.3.2006 12:04

A ještě, Mablungu:

Ponechám stranou, jestli homosexualita je nebo není normální, protože je to úplně jedno. Tahle debata je na stejné úrovni, jestli je normální jíst olivy, houby a ryby, což např. já považuji čistě subjektivně za počínání nanejvýš nenormální.
 
Fakt je ten, že homosexuály prostě někteří lidé nemají rádi, a to je podstata všeho.
Někteří se domnívají, že lásku k homosexuálům jde nařídit či že ji lze dosáhnout výchovou či přesvědčováním. U mne takové vynucování si lásky hraničí se znásilněním. A nedívím se, že některé objekty takové "výchovy" reagují poněkud podrážděně. To je jeden extrém a homosexuálové na to mohou jen doplatit - právě proto, že jich vždy bude jen těch 5% a postupně si proti sobě takto postaví ostatních 95% lidu.
Druhý extrém je středověk - jsi nenormální, upálíme Tě (vyobcujeme, ocejchujeme, necháme umřít hlady ... dosaďte si, co je libo). To také není řešení.
Jediné řešení je nechat homosexuály, ať si dělají co chtějí a současně ať to nestrkají ostatním pod nos. A do toho strkání pod nos spadá i výchova dětí homosexuálními rodiči - to může mít na psychiku dětí stejný vliv, jako třeba pedofilie, a stejně jako tam je jedno, že to těm dětem nevadí.
Saša (tichou poštou) 14.3.2006 12:15

Vy děti nemáte, a proto o jejich výchově nic nevíte

Leda tak to, co jste si přečetl v knížkách, a to je zrovna tak hodnotné jako kdybyste tvrdil, že znáte chuť ananasu, který se Vám sice do rukou nikdy nedostal, ale četl jste o něm v pěti knihách přírodopisných a dvaceti knihách kuchařských.
kocour 14.3.2006 12:19

Re: Vy děti nemáte, a proto o jejich výchově nic nevíte

Já se asi špatně vyjádřil či co ... co má společného to, co jste napsal Vy, s tím, co jsem napsal já?
šakal 14.3.2006 12:32

...ono to asi bude od Saši jen překopírováno.

A když uvážím, že je to část jeho dřívější reakce na O. K., tak je to, myslím vyřízeno (7:- /)
Saša 14.3.2006 14:55

Šakale, díky.

Mám i mnohou jinou práci a nemohu si vše ohlídat sám...
O.K. 14.3.2006 12:48

Pouze odstraňuji diskriminaci

Už poněkolikáté mi pan Saša laskavě vysvětlil, že když nejsem vdaná a nemám děti, nemám se na Psu co plést do témat jako je rodina, manželství, rozvody, děti apod. Jelikož mi přijde nespravedlivé, že svou moudrou radou zásadně obšťastňuje pouze mě a nikoliv zde přítomné svobodné chasníky, snažím se to napravit a šířít světlo jeho vědění i mezi ty opominuté nešťastníky.