29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

USA: Americké ozvěny ruských voleb

I když postoj vůči Rusku hraje neobvykle důležitou roli v letošním americkém volebním klání, volby do Státní dumy nebyly natolik osudovou událostí, aby přitáhly pozornost většiny amerických komentátorů zaujatých spíše domácími peripetiemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 2.10.2016 11:13

Slov mnoho - informace žádná.

Ty volby byly nečestné jak?

Byly zmanipulované - jak?

Neodrážejí mínění a přání většiny voličů - toho bylo dosaženo jak?

Dobrý novinář by odpověděl - nebo nevykládal blbostě. Manipulátor gospodin Fištějn se stresovat nemusí.

M. Prokop 2.10.2016 15:34

Re: Slov mnoho - informace žádná.

Byla ruské, tím je řečeno vše.

V. Novák 3.10.2016 10:27

Re: Slov mnoho - informace žádná.

Slov několik - informace žádná.

J. Hanzlík 1.10.2016 19:38

Volby a "volby"

Ruská lokální údálost, nazvaná volby, je mimo okruh bežných demokracií a tudíž velice nezajímavou událostí. Takových jsme zažívali přehršle po celou dobu lidově demokratické a posléze socialistické diktatury. Autor je znalec ruských poměrů a má smůlu v jednotvárnosti vnitřního chodu východního medvěda, ale nemusí smutnit, až zase začně zmíněná šelma mezinárodně řvát, tak bude příležitost k atraktivnímu psaní.

P. Rajman 1.10.2016 16:28

Putin posílil, ale voliče stratil

To svědčí o tom,že se v Rusku rozhostilo "pilitické ticho". Ticho v politice je ticho vždy tichem před bouří. Bude-li to bouře ve jménu Putina nebo kontra,na to je příliš brzy.

S. Rehulka 1.10.2016 11:40

No oni......

....Zjuganovovi bolševici, zrovna tak i Žirinovského nacisté jsou pro soudruha KGB Putina pouhá "maskirovka"a jako důkaz demokracie se dá uvést to, dostal o něco méně, než 99.9%, nežli bývalo tradiční v Sovětském Svazu ! No řekněte, není to důkaz demokracie ?

F. Navrátil 1.10.2016 8:31

Zatím klid

Pokud budou sankce a jednotky NATO budou rejdit kolem ruských hranic, má Putin a jeho mocenská formace výsledky voleb jisté. Je to známým faktem, že v takových momentech se příslušníci národa a státu semknou kolem silné politické osobnosti. Nejsilnějšími opozičními formacemi jsou navíc Zjuganovovi komunisté a Žirinovského nacionalisté. Takže než tyto party, zaplať pambu za Putina.

P. Mach 1.10.2016 17:52

Psychopat puťka by měl předvším děkovat

bohu za takové vylízané kretény jako ty. Puťka má volby jisté od té doby co zlikvidoval naprostou většinu opozičních médií, zinscenoval pár "teroristických útoků" a nechal povraždit pár kritických novinářů. Putin si podobným způsobem (a také pomocí podvodů) volby jistí víc jak 10 let, tedy dávno před tím, než okupací Krymu a devastací východní Ukrajiny vysloužil rusku sankce.

M. Prokop 2.10.2016 15:37

Re: Zatím klid

Jo, zaplať pambu za Putina, nebýt jeho, nemusí nikdo rejdit kolem ruských hranic, případně vyhlašovat sankce. :-P

P. Lenc 1.10.2016 8:08

Nebyla to

žádná sláva, propad voličské účasti byl značný.Takže nějaký test to byl.

F. Houžňák 1.10.2016 6:24

No, kdyz

"nejváženější sociologická instituce země Levada Center" je placena prevazne (nebo vyhradne) ze zahranici, tak asi to s jeji vaznosti nebude az zas takove. Nejvazenejsi u koho?

V. Loula 1.10.2016 5:37

Pane fistejne

Můžete Prosím vysvětlit toto. Kongres schválil zákon, Obama jej vetoval a kongres toto veto prehlašoval. Zákon se týka toho, že po zůstali po obětech 11.září mohou zalovat Saúdská Arábii o náhradu škody. Proc tedy USA napadly Afghánistán?

F. Houžňák 1.10.2016 6:23

Protoze odmital vydat

strujce a podporovatele utoku z 11. zari, naopak prohlasoval, ze v tom bude pokracovat Uz si to nepamatujete?

V. Loula 2.10.2016 8:44

Re: Protoze odmital vydat

Kdo byl ten strujce: Al Kajda? Tvrdí se, že nikoliv, že ta se k tomu přihlásila až následně, po utoku.

F. Houžňák 2.10.2016 9:46

Ňákej Bin Ladin nebo Bin Laden,

Arabáš ze Saúdské Arábie, nepamatujete? A jeho parta. Zdržoval se tenkrát v Afghanistánu, u Omara nebo jak se jmenoval. Taky, už jste někdy viděl teroristy, co se k útoku přihlásí už před jeho provedením? Já teda ne. To máte divné známosti, když takové znáte. Zajímavé, kolik lidí dělá veřejně demonstrativně blbé a zapomnětlivé.

V. Novák 2.10.2016 11:23

Takže vláda Saudské Arábie má být žalována

za to, že její občan, který se ovšem léta ve své domovské zemi nezdržoval a který proti vládě SA tvrdě vystupoval a bojovak, cosi spáchal v jiné zemi, kde tomu místní třípísmenné organizace nedokázaly zabránit.

Saudská Arábie je zřejmě povinná mít pod kontrolou všechny své občany, včetně těch, kteří se zdržují na území kteréhokoli jiného státu, včetně USA - protože několik občanů SA, kteří přímo teroroistický akt provedli, na území USA pobývala, resp. dostala bez problémů vstupní víza.

Proč pak nežalovat Německo, kde tito občané studovali a po několik let žili?

Shrnu-li to, je totalitní vláda Saudské Arábie trestána za to, že je málo totalitní a málo kontroluje své občany - včetně svých nepřátel...

Zajímavý americký příspěvek světové právní vědě a praxi...

F. Houžňák 2.10.2016 11:48

Kdybyste nežvanil a radši se informoval,

než něco napíšete. O to, co uvádíte, vůbec nejde, viz: The law will allow a lawsuit against Saudi Arabia to proceed in an attempt to finally resolve the question of whether top officials of the monarchy were complicit in 9/11. "Provocative evidence of Saudi complicity in 9/11 remains unexamined," Rep. Chris Smith (R-4th Dist.), a member of the House Foreign Affairs Committee, said on the floor during debate. A 28-page section of an congressional investigation, declassified earlier this year, said, "While in the United States, some of the September 11 hijackers were in contact with, and received support or assistance from, individuals who may be connected to the Saudi government.". A další, strýček Google vám při tom vzdělávání jistě rád pomůže. Zkuste "us citizens sue saudi arabia".

V. Novák 2.10.2016 12:11

Re: Kdybyste nežvanil a radši se informoval,

Aha - takže "may be"...

No, to je další americký příspěvek světovému právu, po Guantanámu a vybombardován í Iráku na základě Bushova pevného přesvědčení.

To skoro připomíná "poskytovali pomoc okruhu pachatelů, který přichází v úvahu".

F. Houžňák 2.10.2016 12:14

Vždyť jsem to říkal, žvaníte

a nechápete - či nechcete chápat - o co ve skutečnosti jde.

M. Prokop 2.10.2016 15:40

Re: Takže vláda Saudské Arábie má být žalována

1. Zákon je pitomost.

2. Účinek, kromě nasrání Saúdů, nebude mít žádný.

V. Novák 3.10.2016 10:29

Re: Takže vláda Saudské Arábie má být žalována

1. souhlas

2. souhlas

P. Rudolf 1.10.2016 8:10

Re: Pane fistejne

Pan Fištejn by vám to jistě vysvětlil daleko líp, než já, ale USA nenapadly Afghánistán, nýbrž zaútočily na organizátory 9/11, kdy onen Talibán dokonce terorizoval i samotné Afghánce.

J. Farda 1.10.2016 8:27

Re: Pane fistejne

Můžete mi vysvětlit, dobrý muži, logiku Vaší úvahy? Jak může dnešní rozhodnutí Kongresu z roku 2016 zpětně ovlivnit tehdejší rozhodnutí z roku 2001? Pokud neumíte počítat, po 15ti letech? :-(

V. Novák 2.10.2016 11:25

Re: Pane fistejne

Míníte tím naznačit, že dnešní současné Kongresu označuje rozhodnutí z té doby za nesprávné?

Pak by ale USA měli udělat vše pro to, aby své nesprávné rozhodnutí a jeho následky napravily...

J. Farda 1.10.2016 21:24

Re: Pane fistejne

Jak vidím pane Loulo, celý den už jste nebyl NETu. Škoda, ale těším se na Vaše další příspěvky a případnou, jakkoli zpožděnou odpověď na mou otázku. Zatím žijte blaze! :-)

M. Prokop 2.10.2016 15:38

Re: Pane fistejne

Protože Ládínek byl tam a ne v SA. Ještě něco nevíte?