29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

TELEVIZE: Informační mlha na Kavčích horách

Již neuvěřitelných pět let se známý advokát Zdeněk Koudelka domáhá od České televize informace, kolik stojí pořady Otázky a Fokus Václava Moravce. Neúspěšně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Povolný 12.3.2023 12:31

ČT je prohnilá organizace která už dlouhodobě neslouží svému účelu podle zákona o ČT. Pro mě je nepochopitelné, proč se nikdo nezabývá soustavným porušováním tohoto zákona vedením ČT. Měla by to řešit Rada, jenže ta je pod politickým vlivem stejně jako celá televize. Jak se zachází s radním, který nedrží hubu a krok, je vidět na příkladu Lipovské a tento případ je taky konkrétním příkladem politického zásahu do složení Rady. Pro mě je ČT už odepsaná jako manipulační a propagační stanice s důvěryhodností blížící se nule a povinně placená občany. FUJ!

J. Vlček 12.3.2023 12:56

Bohužel, máte pravdu. R^

V. Mokrý 12.3.2023 18:27

Tak jest !

P. Diviš 12.3.2023 15:29

Nestranné médium není nikdy a nikde. Mně stačí, když vím komu stranní.

J. Vlček 12.3.2023 15:48

Není nad skromnost. Já mám zase představu, že by média měla být zdrojem nestranných a pravdivých informací, bez propagandistických komentářů. :-)

M. Dvořák 12.3.2023 17:09

R^ Už Rudé Právo se kasalo že nás pravdivě informuje a správně orientuje.

Hlavně ta orientace je důležitá, Bůh ví co by si hloupí lidé ze samotné informace bez návodu vybrali. :-)

P. Diviš 12.3.2023 22:29

Hezká představa, ale nereálná.

O. M. 12.3.2023 10:56

Chápu, že V. M. nemáte rád, podle mého názoru taky byl na začátku dobrý a pak se zkazil, ale není důvod, proč by měl být zveřejňován jeho plat - leda proto, aby mu někteří mohli závidět.

A náklady na výrobu pořadu? Budou nižší, než náklady na výrobu zpráv - náklady na studio budou plusmínus stejné a odpadají náklady na štáby v terénu.

O. Kaucký 12.3.2023 11:18

Ten pořad nebyl dobrý nikdy, nikdy se tam nediskutovaly problémy, které lidi nejvíce pálily. Jen mlácení prázdné slámy a v současnosti je to vylepšené o to, že si tam Vymývač Mozků pozve lidi stejných názorů a pokud se z nich některý odchýlí od předem nacvičeného programu, tak mu skáče, jako správný hulvát do řeči.

J. Vlček 12.3.2023 12:17

Přesně jako narcis Soukup na Barandově, který si pozve pana Rajchla do diskuse, a k tomu přizve Zdechovského, a nevím už jakého Piráta, aby jim mohl věnovat dvakrát více časového prostoru, než panu Rajchlovi, kterému navíc nenechal doříci jedinou myšlenku, či názor, aniž by mu neomaleně neskočil do řeči, jako správný žvanil a narcis, co poslouchá nejraději sám sebe. ;-O

V. Mokrý 12.3.2023 18:32

SOUKROMÁ TELEVIZE,

nemusí dodržovat Kodex - jako to má v zadání ČT !

J. Vlček 12.3.2023 19:42

Pane Kotazi, to jestli soukromá televize musí, nebo nemusí dodržovat jakýsi Kodex, jestli ho má v zadání, nebo nemá, to běžného diváka vůbec nezajímá.

Diváka zajímá především slušnost ve vystupování a v chování redaktorů ve vztahu k hostům, které si do svých pořadů zvou, a kteří v dobré víře pozvání přijmou, a tam jsou vystaveni hulvátskému přístupu redaktora, jmenovitě narcise Soukupa, který dává jasně najevo, že na žvanění a skákání do řeči je kabrňák, a host, že může být rád, že ho vůbec pozval.

Divím se, že mu na tato jeho pozvání vůbec někdo může přistoupit, a že ho s nimi, jeho pozváním poctění hosté, slušně nepošlou rovnou kamsi. Vždyť si tento narcis, co se tak rád poslouchá, s tím svým žvaněním vlastně vystačí úplně sám. ;-O

P. Diviš 12.3.2023 15:31

Jakž takž dobrý býval kdysi dávno v audio BBC. Hodně dávno.

Od jeho příchodu do ČT je to holá ostuda.

A jelikož je (bohužel) i mým zaměstnancem, tak proč bych neměl znát jeho plat? Docela rád bych porovnal úroveň jeho platu s úrovní jeho výkonu.

F. Kusák 12.3.2023 17:17

To už je poněkolikáté co s Vámi souhlasím. Ano, také si ho pamatuji jako komentátora české sekce BBC, a byl dobrý, jak říkáte. Teď vlastně ani nevím, ČT24 prakticky neposlouchám. Ale zřejmě máte pravdu, protože jsem ho před časem viděl tuším u Strakatého a byl hodně trapný. "Čert ho vem"

O. M. 12.3.2023 10:40

Takže "v rámci etické infrastruktury" máte právo vědět, jaký plat má druhý kontrabasista České filharmonie, popelář, co vám vyváží popelnice, váš obvoďák...

Ti všichni (a nejen oni) jsou placeni z veřejných peněz.

O. Kaucký 12.3.2023 14:54

Druhý kontrabasista České filharmonie není placen prostřednictvím koncesionářských poplatků, ale z nějakého fondu ministerstva. Navíc dělá alespoň něco užitečného Navíc dělá alespoň něco užitečného na rozdíl od ČT. Popelář je placen z toho kolik platíme za likvidaci odpadu, donedávna to zajišťovala soukromá společnost, můj obvoďák je placen za každého pacienta kapitační platbou plus za nepovinné úkony a za prohlídky (řidičák, sport, apod.)

F. Kusák 12.3.2023 8:30

Celkem jednoduchá otázka: k čemu jsou takováto média, která lžou. Včera jsem si pročítal některé indické servery. O Evropě informují lépe než BBC. Je to smutné, kam naše slavná západní demokracie směřuje. A demokratického kapitalismu s fungujícím trhem jsme se už dávno zbavili, takže další etapou je bída a totalita.

J. Vlček 12.3.2023 8:47

Proti bídě, a to nejen materiální, ale hlavně morální, a proti navracející se totalitě, byl včerejší protest občanů na Václavském náměstí pořádaný stranou PRO. [>-]

Této vládě pětikolky je potřeba vystavit stopku. To není vláda českých zájmů, to je vláda zaprodanců globalismu a prosazovatelů zájmů EU. Rv

P. Diviš 12.3.2023 15:33

Teoreticky proti bídě, skutečně proti zvolené vládě, v prospěch opozice i Putina.

J. Vlček 12.3.2023 16:01

Tak to může vidět jen člověk posedlý Putinem. ;-D

Kdybyste shromáždění sledoval, věděl byste, že se od Putina, stejně jako od Ukrajiny, a sporu těchto dvou aktérů rusko-ukrajinské války, distancovalo.

Protest byl hlavně proti morální bídě naší proukrajinské vlády, které je český stát a jeho občané zcela ukradený. [>-]

J. Majzlík 12.3.2023 17:09

Prakticky proti současnému nedostatku, který postihuje nemalý počet obyvatel státu, kterýžto nedostatek, pokud se nezačnou provádět uvážlivé reformy zcela zaručeně přeroste do hluboké krize, která již zasáhne velkou většinu !našich! občanů. Prozatím se ke stanovení diagnosy našeho hospodářství jako nezbytného kroku k nápravě věcí veřejných nikdo nemá - viz dnešní zplanělé TV debaty, které se vesměs točily okolo podružností, nikoliv okolo jádra většinou tabuizovaných problémů.

F. Kusák 12.3.2023 8:05

Držme hubu a krok a hádejme se mezi sebou, to tenhle režim potřebuje. Rozeštvávat společnost, to se pak dobře vládne.

V. Mokrý 12.3.2023 8:20

Proto už téměř nejsou české hospody - národní kulturní památka.

Ty bývají chráněné - na rozdíl od české hospody !

P. Diviš 12.3.2023 15:34

Opozice na tom pracuje ze všech sil a vší demagogií.

J. Vlček 12.3.2023 16:05

Ne opozice, ale demagogové jako jste vy, to vládě usnadňují, pane anonyme Divizno. :-)

F. Kusák 12.3.2023 7:59

Může si každý na YouTube tuto demonstraci poslechnout. Nikdo netvrdí, že se vším, co tam bylo řečeno, musíme souhlasit. Ale k žádné tzv. provokaci tam nedošlo. To, co se nyní u nás děje, začíná být opravdu horší než poslední léta komunismu. A je mi smutno, že to tolik lidí přehlíží nebo podceňuje.

J. Vlček 12.3.2023 10:16

Pane Kusáku, smutnější, a o to víc bijící do očí je to, že všechny ty tendence návratu totality, které vidíme v působení naší vlády, bohorovně přehlížejí naše sdělovací média, ať jsou to rádia , či televize.

Místo aby vládě nastavovala zrcadlo jejích nežádoucích kroků, a žádala jejich nápravu, tak vládu nekriticky podporují a ostrakizují jakékoli opoziční názory.

I o Matějské pouti obvykle ve svých zprávách informují obšírněji, než třeba o včerejším protestu proti bídě naší vlády, konanému na Václavském náměstí, za účasti desetitisíců občanů naší republiky.

Hodně trapná je práce našich médií! Rv

P. Diviš 12.3.2023 15:36

V kterých médiích jste referování sledoval?

J. Vlček 12.3.2023 16:09

Na všech třech našich hlavních. Jasně nejhorší byla ČT1.

P. Diviš 12.3.2023 15:36

Vzhledem k tomu, že ta komunistická léta pamatuji, nejen ta poslední, tak musím podotknout, že kecáte a to tak, že velmi.