29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

SVĚT: Užiteční idioti v palestinských službách

Některé věci jsou jednoduché jako facka. Hamás je teroristická organizace. Tentýž Hamás je ovšem také součástí palestinské vlády. Ergo: Česká republika udržuje diplomatické styky s teroristickým režimem. Prosím pěkně, k čemu je to dobré? Víte to někdo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kovaříček 19.7.2014 2:53

Re. Mr Zikmund

Neviditelný pes je obecně (ať se jedná o Izrael, ekologii nebo danění) médium pro lidi, co to mají v životě jednoduché.

Ano, máte pravdu, proto NP čtete.

M. Zikmund 18.7.2014 22:56

Závidím některým lidem...

...jak to mají v životě jednoduché. Bílá, černá, dobro, zlo, myšlení bolí. Zbývá počastovat lidi, co o tom přemýšlejí jinak, různými hanlivými nálepkami, od „užitečných idiotů“ (s tím souslovím už se zachází zcela svévolně) po osvědčený antisemity.

Takovým lidem sotva lze vysvětlit vcelku jasné věci, jakože uznání čehokoliv v mezinárodním právu je neodvolatelný jednostranný akt, proto jsou pseudoúvahy o tom, proč udržujeme vztahy s Hamásem, naprosté pindy.

Neviditelný pes je obecně (ať se jedná o Izrael, ekologii nebo danění) médium pro lidi, co to mají v životě jednoduché.

Až budete psát rozhorlený komentář, nezapomeňte, že jsem antisemitský arabský komunistický anarchistický levicový kavárenský intelektuál a můj fotr ukřižoval Ježíše.

J. Vintr 18.7.2014 23:00

Re: Závidím některým lidem...

Ns světě obvykle není nic černobílé. Fakt, že Izrael je ve vztahu k takzvaným Palestincům stoprocentně v právu, patří k nečetným výjimkám z tohoto pravidla.

M. Zikmund 18.7.2014 23:03

Re: Závidím některým lidem...

Právě jste ukázal, že o tom konfliktu nemáte ani povrchní znalosti. Myslíte-li tím právem právo mezinárodní veřejné, pak ho Izrael četně porušuje, např. výstavbou osad na území, které má - podle dohod, které podepsal v roce 1995! - předat v budoucnu Palestincům. Taktéž MSD odsoudil výstavbu tzv. „bezpečností zdi“. Zkuste si přečíst třeba Čejkovu knihu Izrael a Palestina. Čejka mimochodem studoval na Hebrejské univerzitě, takže to asi nebude nějaký antisemita.

J. Vintr 18.7.2014 23:56

Re: Závidím některým lidem...

Izrael nevznikl z nějakého rozmaru nebo touhy několika jedinců po moci, jak je obvyklé u vzniku všech ostatních států na této planetě. Vznik samostatného židovského státu byl JEDINOU šancí lidí, kteří byli po celém světě vždy jen bezmocnou obětí násilí ze strany kdejakého zamindrákovaného idiota, na normální život. V polovině minulého století po skončení nacistického vraždění se statisíce evropských židů, kteří přežili koncentráky a neměli se kam vrátit, protože jejich původně "arizované" majetky si promptně přivlastnili jako válečnou kořist "vítězové", staly pro Evropany nežádoucími živočichy, kteří živořili ve sběrných táborech. Odchod do Palestiny byl pro ně jediným východiskem. Samozřejmě se to neobešlo bez násilných střetů s "domorodci", ale nikdy to nebylo tak, že by byli tito "domorodci" plánovitě vyháněni. Pokud chtěli žít s nově příchozími v míru, tak jim v tom nikdo nebránil. Situace se vyhrotila tím, že nově vzniklý stát byl napaden svými sousedy a velká část "domorodců" dobrovolně odešla s tím, že se po zničení židovského státu brzy zase vrátí. Izrael jim ovšem udělal čáru přes rozpočet a nedal se zničit. Když okolní arabské státy neuspěly vojensky, využívají aspoň tyto "emigranty" jako nástroj k tomu, aby nedopřály této zemi klid a mír. Cokoliv Izrael podnikne, je jenom SEBEOBRANOU v této nesmyslné, nevyhlášené, nesmiřitelné a nekončící válce proti němu.

M. Zikmund 19.7.2014 20:05

Re: Závidím některým lidem...

Děkuji za dlouhé bezobsažné plkání, které nijak nenavazuje na to, co jsem napsal. Já se nijak nevyjadřoval o vzniku Izraele. Samozřejmě že Židé měli i jiné možnosti, Arabové za holocaust nemohli a v arabských zemích žili Židé až do poloviny 20. století mnohem lépe než v Evropě. Já vcelku nejsem proti tomu, aby se stěhovali tam, kam je to táhne z nějakých sentimentálních důvodů. Tady ovšem zároveň začal střet s Araby, protože Židé nakoupili půdu od bohatých arabských statkářů a následně vyhnali chudé Araby, kteří tu půdu nevlastnili, ale třeba staletí tam hospodařili.

Skutečně si něco přečtěte, svět pak bude složitější, ale stojí to za to.

J. Vintr 20.7.2014 10:52

Re: Závidím některým lidem...

Proč by si pro svůj stát hledali jiné místo? Pokud máte nějaké povědomí například o Bibli, tak byste mohl vědět, že pro Židy byla tato země stále jejich původním domovem, ke kterému sr vztahuje historie jejich národa. Oni tuto zemi dobrovolně neopustili, ale byli z ní násilně vyhnáni, protože se odmítali smířit s její okupací Římany.

Jinak všechna místa na naší planetě, kde je možné jakž takž žít, jsou už dávno někým obydlena a tudíž by vždy nastal konflikt s domorodci. Pravda, že kdyby to nebyli blbí arabi zmagoření Islámem, možná by to vypadalo jinak. Například naši bývalí spoluobčané německé národnosti, které jsme vyhnali z JEJICH půdy a domovů, netáboří sedmdesát let poblíž našich hranic a nestřílejí k nám rakety ....

K. Seidl 19.7.2014 20:23

Re: Závidím některým lidem...

Vám nepřipadá divné že ať židé žili od Uralu po Španělsko tak nikde nějak nevycházeli s ostatním obyvatelstvem ? Není chyba i v nich ? Proč by mělo Palestince zajímat že se nemají kam vrátit. Rozhodně si pro transfer vybrali nevhodnou zemi. Co třeba Sudety ? Byl by klid? Tady u nás nejsou ti jak se říká ortodoxní křesťané.

J. Vintr 20.7.2014 11:01

Re: Závidím některým lidem...

Máte to uvedeno ve špatném pořadí. Správně je to tak, že všude na světě "ostatní obyvatelstvo" nevycházelo s židy. Vysvětlení je jednoduché - v každé populaci se najde dost zamindrákovaných primitivů, kteří si potřebují řešit svoje mindráky a bezbranné etnikum, za kterým nestojí žádný stát, se k tomu velmi hodilo. Zvlášť když jim bylo většinou co sebrat ...

S. Rehulka 20.7.2014 16:30

Re: Závidím některým lidem...

Ne pane Zikmunde, Váš fotr asi neukřižoval Ježíše, ale on Ježíš Kristus byl také Žid (po mámě) a celá naše civilizace je křestansko-židovská. Proto slušným lidem vadí udržování"vztahů" s gangem Hamas !

A jestli se Vám nezdá autorova pochybnost o této věci, tedy jste asi opravdu antisemitský, proarabský, komunistický kavárenský pseudointelektuál !

Ovšem to na věci v Gaze nic nemění, protože tam došlo k čištění zrna od plev, tunely terroristů mizí v kouři a Merkavy orají zbytky ! Shalom a Ahoj !

J. Láníček 18.7.2014 21:57

Jaksi mi není jasné,

kdo je tu za užitečného idiota. Já bych rád viděl, jak dlouho by v takových podmínkách dokázali žít v klidu Židé, kdyby s nimi takovým způsobem naopak gazdovali Palestinci. Když to berou tak, že za každého mrtvého Izraelce musí být aspoň 200 mrtvých Arabů. O tom krásném a vzkvétajícím Izraeli se to také dobře poslouchá. Zjistil si někdo aspoň numero, kolik do Izraele nasypali Američani a američtí židovští magnáti peněz za dobu jeho existence? Zato Arabům se jejich bejváky a infrastruktura tak bajvoko co pět roků rozmlátí na maděru. Včetně škol, nemocnic, elektráren atd. A když se tak rozhořčujete nad Hamásem, zjistěte si něco o Irgunu, Sternu, Haganě a dalších ozbrojených židovských skupinách z počátku "soužití" Židů a Palestinců. Ti mají na svědomí násobně víc Palestinců než naopak.

P. Han 18.7.2014 22:11

Re: Jaksi mi není jasné,

Berte to s těmi idioty tak, že vy jste ten neužitečný.

I když vlastně ne. Přispíváte na ty "bejváky" Arabům. Já sice taky, ale mě to sere.

J. Láníček 18.7.2014 22:29

Re: Jaksi mi není jasné,

A mě zas serou ty jednostranné neobjektivní pindy, páč jsem si celou tu problematiku prostudoval docela obsáhle a podrobně, takže o tom něco vím. A rozhodně nečtu jen ty naše masmediální patolízalské a podbízivé kecy. Stačí sehnat si nějaké materiály britské, německé, nebo francouzské. Tam nemají v povaze a ani si nedovolí zamlčovat zásadní fakta.

J. Cimbálník 18.7.2014 22:46

Re: Jaksi mi není jasné,

Kolik knih vydává cely arabsky svet za rok?

J. Láníček 18.7.2014 22:54

Re: Jaksi mi není jasné,

Co jste tím, autore, chtěl říct? A jak to souvisí s tématem?

M. Zikmund 18.7.2014 22:58

Re: Jaksi mi není jasné,

Pan Cimbalík si patrně myslí, že Arabové neumějí číst a psát. S nějakou levicovou propagandou o tom, jak měli Arabové rozvinuté vědy, filozofii a umění v době, kdy mi tu měli skoro pravěk (raný středověk se od něj tolik nelišil), to na něj ani nezkoušejte, on to prokoukne.

J. Cimbálník 18.7.2014 23:58

Re: Jaksi mi není jasné,

Ne, myslim tim, co arabsky svet v poslednim stoleti prinesl svetu. Kolik novych myslenek, kolik vedeckych objevu... O kolik posunul lidstvo dopredu. Ve srovnani treba s Izraelem. Jako hrube meritko zkusme pouzit mnozstvi vydavanych knih v muslimskem svete - tedy krome koranu.

J. Vlasák 19.7.2014 0:43

Re: Jaksi mi není jasné,

Máte větší právo na život než obyčejná palestinská rodina? Protože používáte splachovací záchod?

J. Cimbálník 19.7.2014 7:37

Re: Jaksi mi není jasné,

Rozhodne ne, ale zit a nechat zit!

J. Vintr 18.7.2014 22:57

Re: Jaksi mi není jasné,

Tak vy jste si celou problematiku prostudoval dost obsáhle? Dokonce že zahraničních zdrojů? Jenom vám asi ušla taková maličkost, že ty vaše zdroje jsou právě ti "užiteční idioti", které má v nadpisu autor tohoto pravdivého a velmi výstižného článku. Těchto idiotů je po světě plno ...

M. Zikmund 18.7.2014 23:01

Re: Jaksi mi není jasné,

Je zjevně úplně jedno, co pan kolega četl, jak naprosto jednoznačně neříká, že Izrael je dobro a Palestina zlo, jsou to „užiteční idioti“... :D

Fakt se necítíte trapně, když píšete takový pitomosti?

J. Vintr 19.7.2014 0:00

Re: Jaksi mi není jasné,

Tak mi vyjmenujte jedinou věc, v čem se takzvaní Palestinci chovají dobře a v čem se Izrael chová špatně.

J. Cimbálník 19.7.2014 0:02

Re: Jaksi mi není jasné,

Staci se podivat, jak se zije muslimum v Izraeli a jak by se asi zilo zidum treba v Saudske Arabii..

H. Lukešová 18.7.2014 23:52

Re: Jaksi mi není jasné,

Co je Vám do Američanů a amerických Židů? Ať si Američané Židé i Nežidé strkají peníze kam chtějí. Moje prachy to nejsou, důležité je, kam strkáme prachy my Evropané a štve mě, že toho palestinští Arabové tolik sežerou a berou prachy i od Američanů. A že se Arabům "rozmlátí" krajina, kdyby nepálili rakety, žádné rozmlacování by nebylo. Hagana, to byla regulérní sebeobranná armáda, Irgun a Stern vznikly jako reakce na arabský teror a nacistickou orientaci Arabů.

J. Vintr 19.7.2014 0:02

Re: Jaksi mi není jasné,

Zkuste to otočit - jak dlouho by vůbec dokázali žít Palestinci, kdyby se Židé k nim chovali stejně, jako se oni chovají k nim ...

D. Švik 18.7.2014 21:12

Štěpánek překvapil

dnes musím jen podepsat a podtrhnout.

J. Cimbálník 18.7.2014 19:58

Konecne rozumne smlovo

Od pana Stepanka. Kdeje Pokorny? Toho se tento clanek primo tyka!

M. Dukát 18.7.2014 19:31

Svobodně a bez cenzurý

Poslechněte si pravdivé zpravodajství bez cenzury dnes po 19 hodině na rádiu Ubuntu: http://www.ubunturadio.cz. Přímý odkaz pro poslech: http://ubunturadio.caster.fm/ a druhý kanál: http://myradiostream.com/beta/ubunturadio

Chtěla bych Vás všechny ještě pozvat ke 3.dílu seriálu četby z knihy Vladimíra Kapala - Osud legionáře, tento pořad bude vysílán dnes krátce po 20 hodině.

Příjemný poslech

B. Rybák 18.7.2014 18:43

S článkem naprosto souhlasím!

To, že politicko-korektní bojovníci za lidská (ba i zvířecí) práva, očividně straní teroristickým nepřátelům Izraele, je postačujícím důkazem jejich nenávisti k demokracii a proto i důrazným varováním před smrtelným nebezpečím, které představují pro "západ"!

J. Marek 18.7.2014 14:45

Perfektní

Vynikající článek ,jasný a srozumitelný.