28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SVĚT: Nový džihád

Když se 17. srpna 2017 uskutečnil teroristický útok v Barceloně, tak i když to bylo strašné (13 mrtvých, 130 zraněných), džihádisté to​​ nepovažovali za úspěch. Měli více smrtící plán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 2.12.2018 20:57

Nejenom Marrákešská úmluva, i ten Istanbulský pakt

má "čertovo kopýtko": Články 60 a 61. Na jejich základě může přijít do Evropy prakticky každá žena z muslimského státu. A potom, slučování rodin ....

K. Janyška 2.12.2018 21:04

Re: Nejenom Marrákešská úmluva, i ten Istanbulský pakt

Ano, velmi hloupé ze strany civilizovaných a zločinné ze strany Boldetrbergu. Kdo si myslí, že na jeho tajných jednáních si tam nejbohatší socialisté světa ukazují zlaté podrsenky a diamanty poseté slipy, na to ať rychle zapomene... Dzp.

J. Dlouhy 2.12.2018 3:05

Na zaklade Marrakesske smlouvy

ma prijit do Evropy 59 milionu migrantu behem 6 let.

Tvrdi EU-parlametarici Janice Atkinson (Britanie) a Marcel de Graaff (Nizozemi)

https://samnytt.se/eu-parlamentariker-59-miljoner-migranter-till-europa-inom-6-ar/

Konkretni zdroj udany neni. Pravdepodobnost ovsem vysoka...

K. Janyška 2.12.2018 8:49

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

Ano, lidskému světu mocensky vládne Bilderberg a tam se ony zrůdnosti rodí. To myslím smrtelně vážně.

Kdo jiný, než já, znalec kompozitivní teorie, o které miliardy lidí nic neví, by to mohl zjistit ? Dzp.

M. Zima 2.12.2018 9:25

To je tvrzení,

kterému může prostá duše možná uvěřit, když tu Smlouvu vůbec nečetla. Na Slovensku takovéto stupidní hlášky zachvátily celý Parlament. Divil bych se, kdyby to bylo v Česku jinak.

BTW : Kde to v té Smlouvě ti ostražití ochránci evropské civilisace našli ? Museli to číst pozpátku na záchodě bez osvětlení. (Osobně bych tipoval na kLausovsky konfúzního Zahradila, ten umí věci podat, jako vidlema.)

I. Mertl 2.12.2018 9:43

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

... tak maximálně deset na minus desátou, čili vysoká nula, čili jistá lež, pane Dlouhý.

M. Prokop 2.12.2018 15:29

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

Jistá lež, a to, co už sem naskákalo, tak asi halucinace ....

Kvůli které se opevňují vánoční trhy .... :-P

V. Braun 2.12.2018 20:57

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

Jistě že na základě dané dohody přijdou, a už je dohodnuto, že ČR jich přijme nejméně tři miliony, tedy významně více než by byl jeho podíl na základě počtu obyvatel. Dohodnul to tajně Babiš výměnou za to, že se EU nebude rýpat v jeho střetu zájmů.

M. Prokop 2.12.2018 20:59

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

AŽ TAKOVÝ blbec Bureš není. Ví, co by mu zde neprošlo.

S. Netzer 2.12.2018 9:50

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

HOAX.

R. Neveselý 2.12.2018 14:34

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

Pátá kolono muslimů, pro tebe je hoax všechno, co se ti nehodí do krámu, blbá náno.

J. Dlouhy 2.12.2018 19:05

Re: Na zaklade Marrakesske smlouvy

Ja, nejspis hoax, v kazdem pripade nejista informace.

Jenze, na druhou stranu, kolik tedy tech migrantu z Arabie a Afriky sem do Evropy za 5 nebo 10 let prijde?

Desitky, stovky nebo miliony? Kdyz miliony, tak kolik? Kolem 40 - 50 milionu uz jich v Evrope je. Podle me milion za rok neni zadny spatny odhad. Zvlaste, kdyz Marrakeska umluva je cela o tom, jak pravidelnou, pohodlnou a zajistenou migraci muslimu do Evropy podporit. A Afrika je bezedna, rocne produkuje 50 milionu novych, pro Zapad nepotrebnych (zbytecnych) lidi.

Hlavni otazka je, kdo to bude a chce platit? Ja ne.

J. Kopis 1.12.2018 22:50

Světová expanze islámu vděčí především

stupidita západních neomarxistických progresivistů! Je zajímavé, že v každé společnosti se vždy najde jistá zamindrákovaná část populace schopná totální autodestrukce.

I. Mertl 1.12.2018 15:52

Pan de Millere

není žádným profesorem starobylé Pařížské university, jak je ne právě přesně uvedeno v článku, ale byl do r. 2014 asistentem Universite Paris VII, což není slavná Pařížská universita se Sorbonnou, ale lokální soukromá škola ve Saint-Denis, založená v r. 1968. Je známá působením komunistických, maoistických a jiných levicových skupin. De Milliere v r. 2003 ve tisku plédoval pro invazi v Iráku. V r. 2016 se přemístil do USA, kde působil ve volebním štábu presidentského kandidáta D. Trumpa. Současně se stal přispěvatelem newyorkského Gatestone Institute, extrémně-pravicového antimuslimského think-tanku. Autoři Gatestone včetně de Milliera se často objevují v ruských vládních médiích, jako jsou Sputnik News a RT. Několik článků Gatestone využili i ruští trolové, kteří pracují pro kremelskou internetovou dezinformační agenturu, neboť články často mají společný záměr s ruskou kampaní, která zobrazuje západní společnost v krizi z důvodu přistěhovalectví muslimů. Jen abychom věděli, s kým máme čest.

J. Kanioková 1.12.2018 15:56

Zajímavé ........ tak proč to tady čtete ?

I. Mertl 1.12.2018 16:21

Re: Zajímavé ........ tak proč to tady čtete ?

Abych věděl.

J. Jurax 1.12.2018 17:09

Tož teď už víte.

Tak se s námi ještě podělte o svůj názor na teze článku, k němuž diskutujete. Pakliže s nimi nesouhlasíte, což bych si dovolil podle tónů Vašeho příspěvku předjímat, můžete napsat proč?

Na okraj - označení Gatestone Institute jako extrémně pravicového antimuslimského think-tanku je pro mne výborným doporučením.

M. Prokop 2.12.2018 15:32

Re:

K doplnění doporučení už chybí jen označení za populistický. :-P

J. Jurax 2.12.2018 16:13

I to je - spolu s těmi ostatními - velmi dobré doporučení ... :-)

A. Nový 1.12.2018 16:22

Re: Pan de Millere

A není v krizi? Nebo snad je normální stavět zátarasy kolem vánočních trhů a vysílat tam na ochranu místních obyvatel po zuby ozbrojené policajty a ve Francii dokonce vojáky?

S těmi výdobytky muslimské invaze pokračovat velmi dlouho, aniž bych si vymýšlel.

I. Mertl 1.12.2018 18:09

Re: Pan de Millere

K věci: Milliérův příspěvek je ve chvíli, kdy prokazatelně "Radikální islám je možná v defenzivě..." (cit. Milliere), tempo nejen muslimské migrace se výrazně zpomaluje, standardní katastrofickou zprávou. Konec světa nebo alespoň křesťanské civilizace? Ne, konec lidského světa nostradamové, millierové a stovky dalších věštců předpovídají každých pár let, neúspěšně. A konec západní civilizace? Možná, pokud se sama rozloží nebo zlikviduje ve válečném kataklysmatu. Ale působením islámu? Ten nikdy ve srovnání se západní civilizací nebyl tak slabý jako dnes. A vždy v něm byla agresivní, radikální menšina, ale vždy likvidovala především jiné muslimy. A tak je tomu i dnes. Pro naši civilizaci je migrace, vyvolaná spíš otevřeností dnešního světa a všeobecnou mediální informovaností než politickou nebo náboženskou agresivitou části migrantů, jistě nepříjemná, ba z kriminálního hlediska do jisté míry nebezpečná, ale určitě ne zničují. Ano, reakce demokratického světa na znepokojivé jevy je jako vždy rozpačitá a tedy pomalá - totalitární režim by se s pár dnes již jen spíš stovkami či tisícovkami "vetřelců" snadno vyrovnal. Ale proč vlastně by to dělal? V Rusku je dnes už skoro každý desátý občan muslim - a bez větších viditelných problémů. Pro režim je spíš větším problémem část svobodně myslících občanů; naopak dlouhodobě spolupracuje s tou agresivní, na vládě se podílející islámskou menšinou. A proto Milliérovy katastrofické vize šíří ruští trollové - je to cesta, jak strachem demokratický svět alespoň trochu ochromit.

S. Netzer 1.12.2018 19:58

Re: Pan de Millere

Velmi dobrý postřeh.

Ale de Millière není. Je jen bourgeois, žádný gentilhomme.

J. Rechnovský 1.12.2018 21:14

Re: Pan de Millere

Islám má jen nepatrnou šanci porazit naší civilizaci. To je pravda, ale není historicky nejslabší. To byl v 60-80. letech 20. století. Nyní je naopak na vzestupu. I naší zásluhou. Vzhledem k neuvěřitelně hloupé toleranci k jeho totalitním projevům, nám může citelně škodit. Vyloženě nebezpečná část islámské společnosti odhodlaná ničit a zabíjet lidi naší civilizace nepřesahuje jednotky procent. Symapatizantů jsou však desítky procet. Jen v EU jsou to miliony muslimů!!! Od souhlasně mlčících po aktivní finanční či logistické podporovatele. A to je opravdu vážný problém. Chcete před ním strkat hlavu do písku? Na světě je obrovské množství lidí, kteří by rádi žili s námi, obohatili nás o část své kultury a především sdíleli naše liberárně-demokratické hodnoty. Nevidím žádný rozumný důvod proč bychom měli trpět zaostalé magory, jejichž podřadná nábožensko-politická ideologie je navádí jak nám zakroutit krkem.

V. Církva 1.12.2018 22:15

Re: Pan de Millere

Vy jste Rus? Nechte Rusko Rusku. Já žiji ve střední Evropě a ovlivňuje nás EU. Rizikem Západní či celosvětové civilizace je nevíra v Boha. Ať už jde o většinu Muslimů (třeba ne Sufisté) nebo neomarxistů.

V. Braun 2.12.2018 21:02

Re: Pan de Millere

Vy jste muslim? Ne? Tak nechte islám muslimům. Rusko nás přece nijak neohrožuje z řejmě ani nikdy neohrožovalo.

J. Kopis 1.12.2018 22:19

Re: Pan de Millere

A z čeho myslíte, že vzniká ten váš "radikální islám"?

M. Prokop 2.12.2018 15:35

Re: Pan de Millere

"V Rusku je dnes už skoro každý desátý občan muslim - a bez větších viditelných problémů. "

Jestli tu chcete ruský režim, potlačující vše, včetně problémů s muslimy (a ne všechny, viz https://zpravy.idnes.cz/atentat-na-letisti-domodedovo-dkb-/zahranicni.aspx?c=A131111_095143_zahranicni_hro ), tak já moc ne.

V. Církva 1.12.2018 22:07

Re: Pan de Millere

A ty jsi jako kdo?! Je mi naprosto jedno kdo je pan Miloiere, zajímají mne informace které píše a pravda. Pokud ho přetiskuje Sputnik blbé, ale Váš komentář zase to je zas typické pro neomarxisty. Znevěrohodnit článek diskretizací osoby bez skutečných argumentů.

J. Kopis 1.12.2018 22:21

Re: Pan de Millere

Holt užitečný idiot, jak je v článku trefně popsáno.

I. Mertl 2.12.2018 9:06

Re: Pan de Millere

Dobře a věcně argumentujete, pánové Winston a Jiří_K. S vámi se zlu jistě ubráníme!