28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SVĚT: Krvavé uhlíkové odpustky z Ugandy

Klimatičtí uprchlíci opravdu existují. Ale nevyhnala je nepřízeň počasí. Byli vyhnáni z domova, protože stáli v cestě bojovníkům proti globálnímu oteplování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 30.9.2011 12:58

Ano!!!

Bývalí lovci nebo zemědělci jsou odsouzeni eko-byznisem k živoření na smetištích měst. Matky jejich umírajících dětí mohou jen z povzdálí sledovat helikoptéry, které přilétají poskytovat např. hyenám lékařskou péči, na jakou jejich děti marně čekají. Ekologisté se dokonce ve filmových dokumentech chlubí tím, jak "kárají" vystrašené obyvatele za to, že se opovážili ulovit zvíře, jímž se od nepaměti živili. I někteří naši "vědci" se chlubí tím, jak v nějaké tramtárii učí ty "nevzdělané hlupáky", jak zacházet se svou přírodou. Tento eko-kolonializmus je mnohem necitlivější a dokonce i brutálnější k místnímu obyvatelstvu, než byl obvykle ten britský. Za nenávist jím vyvolanou, budeme bohužel platit všichni (pokud její tvůrce nedokážeme včas potrestat sami).

PS. Pro skutečného enviromentalistu je člověk nepřítelem přírody a logicky je tedy považován za pouhé "podzvíře" (prokázal to v nacistické i Pol-Potovské verzi lásky k přírodě).

S. Netzer 30.9.2011 10:16

Statement from The New Forests Company regarding the Oxfam report

http://www.newforests.net/index.php/hmd_article/statement-from-the-new-forests-company-regarding-the-oxfam-report

M. Šejna 30.9.2011 8:41

posedlý Kremlík

Bolševici viděli za každým rohem protisocialistické živly. Kremlík vidí všude alarmisty. Ideologická posedlost bolševiků se přelila do Kremlíka. Kojzar z Rudého Práva by byl nadšen svým žákem Kremlíkem.

To už je opravdu hodně silné kafe označit firmu New Forest Company za bojovníka proti oteplování, jak to v článku předvedl Kremlík. Tato firma přitom dělá byznys v lesnictví a nikoli v boji proti oteplování.

Ale u Kremlíka je to normální. Nedávno tvrdil, že britští klimatologové byli odsouzeni za aféru Climategate. Ve skutečnosti ale došlo k soudnímu procesu o poskytnutí dat. A soud rozhodl, že klimatogové musí svá data zdarma poskytnout žalující straně. Tedy žádné odsouzení klimatologů, jak bombasticky popsal Kremlík.

R. Tesařík 30.9.2011 9:32

Re: posedlý Kremlík

takže taky nic.

V. Kremlik 30.9.2011 9:43

Re: posedlý Kremlík

Sejn: Nedávno tvrdil, že britští klimatologové byli odsouzeni za aféru Climategate. Ve skutečnosti ale došlo k soudnímu procesu o poskytnutí dat. A soud rozhodl, že klimatogové musí svá data zdarma poskytnout žalující straně. Tedy žádné odsouzení klimatologů, jak bombasticky popsal Kremlík.

Reakce: Climategate byla ale mj. o utajovani dat. Alarmisti tvrdili, ze to neni trestne porusovani zakona, ale ze to je legitimni. Soud rozhodl o opaku - klimatology uznal vinnymi z porusovani zakona. Co na tom nechapete, pane Sejna? Jestli ze soud nekoho uznal vinnym, tak ho neosvobodil, ale odsoudil.

M. Šejna 30.9.2011 12:26

pane Kremlíku

teď jste právě předvedl, jak Vás vyškolil soudruh Kojzar.

Uznat někoho vinným znamená odsoudit ho za porušení zákona. Jenže k tomu nedošlo. Soud pouze rozhodl ve sporu mezi dvěma tábory vědců a nařídil klimatologům poskytnout data. Nic víc.

Ale můžete si Kremlíku dál hrát na Kojzara a tvrdit nám třeba, že klimatologové byli odsouzeni k několikaletému žaláři.

J. Slanina 30.9.2011 13:07

Re: pane Kremlíku

Kouzelné, když se šejno-lejno odvolává na kojzara.

V. Kremlik 30.9.2011 17:21

Re: pane Kremlíku

Sejno, mluvite bez znalosti veci, jako obvykle. Klimatologove nemohli byt odsouzeni k zalari, protoze precin byl uz promlceny. Rozsudek ale rika, ze porusili zakon svym tehdejsim chovanim... Coz se mimochodem nijak netyka tematu tohoto clanku. Neodvadejte laskave rec od Ugandy. Krev, mrtvi, vypalene vesnice - jako za nacistu.

R. Tichý 30.9.2011 17:55

Re: pane Kremlíku

Vy jste studoval práva? Vaše uminuté trvání na rozdílu slov odsoudit / uznat vinným a muset odhalit  tomu nasvědčuje. Přitom nepopíráte, že ti neřádi něco zatajovali a to něco stojí evropskou civilizaci hodně peněz. Takže Vám nejde o podstatu lži, ale o to, jak vypadá z dálky  ???

M. Šejna 30.9.2011 21:05

pane Tichý

jistě ten rozsudek byl "odsouzeným" klimatologům zapsán do britského rejstříku trestů, že?

Až pochopité rozdíl mezi trestným činem a prohraným soudním sporem, tak se ozvěte.

Klimatologové nic nezatajili. Jen odmítli poskytnout zdrojová data. Před rokem prohráli soudní spor a data tedy žalující straně poskytli. Žalující strana tedy už data má, ale dodnes v těch datech nenašla jedinou chybičku. Takže to něco, co prý zatajovali nestálo evropskou civilizaci ani o korunu. libru nebo euro navíc.

R. Tichý 3.10.2011 8:21

Re: pane Tichý

Děkuji, ale s "právníky" ani právníky se slušný člověk pokud možno nestýká.

K. Janyška 30.9.2011 8:25

Tak to dopadne vždy, když se socialisté prosadí se svým tzv. žízením světa... Dzp.

A. Fritscher 30.9.2011 10:43

Re: Tak to dopadne vždy, když se socialisté prosadí se svým tzv. žízením světa... Dzp.

Prosím vás a nechovají se náhodou ti zelení velmi "TRŽNĚ" když dokáží vytřískat prachy i za "vzduch" respektivě za součást vzduchu......................bez nákladů, bez výrobních prostředků, bez zaměstnanců......................to jsou teprve kapitalisti janyško. Od vás to jenom "bledá" závist :o))

Z. Rychlý 30.9.2011 13:34

Re: Tak to dopadne vždy, když se socialisté prosadí se svým tzv. žízením světa... Dzp.

Pane Fritschere, aby bylo něco nazýváno trhem, nestačí jen čistá nabídka proti poptávce, ale je třeba splnit ještě další atributy - ty hlavní jsou: svobodného rozhodování, a dále, že jsou k dispozici volně dostupné informace o produktu, kterého se trh týká.

U povolenek je to těžké, už jen definice nabídky a poptávky kulhá. Informace o povolenkách snad jsou, ale o nějaké svobodě subjektů si nechte zdát. Povolenky jsou všechno možné, jen ne svobodný trh.

Napadá mě ještě paralela ke zdravotnictví, tam sice existuje nabídka služeb a poptávka po nich, Existuje i svoboda subjektů na trhu. Ale atribut informační tu chybí. Doktor něco nabízí, ale poptávající pacient ví tak akorát, že je mu blbě. Takže svobodný trh ve zdravotnictví ? Možná snad u kosmetická chirurgie, a jistě u další řady zákroků a služeb, ale obecně tu svobodný trh nevznikne. Vždy to bude nějaké pokřivené a regulované přiblížení ke skutečně svobodnému trhu.

Když se globálně přijme patřičný zákon s dakonickými pokutami, určitě se dá vytvořit podobný "trh" například s psími výkaly.

A na Janyšku se vykašlete, je to skutečně snadný terč, jak tuhle trefně napsal pan Hofman. Je to fanatik, který diskredituje jisté názorové spektrum. Zjednodušeně řečeno - neštěstí pravice.

K. Kužel 30.9.2011 6:25

Takové ekogaunery

zavřít do klece a za každý vydýchaný miligram CO2 deset ran holí.

M. Kosik 30.9.2011 5:10

Zajimave ?!

http://www.energybulletin.net/media/2011-09-29/blessed-350-paul-hawken-bill-mckibben-9811

http://audio.commonwealthclub.org/audio/podcast/cc_20110908_cl1_blessed350.mp3

J. Huml 30.9.2011 6:51

Re: Zajimave ?!

Pane Kosiku, Vas prispevek neni vubec zajimavy pro propagandu Vity Kremlika. Nevim kdo jeho grafomanii finanancuje, ale diky stylu verbalniho podani a slaboduche naplni Kremlikovych vyplodu nema zadny smysl diskutovat s timto pseudo-vedeckym paskvilem. Jiste, lide zcela neschopni posoudit dane verejne argumenty jasaji na Kremlikovymi prostoduchostmi, ale nastesti je jich uz opravdu malo, prestoze kvici jak vydesena zver zahnana do uzkych. Normalni, myslici lide jsou si vedomi toho, ze lidska cinnost definitivne ovlivnuje funkci planety, prestoze vsechna kriteria nejsou s naprostou zretelnosti vedecky prokazana. I ten nejjednodussi zivy organismus se snazi pochopit zmenu ve svem okoli, aby mohl prezit a prosperovat. Vita Kremlik se vsi vervou popira zretelny fakt, ze lidske pleme  musi pecovat o sve okoli podle svych nejlepsich danych schopnosti. Nastesti, lidska inteligence je zretelne uplne jinde a snazi se dospet k resenim potrebnym k vylepseni zivotniho prostredi. Vita Kremlik a jemu podobni jen plivou a plivou jeden nesmysl za druhym. V teto dobe, svetovy nazor a uprimna snaha nachazet reseni pritomnych problemu je zaneprazdnena spolupraci a neposloucha toto ubohe propagandisticke stekani. 

R. Tesařík 30.9.2011 8:08

Re: Zajimave ?!

vy jste velkej vůl.

A. Fritscher 30.9.2011 8:18

Re: Zajimave ?!

Souhlasím pane Tesaříku ...................... je to vůl a maniak kterému nic a nikdo "jeho" svatou zelenou pravdu nevyvrátí.

Bohužel existují i jiní s "nevyvratitelnou pravdou" tolik podobnou náboženskému DOGMATU, tudíž pravdě o které se nediskutuje ................ ale vysvětlete to janyškovi :o))

R. Tesařík 30.9.2011 9:06

Re: Zajimave ?!

pozor na omyl při podobnosti, že . hlína někdy vypadá jako howno a vovno zase jako jíl. Omyl je dost nepříjemný, bacha na to.

A. Fritscher 30.9.2011 10:40

Re: Zajimave ?!

To připouštím a na druhou stranu je z "hovna" někdy daleko víc užitku než z "hluché" hlíny. To vám potvrdí každej zahrádkář, kterej se snaží něco vytvořit ( vypěstovat )

E. Tocháček 30.9.2011 11:38

Re: Zajimave ?!

Poslyšte pane Huml, vy jste opravdu přesvědčený o tom že disponujete nějakou jinou, tou správnou  inteligencí ? Inteligencí, která vám zaručí "dospet k resenim potrebnym k vylepseni zivotniho prostredi" ?

A obávám se, že žádný živý organismus ani nenapadne aby se pokoušel "pochopit změnu ve svém okolí". Jediný organismus, který se snaží okolí pochopit a co je mnohem horší ve své pýše i manipulovat, je člověk.

Zkuste zavzpomínat kdo v nedaleké minulosti ( třeba minulé století ) byl také posednutý myšlenkou, že už ví kde je svět porouchaný a jak ho napravit...

Z. Rychlý 30.9.2011 13:44

Re: Zajimave ?!

Pane Humle, možná máte pravdu s tím pseudo-vědeckým paskvilem. Jen si nejsem jist, co  tím pseudovědeckým paskvilem máte konkrétně na mysli? Oteplování, nebo jeho popírání ? Mě přijde reakce pana Kremlíka na oteplovací paskvil docela rozumná. Zvlášť když vidím, jaký obrovský business alarmisté vyvolávají ! To má k bohulibé službě listvu hodně daleko.

T. Blecha 30.9.2011 14:45

Re: Zajimave ?!

Už jen to kolik miliard se točí v byznysu okolo globálního oteplování, vyvolává podezření. Chování alarmistů také moc důvěry nevyvolává. Kolikrát už byli alarmisté usvědčeni z podvodu a záměrného zamlčování informací a přesto spousta lidí těm jejich podvodům stále věří. Ti co tady tvrdili, že z globálního oteplování a boje proti němu už se stalo náboženství, mají pravdu. Alarmisté a "Ekoteroristé" už dosti velké části populace úplně vymyli mozky. S většinou lidí co té jejich propagandě uvěřili se vůbec nedá rozumně diskutovat. Prostě mají svoji pravdu a za každým důkazem proti jejich víře vidí jen úskoky ropné a uhelné lobby. Nejsem popírač globálního oteplování, ale na boj proti globálnímu oteplování bylo použito tolik peněz, že kdyby se použily k serióznímu výzkumu klimatu, tak mu rozumíme už dokonale a věděli bychom přesně na čem jsme.

Z. Rychlý 30.9.2011 15:01

Re: Zajimave ?!

Souhlasím, nicméně Váš závěr bych lehce poopravil. Tolik peněz na výzkum klimatu by ani nebylo potřeba - na seriózní výzkum by stačilo určitě mnohem méně, než obsahují transfery financující současný "boj" za teplé lidstvo. Ten větší díl mohl klidně dál zůstat zůstat v kapsách pracujících lidí, kteří to vše financují, a kteří přitom nejlépe vědí, co s nimi.

J. Vích 30.9.2011 1:45

tak to jsem zvědav jestli se ozve diskutér,známý to pan Rada

a co nám k tomuto článku, který jen shrnuje ověřená fakta, sdělí? Jaký ušlechtilý ideál, vědecký argument, či osparavedlnění bude použito?

J. Wagner 30.9.2011 2:02

Re: tak to jsem zvědav jestli se ozve diskutér,známý to pan Rada

Připadá mi, jako byste měl z pana Rady srandu. To byste ale neměl, to si tento zanícený misionář, věrozvěst té jediné správné ideologie skutečně, ale skutečně nezaslouží.

S. Netzer 30.9.2011 7:22

Re: tak to jsem zvědav jestli se ozve diskutér,známý to pan Rada

Tak, tak. Nejpřínosnější příspěvky pro diskusi zní "souhlas s článkem", nebo "souhlas, autore". Zvláště tehdy, jedná-li se o tak zásadní témata, jako jsou různá spiknutí alarmistů proti věrozvěstům té jediné správné ideologie na Psu.

R. Tesařík 30.9.2011 8:09

Re: tak to jsem zvědav jestli se ozve diskutér,známý to pan Rada

za věrozvěsta té jediné multikulti jste tu přece vy, paňčelko, že.

S. Netzer 30.9.2011 8:26

Re: tak to jsem zvědav jestli se ozve diskutér,známý to pan Rada

Kejháme, kejháme?

:-)))