28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
poiuyt 21.12.2009 8:54

Samozrejme.Irak ma velkou zasobu nafty

Afgan ne(Y)Rv

poiuyt 21.12.2009 8:55

Re: Samozrejme.Irak ma velkou zasobu nafty

zasobu ropy:-D

kocour 20.12.2009 18:18

co muze

bejt dulezitejsiho nes Iraq, gde je ropa, nebo Afganistan, pres kerej chtej tahat nejaky plinovy roury ?

SW 20.12.2009 22:52

Re: co muze

Už to nehul !

Sven Australan 19.12.2009 10:40

Irak je důležitý...

 Vy kluci levicoví, z historie si pamatující jen to, co říkal soudruh učitel, nebo politruk se snad dožijete (předpokládám, že jste ještě cucáci) doby, kdy bude prokázáno, že Saddam Hussein ty WMD (tedy zbraně hromadného ničení), i když nebyly oficielně nalezeny.  Možná, kdyby se naši SAS podívali "přez čáru" do Syrie, Geiger-Muller by  vrčel ! Ale nakonec, na Kurdy použil plyn a to je taky WMD !  Jestli Tony Blair šel s Jirkou mladším Bushem do války (volky-nevolky), budiž mu to připsáno k dobru, i když je to Socan (Labour). Asi je to v první řadě Angličan ! Ale to, Vy pomatenci z VUMLu, těžko pochopíte !  Sranda je nesmírná, když ted si ten :"Yes, we can !" převzal Nobelovku za Mír? - a poslal do Afghanistanu dalších 30tisíc vojáků (a vojákyn, abych byl politicky korektní aspon v terminologii, když už nejsem v názorech) Co Vybted na to ? NATO !!!!!

Sven Australan 19.12.2009 10:43

Re: Irak je důležitý...

  Oprava překlepu na konci :  Co Vy ted na to ?  NATO  !!!!!

vratislav II 19.12.2009 15:56

Re: Irak je důležitý...

souhlas.jedna z nekolika rezoluci OSN pozadovala na sadamovi aby ukazal.jak zneskodnil nebo znicil,pouzil ty sve ZHN.asi se stydel,ze je pouzil na kurdech,tak radsi zatloukal.tak jako zidi zatloukali 60 let jejich etnicky cleansing v rijnu 1948,v dobe primeri v galilee.a blair nechtel byt dalsim chamberlainem.myslim,ze kdyby sadam ale nelez do kuvajtu,tak jeste dnes drepi v bagdade.ale myslim tez,ze po vitezstvi,ktere muze pokakat jen incompetent mesijas,jsou i iracani po vetsine radsi bez nej.kurdi a sija urcite.cha,cha,cha!shalom!

Barry Goldwater 19.12.2009 19:53

Re: Irak je důležitý...

Tomu vašemu blábolu jsem moc nerozuměl, ale vytušil jsem, že píšete o jakémsi židovském entnickém čištění. Zde můžete být opravdu hrdý na to, že jste Čech. Židi se v tom čištění moc nepředvedli, protože v Izraeli je Palestinsů pořád jako máku. Nedostižným vzorem pro každou etnickou čistku tak zůstávají Češi a jejich 3,5 mil. bývalých spoluobčanů německé národnosti. Současný boj VK za zachování Benešových dektretů dokazuje, že Češi v etnickém čištění zůstávají na špici.

vratislav II 20.12.2009 21:37

Re: Irak je důležitý...

rad se vam to pokusim VYSVETLIT.jak je videt,asi jste v zivote neslysel o operacich DANNY a  HIRAM v palestine v roce 1948.a o masakrech v ramlu,galilee a v lebanone.ted se totiz odtajnuji data ze zasedani izraelske vlady a vychazeji na jevo osklive podrobnosti techto operaci a masakru.etnicke vycisteni uplne nevinne populace palestinskych rybaru z galilee-100 000.podrobnosti si muzete vygooglovat na operatin HIRAM,DANNY a new historians-izraeli web.ty " blaboly " jsou prevzane z jejich " blabolu " .na rozdil od sudetaku.ti se pricinili o rozbiti jedinne funkcni a prosperujici demokracie ve stredni evrope.po daru od nevila,to byli sudetaci,kteri odsunuli cechy a potom zabrali i zbytek csr.jeste pred tim si ODHLASOVALI prislusnost k reichu a to 98,2% hlasu.4.prosince 1938!hned potom je jich 500 000 dalo do NSDAP.po prohrane valce byli s 50kg odsunuti zpet do reichu.odsun schvalen na jalte a v postupimi.sudetaci odskodneni nemeckou vladou.na rozdil od palestincu z galilee,kterych se nikdo na nic neptal,o nicem nehlasovali.nikym nebyli odskodneni.naopak jejich zeme,ktera mela byt v budoucim palestinskem state a v dobe primeri jim byla UKRADENA,29.rijna jim bylo na hlavy vysypano 21 tun bomb,byli vrazdeni,znasilneni,oKRADENI a VYKOPANI z rozvalin svych sidel.100 000.ta ORIGINALNI VINA zidu v palestine.jak je videt,nejste dostatecne informovan na to,aby jste zde vedl coherent diskuzi.ucte se 3x.cha,cha,cha!shalom!

Tom 18.12.2009 23:45

Jsem z článku nepoznal, co je Klvaňa a co Blair

To by bylo zdrávo odlišit, IMO.

gnomon 18.12.2009 18:49

Autor zapoměl na bod d)

d) Západní Evropa a USA se musela nějak dostat k irácké ropě a prolomit hospodářské embargo. Jediným řešením byl vojenský zásah.

     Ještě by mě zajímalo, zda byla konečně Iráku vyhlášena válka nebo se stále jedná o  NATO a americký terorismus?

68 18.12.2009 18:54

Re: Autor zapoměl na bod d)

Ta válka má být vyhlášena už od 1. ledna, tedy během několika dnů.  Zdál jste se být informovanější.

gnomon 18.12.2009 19:01

Re: Autor zapoměl na bod d)

Fakt o tom nic nevím. Budou potom mít zajatí Iráčani statut válečných zajatců a ostudnou věznici na Kubě zruší.

68 18.12.2009 19:53

Re: Autor zapoměl na bod d)

No, na Kubě nějaká věznice je, ale ostudná, pokud vím, je především tím, že to v ní všichni věznové zatím přežili a snad prý mají dokonce všichni chovanci odjet za lepším až do Ameriky.

karlos 18.12.2009 23:27

Re: Autor zapoměl na bod d)

Jak vidno tak jste úplný laik,jinač budete vědět,že na kubě nebyli Iračane,ale zločinci z al kaidy.

SW 18.12.2009 19:18

Re: Autor zapoměl na bod d)

Zdání klame.

Barry Goldwater 18.12.2009 19:26

Re: Autor zapoměl na bod d)

Válku zahájil Saddám obsazením Kuvajtu. Po osvobození Kuvajtu Spojenci (zdaleka ne pouze USA nebo NATO) nebyl Irák obsazen a bylo s ním uzavřeno podmínečné příměří. Po neustálém několikaletém porušování podmínek příměří byla vojenská činnost obnovena a Sadám svržen.

Podobný stav například existuje mezi Izraelem a např. Sýrií. Pokud dojde k útoku některé z těctho zemí na druhou, nejde o nevyhlášenou váku ale o obnovení bojů. 

gnomon 18.12.2009 22:34

Re: Autor zapoměl na bod d)

Ná záběrech vězňů z  amerického vězení na Kubě uváděných v ČT ale nebylo patrné že mají režim vojenských vězňů. Je obvyklé, že zajatí vojáci chodí v řetězech a ve vězeňských oblecích?

68 18.12.2009 22:39

Re: Autor zapoměl na bod d)

Nechejme toho. Vy zajatej "vojáku".

karlos 18.12.2009 23:29

Re: Autor zapoměl na bod d)

Jste zajatý svou hlouposti

Fafa 18.12.2009 23:40

Gnomone

a co Vy predstavujete pod takym pojmom vojak? ;-)

68 18.12.2009 17:58

Kdyby si všichni pozorně přečetli a promysleli to,

co všechno už zde na foru napsala Kalamajka Mik, nebylo by dalších argumentů, bylo by po diskusi, bylo by jasno. Lidi holt nečtou!

Jenda 18.12.2009 19:30

Re: Kdyby si všichni pozorně přečetli a promysleli to,

souhlas. Kdyby si vsichni pozorne precetli a promysleli to co zde na foru napsalo Kalamajka, dosli by k nazoru, ze jakekoli vysvetlovani je zbytecne.

kocour 18.12.2009 17:52

Iraq je dulezitejsi nez Afganistan

Samozrejme, soudruzi. For the time being. Je tam ropa.

Jana 18.12.2009 17:35

Kalamajko

vcera tu nekdo nazval mistni posadku "huntingtonsti talibove". Presne! Stejne slepa fanaticka verbez. A to ty Taliby mozna zkroti aspon hrozba Alahovym hnevem, ale tuhle luzu zkroti leda smrt! :-(

Oženil se kominík 18.12.2009 17:22

Oženil se kominík

Kalamajka Mike má asi spoustu volného času. Jsi kamaráde nezaměstnaný? Udělal bys líp, kdyby sis místo žvanění na Psu hledal práci!

tomas 18.12.2009 15:25

to snad ne

dneska jste me dostal,nejvice bodem c) a pak jeste chvalou na G.W.B

chtel jsem vykrast banku a je politovanihodne ze jsem nemel samopal.

tak jsem to pochopil

ivan.elv 18.12.2009 16:40

Re: to snad ne

Válka v Iraku byla správným rozhodnutím. Chybou bylo jen to, že nebyla dovedena do vítězného konce již o 10 let dříve, po okupaci Kuvaitu Irakem.

:) 18.12.2009 15:18

Velmi dobry rozbor situace

diskuteri se ocividne pletou, protoze jim staci jakakoliv zaminka ke zpusteni blitkostroje

ale podobnych analyz je u ns treba jako sul, protoze Cechum ocividne chybi informace a jsou ovlivneni a zmanipulovani vnitropolitickymi ciniteli

a pak ze reklama neucnkuje. staci se podivat na diskuze pdo clanky, ktere se vyjadruji k USA a k Rusku.

Najedne strane bezpodminecna kritika USA na strane druhe omlouvani a obhajovaní totalitniho Ruska. Ci je toto asi zajem co?

Kalamajka Mike 18.12.2009 15:35

No to je zase blábol.

Naopak zde diskuteři ukazují, že Klvaňa a jemu podobní placení agitátoři jsou naprosto neúčinní, protože si každý snadno najde relevantní informace na internetu.