28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Až do hořkého konce (6)

Švédský občan žije ve víře, že švédské archivní materiály jsou ty nejlepší a nejúplnější na světě, stejně jako že švédská morálka je nejlepší na světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 21.2.2020 18:50

Lidi je zle, stále to opakuji. Nemůžeme se jen rozčilovat na internetu ! Já jsem se poprvé v životě stal členem nějaké strany a sice Trikolory. Pro rýpaly : Neexistuje 100% ideální strana, protože jí tvoří jen lidé se všemi svými negativy. Ale nebezpečí, které nám hrozí je jasné : Zánik evropské civilizace. Je jen otázka, zda se podrobíme nebo budeme něco dělat. To, že dnes máme dobře by právě měl být důvod, abychom svou kulturu a civilizaci bránili. Především tím, že se budeme angažovat proti šílené levici a vítačům a multikulturalistům, genderistům. A že budeme volit pouze strany, které tohle mají v programu !

J. Jirka 21.2.2020 19:44

Jakmile se Trikolóra (nebo libovolná jiná malá strana) dostane do Sněmovny, tak šílená levice, vítači, multikulturalisti a genderisti bude to úplně poslední, co její členy bude zajímat, protože ani prachy od těch výše uvedených nesmrdí, natožpak jiné, náhle tak snadno dostupné...

P. Aron 21.2.2020 21:19

Václav Klaus i Zuzka Majerová ve sněmovně jsou a mohli mít pohodlný život, kdyby drželi ústa a krok. Nevím proč máte takovou potřebu dopředu někoho shazovat ? Co navrhujete ? Sedět se založenýma rukama ?

Znáte program Trikolory ?

J. Jirka 21.2.2020 22:13

Václav Klaus i Zuzka Majerová už pohodlný život mají a ústa a krok nedrželi jen proto, aby ho měli ještě pohodlnější.

Program Trikolóry znám podrobně a proto je mi jasné, že jen hlupák může uvěřit, že by s něj dokázali (a hlavně chtěli) splnit třeba jen malou část.

J. Kanioková 21.2.2020 14:21

Díky pane autore..

Každá čtvrtá švédská obec vyrostla z imigrace - https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/ostra-goinge-har-vuxit-med-utrikes-fodda

V letech 2000 až 2018 vzrostla populace Švédska o více než 1,3 milionu lidí. Z 290 obcí v zemi se počet 103 obcí snížil, zatímco 187 obcí rostlo

Více než půl milionu Švédů opustilo Švédsko -- https://www.friatider.se/660000-svenskar-har-l-mnat-sverige

Norská bývalá ministrině: „Švédsko je mimo kontrolu“ - https://www.friatider.se/norska-ex-ministern-sverige-ar-utom-kontroll

P. Aron 21.2.2020 13:44

Šílené Německo :

Trestné má být mimo jiné vyjadřování souhlasu se závažnými trestnými činy

Co mi to jen připomíná ?

https://echo24.cz/a/SsLbX/socialni-site-budou-muset-v-nemecku-hlasit-nevhodne-komentare-policii-vcetne-ip-adresy?fbclid=IwAR3DOl7kunOeKxCUkUqF9-yIcrBqBvZmi2JpEtD70RrhJxI5rNk1spxooJk

P. Aron 21.2.2020 12:33

Co z toho vyplývá pro nás ?

Že volitelné jsou u nás jen dvě strany : Trikolora a SPD !

P. Staronový 21.2.2020 13:19

SPD zaručeně ne, s Trikolorou ještě uvidím, ale zatím spíš také ne.

Nehodlám léčit záděru u nehtu utnutím prstu.

R. Langer 21.2.2020 13:29

Hm, a koho tedy z toho zbytku chcete volit? Nebo k volbám nepůjdete? ;-)

P. Grigar 21.2.2020 14:02

..pacient váhal nad nabízenými možnostmi léčby tak dlouho, až mu nebylo pomoci.

R.I.P.

J. Anděl 21.2.2020 18:45

Tohle je moc těžká otázka. Vidím tohle podobně jako pan Prokop, příklad s prstem se mi líbí...

Já osobně mám dlouhodobě strategii, že volím ty, kteří nejsou jednoznačnou favoriti (i pro antipatie k Babišovi :-) ) a podle mě se hodí do toho koktejlu,i když ne ve všem (možná i zdaleka) mi vyhovují.

Poslední dobou se tam tak nějak vejde ODS nebo KDU.

Nic moc, ale mně by přišlo škoda, kdyby vypadli že hry.

Na okraj: SPD nebo Trikolóra taky patří do koktejlu. Ale ti mají své voliče a mě nepotřebují. A já bych se obával stavu, kdy by třeba SPD mělo 20 procent. U trikolory nevím.

P. Aron 21.2.2020 13:43

Já jsem členem Trikolory a snažím se být aktivní a něco změnit a není to jen otázka migrace ale i celková jako je podpora živnostníků a spousta dalších věcí.

P. Götze 21.2.2020 13:45

Ono je nutno vychazet z toho, ze ani SPD ani Trikolora nevyhraje ze by mela premiera, ale staci, aby mohli byt u sestaveni vlady. Extremy se v ramci koalice ohladi a zustane rozumny kompromis. Tady jde pouze o to, aby Babis mel partnera pro sestaveni vlady, protoze pokud se neco nezmeni, pak bez Babise to stejne nepujde.

V. Kain 21.2.2020 14:07

Jiné strany které by stálo za to volit tady nejsou.Bohužel.

P. Aron 21.2.2020 12:27

Upřímně, jediné řešení je odtrhnout se politicky od celého Západu i za cenu přechodného zhoršení životní úrovně. Protože jde už o přežití naší civilizace.

J. Jirka 21.2.2020 19:49

Předpokládám, že vy byste na to přechodné zhoršení životní úrovně osobně dohlížel, aby někdo náhodou nešvindloval.

P. Adámek 21.2.2020 11:53

Jenom bych poznamenal, že i u nás se konstatuje, že se v dějepise věnuje příliš mnoho času například starověkému Egyptu a pak není čas na to, solidně probrat dějiny 20. století ve světě a u nás. Takže to o snaze umlčet antické filosofy by bral hodně "cum grano salis", abych zůstal u té antiky.

Jo a Gustav Vasa se psal s V, ne s W.

P. Grigar 21.2.2020 12:20

..používá se obojí. Nepodstatný detail..

P. Adámek 21.2.2020 13:37

Já jsem se o Gustavu Vasovi prosím učil ve švédské škole. Jestli se ve světě používá Wasa, podobně jako se Stig Larsson přejmenoval na Stiega, ačkoliv to švédské jméno je Stig, to je samozřejmě možné. Ale od znalce švédských poměrů bych očekával "V".

P. Grigar 21.2.2020 14:05

..ti, kdo se jen trochu orientují v historii, si poradí v obou případech. Obsah je důležitější než forma.

J. Dlouhy 21.2.2020 17:23

Ve stare svedstine se mnohem vic pouzivalo W misto V. Takze oboji je mozne.

https://www.yumpu.com/sv/document/view/19926303/wasa-gymnasiums-bibliotek-1844-1852-ohmans-antikvariat

P. Aron 21.2.2020 12:23

Přiznám se, že "myšlenkové" pochody

lidí jako jste vy jsou mi naprostou záhadou. Nevím, zda žijete v nějakém paralelním světě a nevidíte realitu, kdy je celá západní Evropa čím dál tím více ovládána novou levicí, která začíná být horší než komunisté. Za jejich vlády u nás jsme si stěžovali na nesvobodu ale výuku antické historie na základních školách nerušili. Navíc jste asi nečetl článek celý, protože není jen o výuce antické historie. Vy budete asi něco podobného jako hlavní hrdina Houllebecqova Podvolení. Považovat destrukci západní civilizace za zrnko soli, to může říci opravdu jen naprosto slepý člověk.

P. Grigar 21.2.2020 12:34

..v té knize je důležitá myšlenka: podvolují se jen slabí.

J. Jurax 21.2.2020 12:40

Ano.

A EU je v tomto punktu slabá - hlavně její zamuslimené staré země tzv. Západu.

P. Aron 21.2.2020 12:52

Ano, souhlas. Ale ti slabí a ti co nenávidí vlastní civilizaci v současných elitách převládají. Plus ti co to dělají pro peníze a kariéru.

Skvělá je nová kniha Vlastimila Vondrušky : Kronika zániku Evropy.

Pan Vondruška už je i tak na indexu progresivistů a levičáků všech druhé, tak v této knize si už nebral servítky. A pochopitelně jako vše od něj je kniha velmi čtivá :

https://www.knihydobrovsky.cz/kronika-zaniku-evropy-164627636

P. Grigar 21.2.2020 14:08

"Uč se na chybách druhých, míň to bolí a je to levnější." © naše babi

P. Grigar 21.2.2020 11:37

Švédsko čekají ještě zajímavější časy. Z celkovém poču obyvatel cca. 10 milionů tvoří muslimové 10%. Po odečtení cca.2 milionů osob do 19 let věku, bude účast muslimské strany ve volbách zajímavou ukázkou možností této komunity. Už v roce 2015 švédská policie konstatovala, že ztratila možnost kontroly nad 55 oblastmi s čistě muslimským osídlením. Nikde jsem nanalezl zmínku, že by ztratila kontrolu nad nějakou oblastí s osídlením etnickými Švédy. Z toho vyplývají dvě možnosti:

- nad domácím obyvatelstvem kontrolu mají.

anebo

- žádná taková etnicky čistá oblast už ve Švédsku neexistuje.

Tož to su klidný! © Bohuš Stejskal

L. Severa 21.2.2020 9:29

Otázkou je, zda je Švédsko již ztraceno. Je vliv přistěhovalců natolik velký, že v nejbližším období, při zmoudření občanů, není možný zvrat? Ono to vlastně platí pro více zemí a jestliže je na nápravu pozdě, tak je možná i naše budoucnost pochmurná.

P. Staronový 21.2.2020 9:40

Návrat k původnímu stavu je nemožný, protože připrchlíky není možno vyhnat, mnohdy ani není kam. Jediný možný zvrat by byl zvrat v chování, to je důsledný dohled na to, aby se všichni chovali dle zákonů. Což ovšem naráží na tendence každého státu, využít represivní opatření proti kverulantům a zločince, zvláště pak organizované, raději obcházet.

Je to v lidech, ti si na svých zastupitelích musí vynutit to, co si většinově přejí.

P. Grigar 21.2.2020 12:21

..dokud tvoří většinu.