Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
J75i36n80d36ř10i27c50h 95A91n49d33ě12l
Indové se zatím projevují jako pragmatiční asijští obchodníci. A koneckonců, podobně se chovají i západní korporace. Tím myslím, že se v nabídce přizpůsobují očekávání zákazníka. Tak, jako jsou západní firmy ochotné mít duhové logo v Evropě a USA, zatímco neduhové v zemích islámu, podobně Indům nedělá problém udělat inkluzivní reklamu na Jaguára, když si myslí, že to západní zákazník ocení.
Kulturní vliv Indie je u nás relativně slabý, a to navzdory její relativně velké popularitě v ezovlně devadesátých let (viz krásný dokument od Chauna se Čtvrtníčkem).
To mnohem větší kulturní zásek má v poslední době třeba Jižní Korea.
Ale neplatí to absolutně a třeba v hudebním okénku uvedený Bloodywood má slušnou fanouškovskou základnu i v Čechách a sám se chystám na koncert. Ale málo platné, s koncerty K-popových hvězd se to srovnat zatím nedá (pro mě jako posluchače Bloodywoodu naštěstí).
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz