5.8.2020 | Svátek má Kristián


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Máca 5.7.2020 23:46

Pavel Kysilka se jako šéf České spořitelny spolčil s TOP 09 (Drábek, Kalousek, Šiška) na vydávání sKaret. Kupodivu za neoprávněné přebírání osobních dat zatím potrestán nebyl on ani Česká spořitelna. Vydávání sKaret, tj. administrativní práci pro cizí subjekt, žádná banka v ČR dělat nesměla a nesmí. Heslo "sKarta" na české wikipedii je snůškou lží a nepravd. Kartu sociálních systémů měl podle zákona o Úřadu práce vydávat Úřad práce ČR, a to vždy jako veřejnou listinu .

J. Johnssonn 5.7.2020 18:41

Nic jiného než brnkání na závistivou strunu maločechů. Připomíná mi to projev Milouše Jakeše na téma Hanka Z.: Kdo z nás to má!!!

Ubohost, nic víc, jsou to drobné.

P. Han 5.7.2020 21:03

Moje babička, která přežila dvě světové války a několik desítek let komunistů, říkávala "drž groš, aby zlatý neutekl". Také říkala "peníze dělají peníze a dluhy dluhy".

Tolik k hospodaření ČT v době poklesu, kdy by se všichni měli snažit spíše šetřit.

V. Kain 5.7.2020 23:30

Johnssonn.Jsi blb vyššího kalibru.V Pražské plynárenské si 4 vedoucí manažeři odhlasovali z tantiém divident odměnu 16 milionů.To také asi bude útok na závistivost.

V. Svoboda 5.7.2020 13:07

No pane režisére z ČT. Teď si představte, že generální ředitel státních Českých drah má ročně 15 milionů, šéf státní České pošty jen 8 milionů a co teprve šéf ČEZ. A první německý ředitel RWE má podobný plat jenže v eurech. To by jste závistí snad pukl.;-D

M. Moravcová 5.7.2020 16:35

A co to má společného s Dvořákem? ČT jen vykrádá archivy a prezentuje názory svých redaktorů.

F. Doušek 4.7.2020 10:24

Jó, autore, srovnejte i s jinými obory - třeba Škodou Auto MB. A každoročními tahanicemi tamních odborů o další a další nyvýšení platů. Tam je ten průměrný plat také takový. A pak se podívejte na ceníky škodovek, a zjistíte, že často jejich vozy převyšují ceny renomovaných automobilek.

Nicméně, vyčítat GŘ ČT, že Radou nabízený plat neodmítl, je chucpe.

J. Hajský 4.7.2020 14:57

Tak za prvé: Škoda Auto MB je veřejnoprávní podnik? Musí Škodě Auto MB každý kdo jezdí v autě jakékoli značky platit koncesionářské poplatky?

Za druhé: Nicméně vyčítat Babišovi, že jeho podniky (t.č. ve svěřeneckém fondu) neodmítají dotace, které jsou jim nabízeny ,je chucpe.