18.4.2024 | Svátek má Valérie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel 12.6.2006 22:30

Toto dělení by mohlo být jednoduché.

Ostravsko připojit k Bělorusku.

Jaka 12.6.2006 23:04

Kšššššššššššššššššššššššccc, fuj !!!

J.B.Marconi 12.6.2006 18:11

Povolební úprava zákona o financování stran.

strany mají nárok na vyplacení státního příspěvku za hlasy voličů až po úspěšném jmenování vlády. V případě vyslovení nedůvěry vládě vrací všechny parlamentní strany časově úměrný přeplatek který jim byl proti řádnému vololebního termínu vyplacen. ;-O

Erik 12.6.2006 17:56

Pokud by nekdo mel karticky obe, tak by platil dane 2x,

do kazdeho systemu zvlast. Pokud by se chtel jedne z nich vzdat, tak by zaplatil pomernou castku dluhu za obdobi vladnuti dane barvy. Barevne karticky by slouzily jako kreditni karty.

Tomas 12.6.2006 17:55

Tento systém jednoznačně podporuji...

Stát by mohl fungovat stejně jako pojišťovny - systém zaregistruj se a plať. 90% kompetencí státu lze takto spravovat nabrosto bez problémů. Na těch zbývajících 10% postačí malý parlamentík, který se postará o zahraniční vztahy, státní policii a armádu... A samozřejmě prezident - ten by mohl rotovat systémem: letos náš, napřesrok váš.

Odpadly by také volby, každý by se prostě odhlásil u růžových a přihlásil k modrým nebo naopak, kdykoli by se mu zachtělo. Strany by slibovaly bonusy za přestup, skoro žádné daně a správu efektivní jak u malého eseročka. Prostě žůžo.

mh od Labe 12.6.2006 16:14

Už jste dlouho v germánském prostředí.

A je to vidět podle jednoho Vašeho příspěvku i na postoji Vašich dětí, které ani s Vámi nechtějí komunikovat česky.

Největší středoevropský sukces posledních let bylo samozřejmě úspěšné dělení slepence zvaného Československo na dva, sice stále poněkud slepené, ale přesto logičtější státy.

Je to samozřejmě postoj obyvatel germánských států. Setkal jsem se tam s velkým zadostiučiněním s rozdělení Československa. Dokonce při jugoslávském konfliktu, kdy Německo vyzbrojilo a vycvičilo chorvatskou nacionalistickou armádu, aby ty Srby konečně zahnala ze Srbské Krajiny (Kninj) do moře, zazpíval chorvatský pěvec píseň "Chvala, Nemačka". Ano germánům se to moc líbilo. A jak čtu i monarchistům také. Vždyť ta němčina je tak krásná. Hlavně to "loss, loss, du Schweinehund". Děkuji pěkně. Můj děda by se v hrobě obracel. >-

Albert 12.6.2006 22:19

Re: Už jste dlouho v germánském prostředí.

Mam Slovaky rad, zvlaste zenskeho pohlavi, ale nevidim sebemensi duvod, proc by deleni melo byt necim negativnim. Nebo jste taky jeden z tech, co mi nadavali za clanek o Benesovi? Tam jsem pouze citoval, co rikali v ceske televizi, a hned jsem byl zatrpklym komentatorum za germana. Ja jsem tp JAAKEKOLIV deleni. Hlasoval bych i pro odtrzeni Salzburska od Rakouska. Napadlo by vas nekdy spojit se se sousedni rodinou, je aby vas bylo vic? Masaryk si CSR musel vymyslet, protoze jen Cesko samo bylo prilis male, nez aby s nim ukecal Wilsona a jeho partu...   Ale to uz jsme tady propirali.

Muj otec, velmi vzdelany a rozumny clovek, deleni CSR ostatne taky obrecel. Asi mu to pripominalo rok 1938, a tak jsem to nekomentoval.

 

Albert 12.6.2006 22:21

Re: Re: Už jste dlouho v germánském prostředí.

Jsem pro JAKEKOLIV deleni... koukam pri psani na fotbal a podle toho to vypada.

uriahheep 13.6.2006 10:00

Re: Re: Re: Už jste dlouho v germánském prostředí.

Milý Alberte,

zdravím do Salzburgu, ale musím si rejpnout.! Jak koukáte na fotbal?? Je o Vás známo, že TV (tak, jako já) nemáte a na DVD koukáte na computeru se sluchátky (kvůlivá sousedce). ;-)Abych tu politickou debatu trochu odlehčil. A napište zase něco pěkného o filmech či muzice.R^

Albert 13.6.2006 22:00

Re: Re: Re: Re: Už jste dlouho v germánském prostředí.

Jo, uriasi, musim te zklamat, TV uz mam od vanoc a divam se na ORF 1, vcera se synem, rvali jsme radosti. Vetsi syn byl na namesti, s pivem v ruce u velke projekce. Privezl jsem mu na to extra bednu Staropramenu. On je jedinej z rodiny narozenej v opravdovejch Cechach (Jindr. Hradec) a je na to hrozne hrdej. Ostatni jsme Brnaci a Salzburcani...

jura-p 12.6.2006 15:24

No jo, ty se toho Moravského nezbavíš ani v Solnohradu.

A přitom nési z Moravy, ale si z Brna. Z Moravy só loňťáci.

jura-p 12.6.2006 15:19

Alberte, a to nemluvím o tom, že Angličani nechali v soutěži krále Artuše.

U toho se ví, že byl bájný, ale není jisté, že žil v Anglii. Bretaň je také horký favorit. To už jsme mohlí volít franckého kupce a "našeho" vladaře Sáma s Vogastiburgem, který klidně mohl ležet i na Moravě i v Čechách i na Slovensku či v Rakousích.

J. Mach 12.6.2006 13:46

Souhlas!

Báječně napsáno a vtipné.

Eurorealista 12.6.2006 13:31

Zase blábol

Má cenu na toto reachovat? Není to ani vtipné, ani satirické.

* 12.6.2006 15:45

Teď jde jen o to, na které straně je chyba,

jestli na straně vysílače či příjímače

jura-p 12.6.2006 13:26

Není třeba nikoho podporovat.

Stačí, aby ve chvíli hlasování někdo musel někam nutně odskočit. Až tak je to.

jura-p 12.6.2006 13:14

Nedělejte nám tady z ideologického sporu spor regionální.

To by se mohlo stát to, co se stalo kdysi v Německu. Tam se také socialismus internacionální změnil na socialismus nacionální. Nešahejte nám na vznešené a zatím neprosazené myšlenky evropské - to je volný pohyb osob.

Hergot, proč by lidi nemohli mít dva systémy na jednom území. Už teď mají různá auta. A nevzniká s tím žádný přehnaný zmatek. Někteří jezdí na benzín, jiní na naftu. A neplatí stejně. Tak proč by někteří nemohli mít socialistickou totalitu a jiní liberální stát. Každý by měl život takový, jaký by si vybral a pak by za něj platil. Když si koupím traktůrek se společnou kolejí, tak do něj prostě nemůžu lít svobodně benzín. Vážnou námitkou bylo to, že někteří by měli kartičky obě.

Ano, to se může přihodit. Když v osmdesátých letech nazelenalí a socialisticky regulativní radní v Aténách přišli s řešením zácp automobily tím, že v liché dny budou jezdit auta s lichým číslem a v sudé auta se sudým, dosáhli během dvou měsíců toho, že se v Aténách nedalo jezdit už vůbec, protože tam bylo dvakrát tolik aut. A kdyby se dalo jezdit, tak nebylo kde zastavit, protože všude stála ta auta, co dnes jezdit nemohla.

Na druhé straně jsou tyto debaty velmi potřebné, protože zjistíme, kteří přispivatelé jsou už natolik rozbojovaní, že vidí rudě a takovými jemnostmi, jako že si někdo dělá srandu, se ve svém boji nenechají zdržovat.

Tuto myšlenku je třeba rozpracovat. Uvědomte si, že Jára Cimrman byl ze soutěže vyloučen pod průhlednou záminkou, že není historický. A vyhrál Karel čtvrtý a pořadatelům na něm nevadila ani tak závažná vada, jako že žil tak dávno, že se od nikdy lišil jen o pár let. Kdyby žil o deset patnáct generací dřív, byl by tak historický, jako Přemysl, kněžna Libuše a Šemík. A Čechem taky úplně nebyl. Nevidím důvod, proč bychom neměli socialismus jako alternativní volbu pro ty, co si v něm žít přejí. Normálka multikultipolitika, přece. Nepovažujme tyto lidi jen pro tuto vadu za méněcenné, někdy za to ani nemohou, byli v tom vychování.

Albert 12.6.2006 14:12

Re: Nedělejte nám tady z ideologického sporu spor regionální.

Uklouzla mi chyba, která kvalifikovanému demagogovi uklouznout nemá. Když prodavač aut řekne zájemci, toto auto je úžasně bezpečné, a v případě havárie vás dokonale ochrání, slyší zájemcejen slovo "havárie" a takové auto prostě nekoupí. Že já blbec jsem se o té Moravě zmiňoval.

Ostatně neexistence Cimrmana je jen odrazem slavného dialogu ze světové literatury, cituji ovšem nepřesně, protože zpaměti: Existuje skutečně velký Bratr? Tak jako existuji třeba já? .... Vy neexistujete!

I.L. 12.6.2006 15:24

Re: Nedělejte nám tady z ideologického sporu spor regionální.

To je docela zajimava myslenka. Zavedly by se i dva druhy obcanskych prukazu - modry a oranzovy. Od toho by se odvijelo ostatni, dva paralelni, konkurujici si systemy skolstvi a zdravotnictvi, silnice tedy dvoje asi ne, ale nektere by mohly

byt jen oranzove a jine modre. Cili s tou koexistenci prip. oddelenim by vznikly vselijake problemy :-)

Pak by ale prisel Bursik, ze chce vsechno

jeste oddelene pro zelene.

Zdena 12.6.2006 13:04

Na Slovensku je opravdu prosperita

Na Slovensku, jak praví pan pisatel, je skutečně prosperita, stačí se podívat do Čadce, na Kysúcko nebo na Spišsko. Bože chraň nás před takovou prosperitou. Nebo Slovensko je jenom Bratislava, tak jak si mnozí Pražáci myslí, že Česko je jenom Praha? Zdena z Ostravy

Jouda ze Lhoty 12.6.2006 15:54

Re: Na Slovensku je opravdu prosperita

Je, ale prumer jim kazi 0,5 mil. cikanu na 5 mil. lidi celkem. Ale to je jina otazka nez se tady resi.

* 12.6.2006 16:13

Probůh Zdeno,

vždyť oba ty kraje byly vždy nejchudší. A zkuste se pečlivě podívat na české kraje, kde byla vždy prosperita největší. I tam je dnes životní úroveň nic moc, tak jak by mohlo prosperovat území, kde skoro není co nabídnout? Zlepšování živ. úrovně zase začíná od míst, která jsou astraktivní, tedy centra. Teprve až když je konkurence natolik nepříjemná, pak si troufají podnikatelé zřizovat firmy i na vzdálenějším místě. Takže nejdřív centra a teprve pomalu se to začíná rozšiřovat.

To jen za "socíku" se veškeré podnikání znárodnilo a z prosperujících firem se zisky přesouvaly na podporu firem třebas i na Kysúcko. Navíc odtud obrovské počty mužských dojížděli denně na Ostravsko. Bylo tu hodně těžkého průmyslu a proto se tu uživili i Kysúčané. Dnes tu ten průmysl není ani pro místní a ještě dlouho nebude. No a Kysúcko - nezlobte se, ale kdo by tam dnes někdo začal podnikat, za chvíli zkrachuje! Jsou tam několikanásobě horší podmínky k podnikání. Takoví sebevrazi už asi nejsou.

Věřte, že to nepíšu ve zlém, mám tam sestru. Prostě ekonomika je neúprosná, už nikdy nepůjde práce za pracovníky, už navždy to bude naopak. Prosperující firmy se už nenechají tak sprostě okrádat. Potřebují své zisky na své investice, na to, aby jejich firma mohla obstát v konkurenci. TAkže neoviňujte Dzurindu ani Mikloše, a připravte se na obrovské zklamání z Fica. Je to jen slibotechna jako Paroubek. Jenže ekonomika je tak neúprosná a stát už nikdy nezřídí žádné pracovní místo! Jedině podnikatel, nebo akciovka a je zcelaq jedno, jaký to bude mít název, jediné co je, že si musí na svůj provoz vydělat sama.

Takže Kysúčani a i další marně spoléhaní na stát, Fico lže. Stát měl kdysi na dotování takových ztrátových firem peníze, o které okrádal jiné firmy. To už nikdy nebude. A s Ficem už tuplem ne.

RZ 12.6.2006 13:03

A jsme tam, kde jsme být nechtěli

Čechy vs. Morava - o tom přece pan Salický nepíše. Ajen na okraj - sečteme-li ODS+KDU-ČSL, pak to vyjde trochu jinak...

VLK 12.6.2006 16:05

Re: A jsme tam, kde jsme být nechtěli

Plne souhlasim. Secetl jsem si ale mandaty a porad mi vychazi ta Morava oranzovejsi. Nebo spis rudejsi. I kdyz odectu od Cech Prahu. Ale to jsem scital mandaty - jeste muze byt pes v te prepocitavaci metode. Pro vypocet podle skutecneho poctu odevzdanych hlasu jsem nenasel podklady. Myslim, ze Cechy obecne nejsou pravicovejsi o vic nez o chlup.

* 12.6.2006 16:27

Vlku,

http://www.volby.cz/pls/ps2006/ps2?xjazyk=CZ&xkraj=0

Pepa Jetel 12.6.2006 12:45

Jak je to jednoduché

Pravicové = dobré, levicové = špatné, čtyři nohy = dobré, dvě nohy = špatné...

jura-p 12.6.2006 13:22

Re: Jak je to jednoduché

Pepo Jeteli. Je načase si tu Zvířecí farmu přečíst. Třeba by se to mohlo hodit, když byste z ní chtěl citovat.

Pepa Jetel 12.6.2006 14:56

Re: Re: Jak je to jednoduché

Viděl jsem film. A Vy?

jura-p 12.6.2006 15:25

Re: Re: Re: Jak je to jednoduché

O mě nejde, já necituji.

třetí 12.6.2006 11:12

Pane Salický,

tuto myšlenku jsem, v obměněné formě, nabídl již minulý týden. Viděl bych to ale reálněji než vy. Nechť si  pravice založí svoji Republiku Pražskou. Tam je již nyní jejich bašta, mají tam nejvyšší platy, nejvíc turistů, prezidenta, prostě pravicový ráj. Zbytek pravověrných se tam přeci může kdykoli přestěhovat. Normální ČR by pak mohla mít své hlavní město třeba v Brně. Na rozdíl od Vás to ale myslím vážně. Dokonce jsem se s touto geniální konstrukcí obrátil na organizátory pravidelných demonstrací u koně, nechť tu PR ( Pražskou republiku) vyhlásí právě tam. U sv. Václava a jdou to hned sdělit na Hrad a primátorovi, ze kterého je tímto premiér. My z provincií, z jejichž daní ta zprofanovaná Praha tyje, bychom vám to jistě odsouhlasili.