2.10.2023 | Svátek má Olívie, Oliver


Diskuse k článku

VOLBY: Nerudová versus Pavel – hlavně si nikoho nerozhněvat!

Duel Danuše Nerudové a Petra Pavla na Primě se nevyznačoval žádnou nudou, o které někteří komentátoři píší. Spíše byl opatrným našlapováním mezi vejci – nikoho zbytečně nedráždit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Polehla 13.1.2023 18:31

Nebýt covidu tak měl Babiš poslední 3 rozpočty přebytkové a začal by, jako 1. dluh snižovat. A buďte si jist, že počítat umím!

L. Novák 13.1.2023 17:50

Samozřejmě, idiotovi to nic neříká, protože si neumí vyčíslit procenta a absolutní výši částky placené za úroky z půjčky, která zatěžuje státní rozpočet...Rv!!

D. Laurencikova 13.1.2023 17:45

Karel Kryl byl velmi vnimavy a inteligentni clovek. Ten uz by mel davno slozenych tucet pisni proti globalistum, bruselskym komunistum a valecnym stvacum, jako jste vy. Karla Kryla je opravdu skoda.

D. Laurencikova 13.1.2023 17:41

Mate snad strach o svuj bechyrek?:-)

D. Laurencikova 13.1.2023 17:39

R^R^

D. Laurencikova 13.1.2023 17:38

Naprosto presne. To by si meli precist hlavne ti, kteri sem porad tahaji Chamberlaina a Daladiera a voli Pavla, ktery udela pro vlastni karieru cokoliv v domneni, ze se jedna o hrdinu, nebo tu neuveritelne hloupou pani, ktera udela cokoliv, protoze nechape nacisto nic.

P. Čech 13.1.2023 17:29

Tady s Vámi souhlasím. Obecně totiž platí, že nikdo nemůže někomu vyhovovat 100procentně. Volby jsou víceméně menším zlem vždy i samy o sobě. Demokratické jsou ovšem jen volby přímé a to proto, že jejich výsledkem je vždy vítězství vůle většiny občanů. Jakýkoliv jiný výsledek než vítězství nejméně 50%+1 je nedemokratický.

D. Laurencikova 13.1.2023 17:14

Pane Cirkva, rusti bolsevici se vam sem vubec necpou, vase rusofobie je zcela neodpodstatnena. Tu vam proste nadiktovali shora a vy to bastite. Ostatne, byli to sovetsti bolsevici, hlavne Ukrajinci, kteri k nam prijeli, at uz to reknu po ste. Ruska Federace neni Sovetsky svaz - kdybyste byl ve stavu to pochopit, uz jste to davno udelal.

Vase tvrzeni, ze "zhrzena podporuji ruske bolseviky" je natolik hloupe, az se za vas stydim. Naopak vy podporujete bruselske bolseviky, akorat ze to nechapete, kdo je bolsevik a kdo ne. Rusko neznam a nic mi po nem neni. Rusko mi vubec nic nedela! Ale znam EU, znam Nemecko. Nehraji si na Nemku, jsem Ceska - presneji Moravanka zijici v Nemecku. Delejte neco s tou hlavou, to je opravdu hrozne, ty vase outputy.

J. Vlček 13.1.2023 15:43

Pane Církvo, o čem to tu melete?

Karla Kryla jsem poslouchal za komoušů na RFE denně. Nemohu za to, že máte Putina plnou hlavu, a že vás straší evidentně i po nocích. To opravdu musí být nechutné, to vám věřím. ;-D

L. Polehla 13.1.2023 15:20

Bez komentáře. Je vidět, že jste nic nepochopil. Výše dluhu v absolutní hodnotě je nicneříkající číslo. Nejvyšší dluh v absolutní hodnotě mají USA. To teda jsou, podle Vás, největší chudáci.

P. Diviš 13.1.2023 15:10

Blábolíte burešně nebo baštovně?

P. Diviš 13.1.2023 15:07

Totalitu slibuje jen Bašta.

P. Diviš 13.1.2023 15:06

Mně taky úplně nevyhovuje žádný z kandidátů, ale volit půjdu, než abych potom brecel, že mi jiní špatně zvolili.

Pokud někdo chce kandidáta, vyhovujícího stoprocentně, musí kandidovat sám.

V. Církva 13.1.2023 15:05

Jo, aby si bolševik bral do pera Kryla (když jsi měl před chvílí na druhém Putina) to je opravdu nechutné!

P. Diviš 13.1.2023 15:04

Bureš tahá stejným směrem. Rozdíl je jen ten, že chce tahat sám, bez kompromisů s jinými. Proto taky tahá z opozice.

P. Diviš 13.1.2023 15:03

Na Lidovkách cenzurují pitomci či pitomky, ale přímá volba je vždy a všude mediální show. A jiných názorů, než vládních politických stran i hnutí (i nevládních) se objevuje celkem dost. I úplně pitomých.

P. Diviš 13.1.2023 15:01

Moničiny ... :-P

V. Církva 13.1.2023 14:59

Paní Laurenčíková. Ruské bolševiky jsme tu v ČR už měli a EU je proti nim demokratická, což dokazuje už to co tu můžete psát. To je jasné.

Nejasné je pak jen to, jestli opravdu žijete v progresivistickém Německu, Rusko jste neviděla ani z rychlíku a zhrzeníá podporujete ruské bolševiky, nebo naopak Rusko dobře znáte a na Němku si hrajete.

L. Novák 13.1.2023 14:41

Jasně. Pro idiota jako ty je zvýšení dluhu o 800 miliard "nezvednutí"... A roční úrok ze dvou bilionů je taky nic, že? Rv!!4

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

L. Novák 13.1.2023 14:39

Vy zřejmě triezvy nejste... :-P

P. Kmoníček 13.1.2023 14:05

Víte čí lidovky jsou ?

J. Vlček 13.1.2023 13:24

Však také svůj názor můžeme projevovat jedině tady na Psu. Zatím. !

Vyhraje-li provládní kandidát, vládě už nebude nic bránit tomu, zavřít hubu všem diskutérům, jejichž názor se bude rozcházet s jejich "pravdou a láskou". !

P. Čech 13.1.2023 13:11

Máte pravdu. Ovšem je nutno si uvědomit jedno základní. Mnoho lidí, cca 35-40% volit nejde, protože jim nevyhovuje žádný z kandidátů. Nejsou ochotni volit menší zlo a tady dělají zásadní chybu. Je nutno si totiž uvědomit, že zde existuje 30% ovčanů politických stran a jednoho hnutí, kteří volit půjdou ve 100% případů a ti už mohou i přímými volbami pořádně zamíchat. zejména v prvním kole. V kole druhém už jejich vliv tak důležitý není.

J. Vlček 13.1.2023 13:08

Ano, tahají za jeden provaz, na jehož druhém konci je osamocen Babiš.

Drobné rozmíšky mezi těmito dvěma Babišovými protikandidáty přešly vzápětí do vzájemných usmiřovaček, aby v případě vítězství jednoho z nich, vítěz mohl zaopatřit tomu druhému nějaké lukrativní korýtko ve svém okolí, což by v případě vzájemné předvolební nevraživosti nebylo následně reálné. :-) V :-)

P. Čech 13.1.2023 13:04

Hlavně si nikoho nerozhněvat? U nás, v naší "demokracii" platí spíše nerozhněvat si média. Na Lidovkách jsem si dovolil napsat, že naše média lžou a že z jinak demokratické přímé volby prezidenta dělají pouhou mediální show. Ihned mi byl "demokraticky" zablokován přístup do diskuse. To teda je "demokracie"! Jiný názor než ten prosazovaný vládními politickými stranami se prostě nesmí nikde objevit. To není demokracie, ani svoboda projevu. To je klasická diktatura menšiny, diktatura médií a politických stran

P. Molík 13.1.2023 12:42

Takéto príspevky by sa mali písať v triezlivom stave.

P. Molík 13.1.2023 12:41

Nerudová a Pavel opětovně potvrdili, že jsou nevolitelní, že nejsou ochotni překročit onu pomyslnou hranici do maxima vyšponované míry konformity v intencích eurohujerské politické korektnosti. Oba jsou politicky uvědomělí tak, jako by vykonávali funkce eurohujerských politruků, a oběma chybí tolik potřebná politická odvaha, oba jsou malí čeští Chamberlainové ve službách bruselského panstva. Proto oba vyhovují současné vládě.

L. Polehla 13.1.2023 12:20

I já už ztrácím chuť k diskuzi. Včera jsem se marně pokoušel vysvětlit ekonomickým analfabetům, že Babiš státní dluh nezvedl, ale oni, bez ohledu na důkazy, pořád melou to svoje.

D. Laurencikova 13.1.2023 11:54

Staci se podivat, kdo vsechno Babise nenavidi a je jasne, ze musel udelat neco dobre! Vkladam ukazku z mailu jednoho znameho, ktery hodne vidi do zakulisi tu i onde: "Babiš rozdal svůj plat a dal zobnout lidu! To by tihle chcípáci n i k d y neudělali! Jsou závislí jen na platu politiků, případně na úplatcích, které dostanou od lobbystů a zpřízněných duší. Babiš by se mohl v klidu kopat do p*dele kdesi na pláži, je zabezpečen...tihle by chcípli ! Jak vypadnou z politiky, pes po nich neštěkne. Maximálně budou dělat pro ty, kteří je drželi v politice." Konec citace. Ja Babise nevolim, leda az v druhem kole. Nedelejte si tolik starosti, vetsi ostuda, nez dementni "pan prezident usa" nebo ti "Grüßaugusti" v EU Babis urcite nebude! ;-)

J. Vlček 13.1.2023 11:27

Já vás rovněž zdravím, paní Laurenčíková. Také k tomu těžko hledám slova.

Co si lidé zvolí, to budou mít. Třeba si opravdu přejí, opět dřít držkou v zemi, jak kdysi zpíval Karel Kryl. Já po tom tedy netoužím. :-) [>-]