Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VEŘEJNÁ DOPRAVA: Je-libo kartičku?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
honzak 24.4.2009 7:07Re: Taky jsem jeden z těch šťastných Čtvrtletntí MHD (pásmo 0) nebo doplňkový kupón (na tzv. dojezdová pásma)? Ten druhý tam určitě je, jezdím na to. |
Yarda 24.4.2009 7:04Taky jsem jeden z těch šťastných co dojíždějí každý pracovní den do zaměstnání vlakem. A chci se zeptat: Vážně je nutné (a výhodné) aby šestina soupravy City Elefant byla jako první třída? A také: Když už se zavedly čipové IN Karty které průvodčí musí strčit pod přístrojek (což jej IMHO dost zdržuje), nešlo by to zařídit tak aby v té kartě byl současně i záznam že mám platnou čtvrtletní jízdenku? |
honzak 24.4.2009 6:31synku, ty do dráhy moc nevidíš, viď? Evidentně jezdíš z Říčan, tedy většinou lepšími soupravami (471 "Cityelefant") než my, co dojíždíme od Berouna starými "žabími tlamami". Taky asi jezdíš ve špičce (budeš podle vyjadřování intelektuálně zaměřen), takže v Praze jsi v cca 8:00, tedy v absolutní špičce. Zkus tedy příště jet v tuto dobu autem. Abys užil rychlou a plynulou dopravu. Na výluky při stavbě tranzitního koridoru si vzpomeň, až budeš stát v koloně na dálnici (kvůli opravám nebo nehodám). Ono to jinak nejde, dvoukolejná trať má proti výlukové jednokolejce méně než poloviční kapacitu. Rekonstrukce hlaváku je nepříjemná, nicméně viditelně pokračuje. Hlavní problém vidím v neprovázanosti informačního systému Metra a ČD, obíhání haly při rekonstrukci podchodů mně taky štve. Souhlasím i s kritikou systému "slev", to je neuvěřitelná hovadina. Naopak nesouhlasím s kritikou Opencard - pomocí POP (to je ta čtečka) se dělá mimo jiné statistika obsazenosti vlaku, víme? A je to věc běžná ve vyspělém zahraničí, navíc poslouží k optimalizaci přepravy "substrátu" (cestujících). Aktivity drážních šéfů jsou vesměs nemravné, ano. Stejně jako aktivity kterýchkoliv jiných šéfů. Takové to bylo, je a bude. Nicméně i přesd ně se zejména pražská příměstská doprava NEUVĚŘITELNĚ zlepšila. To tvrdím z pozice člověka, který od roku 1980 dojíždí do Prahy vlakem, kolmo i autem a navíc pracuje tak říkajíc v oboru. A má kolegu, který dojíždí vlakem z Říčan... |