19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

VELEZRADA: Tragické frašky kolem usnesení ÚS

Četl jsem ve čtvrtek ráno některé komentáře tisku k usnesení Ústavního soudu. Jsou tak trochu komické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Plocek 31.3.2013 22:58

Tragické frašky kolem usnesení ÚS

Podle Vašich měřítek se dopustil velezrady i současný prezident Zeman. Např. nedostavěním dálnice do Ostravy nebo prodejem českého stříbra - plynárenství Němcům.

Že prodej plynárenství cízostátní firmě je zločin, o tom doufám nepochybujete. Zmíněná dálnice a vůbec počet km dálnic v ČR to je také zločin nebo totální selhání státu. Vyberte, co se Vám více líbí.

Domnívám se že plynárenství, elektrická energie, vodárenství, pošta, železnice v rozumně uvažujícím státě zůstávají v majetku státu. Takto jsme vydání na milost a nemilost, viz ceny el. proudu a nejkřiklavější příklad, cena vody.  Argumenty o cenách nižších než v zahraničí a podobné nesmysly, které zavedou obyvatelstvo ne do rukou soc. demokracie ale bolševiků. Ona totiž poměrně velká část obyvatelstva již nemá co ztratit, a tak skočí na lep sladkým slibům, které jedině bolševici umí. Hezké velikonoční pondělí.

J. Kuka 31.3.2013 17:27

No ...

Osobne bych rekl , ze to dopadlo presne tak , jak senatori predpokladali (a doufali ) a vetsina advokatu + soudcu prorokovala . To jen nekteri novinari jsou vyvojem z nejakeho ( me neznameho ) duvodu "prekvapeni" . Celkem komicka byla interpretace medii , ze rozhodnu ti nebylo jednomyslne , ale jedna hrdinna soudkyne navrhovala kaslat na ustavu a soudit ho stejne ... No proste ceska komedie ....

V. Němec 30.3.2013 19:40

Děkuji

Je to stále novináři- propagantisté již úplně stratili soudnust nebo ji nikdy neměli

V. Plocek 30.3.2013 17:11

VELEZRADA: Tragické frašky kolem usnesení ÚS

Vyjádření autora článku ukazuje, jak je naše společnost mimo.   Princip je jednoduchý:  prezident nekonal dle logického rozumu, a zákony to musí dokázovat. Stejně jako podporují nedostavění životně důležité dálnice přes Středohoří a mnoho dalších nevyřešených kauz. Ústavní soud konal dle rozumu, tj. nechce dále rozviřovat nerozumné konání prezidenta, který je stejně mimo. A současné "rozpitvávání"  je pouze maření času a plýtvaní pracovních sil státních  úřadů.   A jsou před námi daleko důležitější věci. Doufám , že  dalších novinách se najde stejně fundované zdůvodnění špatného jednání prezidenta.

M. Prokop 30.3.2013 21:56

Re: VELEZRADA: Tragické frašky kolem usnesení ÚS

Nerozumné, špatné konání ......

Kdo to určil, vy?

J. Kadeřábek 31.3.2013 11:34

Re: VELEZRADA: Tragické frašky kolem usnesení ÚS

Podle Vašich měřítek se dopustil velezrady i současný prezident Zeman. Např. nedostavěním dálnice do Ostravy nebo prodejem českého stříbra - plynárenství Němcům.

B. Rybák 2.4.2013 12:05

Re: VELEZRADA: Tragické frašky kolem usnesení ÚS

Senátoři tedy i podle Vás při žalobě V.K. nekonali podle rozumu. Protože to určitě nejsou úplní idioti, je teď sotva nějaké téma zajímavější, než vysvětlení tohoto absurdního paradoxu. Žaloby za šíření lživé poplašné zprávy, za poškození dobrého jména státu, za podezření z korupce senátorů (panem Janečkem), za lživé poškození dobrého jména V.K. Objektivní posouzení politiky V.H. a V.K. musí nezbytně následovat už jen proto, aby se podobný politický hyenismus nemohl opakovat.

K. Pavlas 30.3.2013 15:37

Pane Haas, naprosto souhlasím.

Neustále jsem se v minulosti bránil, abych označil některé naše politiky prostě pitomci, případně blby. O paní Wagnerové, vzhledem k jejímu věku, si to netroufnu ani teď. Ale pan Diensbier, Bublan a někteří další - ty já platím ze svých daní???

J. Boleslav 30.3.2013 16:14

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Rudá Eliška by ale měla ze všech pomatených a nenávistných senátorů nejlíp vědět, jak se asi ÚS může k jejich žalobě postavit.

J. Václavíková 30.3.2013 18:26

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

A co teprve ten blb Klaus! To mohl vědět, jak z jeho konání budou všichni u vytržení!

J. Boleslav 30.3.2013 18:28

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Když myslíte. :-(

M. Prokop 30.3.2013 22:00

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Václavíková myslí?

Co jste požil?

J. Václavíková 30.3.2013 22:22

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Modrá parta u konce s dechem.

M. Prokop 30.3.2013 23:31

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Zatím to vypadá spíš na rudooranžovozelenou EU.

Nebo snad na Kypru krachují modří?

M. Trhlík 31.3.2013 5:30

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Ale pane Prokope ,to stejné jde prohlásit o Vás, ale to není pravda,  že? Lžou jenom Ti, které si kdo vyhlédne.

J. Kadeřábek 31.3.2013 11:37

Pokud si máte vybrat mezi

sofistikovanými zloději a zloději blbci je to sice problém, ale všichni modří dohromady nenadělali tolik škody jako jeden Paroubek se Zaorálkem a Šedivou ve své fotovoltaické story za jeden bilion kč.

P. Han 31.3.2013 11:33

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Znáte definici termínu blb? Myslíte, že se vztahuje na Klause? (Pro informaci: Na to, že je blb, měl papíry např. Švejk, ale ani on blbem nebyl.) Ať Klause nenávidíte, jak chcete, blba to z něj nedělá. Zatím to vypadá, že jste tu za blbku vy.

B. Rybák 2.4.2013 11:50

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

To, že senátorská žaloba je naprosto nesmyslná si mohl i úplný primitiv najít v ústavě. Žaloba neměla žádnou šanci uspět, proto byla (po dohodě s Rychetským) podána úmyslně pozdě, aby se s ní ÚS nemusel zabývat.

Vy, která jste tento, pověst státu (tedy všechny slušné občany) nezpochybnitelně poškozující, politický hyenismus podporovala a neomluvila se dosud za to, nemáte do té doby než tak učiníte, žádné morální právo se k věci vyjadřovat.

Žádám Vás, aby jste nedostatek argumentů nenahrazovala sprostotou. Registrace čtenářů má přece čtenáře NP před sprostotou přispěvatelů jako jste Vy chránit.

M. Trhlík 31.3.2013 5:29

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

A kdo určil termín Rudá Eliška pane Boleslave Vy?Takových pomatených lidí jsou tady desítky a docela by mne zajímalo, jak byste to hodnotil, kdyby to bylo zaměřené na Zemana.

J. Boleslav 31.3.2013 12:58

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Já jsem ten termín neurčil ani nevymyslel, ale považuji ho za docela výstižný, tak ho používám.

M. Trhlík 31.3.2013 5:32

Re: Pane Haas, naprosto souhlasím.

Pane Pavlasi platíte, stejně jako ostatních pitomců, či blbů jak se zmiňujete.Ale to Vám nevadí.

L. Severa 30.3.2013 14:41

Důvody mohou být rozličné.

Většina občanů si vytváří názor podle toho co přečte v novinách, nebo uslyší v televizi. Den po propuštění prvních vězňů NOVA hlásila, že se již několik amnestovaných dopustilo krádeží. Asi to byla pravda, ovšem amnestie se nevztahovala na recidivisty (přesněji na ty kteří se něčeho dopustili za posledních pět roků). To se jaksi nikde moc neuvádí, protože, podle negativního ducha bulváru, zpráva o tom, že  bylo propuštěno přes šest tisíc potenciálních zločinců, je přece sólokapr. Když se k tomu přidá, že z těch více než osmiletých kauz, poškození již neuvidí ani korunu, je veřejné mínění naprosto zmanipulované a odsupující prezident je zatracován. Nevěřím, že se ti žalobníčci chtěli od ÚS dovědět kam až …a jánevímco. Mám dojem, že se chtěli svést na zmanipulovaném veřejném mínění a vysloužit si ostruhy. Nebýt amnestie (také to uváděli jako stěžejní důvod) tak by si do žaloby netroufli, ovšem na vlnách všeobecného negativního postoje veřejnosti se jim to zdálo velmi snadné. Nejsem právník, ale zdá se mi velmi nepravděpodobné, že by ústava nějak vymezovala rozsah prezidentovy amnestie, při čemž vycházím z toho, že pamatuji amnestii daleko rozsáhlejší.

V. Váňa 30.3.2013 22:17

Re: Důvody mohou být rozličné.

Srozumitelné a rozumné. V.

J. Boleslav 30.3.2013 13:34

Bylo přece od počátku jasné

že pomateným a závistivým senátorům nejde o žalobu jako takovou, jako o vlastní zviditelnění a plivnutí si na Klause.

M. Trhlík 31.3.2013 5:41

Re: Bylo přece od počátku jasné

A oč jde Vám pane Boleslave? Já si naopak myslím, že každý myslící člověk pochopil, že propuštění tolika vězňú najednou přinese řadu problémů. A to měl tak Vámi opěvovaný a předvídavý člověk pochopit.Přišlo mi to zase jako schválnost, aby Klaus dokázal to, že on může všechno.Dnes dochází k omezení, či rušení věznic a za několik let, je budeme zase pracně stavět. Tím nechci říci, že žaloba byla něco moudrého,ale podobně "moudrá" byla i amnestie.

J. Boleslav 31.3.2013 13:01

Re: Bylo přece od počátku jasné

Co Vám připadá, je málo zajímavé. Před amnestií byl zase křik a pláč, jak jsou věznice přeplněné.

J. Kanioková 31.3.2013 18:52

Měříte úměrně a horlil jste ještě víc po Havlově amnestii ?

Klaus "pustil ven" asi 6,5 tis. a píše se, že se amnestie týká až 50 tis., což je asi osminásobek.  Havel "pustil ven" 23 tis., týkalo se to asi 16 tis. Čechů... takže kolika se to asi týkalo, když vezmeme v úvahu ten osminásobek - asi 120 - 130 tisíců ?

S. Trkola 30.3.2013 12:42

Rozhodnutí

ÚS jen potvrdilo  o čem jsou občané dlouhodobě přesvědčeni --Koho chleba jíž toho píseň zpívej !!

 

P. Han 30.3.2013 14:55

Re: Rozhodnutí

A koho chleba jížete vy?

M. Prokop 30.3.2013 22:01

Re: Rozhodnutí

:-P