28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ÚVAHA: Začátek snů

Povinnosti způsobily, že jsem musel opustit rodinný krb v okamžiku, kdy Miloš Zeman začal v televizi pronášet své poselství poté, co v prezidentské volbě zvítězil. Měl jsem proto více času na lízání ran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klíma 30.1.2018 16:00

Kdyby mlčel, mohl zůstat filosofem...

Proč ty nedůstojné útoky na prezidenta republiky a jeho tým?

Halíkovče...

J. Mrázek 30.1.2018 21:38

Oni musí ...

Vědí, že se jim to desetkrát vrátí, ale musí si svou obsedantní psychozu vybít ...

V. Novák 30.1.2018 12:30

Jestli bude boj s pražskou kavárnou nebo smíření,

závisí na oné kavárně. A bude spíše boj, protože ten, kdo se nedokázal za 5 let smířit s předchozí prohrou, po té nové, čerstvé a bolavé, příkopy zasypávat nebude.

M. Valenta 30.1.2018 13:33

Re: Jestli bude boj s pražskou kavárnou nebo smíření,

Tomu prezidentovu výrazu " shut up" směrem k prohraným jste porozuměl jak? Snad ne jako ruce nabídnuté k příměří?

F. Houžňák 30.1.2018 14:51

No, aby si uvědomili, že prohráli, a přestali kvičet

jako malé děti, že oni vlastně vyhráli.

M. Valenta 30.1.2018 15:10

Re: No, aby si uvědomili, že prohráli, a přestali kvičet

Co na tohle říci mě fakt nenapadá.

F. Houžňák 30.1.2018 15:14

Ale no tak, určitě vás něco napadne,

nějaká pádná, chlapská slova nebo tak něco. Nebo zkuste zakvičet, to taky není špatný.

J. Mrázek 30.1.2018 21:39

Jako adekvátní reakci

..na nevychovaného spratka. Jinak nelze.

J. Fridrich 30.1.2018 15:06

Re: Jestli bude boj s pražskou kavárnou nebo smíření,

Je to neuvěřitelné, ale do kaváren, dokonce i těch Pražských chodí normální lidé normálně na kávu..

V. Kopta 30.1.2018 15:52

Re: Jestli bude boj s pražskou kavárnou nebo smíření,

včera jsem byl v Praze v kavárně, závisí taky na mě to smíření?

J. Lepka 30.1.2018 9:49

Musím upřesnit svůj poznatek:

"Sázku na hloupost Američanů nelze neprohrát". Zdá se, že hloupost českých voličů je trhla v cílové rovince, sice sotva o hlavu, ale zato s daleko větším humbukem. Co dodat? Prostě několik vln emigrace ve dvacátém století a to většinou inteligence, se na národu projevit prostě musí.

F. Houžňák 30.1.2018 10:13

Ano, správně, a v Čechách zůstal takový póvl, jako jste vy,

to jste chtěl říct? Já kupříkladu žiju v Německu. Argumentace "drahošovců" je často kouzelná.

I. Schlägel 30.1.2018 10:50

Re: Ano, správně, a v Čechách zůstal takový póvl, jako jste vy,

Třeba jste jednou z pozitivních výjimek, co potvrzují pravidlo.

F. Houžňák 30.1.2018 11:19

To s tou "výjimkou, potvrzující pravidlo" je takový

žvást, často používaný jako (pseudo)argument. Zkuste nad tím trošku zapřemýšlet, jaká je to blbost.

J. Lepka 30.1.2018 12:46

Re: To s tou "výjimkou, potvrzující pravidlo" je takový

Ano, pochopili jsme, že nemáte matematické vzdělání, to jistě nevadí, takových lidí je více, mrzí mne však, že jste povýšil na standard střílení od boku, protože kdybyste četl mé reakce na vaše bláboly, patrně by vám neušlo, že se do stáje příznivců prof Drahoše neřadím, ovšem pro vaše vidění světa je to asi nepřijatelné, vy jste prostě buď vzývač nebo odmítač, prostě sektář.

L. Novák 30.1.2018 13:03

Re: To s tou "výjimkou, potvrzující pravidlo" je takový

:-)

F. Houžňák 30.1.2018 14:50

Fráze "výjimka, potvrzující pravidlo" nemá s matematikou

co dělat, proč si to myslíte a jak jste na to přišel? Když vaše výplody čtu, přijde mi jednoznačně, že k Drahošovi patříte, ale to je nakonec jedno.

J. Mrázek 30.1.2018 21:42

Fíkoidi . Nový termín Drahošovců

Prý založí nějakou stranu. Název? "Možná, ještě nevím"by se hodilo ..

F. Houžňák 30.1.2018 22:34

Určitě by se dala vymyslet ještě řada pěkných názvů,

uvidíme, co se ujme. Falešný brejle, Akademici, To Vám Nepovím, Rozmyslíme Si To, Strana Slušných Lidí, Volte Mě, Na Rusy!, Bez Muslimů Bídně Zahyneme, Amatéři, Trouba, Stahovači Králíků, Koutek Dolů, a další.

R. Lávička 30.1.2018 11:46

Re: Musím upřesnit svůj poznatek:

Velmi zajímavé by bylo datum narození všech pisálků. Jejich životních zkušeností. Zdá se že ten kdo není inženýr, doktor,vědec, herec,nemá šanci se správně rozhodnout. Ať už je to volba, referendum atd. Ale zatím máme tu možnost rozhodnout se sami bez návodů všech chytrolínů jak má ,,lůza" konat. Všechny lidské společnosti přežívali proto že ti starší a zkušenější mnohokrát zaplatili životem než došli k té správné volbě. Neměli nad sebou žádné hlásače pravdy. Jejich život závisel na jejich dovednostech a zkušenostech. No ti mladí ing, MuDr ,umělci mají svoje vidění světa , ale dopřál bych jim možnost užít si života bez zkušeností těch starších se vším všudy. Možná potom by koukali na svět kolem sebe méně sebestředně,bez nutnosti poučovat druhé jak se mají chovat.

J. Lepka 30.1.2018 12:55

Re: Musím upřesnit svůj poznatek:

Samozřejmě, že věk respondentů je vždy limitující, už jen proto, že těm mladým je to celé u (_!_), de facto kdokoliv po cca 35 let nemá šanci přenést zkušenost z komunistické éry. A ještě detail, nebýt těch inženýrů, doktorů, vědců herců, tak jste dodnes nadšeně budoval rozvinutou socialistickou společnost a hrdě volil kandidáty Národní fronty, tak prosím nezesměšňujte příslušníky inteligence, ostatně jen to uplynulé 20. století několikrát ukázalo, kam to vede,když se dostane ona "lůza" k moci, kupodivu, vždy to mělo souvislost se socialismem, ať už jakékoliv barvy.

J. Lepka 30.1.2018 12:56

Re: Musím upřesnit svůj poznatek:

pardon překlep : kdokoliv do cca 35 let...

F. Navrátil 30.1.2018 9:43

Kudy bloudí duše tvá?

Neustále přemýšlím o tom, co pana Stejskala, který se netají svým vztahem k Izraeli, vedlo k volbě Drahoše. O Zemanovi víme, že je velkým příznivcem Izraele a odtud se mu také dostává podpory. Naopak pan Drahoš je kandidátem obdivovatelů EU a chtěl by, aby ČR patřila do tvrdého jádra, které se netají svojí podporou palestinských teroristů a islámské invaze do Evropy.

J. Mrázek 30.1.2018 21:45

Klasická schizofrenie

Jako v Turecku, které bojuje proti Kurdům, dostávajícím materiál z Turecka s pomocí US posádky do Syrie ...

J. Farda 30.1.2018 23:12

Re: Kudy bloudí duše tvá?

Velký příznivec Izraele? Pchá, už leda tak hubou, bo mu (jak mne včera poučil pan Alda) nejspíš ze zdravotních důvodů nestálo letět v říjnu 2016 ze Rhodu, když jiní státníci tam ze Rhodu odletěli, necelých 800 kilo do Tel Avivu na pohřeb Šimona Perese, ale už v květnu 2017 klíďo už co jura letěl cca 9.5000 kilo do Pekingu. Ano, pravda, kam se síla napře, tam se svět pohne, a živý Jakunin není mrtvý Peres, ale aspoň to vy zemančíci hloupě neokecávejte ... :-)

O. Zeman 30.1.2018 9:07

Tak nevím...

Jindy jste čtivý, věcný, samý fakt - to když píšete o Izraeli a třeba Egyptu. Ale dnes je to jakési hrc sem prc tam... Asi rozrušení z "prohraných voleb".

No, taky mám doporučení. Zkuste nepsat články cestou na autobus. Ale v klidu, doma, teple a kdo ví, třeba i u sklénky nějakého (nízkoalkoholického) nápoje. (Vtip, autore, pro povzbuzení, ne ironie).

M. Valenta 30.1.2018 8:57

Nezbývá než konstatovat,

že máme prezidenta jakého si zasluhujeme.

J. Fridrich 30.1.2018 6:51

Jiného presidenta si tento lid

Jiného presidenta si tento lid nezaslouží....

J. Hanke 30.1.2018 11:30

Re: Jiného presidenta si tento lid

lid si mohl, tedy směl volit pouze z předložené nabídky.

Lepší produkt než MZ bohužel nebyl k dispozici.

To si snad lid měl zvolit to neskutečně hloupé nemehlo Drahoše, alias želé II.

Tak hloupý ten lid zase není.

V. Braun 30.1.2018 17:59

Re: Jiného presidenta si tento lid

Drahoše volilo 2,7 milionů lidí, pravda méně než Zemana, ovšem i volitelé Drahoše jsou "lid". Možná by nějaký ten respekt k menšině přece jen neuškodil.