Diskuze
ÚVAHA: Logické problémy multikulturalismu
Multikulturalismus je situace, kdy různé kultury existují v rámci jednoho státu, a to tak, že není usilováno o sjednocení těchto kultur do jedné kultury, ale naopak je podporováno jejich paralelní zachování či samostatný vývoj.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
THC
14. 2. 2006 23:25
Terorista
si stěžuje u mezinárodního soudu pro lidská práva:
"Ve vězení jsem byl brutálně mučen!"
Soudce: "A jak to probíhalo?"
terorista: "Bachařka se podívala na můj žalud."
soudce: "To vám sundala kalhoty?"
Terorista: "Ne, turban."
0
0
možnosti
Petr Brodský
14. 2. 2006 18:56
Hlavní potíž autora opakovaného článku
Hlavní potíž autora opakovaného článku, podobně jako hlavní potíž pana A spočívá v tom, že ani jeden z nich neví, co je to multikulturalismus. Oni si ho pletou s úplně obyčejnou náboženskou tolerancí, kterou by chtěli zlikvidovat se zdůvodněním, že ani bin Ládin s Achmadínežádem není tolerantní, z čehož dle nich plyne, že je to v současném světě přílišný luxus.
0
0
možnosti
Joska
14. 2. 2006 19:18
Re: Hlavní potíž autora opakovaného článku
Hlavní potíž Petra Brodského je, že neumí číst. Nemohl by totiž tvrdit, že autor článku si plete multikulti s obyčejnou náboženskou tolerancí.. A dále ani náznakem se nepoukazuje na netoleranci nějakého bina Ládina. Přečtěte si to pane Brodský ještě jednou... Podle mne to ale neuděláte, protože už dávno máte "jasno", že?
0
0
možnosti
A.
14. 2. 2006 17:33
Hlavní potíž multikulturního pojetí
vidím v tom, že v praxi nikde uspokojivě nefunguje.
Když se zamyslím nad tím proč, vychází mi podle selského rozumu jediné přesvědčivé vysvětlení. 99 procent přistěhovalců se přistěhovalo proto, že jim v původní vlasti nevyhovoval nedostatek svobody, nedostatek bezpečí, nízká životní úroveň. Tento stav je obvykle přímým důsledkem tamní kultury a tamního systému hodnot. Naopak vysoká životní úroveň vyspělých států je důsledkem jejich kultury a systému hodnot. Je tedy protismyslné, chtít konzumovat produkt evropského systému hodnot a přitom si současně nárokovat právo na orientální (středověký) systém hodnot. Jedno od druhého je neoddělitelné. Jde o příčinu a následek. Nehodlám soudit, který systém hodnot je správnější nebo lepší. Ale každý se může rozhodnout pro jedno či druhé. Ovšem musí současně nést důsledky. Jiná očekávání se podobají našim voličům levice, kteří by si přáli socialistickou pracovní morálku a životní jistoty současně s kapitalistickou životní úrovní.
Potíž je v tom, že tohle žádný z politiků svým voličům nikdy neřekne, anžto by přišel o spoustu hlasů. Ze stejných důvodů toto téma nechce slyšet ani Rada vlády pro národnostní menšiny, jímž jsem členem. Všichni se lámou v pase před socialistickou EU, jako bychom byli nesvéprávní. U nás je ještě tento problém řešit. Zatím máme jen něco přes 2 procenta přistěhovalců. Až jich tu bude víc než 20 procent jako např. ve Francii, budou tu hořet auta a kostely, bude k řešení pozdě. Západní Evropa tento problém vyřešit prokazatelně neumí. Tak proč je máme slepě poslouchat a přejímat jejich, zjevně špatná, řešení.
0
0
možnosti
Sch.glosátor
14. 2. 2006 18:34
Ano.
Oni si svůj hodnotový systém, který je příčinou jejich mizérie přinášejí s sebou. A co více, vynucující si ho všude tam, kde se usídlí a to i na tamním obyvatelstvu. Až potlačí a rozvrátí tamní domácí kulturu, začnou se stěhovat jinam, kde je lépe. Opět s sebou vezmou svůj hodnotový systém....
0
0
možnosti
Ladislav
14. 2. 2006 16:53
duplikat z 8 unora
Ten samy clanek byl otisten 8 unora:
http://neviditelnypes.zpravy.cz/p_spolecnost.asp?r=p_spolecnost&c=A060207_211756_p_spolecnost_wag" target="_blank" rel="nofollow">http://neviditelnypes.zpravy.cz/p_spolecnost.asp?r=p_spolecnost&c=A060207_211756_p_spolecnost_wag
Diskuse obsahuje 76 prispevku.
Psovi dochazi dech nebo dostava sklerozu.
0
0
možnosti
Ari ben kanaan
14. 2. 2006 11:03
www.hagana.wz.cz
"Všechny národy se musí sjednotit v boji proti islámskému terorismu. Tato válka bude nejdelší v moderní historii. Stává se součástí našeho každodenního života pro příští léta,“ napsal bývalý ředitel Mossadu Ephraim Halevi"... ...... více na našem webu .... ;-))
0
0
možnosti
Sch.tazatel
14. 2. 2006 16:43
Ano, ano, to nemusí být špatný obchod.
Nevysvětlujou si to špatně, ne, že bych proti nim něco měl. Ale podívajse na to z praktické stránky. Naftu nemaj, suroviny nemaj, trh maj malej a ještě si ho chráněj, vliv ve světě, však vědí, nechávaj si pro sebe a celý ten randál je beztak kvůli nim. Tak řeknou, co můžou nabídnout ?
0
0
možnosti
ok
14. 2. 2006 10:51
svycari
Svycari to delaji jednoduse: maximalne jedna rodina do vesnice, kde je "pod dozorem" mistnich a zaroven diky male vesnicke komunite dochazi ke kazdodennimu souziti, ktere napomaha asimilaci, pozaduje se znalost narodnich mytu:o) atd...
0
0
možnosti
O.K.
14. 2. 2006 9:24
Mi tak jako přijde,
že si pan autor nejdřív sám vytvořil definici, kterou pak rozcupoval. A případné námitky, že ta jeho definice není relevantní, spláchnul tím, že s jinou by se moc rozmnělnil.
0
0
možnosti
Zědavec
14. 2. 2006 9:11
Zákon krysího hnízda
Možná na popsání problému nebylo ani třeba tak dlouhého příspěvku. Moudrá matka příroda zařídila, že v ní, pokud nezískají převažující vliv salonní levičáci jako v EU, platí zákon krysího hnízda. Pokud dáte krysu z jednoho hnízda do jiného, původní krysy vetřelce bez milosti zlikvidují. V Evropě to vypadá, že přivandrovalé nové krysy " požírají " ty původní, které se jim ještě omlouvají, že si dovolují být jiné. Chováme se vůči agresívnímu a dogmatickému islámu v rozporu s přírodními zákony a to se provinilcům vždy vymstilo. Měli bychom se už konečně poučit - viz dnešní obsáhlý článek v HN.
0
0
možnosti
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz