29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

ÚVAHA: Jen jeden důvod

Ještě v době mé povinné školní docházky (tehdy se ty školy nazývaly měšťanky) jsem přišel jednou bez domácí úlohy v češtině. Přiznávám se dodatečně, že to nebylo poprve a také že to bylo především z mého lajdáctví. Takto jsem to ale pochopitelně nemohl presentovat ve vyučováni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Brumla 26.5.2008 10:29

Pokud jste chodil do mestanky zalezte do hrobu..nebo na vas posleme Julinka

....ty musis byt rudy tak ze ti to nikdo neodpare...hus, hus,hus...

Martin 24.5.2008 19:23

mícháte to

všechno dohromady a hlavně zaměňujete příčinu za důsledek p. Celetko.....:-D

Karotka 24.5.2008 14:06

všechny barvy jediné příčiny

Hm,moc reakcí tu není.Otázka,jaký je ten jediný důvod k reakcím na diskusních fórech, je zajímavá. Zdá se, že velice často je to touha dokázat si, že kdokoliv cokoliv říká (píše), je špatný (soudruh, ať už modrý či rudý či zelený či oranžový či hnědý), nemá na prezentování svého názoru nárok (protože ve své minulosti má něco, co ho kompromituje, ať už je to něco modré či rudé či.....), a tudíž daný komentátor je jediná čistá a správná osoba (ať už je modrá či rudá či... atd.).

Karotka 24.5.2008 14:22

Re: všechny barvy jediné příčiny

Jinak je docela vtipné opakované mlžení tématu článku a přenos diskuse na osobu, minulost, stranickou příslušnost a charakter autora. Chcete říct, že pokud Adolf Hitler prohlásí, že jedna plus jedna jsou dvě, tak že lže?

Mně docela vyhovuje, pokud autora článku neznám. Přes veškerou snahu o objektivitu v jiné situaci si můžu v takovémto případě být více jistý, že informační zisk z článku bude oproštěný od podvědomého zabarvování emocemi, spojenými s autorem článku. A že tudíž posuzuji slova a význam a myšlenky článku a nikoliv informaci zkreslenou tím, jak vnímám autora myšlenky.

KUK 24.5.2008 12:39

Soudruh presedlal na politiku ???

Autor     Caletka, Rostislav

Název     Izučenije corbcii Zn, Hf, Nb i Ta na silikagele i jej primenenije

Vydáno     Moskva : b. t., 1968

Rozsah     xv, 186 listů, lit.

Poznámka     Kand. dis.: Moskva.

jirka.s. 24.5.2008 17:44

Re: Soudruh presedlal na politiku ???

No vida, kam se na tebe hrabe, agente č. 45933 (19.09.1944), pejzlerka! ;-(

jirka.s. 24.5.2008 17:50

Re: Soudruh presedlal na politiku ???

Zajímavé, agente KUKu, že jsi nenašel například toto: http://pubs3.acs.org/acs/journals/doilookup?in_doi=10.1021/ac00234a014

tich@dohoda 24.5.2008 10:46

hezke soudruhu autore :-)

nicmene dlouhe a v podstate o "lejne" , v zasade pisete o lidskem pokrytectvi, co je legracni, ze zrovna vy jako modry komunista kritizujete to co je komunistum a zejmena modrym naprosto vlastni. Jsem dalek tvrzeni, ze jde o zalezitost vyhradne modrych komunistu, proto pisu o lidskem pokrytectvi. V obecne rovine ale plati, ze u modrych komunistu jsou halasne proklamace v naprostem rozporu s faktickym konanaim. V praxi to potom ma podobu napr. soudruha podnikatele ve stavebnictvi, ktery nahlas kritizuje a odsuzuje "socanske" praktiky ale aktivne podplaci urdniky a politiky aby ziskal verejnou zakazku na ktere si namasti kapsu na ukor statu/obce . Ten stejny modry soudruh v zime /kdy neni prace/ posle zamestnance k doktorovi aby se hodili par mesicu marod a stat jim platil nemocenskou . Ano soudruhu autore, nemam vas komunisty rad a je vcelku jedno jake barvy mimikry momentalne nosite. O vas modrych komancu je legracni to, ze vidite trisku v oku sveho blizniho, nicmene tram ve svem vlastnim oku neregistrujete. Cest :-)

krtek 24.5.2008 11:00

Re: hezke soudruhu autore :-)

Naprosto jasně a přehledně vyjádřený názor podložený skušenostmi nás všech, kteří se nenechali od rudých komunistů opít rohlíkem. Modří komunisté jsou snad horší těch prvních i když zatím snad nevraždí ...

Marat 24.5.2008 11:46

Re: Re: hezke soudruhu autore :-)

Vašnostové,to že ti "modří" nedělají politiku podle vaších představ,vaších přáních,tak to ještě nejsou soudruzi či komunisté.Socdemáci a komunisté nejsou podle vás soudruzi,třebas soudruhy jsou?Snad si nemyslíte,že soudruh Paroubek,dříve "bratr" myslí na blaho chudých a jak chudé učinit bohatými?Pokud si to myslíte,tak jste tupci.A vy věříte na nějakou sociální rovnost? Nedělejte si iluse o těch modrých,ale už vůbec né o těch růžových,červených a rudých.Nikdo se nesnaží dostat do politiky,aby pracoval pro blaho občanu,či chudých,ale aby pomohl sobě.Tak je to na celém světě.Když politici učiní něco dobré,je to jejích povinost a netřeba jím děkovat.Za plnění povinosti se neděkuje.Jenže kdypak že politici učiní něco dobrého pro pracující plebs? Jste s tím stranictvím trapní.Socdemokraté s komunisty už předvedli v minulosti co jsou zač a co všechno dokáží,tak si musíte dávat bacha především před ními.

karlos 24.5.2008 20:19

Re: Re: hezke soudruhu autore :-)

krtku,zavrtej se do hlíny a nevylezej,aby tě někdo nezavraždil modrým krumpačem.

messenger 25.5.2008 15:14

Re: Re: Re: hezke soudruhu autore :-)

hezky karlosi, tak dulezity prispevek. nechces tahnout na novinky.cz?

Standa 24.5.2008 10:27

Je zajímavé

jak se najdou lidé, kteří ani nevědí, že sedli Julinkovi-šulínkovi  s Cikrtem na lep. Jako hlupáci jsou užiteční.

Anna V. 24.5.2008 12:25

Re: Je zajímavé

Je zajímavé, že se najdou tací, kteří sednou na lep tak bezskrupulózním manipulátorům  jako je Paroubek s Rathem?

lucinapes 26.5.2008 0:16

Re: Re: Je zajímavé

To není zajímavé, to je k pláči, a dokonce národní tragedie.

Saul 24.5.2008 9:19

Bez diskuse

Je to hezký článeček a celkem není s čím polemizovat. Takže jsem to tady podotkl, aby to diskusní pole nebylo tak prázdné.

tatina 24.5.2008 10:05

Re: Bez diskuse

Taky i muj naprosty souhlas.

Pejzlerka 24.5.2008 11:16

Tajemný Caletka

Já se  poctivě  snažila  zjistit, kdo  vlastně je   lidumil  R. Caletka,  jaké  ušlechtilé  pohnutky  jej  vedly  k  házení  bláta na  opoziční politiky.  A  proč  to,   z  jakých důvodů (tady  doporučuji  si připomenout,    až  mučivé sebeprznění  a  otázky, které  si  klade, v  tomto  jeho  fejetonu) , vydělal.  Bohužel ,  když   jsem  vyťukala na  internetu hledej:  R. Caletka,  objevilo  se  pouze, a  to  ještě  v  reklamě : tričko  CALETKA. Může mně,  prosím,  někdo  prozradit,   kdo je  to   R. Caletka, takový  ten  záhadný   Fantomas-humanista,  kterému  bezpochyby  jde,  jen a   jedině, o naše  blaho?

Esmerald 24.5.2008 14:52

Re: Tajemný Caletka

Jak je Vaše chápání slov ve své posloupnosti závislé na identitě autora ? Co je v jeho identitě pro Vás důležité ? Vzdělání ? Věk ? Politická příslušnost ? Lad kravaty s oblekem ? Velikost obuvi ? Jeho či Vaše morální přesvědčení ?  

jirka.s. 24.5.2008 17:34

Re: Re: Tajemný Caletka

To máte těžké, Esmeralde! V některých lidech prostě už ta profesionální deformace zůstane zažraná až do smrti! Však v krematoriu na takové jako je pejzlerka musí 200°C přidat, jinak hrozí spadem z komína další nákaza! ;-)

Esmerald 24.5.2008 9:17

Souhlasím.

Pane Caletko, gratuluji. Popsal jste správně opravdu tu základní, ne-li jen dostačující tedy tu nutnou podmínku tak závažného tematu, jakým je v extrapolaci dokonce vývoj celého lidstva saqmého ve směru od horšího k lepšímu. Je ale prvotním plánem špatných politiků, podvodníků s ideemi a vůbec bezmorálních osob a jejich seskupení nejdříve takovéto úvahy zprofanovat ve snazej vyřadit je ze seznamu argumentů voličů. Váš učitel byl velmi moudrý člověk. Problem je nutné identifikovat, pochopit a aplikovat. 

 "Bylo by jistě dobré, kdyby co nejvíce lidí dokázalo z tohoto hlediska posuzovat jednání jak svoje, tak i jiných". Zlatá věta, díky !