Sobota 7. února 2026, svátek má Veronika
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AeroKarel

7. 12. 2005 18:49
Ticha dohodo,
"osviceni diktatori dokazali v JV Asii ekonomicke zazraky."
Lze tuto tezi dokázat na příkladu jednoho jakž takž takto nazvatelného, Lee Kuan Yew?
Mám dost silný dojem, že najít jiného takto nazvatelného by bylo obtížné až k nemožnosti.
0 0
možnosti

AeroKarel

7. 12. 2005 18:43
"hele, na policajta nikdo nesmí beztrestně zaútočit"
Jo, zde souhlas.
Ovšem policajt zase nesmí nikoho trestat!!!!!!!!!!!!!!!!!
A nemohu si pomoci, cokoliv mimo dokumentace, zabránění trestnému činu nebo zatčení trestání je !!!!!!!!!!
Takže Andy má pravdu a Vordu raději nekomentuji, ostatně jako obvykle.
0 0
možnosti

Venkovan

7. 12. 2005 17:52
Jsem znepokjen!
Pehe se už dva dny neozval.Snad nám to zítra vynahradí.
0 0
možnosti

Jirka

7. 12. 2005 17:09
...mobilizovat: jenže s kým?
S ODS, pane Doležale, jedině s ODS, protože ta jediná je schopna vládě socialistů s komunisty zabránit. Tak to prostě je, ať se to někomu líbí nebo ne. Václav Klaus dobře věděl již před léty, proč mobilizovat. Volit různé nezávislé, cesty změny a nevím koho ještě znamená jedině podporovat KSČSSD a to by si voliči měli opravdu důkladně rozmyslet.
0 0
možnosti

Kajan

7. 12. 2005 14:42
Doležale, Vy jste mamlas! Dzp.
0 0
možnosti

ticha@dohoda

7. 12. 2005 13:50
vazeny autore
zaplatbuh, ze v Moskve nikdy nemeli ruskeho Teng Xiao Pchinga, protoze to by u nas komunismus by dodnes a SSSR by dnes zrejme ekonomicky dominoval svetu, ono to ani neni moc o komunismu jako o diktature a osviceni diktatori dokazali v JV Asii ekonomicke zazraky. Jinak ma Pehe pravdu, k navratu komunismu muze dojit jen pokud k tomu budou ekonomicko politicke vhodne podminky a ty dnes nejsou ani vzdalenea ani pripade vitezstvi KSCM ne tom nic nemuze zmenit, jen by se dokonale znemoznili, protoze by volicum museli splnit alespon cast toho co slibuji, coz je ekonomicky nerealizovatelne ani castecne. Navic komuniste uz davno mohli byt v CR na smetisti dejin, pokud by vsechny polistopadove vlady nedelai vse proto aby na ne dost lidi nevzpominalo se zatmelou pameti. Novi vladci nas presvedcili, ze heslo "nejsme jako oni" neplati a to je hlavni duvod popularity komunistu v CR.
0 0
možnosti

JJ

7. 12. 2005 13:55
Podlehate iluzi,
ze ekonomicko politicke podminky jsou nemenne. Meli jsme prilezitost se nadechnout, ale zase prituhuje.
0 0
možnosti

xxx

7. 12. 2005 12:36
komunismus
Pokud se Čína vydala směrem k otevření světu a trhu,je otázkou času,co udělá,až bude muset uvolnit svůj vnitřní trh.Je možné,že to půjde pozvolna, ale na druhou stranu tam může dojít ke krveprolití v zájmu skupin,které drží dneska otěže moci.Jsem ale přesvědčena,že tohle ví i KSČM. Že by usilovala KSČM o jakýsi čínský model,o kterém je známo,že je dočasný a do budoucnosti neudržitelný, to velmi pochybuji. To strašení komunisty není na místě a je zajímavé,že se vždy vyrojí tyto snahy před volbami.Manévrovací prostor i pro domácí politiku mají polit.strany vlastní země tak malý,že si nedovedu představit možnost nějakého zvratu.Jinak by spíše stálo za zamyšlení,co udělaly vládní strany za celých 16 let pro to,aby ne plamennými,burcujícími projevy,ale činy,vytlačily KSČM na okraj polit.dění.
0 0
možnosti

Hubble Bubble

7. 12. 2005 16:08
Re: komunismus
Pane, čínský model je velmi stabilní, existuje tam už tisíce let. Drobné nuance se mění, ale to je tak vše.
0 0
možnosti

JJ

7. 12. 2005 11:07
Jenom bych k prikladu Ciny dodal pripad Ruska
Protoze Rusko je prikladem zeme, ktera udelala velky krok k demokracii a svobode medii, ale svoboda medii se jiz vytratila, zakon na pusobeni NGO tyto prakticky vykastroval, stat postupne prebira kontrolu nad vsemi castmi zivota (sice z velke casti prostrednictvim uplatku, ale to je zde zabehany system).
 
A nedivil bych se, kdyby Duma umoznila Putinovi treti zvoleni.
0 0
možnosti

www racek

7. 12. 2005 11:23
Re: Jenom bych k prikladu Ciny dodal pripad Ruska
no nemyslím si, že by putin byla pro západ špatná volba. a rusové ho zbožňují. tentokrát nepovinně.
0 0
možnosti

pivko

7. 12. 2005 10:52
velmi opatrný souhlas
tentokrát se panem doležalem velmi opatrně souhlasím. jenom u těch němců si myslím, že je strach velmi oprávněný a jakákoli smířlivá gesta (byť by byla zřejmě namístě) otevrítají dveře majetkovým nárokům, kterými se sudetští němci nikdy netajili a poslední dobou se už netají ani tím, že jakékoli vstřícné gesto je pouze "vhodným začátkem".
 
no a pak ten závěr. IMHO možná není ani třeba mobilizovat, stačilo by si přiznat, že jediné reálné síly, které mohou vládě rudé pěsti nyní zabránit jsou ODS a KDU-ČSL. holt ať si každý vybere podle toho, co je mu bližší, avšak je třeba:
 
(a) jít volit
(b) volit jednu z těchto dvou stran, neboť na nějaké mimoparlamentní experimenty nyní skutečně není vhodná doba.
 
upřímně řečeno, taky bych rád, aby tady místo černoprdelníků a nepříliš důvěryhodné rádobypravice byla nějaká strana důvěryhodné liberální pravice, která má šanci se dostat do parlamentu. ukažte mi ji a s radostí ji budu volit. do té doby platí (a) a (b) výše.
 
 
0 0
možnosti

www racek

7. 12. 2005 11:28
Re: velmi opatrný souhlas
hele, pívko, když lidi nechodí k volbám, tak drtivě vítězí ods či lidovci ... všiml jsi si toho?
na těch úposledních 3 volbách bylo tak nějak od 12 do 16 %.
takže radši zavel ... nikdo k volbám ... ods áci přijdou jako vždy určitě.
mi mochodem, víš co by se stalo, kdyby komouši měli opravdu disciplinované voliče? já ti to řeknu ... v senátu by měli 4O senátorů a kraje by ovládli všechny... naštěstí však tenhle obecně tradovaný omyl se nenaplnil ...
a víš co je nejhorší? oni je volí obyčejní lidičkové a ne skalní jádro ...
0 0
možnosti

OBČAN XY -

7. 12. 2005 10:47
ZANECHTE STRAŠENÍ A MOBILIZACÍ -
 A kdo cítí vpravo nechtˇ prosazuje opravdovou slušnost a poctivost s tím,že si řádně zamete před vlastním prahem....Je toho však v současné konstalaci ODS schopna- zaznívá z mnoha směrů ? Další možností je vyprofilování nové pravicové strany,ale to by mnozí museli přiznat,že žijí ,či žili v omylu,což je ovšem těžké-přetěžké.......
0 0
možnosti

Andy

7. 12. 2005 10:48
Re: ZANECHTE STRAŠENÍ A MOBILIZACÍ -
ty vlevo nemusí
0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz