25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
asd 23.10.2006 9:07

Re: Jsou chudí protože volí socialisty nebo volí socialisty protože jsou chudí.

Nojo, Lennon si taky myslel, bůhvíjak neni chytrej, když se kvůli velkejm daním v GB odstěhoval do USA.

deda 23.10.2006 9:05

lidé volí:

především pohodlí a lehké živobytí (hlavně ti leniví). To bylo, jest a bude. Je jen tragédie, že jich "vyspělá socialistická společnost" vychovala takové množství.

brok 23.10.2006 8:49

Jsou chudí protože volí socialisty nebo volí socialisty protože jsou chudí.

 Nemyslím si, že takto položená otázka má reálnou odpověď. Chudí volí socialisty, protože pokud je to možné je budou socialisté živit zadarmo. Jsou však chudí, protože volí socialisty a z socialisty řízené společnosti odcházejí „plátci“. Rychle a nevratně. Sociální smír je rovnováha mezi těmi, kteří do sociálního systému přispívají a těmi, kteří z něj berou. Jak ubývá plátců, klesá možnost přispívat a příjemci se bouří. Socialisté zvýší těm zbývajícím přispívajícím daně a ti budou ve větší míře odcházet. Systém je zavírající se spirála a nemá řešení. Navíc jestliže je již hodně „rozvinutý socialismus“ je řešení velice bolestné pro plátce i příjemce. Jenže plátci mohou odejít a tak odmítnout se na řešení podílet. Socialismus nefunguje z principu a musí (v otevřeném systému) vždy končit bankrotem. Společnost se vyvíjí od kolektivismu k individualismu a kmenový systém (všichni se dělí o všechno) už často nefunguje ani uvnitř rodiny.

bim 23.10.2006 8:46

Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Bohužel optimismus není na místě.Byl jste někdy autem ve Francii?Tam to přesně takto funguje.Dálnice s mýtnicemi vede souběžně se starou silnicí přes vesnice.Kudy jedou kamiony?Správně-přes vesnice.Proč se neumíme poučit?Desítky miliard za mýtný systém nám přinesou zhoršení života a pár korun zpět.Ach jo....

L 23.10.2006 8:28

Jako na vojne

Myslim si, ze by se vyplatilo jeste rozsirit rady fizlu, kteri by to vsechno kontrolovali. Jenze fizlovei musi byt vzdycky tri. Takze nejlepsi by byla kombinace na jeden kamion ctyri jeden by ridil a tri fizlaci by to kontrolovali.

Tenkrat se rozbila lampa a zbyla jenom zarovka. Majora to hrozne rozcililo, protoze na holou zarovku by se mohl mohl dostat benzin a zpusobit pozar. Proto zakazal v kasarnach pouzivat varice, takze si vojaci museli delat varice ze ziletek, ktere pouzivali je jako elektrody, kdyz k nim predtim pripojili hole draty vedouci k zasuvce. Major mel pro vojaky vzdy nebyvala a netusena prekvapeni.

123 23.10.2006 8:26

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Jo, navíc za 15Kč bude jezdit tak ta Avie, u velkýho kamionu počítej s amortizací a šoférem aspoň dvojnásobek .. a servis je drahej a zákazník nečeká.

Václav 23.10.2006 8:17

Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Jen 10% navíc ve spotřebě, tak to setsakra přidejte. Zejména pokud je to jízda v členitém terénu, a na trase Plzeň - Praha té roviny moc nepotkáte. Tam se pěkně vlní i ta dálnice natož okresky. Při jízdě po okreskách navíc nejde jen o spotřebu. Motor celkově trpí víc než při rovnoměrném chodu na dálnici, véce zabrat dostává i spojka, převodovka, pneumatiky - bez nadsázky lze říci, že celé auto.

hodne neRath 23.10.2006 7:57

citat

WSCH... "kapitalismus ma nevyhodu - nerovnomerne rozdeleni bohatstvi... socialismu ma vyhodu - rovnomerne rozdeleni bidy".

Jack 23.10.2006 7:42

Re: Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Na D-FENSovi se objevilo ještě lepší jméno: KOTRBA ;o) King Of The Road - Blázen Aviatik

Pumprdent 23.10.2006 6:52

Co bylo dřív, slepice nebo vejce?

Odpověď Rádia Jerevan:

Dřív bylo všechno!

honzak 23.10.2006 6:47

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

jsem rád, že mnou ražený termín "aviatik" doznal plošného rozšíření. Tito sqělí mužové ve svých nádherných strojích ničí moji nervovou soustavu při jízdě autem a dýchací aparát při cestě na kole. Holt přepnu větrací vzduch v autě na vnitřní oběh a na kole budu používat "cyklostezku", kterou občas upravuje cestářka Berounka pomocí povodňových turbulentních proudů. Patřičné kolo jsem již zakoupil.

Alča 23.10.2006 6:44

Stěmi kamiony je to jednoduché

vezměme si příklad ze Slovenska.

A co s týče voleb: u nás jsme volil jen do zastupitelstva a já volila jednotlivce podle jejich  charakteru a schopností, nikoliv stranické příslušnosti.

J.G. Pašek 23.10.2006 6:01

Pane Vileto, ano, majitelé kamiónů mají všude po světě pověst držgrešle . . . .

až skřípají. Pokud čas z bodu A do bodu B nezabere mnohem více času, budou používat silnice bez mýtného a tak ušetřit . . . . . . a vybírat si čas cestovat, který jim vyhovuje. Jediné co může tomu zabránit je zákaz takové silnice pro kamióny použít, a když ano, tak pouze pro dovoz zboží do místního obchodu či podniku a hajdy zpět nejkratší cestou na placenou dálnici  . . . . . a vysoké pokuty zákon dodržovat.

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 23.10.2006 5:18

Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Rad bych sdilel vas optimizmus, ale kdyz se podivam kolem sebe, tak vidim spoustu kamionu "Franta Vonasek - preprava". Takovy Vonasek ma ten kamion jeden nebo dva a rozhodne nebyva v situaci, ze by zakazky musel odrikat. On ma dejme tomu na kazdy vsedni den jednu cestu Plzen-Praha, nasmlouvano na 1 rok dopredu. Myslite, ze ta pulhodina navic mu bude vadit, kdyz muze usetrit statisice za rok? A takovi "aviatici" (ridici Avie) ty na dalnici uz tezko nekdo uvidi.

Clayton 23.10.2006 3:37

S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Autor v článku uvádí, že kamion ujede 7300 km navíc a ušetří 236 520 Kč. Pokud uvažujeme, že náklady na provoz kamionu se budou pohybovat kolem 15 Kč/km (nejsem odborník, ale myslím si, že moc daleko od pravdy nebudu), cca 110 000 Kč z rozdílu je pryč. K tomu připočteme prodloužení přepravy a každý podnikatel ví, že čas jsou peníze, nesmíme zapomenout ani to, že spotřeba oproti rovnoměrné jízdě po dálnici stoupne - dejme tomu o 10%, tj. náklady se zvýší o dalších 55 000 Kč... Myslím si, že ta cena mýta je poměrně dobře propočítaná a na okresky mnoho kamionů nepřivede.

Ladislav N. 23.10.2006 1:03

Kdo chce peníze bez práce, volí socialisty.

Fuguje to jenom do určité hranice, dokud je závislých na penězích z daní ostatních málo. Když je jich moc, všechno se obrátí. Pak už "všichni okrádají všechny" a to je vlastně socialismus, jak jsme ho zažili do roku 1990. Končí to heslem "Kdo nekrade, okrádá vlastní rodinu..."

Auiam 23.10.2006 0:52

Chudí sou proto, že JSOU to socialisti.

Nevěřil byste, co dokáže příbuzenská plemenitba (omlouvám se za výraz z chovatelství, ale opravdu jsou v ČR obce, kde jsou víceméně všichni příbuzní, a není jich málo), případně alkohol v dětství. Jsou oblasti, kde se dodnes dává kojencům směs slivovice a medu, aby spali. Případně odvar z makovic.   

Vemte kolo a projeďte Sudety, Beskydy, Hostýnky, Bruntálsko, Vítkov. Pochopíte, proč tyto oblasti nikdy nebudou prosperovat. Je sebevražedná strategie utvrzovat tyto lidi v tom, že je bude věčně někdo živit. A že na to mají právo. Rozsah gheta vám vezme dech. Ti lidé jsou dlouhodobě na dávkách a přilepšují si občasnou prací na černo.