24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza42 9.3.2009 8:43

A jak se vypořádáte s tímto?

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani

honzak 9.3.2009 8:42

Re: Očividně se nevyznáte v moderních literárních směrech. Wagner a Neff jsou čelní představitelé českého polistopadového diletantismu. Tak pozor, jednou budou mít výstavy. (Když se nechá obchodovat s dluhy, proč ne s blbostí?)

kolik jsi vydělal na svý blbosti? Měl bys být v pořádném balíku!

M. Zima 9.3.2009 8:40

Očividně se nevyznáte v moderních literárních směrech. Wagner a Neff jsou čelní představitelé českého polistopadového diletantismu. Tak pozor, jednou budou mít výstavy. (Když se nechá obchodovat s dluhy, proč ne s blbostí?)

honzak 9.3.2009 8:35

Re: Sadám měl 500 t obohaceného uranu

akorát o tom zapomněl udělat zápis podle euroregulí:-D!

Standa 9.3.2009 8:25

Wagner

a šlichta - jedno jsou.

Petr Kiebel 9.3.2009 8:09

Re: Pan Wagner si bud dělá legraci - nebo neví co píše - možná obojí.

R^R^

Ladislav N 9.3.2009 8:04

Re: Sadám měl 500 t obohaceného uranu

Chemické zbraně Saddám spotřeboval na vyhlazování Kurdů...

Kiri 9.3.2009 8:01

Re: dosti fandeni

Teda Jardo, ty jsi fakt Jarda! Co na to Chocholoušek?:-/

Ladislav N 9.3.2009 8:01

Re: zelený magor "para" IP: 86.49.13.xxx a jeho googlemánia...

Dokládat, že o přírodní proces nejde, byste měli vy, zelení magoři. Jenom připomenu, že i kdyby skutečně byl na vině člověk a jeho spalování fosilních paliv během posledních 100 let, jedná se z  nadglobálního pohledu o přírodní proces na planetě Zemi. Stejně jako přírodní procesy, které ložiska zásob fosilních paliv vytvořily a podle zelenomagorských představ tedy musely vést k trvalému globálnímu ochlazení....  ;-D;-P

Tis 9.3.2009 8:01

Sadám měl 500 t obohaceného uranu

 V Iráku nebyly nalezeny chemické zbraně, ale 500 t obohaceného uranu. Ty měl asi Sadám proparádu.

honzak 9.3.2009 7:55

Re: dosti fandeni

ty jsi jakési blbé, Jaróšu, že? nebo jsi právě přišel ze sklípku?

para 9.3.2009 7:55

Re: Pár poznámek (Kanuk IP: 24.85.230.xxx)

Jo Ládíku souhlas v tom, že blbnout by se s tak perspektivně vážnou věcí jako je změna klimatu nemělo. Měl by jsi ale nějak doložit že jde o proces přírodní - i tak by to ovšem pro skoro 7 miliardové lidstvo - kterému docházejí zdroje - bylo vážné.

Ad2 Kdo jsou to "melouni" na to jseš rudě vidící i píšící odborník - raděj proto bez komentáře;-)

honzak 9.3.2009 7:54

Re: Pan Wagner si bud dělá legraci - nebo neví co píše - možná obojí.

lehni, frištenský!

Ladislav N :-))) 9.3.2009 7:49

Re: zelený magor "para" IP: 86.49.13.xxx a jeho googlemánia...

A zase náš "para" a jeho proslulé umění vygooglovat ke každému svému blábolu nějaký podpůrný "důkaz" s odkazem často na pochybné zdroje... ;-P

para 9.3.2009 7:48

Re: Pár poznámek

Ad1 souhlas, Ad2 hloupost

Ladislav N 9.3.2009 7:43

Re: Pár poznámek (Kanuk IP: 24.85.230.xxx)

Blbnutí kolem "změn klimatu" není vůbec o klimatologii samotné, ale o umění globálně manipulovat davy. Kdybychom hledali s pomocí paranoidního pohledu na vývoj lidstva, rozhodně bychom museli vidět i natočení řady filmů s "globálně-fantasmagorickým obsahem", které méně kritické většině diváků do podvědomí vypaluje virtuální "zkušenost" o  vybásněných (je to ještě sci-fi?) změnách klimatu na zemi. Pak stačí začít hlásat něco podeobného s krytím jako zprávy IPCC, a máme tady další nevyhlášené "náboženství" fiktivního boje proti přirozeným globálním změnám klimatu.

Ad 2) Melouni = zelení komunisté je zásah do černého. Kdo tady sledoval zelené magory typu "Zephir" a jeho názorovou sféru, jistě nebude překvapen skutečností, že zrovna on či jeho soudruh "Skybird!" tady vylepují údajné Marxovy citáty, které jsou ve skutečnosti podvrhem.

Estetik 38 9.3.2009 7:37

Re: Pár poznámek

Kanuku,precizni.Jinak jdeo Socialistickou internacionalu.Pry je v Praze jeji pobocka.

ijnovak 9.3.2009 7:32

50 mld.tun fosilních vsázek oxidací přeměním na 55 000 Km3 emisí ročně

Chce nějaký neználek opisovat ještě hloupější argumenty, je známé, že zelené a obnovitelné zdroje energií jsou jenom lstivé cíle s tajným cílem-redukcí jedněch přemnožených živočichů, stínohry se mohou hrát neznaje cíle!Hloupé divadlo pro davy!

Kanuk 9.3.2009 6:45

Re: A takhle neco k obsahu clanku byste nemel, mudrci?

Bať, bať, Emilio. Oni Coca Colisté si ten CO2 vycucaj z prstu a pak to pustěj do vzduchu.

Kanuk 9.3.2009 6:02

Pár poznámek

1) Vypadá to, že p. Wagner chtěl přihodit kuličku na váhovou misku p. Klause. Ale nadarmo se v Česku neříká "ševče, drž se kopyta". Nevím, jaké je kopyto p. Wagnera, ale určitě to není klimatologie (jako věda), když nerozeznává mezi počasím a klimatem, neboli meteorologií a klimatologií.

2) P. Wagner se ptá "Kdo je za organizací boje proti globálnímu oteplování?" Odpověď je jasná, aspoň podle mého názoru. Melouni - navrch zelení, uvnitř červení. Řečeno přesněji: lidé, kteří se chtějí dostat k politické moci na základě určité ideologie. Teorie třídního boje jim nevyšla, protože byla uchopena neschopnými lidmi, kteří z ní udělali stalinismus. Tak to nyní zkoušejí s teorií boje proti globálnímu ohřevu. Jak se zdá, měli zatím dost velký úspěch, viz Německo, snad i jiné státy. Ovšem, jsou náznaky toho, že i tuto teorii jim  lidi přestávají baštit. Na pozadí teorie boje proti globálnímu ohřevu je snaha co nejvíc  poškodit hospodářskou situaci států, protože lidé, kteří na tom jsou ekonomicky špatně, se nejsnáz dají přemluvit k provedení revoluce.

Jevrej 9.3.2009 4:24

Re: Je mi lito,

jsou s nima potize? Na to ma evropsky socialismus odpoved!

Posleme je na prevychovu do kolektivni evropske ekologicke farmy na biomasu, nebo do nejakeho zarucene uhlikove neutralniho vychodonemeckeho hnedouhelneho dolu. i s rodinou. pracovni tabory budou rizeny zkusenymi socialisickymi odborniky z NDR a SSSR nebo mladymi talenty z evropske komise.

Jevrej 9.3.2009 4:20

Re: Kdopak to řídí EU?

Obcane Niky, zda se, ze pochybujete o vedeckych metodach rizeni a dokonce snad i o neomylnosti Bruselkych komisaru.

Kdo jste, ze si dovolujete takto drze a zpupne zpochybnovat jejich genialitu a tim podryvat a zpochybnovat samotne zaklady EU. S takovym materialem ty lepsi zitrky nebudou, bude Vas i vasi rodinu nutne prevychovat, v nejakem pracovnim tabore, kolektivni farme na biomasu nebo v zarucene uhlikove neutralnim vychodonemeckem hnedouhelnem dole.

Niky 9.3.2009 4:03

Kdopak to řídí EU?

No přeci západoevropští bojovníci za mír,maoista Barroso,teroristé a ekoteroristé Cohn-Bendit,Joe Lienen,kteří byli spolu z Joschkou Fischerem velkými přáteli Jásira Arafata,bývalý komunisté a zločinci z Jugoslávie Javier Solana a Romano Prodi,dále Putinovi poskoci Schroder a Sarkozy atd.Hlavně,že je Václav Klaus rusofil,mimochodem Angela Merkelová dostala diplom podepsaný Brežněvem za perfektní znalost ruštiny o tom se,ale nemluví a nepíše!

Emilio 9.3.2009 4:01

Re: A takhle neco k obsahu clanku byste nemel, mudrci?

Já Vám zase doporučuji uspořádat kampaň proti firmě Coca Cola a Kola Loka, aby to brkavé svinstvo do svých nápojů nadávaly. Tam je ten původní důvod zvýšení CO2 v ovzduší!

bob 9.3.2009 3:44

Re: Do haje z Nory

Jakej podvod, maji prachy, delaji si nima co chteji. A to nerikam proto, ze bych od nich nejake dostal. I kdyz..no... neodmitl bych...

bob 9.3.2009 3:23

Klausovi se nedivim,

Je prezidentem zeme, kde vsechny problemy, ktere suzuji jine, mene vyvinute zeme v zapadni Evrope a v severni Americe, uz byly davno uplne vyreseny (hlavne diky jemu). Proc by se nepodelil se svou moudrosti s temi blby. Vetsina ovsem je tak hloupa, ze tu moudrost neoceni. Vsak to znate, perly... svine...Jaky je to omamny pocit bezpeci vedet, ze nas vede tento moudry, slechetny velikan. Ze tu a tam osuka nejakou letusku, to mu snad nikdo, krome te letusky, nemuze mit za zle.

exulant 9.3.2009 2:11

Re: Je mi lito,

Nejenom to, lumpiku, ale od roku 97 se globalni teploty snizuji, a nerostou. Jo, s tema demagogama jsou potize, jako za dob marxismu-leninismu.

JH 9.3.2009 1:48

Jak to, že nevíme?

... Dosud však nevíme, kdo je za organizací boje proti globálnímu oteplování ...

Přece lední medvědi!

para 9.3.2009 1:40

Pan Wagner si bud dělá legraci - nebo neví co píše - možná obojí.

Možná ale, že podobně jako V.K. vidí v přírodních zákonitostech bytostného nepřítele http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/452674-enviromentalismus.  Jak si ale vysvětlit nárůst teplot Země který respektuje i WHO http://www.who.int/globalchange/climate/summary/en/index.html  vzláště když sluneční aktivita naopak mírně klesá http://www.who.int/globalchange/climate/summary/en/index.html. Že by za to mohl nesvobodný trh?  Je vždy dosti smutné když jsou fyzikální jevy a děje jako je skleníkový efekt, Planckův zákon...  někým vysvětlovány duchovně, politicky či zbožně tržně. I odborníci s CEPU pod taktovkou V.K. kteří vydali knížku "G.O. realita nebo bublina" schodli, že oteplování je realita a jen se pokusily chlácholit, že za to není důsledek antropogeního vlivu. Pan Wágner jde ještě dál - používá jako důkazy okolnosti Irácké krize.... a další hlouposti. Nikdo sice nemůže s absolutní jistotou říci co nás potká zítra ohledně klimatického vývoje dál ale dnes se dá s jistotou 90% dá tvrdit,  že za nárůst teplot je s 50% odpovědný člověk.  Ultralliberálpvé raděj nedělají předpovědi a spoléhají na svobodu trhu jako na všeřešící zázrak. Před dnešní stagnací  nevarovali - přece přišla...  Před přemýšlením nad vstahem člověka ke svému okolí nás naopak varují ač o něm zjevně sami velmi málo vědí. Teploty na Zemi rostou už několik desetiletí http://www.ipcc.ch/graphics/graphics/ar4-wg1/jpg/fig-3-1.jpg a nejen, že ultraliberálové neříkají k čemu naše potomky to zatím relativně mírné oteplení může jednou dovést ale dokonce i současná fakta bagatelizujíjen aby k diskusi na takové téma ani nedošlo. Fakt je ten, že lidstvo bývá schopno se proti náhlým excesům jako války, mory, povodně... semknout a bránit se. Na pozvolné změny jsme naopak apatičtí podobně jak na vlastní stárnutí..... Jednoho dne pak mnozí zjištují, že na činy už je pozdě. To je pro homo smrtelně vážný symptom.:-(

lumpik 9.3.2009 1:33

Je mi lito,

ale opet jste neuvedl jediny argument. Odkaz na knizku vas usvedcuje z toho, ze jste nemyslici individuum, papouskuji pouze to, co mu nakukaji kazatele globalniho oteplovani. A velice byste se divil, kolik lidi o teorii globalniho oteplovani pochybuje, ba primo ji odsuzuje jako vylhanou.