19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bob 9.3.2009 14:40

Autorovi

Pán Wágner, na začiatokm ste mal napísať, že fandíte V.K. a všetci ostatní sú nejako vadní. Váš článok je plný poloprávd a lží, ktoré nezainteresovaný ťažko postrehne. Vyberám: "Letošní zima je zase jednou tuhá. " - tohtoročná zima nebola tuhá, dokonca aj Česku bola teplotne nad dlhodobým priemerom, na Slovensku o 1 °C a v Európe ako celku dosť výrazne, globálne bola teplejšia ako tá predchádzajúca. "A jen tak mimochodem, původ teorie o globálním oteplování lze shodou okolností odvodit právě od teorie nukleární zimy." - to je naozaj amatérsky príklad, teóriu globálneho otepľovania prvýkrát vedecky popísal Arrhenius v r. 1896, dnes má jasnú fyzikálnu teóriu založenú na platných fyzikálnych zákonoch. Záverom, keď niečo napíšete, dajte to aj niekomu, kto sa do toho rozumie, aj prečítať.

i.h. 9.3.2009 15:32

Bobe, nedelejte ze sebe schvalne blbce,

jako ze jste nepochopil, jak je to s tou nuklearni zimou od Klause minene. Nez svoje komentare napíšete, dajte to aj niekomu, kto sa do toho rozumie, aj prečítať.

Bob 9.3.2009 15:39

Re: Bobe, nedelejte ze sebe schvalne blbce,

Tento príklad až veľmi dobre poznám, preto ho nepovažujem na tomto mieste za vhodný.

ok 9.3.2009 14:18

autor se mýlí

Vážený autore, pokud byste se pohyboval v přírodě, věděl byste, že ke změnám dochází viditelně v posledních dvou letech i v Čechách - výrazný posun výskytu živočišných druhů - hadi, motýli, hmyz jdou teritoriálně do vyšších nadmořských výšek než v minulosti, mění se častost výskytu jednotlivých druhů. Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, je to velmi nápadná změna - 30, možná více let téměř beze změny, a v letech 2006-2008 najednou velmi výrazná změna vy výskytu druhů. Z kanceláře si toho ovšem nevšimnete.

gerontusinza 9.3.2009 14:39

A co takhle si všimnout že na Sibiři dřív žili i mamuti......Re: autor se mýlí

a když je rozzmrzly, tak měli v bříškách subtropickou floru.....;-) inu a co ty ledovce  a |Barandovská skála jako sediment na dně moře...... sakra a za to všechno mohou lidi a krávy, a dřív asi dinosauři a bůvoli...? ;-D  Sakra víme ..... hm málo, a žvaníme o tom jako bysme věděli.......  a přijde konec světa ... kdy ? no asi v pondělí..... a proč? říkali to v televizi....  ;-D jen jednu věc nechápu. Proč tolik pitomců vystupuje tak pospolitě ve veřejných rozhlasových a TV prostředcích...... že by se hledali až se našli? tak se pojďme dohodnout my, přestaňme platit povinné poplatky a ť si hoši najdou nějakou lepší práci když na tuhle nestačí...... ty připitomělé VKV, ulice, rodinky a ošklivky zvládnou i pitomci .....a emerické filmy? nepředstavitelně hovadské.......;-D a divadlo v TV? něco co je zcela asi zakázáno, mimo pitomostí na které už nikdo nejde.... a přitom existuje něco jako zlatý fond pro srovnání.......   :-/

čtenář zdrojů 9.3.2009 16:27

Re: A co takhle si všimnout že na Sibiři dřív žili i mamuti......Re: autor se mýlí

mamuti měli v bříškách subtropickou floru asi jen v gerontově erotickém snu.;-D

Karel 9.3.2009 14:48

Re: autor se mýlí

Již jen to, že "autor se mýlí", je troufalost. Autor má takový názor a já jiný. Nebylo by to solidnější?? Četnost výskytu jednotlivých druhů je snad závislá i na schopnosti přizpůsobit se určitým podmínkám - jednak, a jednak jednou ze základních vlastností živých organismů je snaha neustále se rozšiřovat. Že k expanzi dochází "náhle" je také možná shoda náhod. Ach jo!!!

knihovnik 9.3.2009 14:49

Re: autor se mýlí

myslim ,ze profesor Klaus je nevidel, a proto pochybuji ze je vidite spravne.

Jura Jurax 9.3.2009 15:09

Re: autor se mýlí

No - a to je důvod k boji proti CO2?

knihovnik 9.3.2009 13:16

tak oteplovace plati KGB

jako kdysi platila bojovniky za mir; Nu mozna ze prispiva . Ale co s tim spiskem profesora Klause,jehoz vydani v ruskem prekladu financoval Lukoil, v jehoz cele nam pusobi Putinovi byvali soudruzi ve zbrani...

ze by ukazka vrcholne slovanske rafinovanosti????

Ladislav N :-))) 9.3.2009 13:38

Re: tak oteplovace plati KGB

No to máte stejné, jako byste se ptal, proč Greenpeace nebo Al Gore dostávají na své kampaně sponzorské příspěvky od firem i soukromých osob. Vydání Al  Goreho blábolů  taky nebylo zadarmo....

Petr Kiebel 9.3.2009 15:22

Re: tak oteplovace plati KGB

to je v pohodě, neb nejsou placeni námi, což prezident je...

Ladislav N 10.3.2009 1:09

Re: Petr Kiebel IP: 85.193.60.xxx ... nejsou placeni námi, což prezident je...

Potíž je v tom, že do našeho života se výše jmenovaní "oteplovači" vlamují větší mírou, než prezident. ;-) A navíc - za peníze, které jdou z bůhvíjakých pohnutek a je jich o řády víc, než stojí úřad prezidenta ČR. 

Jura 9.3.2009 12:59

Organizují to Rotschildi

Placení zmiňovaného "boje" proti globálnímu oteplování (a všech zjednodušení a polopravd, tj. může za to zejména člověk a jediný z vlivů člověka růst CO2) organizují Rotschildi. Proto za tím stojí zejména státy mající soukromé centrální banky (Německo, konzervativci ve VB, ....). Jedním z cílů je vytvoření globální uhlíkové daně (jako zdroj financování plánované celosvětové vlády)

Placení opozičních praporů (včetně jiných polopravd a zjednodušení) organizují Rockefellerovi (USA, ropný byznys, ...).

Oběma organizátorům z dlouhodobého hlediska vyhovuje zjednodušení celého problému (voda a vzduch jsou stále špinavější, výkyvy počasi stále evidentnější) na CO2. Pro spletitost fínancování navíc zůstávají zdánlivě pro veřejnost nenamočení v tomto boji.

Pro eskalující bitvu mezi oběma tábory nejsou slyšet jiné argumety. Polopravdy z obou stran se vyvrací hůře než vyložené lži.

vasekpav 9.3.2009 14:15

Re: Organizují to Rotschildi

Samé ideologie !K věci ?!Proč tají ledovce ?Proč se stenčují polární ledy?!8-o

libero 9.3.2009 12:48

No kdo,

všichni přerozdělovači cizích peněz. Takovouhle příležitost nemohou opominout.

Liška 9.3.2009 12:23

Jo, ok!

Ano, Wagner, dobrý článek! Jen mám obavu, že stádu to nic nepoví a stádo je moc veliké! A tráva se začíná zelenat, bude jaro, víme Wagner?!

para 9.3.2009 12:34

Re: Jo, ok!

A nekrmí Lišku počitou uhelná loby? Článek je bez gramatických chyb - ty dělám spíš já;-( zato těch faktografických je plnej:-/

ps 9.3.2009 15:05

Re: Jo, ok!

Jako například?

Bedřich 9.3.2009 12:07

Doktor říkal, že není hloupej

akorát environmentálně zaostalej

Honza42 9.3.2009 12:03

Tak si tu ještě tak dva tři měsíce blbněte a pak se uvidí.

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani

brána 9.3.2009 12:43

Re: Tak si tu ještě tak dva tři měsíce blbněte a pak se uvidí.

Přestávám blbnout a jdu štípat dříví.

Stredocech 9.3.2009 11:10

Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

živit žvaněním. Aby oblbli lidi, předstírali, že jsou schopni ovlivnit přírodní jevy s tím, že lid musí přinášet oběti (někdy dokonce lidské) a jim samozřejmě zaručit nadprůměrný životní standard a moc.

Takže, kdo opravdu věří, že pokud by nebylo zabito a rituálně sežráno 20000 lidí ročně, přestalo by vycházet Slunce??? Kdo opravdu věří, že výstavbou kláštera zažehná mor??? Myslí někdo, že zbožné procesí zažehná sucho???

brána 9.3.2009 11:37

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

A vždy existovali lidé, kteří bezeslov a s úsměvem na líčku pluli hlavním proudem. Samozřejmě s vírou v ověřené sebezáchovné instinkty lidské civilizace.

ps 9.3.2009 11:49

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

Jenže tito nesahají těm ostatním do kapes.

brána 9.3.2009 12:13

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

Do kapes ne, ale na zítřejší měnové reformě někteří z nich - ti nejmazanější - šáhnou ostatním na konta.

ps 9.3.2009 15:04

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

To je možné je. A je to stejný druh lidí jako gore. Jen mají jinou taktiku.

Historik 9.3.2009 12:23

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

No, ono v SSSR za Generalissima sice skoro všichni pluli s hlavním proudem, ale docela určitě ne s úsměvem na líčku. Bát se totiž museli i ti nejvýše postavení.

brána 9.3.2009 12:40

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

Taktak, jsme spokojenější, ale stále nervózní. Tentokráte z nejasných příčin.

Ludva 9.3.2009 13:10

Re: Úplně obecně, vždycky existovali lidé, kteří chtěli

Ano, je zvláštní, že země typu USA, kde se skoro všichni považují za věřící, se namísto boje s GO nedá na modlení. Kdo jiný by mohl ovlivnit Slunce ?