23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Věční petenti coby majitelé Listopadu

Stále stejná parta, stále stejná jména, můžeme jim říkat havloidi, pravdoláskaři, pražská kavárna, věční petenti nebo jinak. Na tom nesejde. Považují se za majitele jedné jediné správné pravdy, aktuálně se navíc stavějí do role jediných majitelů Listopadu 1989.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tichý 14.8.2019 7:55

Re:

Vaše poznámka je hloupá.

Na rozdíl od Poláků a Maďarů, se v ČSSR radostně budoval socialismus. Při nejrůznějších příležitostech bylo ČSSR nejvěrnějším spojencem SSSR.

A fakt, že všude okolo nás to prasklo dřív je dost nezpochybnitelný.

Takže si svoje chataře vetkněte za klobouk a naučte se chápat psaný text.

R. Brzák 13.8.2019 21:32

Re: Tato varianta Sametové revoluce je nejpravděpodobnější

on sám v jednom rozhovoru přiznává, že věděl o tom, že patří k STB - obhajoval to normálními ekonomickými zájmy státu...

F. Houžňák 13.8.2019 21:30

Možná byste si to měl přečíst ještě jednou,

ta partie zní "Nejhorší, co se může každému stát, je, že je směšný. Tihle komici na tom pracují vskutku usilovně.". Nejde o to, čeho tihle lidé kde dosáhli, dosáhli-li tedy. A pokud fotograf fotografuje "tisíce těch nejchudších a nejbezbrannějších" (nejspíš proto, aby si těmi fotografiemi vydělával na živobytí, když je ten fotograf), nevypovídá to nic o jeho skromnosti či neskromnosti, aniž o čem jiném, kromě toho, že měl asi čuch na to, co dobře prodá. Nic proti tomu.

F. Houžňák 13.8.2019 21:25

Já teda nevím, ale kde podle vás autor naznačuje,

"že se 17. listopadu účastnili někteří svévolní umělci"? Já tam nic takového nevidím.

F. Houžňák 13.8.2019 21:23

Ostatně slovo "petent" mi vždycky připomene

francouzské slovo "péter", tedy vznešeně "vypouštět větry".

F. Houžňák 13.8.2019 21:22

No, v tom výčtu v článku JSOU majitelé té jediné,

správné, disidentské pravdy (třeba komunistka Šiklová), a, jak tenkrát při první volbě Zemana vykřikovali a ve volebních šotech se chválili, příslušníci téhleté elity národa, kterým ti ostatní burani nesahají inteligenčně a morálně ani po kotníky, tedy ti, kteří se za takové sami vyhlásili, a kteří se vždycky můžou vzteknout, když o nich někdo prohlásí, že je za žádnou elitu nepovažuje a že jsou to zpravidla nafoukaní a sebestřední komedianti, přisátí na státním cecku, bez kterého by se museli živit prací. Všechno takoví malí Havlové, považující se za něco lepšího a bojící se jakýchkoli voleb jako čert kříže.

D. Mach 13.8.2019 21:21

Re: Tato varianta Sametové revoluce je nejpravděpodobnější

Nebyl vědomým spolupracovníkem StB? Proč slovenské archívy tvrdí opak?

M. Němec 13.8.2019 20:26

Re: Majitelé Listopadu

Já ti říkal už snad stokrát , Mikulcová : když máš migrénu, nepiš na Pejska.

M. Němec 13.8.2019 20:23

Re: Věčný repetent Štěpánek

Und Sie, Herr Tesarik ?

Tipnu : Houtyš a věnce piveček.

V. Pavelka 13.8.2019 20:23

Re: Můj šálek kávy

Jak se v TV24 rozčiloval Vondra, jak mu nějakej novinář chce ukrást sametovku ,tenhle celkem rozumnej pán,mě přišel jak zpovykanej, pěkně po pražsku..Jak vám z toho sluníčkaření vypadl humor, je to v háji.

M. Němec 13.8.2019 20:17

Re: Věčný repetent Štěpánek

Bundesrepublik Deutschland, Herr Tesarik.

M. Němec 13.8.2019 20:14

Re: Komu postavit sochu?

Chachachachachachachachachacha.

A proto Hegenbart pak živořil někde na Vysočině, pilník jeden, co to piloval.

V. Pavelka 13.8.2019 20:05

Re: No jo

Jak děti jsou všichni,paběrkují na poli které položil Gorbačov.Nebýt jeho, agonie Ruského Svazu", mohla být děsivá.

P. Manda 13.8.2019 19:39

Re: P. Svobodný

ne o tobě, drzý a nevychovaný hegře.

V. Čermák 13.8.2019 18:47

Re: Tato varianta Sametové revoluce je nejpravděpodobnější

Pan Babiš byl jistě jakožto dobrý odborník dobře Profesně informován. Jestli byli pracovníci zahraničního obchodu informováni i ideologicky netuším. V prvé řadě zřejmě nebyl ani vědomým pracovníkem STB. Pod jejich kontrolou ovšem byl jistě...

D. Mach 13.8.2019 17:55

Re: Tato varianta Sametové revoluce je nejpravděpodobnější

Mezi ty dobře informované pracovníky StB, kteří se na změnu připravovali, počítáte i pána Andreje Babiše?

D. Mach 13.8.2019 17:51

Štěpánku, kdyby ses učil, tak ...

No pane Štěpánku, kdyby to v listopadu nedopadlo díky pravdoláskařům tak, jak to dopadlo, tak byste se nikdy neztrapnil v Radě pro rozhlasové a televizní vysílání a pravděpodobně byste jezdil s nějakou ze svých kapel zpívat angažované písně do Sokolova, aby vás soudruzi nechali hrát. Se svým vzděláním byste to těžko dotáhl výš. Takže můžete být pravdoláskařům vděčný, že jste se díky nim mohl angažovat v ODS a dostat se k dobře sypajícímu korytu.

J. Lepka 13.8.2019 17:40

Re: Štěpánku, račte být ocas.

Děkuji, ozvali se ti praví.

K. Salajka 13.8.2019 17:27

Váš nesouhlas

s kádrováním hrdinů listopadu je oprávněný. Je bohužel provázený Vaším sdělením, kde naznačujete, že se 17. listopadu účastnili někteří svévolní umělci. Takže pokračujete kádrováním.

V principu ale souhlas - bylo legrační, když z oslavy 17. listopadu na počest Drahoše byl vyloučen Michal Horáček, který tam tenkrát opravdu byl.

Navrhuji vzít si příklad z Němců a Francouzů. Ti si padli kolem krku a teď spolupracují bývalí nepřátelé na likvidaci všech svých bývalých spojenců - založili si na to firmu (EU).

J. Hoeger 13.8.2019 15:32

P. Svobodný

Psal jsi o svém bratrovi?

V. Novák 13.8.2019 15:27

Re: Je smutné

Takových mlátiček bylo, ale mlátili "obvyklé podezřelé" - a o ty se málokdo zajímal.

Ale když zmlátili na jednu hromadu obyčejné studenty, kteří se nějakých opozičních akcí běžně neúčastnili - tak to nadzvedlo i táty kdesi v Horní-Dolní "Mámo - co si to dovolujou, mlátit tu naši holku!?! Ta přece nikdy nic zlýho neudělala!!!".

Bylo ovšem geniální ty studenty vytáhnout na legální akci - a pak je odvést pod obuchy.

V. Novák 13.8.2019 15:23

Re: Štěpánku, račte být ocas.

Lepko, račte být zpovykaný a směšný bezocas.

K. Janyška 13.8.2019 14:50

Re: V roce 1989 to samo. My, profesionální tzv. Supermanžeři

Komunisto Gryči z Ostravy, vždyť to říkám. Jenže chyběla i odvaha ji zvednout. Kecat ano, vzít osobní zodpovědnost ne... Dzp.

P. Manda 13.8.2019 14:14

Re: Štěpánku, račte být ocas.

jen jestli nepíšete spíše o vaší drzé a nevycválané osobě!

J. Lepka 13.8.2019 14:07

Štěpánku, račte být ocas.

Navíc ani nemusíte usilovat o to, být směšný, vy už jste. Ovšem největší sranda je, že z toho osočujete všechny ostatní.

R. Brzák 13.8.2019 14:02

Re: Štěpánkovy seznamy

štěpánek je nesebral, nýbrž jen okopíroval to, co petenti sami učinili - zvěřejnili svá jména pod veřejným protestem. Z tohoto hlediska ani nemohl "ho podávat dál" - prostě je zveřejněn, kam dál by jej jako mohl podávat?

Úmysly pana Štěpánka neznám - ale i kdyby bylo jeho záměrem tyto lidi zesměšňovat (což se nabízí z textu), je to od něj potom nehezké, ale zcela v souladu se svobodou slova. Oni pak mohou uplatňovat své právo na ochranu u soud, pokud nabudou dojmu, že byli jeho textem nějak poškozeni. Tedy, standardní nástroj demokratické diskuze, takto základu západní společnosti.

F. Brabec 13.8.2019 13:40

Re: Můj šálek kávy

Tím věčným podepisováním petic a hlásáním jediné správné pravdy se mi jeví býti také směšnými. Nijak to nesouvisí s jejich profesní kvalitou. Ale to už psal pan Čermák.

P. Neubauer 13.8.2019 13:39

Je smutné

když si 30 let od listopadu nedokážeme, jako národ přiznat, oficiálně, že revoluce OK, ale trochu ten národ někdo nakopl. Pokud by nebyla akce s mrtvým studentem, nestalo by se zřejmě asi zase nic. Takových mlátiček bylo. Takže ten Zifčák, co tam ležel, tomu opravdu pomohl. Že se to pak komančům vymklo z rukou je věc jiná. Je mnoho indicií, co tomu nasvědčují. Odpověď je bohužel v Moskvě.

J. Ptáček 13.8.2019 13:36

Re: Můj šálek kávy

Nevím, asi tomu nerozumím. Jestli pan Štěpánek pouze konstatuje skutečnosti tím, že lidi, kteří něčeho dosáhli, označuje za "směšné komiky, kteří na tom usilovně pracují", je to ubožák. A nazývat třeba nesmírně skromného fotografa Jindřicha Streita elitářem? Toho, který fotografoval tisíce těch nejchudších a nejbezbrannějších? Pan Štěpánek nekonstatuje, ten jenom a jenom uráží ty, kteří něco odvedli, a z nichž někteří politici nebo novináři dělají lepšolidi. Vás se to netýká. Píšete slušně, jen holt fandíte jedné straně. Nic proti tomu.

M. Pivoda 13.8.2019 12:36

Tato varianta Sametové revoluce je nejpravděpodobnější

Na přání a myslím i pokyn z Kremlu:

Autor: P. Boháč Datum: 13.8.2019 10:21

Toto potvrzuje pamětník oněch dob, tzn. já osobně.

Vězte, že někteří dobře informovaní pracovníci StB (nikoliv ale všichni!) se připravovali na politickou změnu již dlouho před listopadem 1989. A v předstihu proto hledali pro budoucí hladký politický přechod své budoucí bílé koně. Já jsem jim tehdy nevyhověl. Proto v této zemi mi není dovoleno svobodně promluvit, ani 30 let po tzv. Sametu.