7.4.2020 | Svátek má Heřman, Hermína



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SPOLEČNOST: Ve jménu svobody do gulagu



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 81, poslední: 19.8.2018 21:55, přehled diskusí

Tři slovní hříčky :
Autor: V. Klepetko Datum: 19.8.2018 12:12

1. Neomarxismus - to je falocentrická úchylka Trinitymarxismu:-)))

2. Když někdo chce "demokracii bez přívlastků", tak je to údajně "populista". "Svobodu bez přívlastků", jak vidno z příspěvků pana Richtra, vzývají povětšinou "anarchisté". Takže "liberální demokracie", to bude "anarchopopulismus":-))) Bakumio Kropotkomůra ante portas? :-)

3. Netzer agbar! :-)))))))

Bláboly :
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 11:12

bláboly. Dnes se každý Ovčáček považuje za strážce konzervativních hodnot a kdejaký Zeman za obránce demokracie.

Základní hodnotou LIBERALISMU je SVOBODA. SVOBODA!!

A nic na tom nezmění bláboly kdejakého rádoby konzervativce, který ví o konzervatismu naprosté prd.

Základní slovo przní idiotismy jako je levicový liberál apod. To je i nějaký středový liberál?

Stojím od 17ti na vlastních nohách, makám, mám čtyři děti, rodinu, platím sakra daně, od státu jsem ani nechtěl dětské přídavky, jsem pravičák do morku kostí a liberál! Liberál, i kdyby se ta levičácká verbež Ovčáček se Zemanem posrali. Hlavně ať o konzervatismu a svobodě nemluví fanclub familie Klausů, tihle hošánci jsou všechno, jen ne pravice.

Re: Bláboly :
Autor: P. Lenc Datum: 18.8.2018 13:25

Tedy, co vy fšecko nevíte...Pokud jste doposud nepochopil, co se pod pojmem "liberální demokrat" skrývá, co to je za svinstvo, tak vám doporučím nepsat, že jste pravičák.Protože v tom případě víte o pravici a konzervatismu naprostý prd vy.A brát si do huby Klause, to může hošánku pouze levičácký blb.

Re: Bláboly :
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 15:28

Já jsem levičácký blb asi stejně, jako ty inteligentní člověk.

A na vaši poněkud hloupou poznámku o levicovém liberalismu jsem odpověděl už výše, chce to ovšem čtenou informaci správně vyhodnotit, což vám nejspíš dělá problém.

Klaus je odporná ruská filcka a s pravicovostí má společného asi tolik, jako Mengele s pediatrií.

Chápu ovšem, že pro méně chytré je Klaus modla.

Re: Bláboly :
Autor: P. Grigar Datum: 18.8.2018 16:24

.. hlavně klid, klid to chce. Vědecký spisek páně Battistův "O zdravovědě" doporučuje pro zklidnění mysli máčeti pohlaví ve vlažné vodě (stréc Pepin,Postřižiny..)

Re: Bláboly :
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 19:17

No vidíš, to ti jde líp než vyhrožování, tady ses našel .-)

Hmm..:
Autor: J. Kanioková Datum: 18.8.2018 20:12

"Základní hodnotou LIBERALISMU je SVOBODA. SVOBODA!!" Blbost.

Nesouhlasím.

Základní hodnotou normální racionální společnosti JE - solidní pokračování lidského rodu, bezpečnost !

Re: Hmm..:
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 22:01

a jéje..bezpečnost. A jsme u toho. Muslimské hordy čekající na hranicích na to, aby mohly znásilňovat naše ženy a dcery zastaví kdo? No kdo? No přece Milouš se svým věrným zablešeným ovčáckým čoklem. Jo a ještě Pitomio, ten jim bude nabíjet :-)

Tak zrovna u těchto individuí doufám, že žádné pokračování jejich rodu nebude, Kanioková.

:
Autor: P. Papež Datum: 18.8.2018 21:14

Líbí se mně, jak si jako pravičak pěkně po bolsevicku tykate.

Re: :
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 21:36

Líbí se mi, že ty, jako bolševik nic jiného na mě, než to tykání nemáš. Tykám lůze. Tímto tě zdravím.

Re: Bláboly :
Autor: P. Grigar Datum: 19.8.2018 8:33

..trumpeto nezlob.

Re: Bláboly :
Autor: F. Kusák Datum: 19.8.2018 9:04

Máte pravdu pane Grigare. Já jsem se naučil, že pokud se mám k věcem vyjádřit, pak je musím umět změnit (alespoň trochu), jinak to prostě nemá smysl. A oponenty hlavně neurážet, protože v nich vyvolám jen prudké negativní reakce. Zejména to nemá smysl v anonymně vedených diskuzích. Je zase horko, pohlaví jsem si sice nesmočil, ale dám si po desáté dobrý vinný střik. To ovlivnit mohu.

Re: Bláboly :
Autor: P. Han Datum: 18.8.2018 18:39

Ano, máte pravdu. Pan Lenc je inteligentní člověk a vy levičácký blb. Tím soudružským tykáním jste to jen potvrdil. Klaus je možná pro některé méně chytré modla, pro jiné, jako jste vy, zřejmě ne. Ale ti chytřejší, ať s Klausem souhlasí nebo ne, uznávají jeho brilantní intelekt.

Re: Bláboly :
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 19:13

Tak ona KGB a GRU jiné lidi než s brilantním myšlením do svých služeb a pro práci Prognosťáku nepřijímala. Brilantní myšlení měl kdejaký nacistický generál a nebo vědec.

Dovolím si vám sdělit, že je mně obecně líto lidí, kteří potřebují k životu vzory a modly.

Tipuji vás na: Krym byl dycky ruskej, úkáčka jsou banderovci, sankce nefungují a Miloš nás ochrání před muslimskými hordami. Pitomiovi zdar :-)

Re: Bláboly :
Autor: P. Han Datum: 19.8.2018 1:45

Tipujete blbě. Ani v jednom z příkladů jste se netrefil.

Re: Bláboly :
Autor: P. Grigar Datum: 19.8.2018 8:38

.. co můžete čekat od retarda, který se na vlastní nohy postavil až v 17-ti letech a ještě se tím chlubí. Moje dcera to zvládla v devíti měsících...

Re: Bláboly :
Autor: J. Richter Datum: 19.8.2018 9:24

Jsi zářným příkladem nevzdělanosti rodičů. Také si mohli ověřit, že jako sourozenci se nemají pářit, Grigare.

Re: Bláboly :
Autor: J. Richter Datum: 19.8.2018 9:24

Netipuji, vím to soudruhu.

Re: Bláboly :
Autor: P. Han Datum: 19.8.2018 9:38

Včera jste tipoval a dnes už víte? A pořád blbě? Ta vaše demence se rozvíjí pěkně rychle. A teď si mě ještě pletete s někým ze své stranické buňky. To už ani Chocholoušek nespraví.

No, tak vaše bláboly jsou fakt urážlivé a nefér.:
Autor: J. Kanioková Datum: 18.8.2018 19:56

Především je nutno říci: nějaká jednoznačná definice všeho toho co spadá pod označení "neomarxismus" opravdu není možná. Jedná se o celý konglomerát různých názorových směrů, kterým je společné vlastně jenom jakési "anti". Totiž: principiálně navazují na učení Marxe; ale zároveň se distancují od některých jeho základních výpovědí. Nicméně, jako převažující tendence neomarxismu se jeví především přinejmenším plíživá (anebo zcela explicitní) ztráta jeho vyhraněně materialistického pojetí. Na místo víry "v revoluční akt dělnické třídy" nyní nastupuje kritika kapitalistické společnosti z "obecně humanistických pozic", kdy se využívá některých momentů Marxovy kritiky.

Levicový liberalismus jako náboženství - http://casopisargument.cz/2018/08/15/levicovy-liberalismus-jako-nabozenstvi/

Tato ideologie se v mnoha ohledech začíná podobat náboženství. Nemíním zde mluvit o způsobech označování „nevěřících“, emocionálním zanícení pro sdílené hodnoty apod. Nejvýmluvnější podle mého soudu jiná věc. Je to posedlost levicových liberálů sexem, resp. lidskou sexualitou. Otázka práv sexuálních menšin, tzv. genderová otázka, feminismus jsou pro levicové aktivisty často hlavní politickou otázkou, která převyšuje svým významem vše ostatní.

Liberální ideje jsou prosazovány s poměrně velkým zanícením. Důsledkem tohoto „náboženského“ fanatismu je i rozdělení západních společností na dva téměř nesmiřitelné tábory. Americký politolog Mark Lilla komentoval situaci ve své zemi slovy, že v Americe žijí vedle sebe dva různé národy.

Je pak ironií dějin, když evropská levice přebírá program americké levice. Paradox spočívá v tom, že americká levice (pokud ji budeme srovnávat s tou evropskou) nedosáhla ve prospěch pracujících takřka ničeho, co by stálo za řeč. Nyní se však ten, kdo v dějinách nic nedokázal, stává vzorem pro toho, kdo má za sebou úspěšnou minulost.

Re: No, tak vaše bláboly jsou fakt urážlivé a nefér.:
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 20:10

Přestaňte opisovat a konzumovat alkohol. Levičáky pohrdám stejně jako pohrdám Okamurovci, Burešovci nebo tou partou idiotů Zemanovci. Vůbec jste nepochopila co jsem napsal a chcete mě školit. Směšné :-)

Zdůrazňuji slovo Liberalismus jako synonymum pro Svobodu!! Pokud si tam nějaký debil dosadí ,,levicový", tak je debil. Bavím se o SVOBODĚ bez přívlastků.

Takže váš sáhodlouhý elaborát vytiskněte a běžte s ním machrovat na toho dementa Ovčáčka, ten používá stejné termíny jako vy. Asi se je naučil v komunistických Haló novinách.

A vy běžte do pihele se svým dementním:
Autor: J. Kanioková Datum: 18.8.2018 20:16

urážením ostatních diskutérů.. A o alkoholu si pište možná sám sobě.

Pro mě je alkohol největší nepřítel.

Re: A vy běžte do pihele se svým dementním:
Autor: J. Richter Datum: 18.8.2018 20:41

píšete jak pod vlivem...

Re: A vy běžte do pihele se svým dementním:
Autor: P. Portwyn Datum: 19.8.2018 9:36

Zdravím. IMHO nemá smysl diskutovat, tyhle typy se vyskytují třeba na diskuzích Echo24 běžně - vyznačují se tykáním, okamžitým napadáním osoby oponenta a urážkami. Diskuze možná není. Jakýkoli pokus o ni je jen krmením trolla, jiný smysl ty příspěvky mít nemohou.

Doposud se tu podobné případy moc nevyskytovaly, ale zřejmě byl Čokl vytipován jako další místo působení.

Re: A vy běžte do pihele se svým dementním:
Autor: J. Richter Datum: 19.8.2018 11:23

Pokud zapojíte mozek a v něm sekci čtení, letmým pohledem na vlákno zjistíte, kdo začal být osobní a urážet. To jen abyste nebyl za troubu.

Re: A vy běžte do pihele se svým dementním:
Autor: P. Han Datum: 19.8.2018 21:05

Je pravda, že někteří tu mají s blby a s trolly menší trpělivost.

"Chápu ovšem, že pro méně chytré je Klaus modla.":
Autor: M. Prokop Datum: 19.8.2018 8:51

A pro úplné blbce zloduch. :-P

Re: Bláboly :
Autor: M. Prokop Datum: 19.8.2018 8:49

Máte pravdu. Já už se raději prohlašuji za libertariána. Slovo liberál už bylo ukradeno soocani všemožných odstínů.

Re: Bláboly :
Autor: S. Netzer Datum: 19.8.2018 9:20

Jdete s dobou.

Vůdce Klaus zatroubil do útoku na liberální demokracii a pěšák Prokop už není "echt liberál". :-)))

"Freiheit das Ziel, Sieg das Panier! Führer, befiehl! Wir folgen dir!"

P.S.:
Autor: S. Netzer Datum: 19.8.2018 9:31

"Inteligentní člověk Lenc" (© "inteligentní člověk" Han) vám stojí po boku.

Goebbels byl také studovaný intelektuál, který byl vlastně také "liberální demokrat" a socialista (Autor: P. Lenc Datum: 18.8.2018 10:10 )